Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (2236)

Vierailija
2201/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikean vaikea ristikko on tosi kiva, harvoin on sopiva.

Vierailija
2202/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin renkaanvaihdossa ja tietysti ne on huonot. Pintaa on, mutta nastat huonossa kunnossa. Hyvä, kun sanoivat tästä, mutta nämäkin kolmatta talvea ja ei edes ekana talvena paljon ajettu. Näin toivoisin tietysti parempaa kestoa näissä. Tosin voiko alle 300 euron talvirenkailta vaatia enempää vai auttaisiko edes kalliimmat renkaat. Epäilen, että ei..

No, pakko jättää nuo ja ehkä katsoa myöhemmin ostoa. Samoin noiden rengasliikkeen tyyppien on turha luullakaan, että pystyisin ostamaan tuolta renkaat, vaikka sitä ehkä toivoivat, kun budjettini en taivu ikinä sellaisiin summiin jos lähtöhinnan siellä ehkä yli 600 e. Minä tilaan aivan muualta. Kiitos kiinalaisille LingLongista. 

Passikuvassa kävin myös ja siellä nopeaa toimintaa. Todella nopeasti kuvat vaan ja ehkä hieman liiankin tehokasta toimintaa. Alkoi vaan tuntua siltä, että oven takana on sadan ihmisen olo, kun piti niin hosua ja todellisuudessa ei ollut ketään muuta. Eikä sekin ole tylsää, kun jossakin palvelussa hosutaan, vaikka ei olekaan kiire. Kuten esim hammaslääkärissä, vaikka aikaa jää ylikin ja ei oikeasti kiirettä. Silloin mietin vaan, että tyypit tahtovat asiakkaan nopeasti pois silmistään.

Sitten taas äitini esim on siitä hyvä näissä hetkissä, että osaa ns vaatia palvelua ja saattaa esim minun mennä samaan hammaslääkäriin ja saa eri kohtelua. Ehkä minunkin pitäisi näin muuttua tylsästä vaativaksi. 

Muuten kaupassa olin tänään ja sain paljon aletuotteita kuten kalaa. Pitäisi jouluksi säästää nuo. Pakastimet on vaan tylsästi täynnä jo näin aikaisin. Täällä kämpässä ei  ole pakastinta ennestään ja minulla nämä kaksi vanhaa omaa. Kirppiksellä kävin myös ja ei oikein mitään ostettavaa. Äidilläni kengät ostin, mutta muuten ei mitään ja ihmiset tylsästi haahuilivat edessä. Itse haluaisin edetä reippaasti, mutta aina joku seisoskelee edessä.

Muuten tylsää ruoanlaittoa, kuten kurpitsakeitto alekurpitsasta (olisi pitänyt ottaa se toinen isompi myös)  ja banaanilettuja. Ai niin olin muuten melko tyytyväinen passikuvaan. Kyllä siinä näkyy, että painoin vuonna 2019 lähes 70 kg ja nyt alle 60 kg. Jos on leveä naama jo ennestään niin mitä leventää sitä vielä lisää. Näin mietin etenkin jos miettii laatikkoleuan olevan vaan haitaksi jos ei satu olemaan se lentäjämies. Hyvä päivä ollut, mitä nyt jalat särkevät kävelystä ja laiskana niitä lepuuta. 

Terror Toys - Found myself dead

Youtubessa video tästäkin ja ehkä joskus kaunis päivä miesmakuni muuttuu hyvin tylsäksi, koska jos mietin onko joku näyttänyt heiltä niin ehkä joku tyyppi 3 vuotta sitten kirppiksellä ja hänkin oli varattu seuralaisineen. Todellisuudessa toki arvostan ihmisen luonnetta ja en tätä ikävässä mielessä kirjoita. Onkohan kukaan enää hereillä tässä vaiheessa viestiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen. Se tärkein lause unohtui eli mikä minä tylsimys ja tavis olen luulemaan, että joku ns erikoisesti pukeutuva ja persoonallinen, rohkea ja upea ihminen viihtyisi minun seurassani. Eikö tämäkin ole liikaa vaadittu ja turhaa luuloa itsestäni. Hävettää ihan. En ole enää se teini 14 v 😅

Vierailija
2204/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teboilille mä en mee. Ikinä.

Kuitenkin meet. 

