Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6765)
Vierailija kirjoitti:
Teboilille mä en mee. Ikinä.
Kuitenkin meet.
Uskaltaako mannerheimintiellä kävellä viikonloppuna 22 jälkeen yksinäinen naisihminen? Olisi tapahtuma ja jaksaisin kävellä keskustaan 2 km, mutta onko viisaampi mennä julkisilla tai taksilla? Alkaa päivällä, sen olen kyllä ajatellut kävellä.
Selasin kustantamoiden kevään uutuuskirjojen luetteloita. Varasin netin kautta 102 kirjaa itselleni. Viime syksynä 98. Luen ihan valtavasti. Säästän tuossakin ainakin 4000 euroa, kun lainaan nuo kirjastosta. Nyt on vaan mietittävä, mihin tuhlaan tuon säästön. Ei ole helppoa minulla. Tylsää on tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aamun kuolinilmoituksissa oli monta etunimikaimaa. Pysäyttävää nähdä oma nimi siinä.
Minäkin luen ahkerasti kuolinilmoituksia. Lapsesta asti. Meil on lauantain lehdessä. Viikon kohokohta. Suuri pettymys, jossei o yhtään.
Leikkaatko talteen, jos on kaunis värssy? (Nettiversioista ei tietysti voi.)
Vierailija kirjoitti:
Selasin kustantamoiden kevään uutuuskirjojen luetteloita. Varasin netin kautta 102 kirjaa itselleni. Viime syksynä 98. Luen ihan valtavasti. Säästän tuossakin ainakin 4000 euroa, kun lainaan nuo kirjastosta. Nyt on vaan mietittävä, mihin tuhlaan tuon säästön. Ei ole helppoa minulla. Tylsää on tuhlata.
Niin, koulussa osallistuttiin ennen vanhaan raittiuskilpakirjoituksiin. Niissä oli aina laskettu, miten paljon säästää, jos ei tupakoi tai juo alkoholia. Omakotitalon hinnan vähintään. Mutta missä ne rahat nyt ovat? En ole tupakoinut koskaan, alkoholiakin juonut vain tervetuliaismaljojen verran. Rahoja ei vain näy.
Tämä vasta tylsää on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aamun kuolinilmoituksissa oli monta etunimikaimaa. Pysäyttävää nähdä oma nimi siinä.
Minäkin luen ahkerasti kuolinilmoituksia. Lapsesta asti. Meil on lauantain lehdessä. Viikon kohokohta. Suuri pettymys, jossei o yhtään.
Leikkaatko talteen, jos on kaunis värssy? (Nettiversioista ei tietysti voi.)
En leikkaa. Oman runoni oon jo valinnu.
Pipo on joutunut hukkaan. Onkohan se pudonnut kaupan parkkipaikalle, kun avasin auton oven? Siellä se nyt makaa märkänä ja kuraisena, tai sitten joku on nostanut sen roskiksen päälle. Ikävä ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs on päivän tylsin?
Ehdotan tuota "Tänään on pimeämpi päivä kuin eilinen".
Se on melkein yhtä hyvä kuin mieheni lempilause: " Hymyile, sillä huomenna on huonommin".
Vierailija kirjoitti:
Leikkasin tyhjenneen kasvorasvatuubin halki, nyt sieltä saa monta viikkoa vielä.
Onnittelut päivän säästövinkistä. Tylsää tuhraamista. Siispä päivän tylsin. Palkkioksi keltaista kierrätysvessapaperia, ole hyvä! 👏
Yön aikana oli pukannut räkää poskiontelot täyteen. Aamukahvit kitusiin ja räkää kirnuamaan niin että naapurit kuulee . Sitten ulos eikun takasin liian *aska ilma. Sukat ei lähde jaloista kastuivat jo!
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Nytkö jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Nytkö jo?
Minä menen usein nukkumaan jo yhdeksältä. Nyt en malttanut, jäi sarja niin jännittävään kohtaan, että oli katsottava vielä yksi jakso.
Nukkuminen on tylsien ihmisten harrastus.
Nyt harrastamaan!
Vierailija kirjoitti:
Nukkuminen on tylsien ihmisten harrastus.
Nyt harrastamaan!
Tarkkailen vielä mieheni kuorsausta! Ja hengitystä.
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä :)
Vierailija kirjoitti:
Pipo on joutunut hukkaan. Onkohan se pudonnut kaupan parkkipaikalle, kun avasin auton oven? Siellä se nyt makaa märkänä ja kuraisena, tai sitten joku on nostanut sen roskiksen päälle. Ikävä ajatus.
Minulla on myös lapsesta saakka ollut aina surua aiheuttavaa se jos hukkaan jonkun tavarani. Joskus lapsuudessa taisi lapanen tms hukkua ja pudota jonnekin. Sitä käytiin etsimässä eikä löydetty.
Pahin "järkytys" itselleni oli silti jättää paras ja kallein laukkuni (maksoi noin 60 e) aikoinaan kouluun ja jättää se sinne eräänä juhlapäivänä, kun tuo koulu loppui osaltani ja sitten loppui taas vuoden päästä tuosta kokonaan koko koululaitos ja minä muistin parin vuoden päästä vasta tuosta koko laukun. Näin oli myöhäistä ja vieläkin joskus mietin mihin laukku joutui, enkä ole samanlaista löytänyt. Pidin laukusta todella paljon ja harmittaa vieläkin tuo kaikki.
Edelliseen. Se tärkein lause unohtui eli mikä minä tylsimys ja tavis olen luulemaan, että joku ns erikoisesti pukeutuva ja persoonallinen, rohkea ja upea ihminen viihtyisi minun seurassani. Eikö tämäkin ole liikaa vaadittu ja turhaa luuloa itsestäni. Hävettää ihan. En ole enää se teini 14 v 😅