Vierailija
2205/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako mannerheimintiellä kävellä viikonloppuna 22 jälkeen yksinäinen naisihminen? Olisi tapahtuma ja jaksaisin kävellä keskustaan 2 km, mutta onko viisaampi mennä julkisilla tai taksilla? Alkaa päivällä, sen olen kyllä ajatellut kävellä. 

Vierailija
2206/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin kustantamoiden kevään uutuuskirjojen luetteloita. Varasin netin kautta 102 kirjaa itselleni. Viime syksynä 98. Luen ihan valtavasti. Säästän tuossakin ainakin 4000 euroa, kun lainaan nuo kirjastosta. Nyt on vaan mietittävä, mihin tuhlaan tuon säästön. Ei ole helppoa minulla. Tylsää on tuhlata. 

Vierailija
2207/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän aamun kuolinilmoituksissa oli monta etunimikaimaa. Pysäyttävää nähdä oma nimi siinä. 

Minäkin luen ahkerasti kuolinilmoituksia. Lapsesta asti. Meil on lauantain lehdessä. Viikon kohokohta. Suuri pettymys, jossei o yhtään.

Leikkaatko talteen, jos on kaunis värssy? (Nettiversioista ei tietysti voi.)

Vierailija
2208/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selasin kustantamoiden kevään uutuuskirjojen luetteloita. Varasin netin kautta 102 kirjaa itselleni. Viime syksynä 98. Luen ihan valtavasti. Säästän tuossakin ainakin 4000 euroa, kun lainaan nuo kirjastosta. Nyt on vaan mietittävä, mihin tuhlaan tuon säästön. Ei ole helppoa minulla. Tylsää on tuhlata. 

Niin, koulussa osallistuttiin ennen vanhaan raittiuskilpakirjoituksiin. Niissä oli aina laskettu, miten paljon säästää, jos ei tupakoi tai juo alkoholia. Omakotitalon hinnan vähintään. Mutta missä ne rahat nyt ovat? En ole tupakoinut koskaan, alkoholiakin juonut vain tervetuliaismaljojen verran. Rahoja ei vain näy.

Tämä vasta tylsää on.

Vierailija
2209/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän aamun kuolinilmoituksissa oli monta etunimikaimaa. Pysäyttävää nähdä oma nimi siinä. 

Minäkin luen ahkerasti kuolinilmoituksia. Lapsesta asti. Meil on lauantain lehdessä. Viikon kohokohta. Suuri pettymys, jossei o yhtään.

Leikkaatko talteen, jos on kaunis värssy? (Nettiversioista ei tietysti voi.)

En leikkaa. Oman runoni oon jo valinnu.

Vierailija
2210/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on päivän tylsin?

Vierailija
2211/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo on joutunut hukkaan. Onkohan se pudonnut kaupan parkkipaikalle, kun avasin auton oven? Siellä se nyt makaa märkänä ja kuraisena, tai sitten joku on nostanut sen roskiksen päälle. Ikävä ajatus.

Vierailija
2212/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs on päivän tylsin?

Ehdotan tuota "Tänään on pimeämpi päivä kuin eilinen".

Se on melkein yhtä hyvä kuin mieheni lempilause: " Hymyile, sillä huomenna on huonommin".

Vierailija
2213/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkasin tyhjenneen kasvorasvatuubin halki, nyt sieltä saa monta viikkoa vielä.

Onnittelut päivän säästövinkistä. Tylsää tuhraamista. Siispä päivän  tylsin. Palkkioksi keltaista kierrätysvessapaperia, ole hyvä! 👏

Vierailija
2214/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön aikana oli pukannut räkää poskiontelot täyteen. Aamukahvit kitusiin ja räkää kirnuamaan  niin että naapurit kuulee . Sitten ulos eikun takasin liian *aska ilma. Sukat ei lähde jaloista kastuivat jo! 

Vierailija
2215/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
2216/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öitä.

Nytkö jo?

Vierailija
2217/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öitä.

Nytkö jo?

Minä menen usein nukkumaan jo yhdeksältä. Nyt en malttanut, jäi sarja niin jännittävään kohtaan, että oli katsottava vielä yksi jakso.

Vierailija
2218/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on tylsien ihmisten harrastus. 

Nyt harrastamaan!

Vierailija
2219/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuminen on tylsien ihmisten harrastus. 

Nyt harrastamaan!

Tarkkailen vielä mieheni kuorsausta! Ja hengitystä.

Vierailija
2220/2236 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2222

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan