Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä miksen ees kiinnosta lihavempia naisia.

Vierailija
15.10.2025 |

Olen ihan komea mies ja pitkä. Mutta en vain kiinnosta ketään

Kommentit (266)

Vierailija
121/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vielä joskus nuorempana kelpasin, ehkä on vääränlaiset naiset mitä etsin liian tasokkaita kauniita tai sitten en tiedä mikä tässä mättää.

Vierailija
122/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vaan mistä löytäis tavallisen naisen jolla on myös velkaa ja juo välillä ja ei oo rahaa paljoa.

Lähiöpubista, Alkosta, kaupan kaljahyllyltä, sossusta, leipäjonosta, taloyhtiön pesutuvasta, peliautomaatilta tai kirpputorilta. Aloita noista.

Kirjasto, hiihtoladut, lenkkipolut, vapaaehtoistoiminta, ilmaiset harrastukset...

Baareissa on liian tasokkaita hoikkia naisia?

Listaa voi ilmeisesti  jatkaa kuka vaan.

Jos "juo välillä", ei sen tarvitse välttämättä tarkoittaa baarissa notkumista. Minäkin olen baareissa käynyt, ja aika elähtäneen ja kulahtaneen näköistä on porukka. Yleensä niissä on sitä vakiosakkia, hampaita puuttuu ja kovaan ääneen huudellaan. Ainakin nämä alatasoisemmat paikat. 

Voihan nainen olla töissäkin, mutta kun on pienituloinen, niin on ikuinen rahapula ja tiukilla. Yksinhuoltajat eivät kai pahemmin baareissa voi pyöriä, jos meinaavat olla mukana lastensa elämässä ja huolehtia heistä hyvin. Toinen vanhempi, jos fiksu on, tietenkin voi hoitaa puolet/puolet systeemillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos en kiinnosta ketään ja nainen ei ota ees yhteyttä sitten on joku karma mun elämässä pahasti.

Vierailija
124/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat epätoivoiselta. Etsit lihavia ja vanhoja naisia, joilta uskot saavasi helpommin pillua. En yhtään ihmettele, ettei naisia oikein kiinnosta.

Vierailija
125/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vaan mistä löytäis tavallisen naisen jolla on myös velkaa ja juo välillä ja ei oo rahaa paljoa.

Lähiöpubista, Alkosta, kaupan kaljahyllyltä, sossusta, leipäjonosta, taloyhtiön pesutuvasta, peliautomaatilta tai kirpputorilta. Aloita noista.

Kirjasto, hiihtoladut, lenkkipolut, vapaaehtoistoiminta, ilmaiset harrastukset...

Baareissa on liian tasokkaita hoikkia naisia?

Listaa voi ilmeisesti  jatkaa kuka vaan.

Jos "juo välillä", ei sen tarvitse välttämättä tarkoittaa baarissa notkumista. Minäkin olen baareissa käynyt, ja aika elähtäneen ja kulahtaneen näköistä on porukka. Yleensä niissä on sitä vakiosakkia, hampaita p

Mä käyn tasokkaissa yökerhoissa enkä sielä kiinnosta naisia?

Vierailija
126/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat epätoivoiselta. Etsit lihavia ja vanhoja naisia, joilta uskot saavasi helpommin pillua. En yhtään ihmettele, ettei naisia oikein kiinnosta.

En kyllä etsi pillua.

Vierailija
127/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toiset hyväksyy sen että ovat yksin, minä en vaan hyväksy.

Vierailija
128/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olen hyvinkin kelvannut 18-30 v monelle naiselle baarissa netissä ja saanut seksiseuraakin.

Vierailija
129/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä saanut fudut kun oot täällä joka päivä aamusta iltaan jankuttamassa?

Ihan kuule töissä käyn!!

Allu jos sinä käyt töissä niin miten sinulla sitten on aikaa aamusta asti kirjoitella täällä?

Vierailija
130/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat velat niskassa ja käy tasokkaissa yökerhoissa? Jo alkuasetelma kertoo sen, että pitäisi lähteä ihan jostain muusta liikkeelle, kuin unelmoida kumppanista.

Mä tarjoaisin jollain kanavalla "rehellisen remppamiehen edullisia palveluja", aina on joku, isossa ok-talossa, joka tarvitsee vaikka nurmikon ajamista tai jotain nikkarointia. 

Vierailija
131/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovat velat niskassa ja käy tasokkaissa yökerhoissa? Jo alkuasetelma kertoo sen, että pitäisi lähteä ihan jostain muusta liikkeelle, kuin unelmoida kumppanista.

Mä tarjoaisin jollain kanavalla "rehellisen remppamiehen edullisia palveluja", aina on joku, isossa ok-talossa, joka tarvitsee vaikka nurmikon ajamista tai jotain nikkarointia. 

No missä sitten pitäisi käydä?

Vierailija
132/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle on kyllä neuvoja annettu mutta ei hän kuuntele mitään eikä ketään.

Vierailija
133/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pitäisi käydä? Tuollahan oli listattu paikkoja. Ei se etsimällä vastaan tulee. Jossain on juuri se oikea kotihiiri, joka unelmoi samaa, mutta ei viihdy ihmisten ilmoilla tai baareissa jne. Tinder.

Vierailija
134/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä pitäisi käydä? Tuollahan oli listattu paikkoja. Ei se etsimällä vastaan tulee. Jossain on juuri se oikea kotihiiri, joka unelmoi samaa, mutta ei viihdy ihmisten ilmoilla tai baareissa jne. Tinder.

tinderissä on liian tasokkaita ura naisia en koskaan kelpaa heille

Vierailija
135/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä löytäisi saman tasoisen naisen?

Vierailija
136/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä mä annan olla keskityn itseni kehittämiseen ja töihin ja velan maksuun.

Vierailija
137/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin yritin sinulle neuvoja antaa mutta en muista enää mitä kaikkea kirjoitin. Sen muistan että kehoitin sinua hankkimaan jonkun mieluisan harrastuksen tai ylipäätään sisältöä elämään. Se että käy töissä juo kaljaa baarissa ja kirjoittaa täällä joka päivä samoja asioita ei tee kenestäkään kiinnostavaa.

Vierailija
138/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nainen tulee vastaan nimenomaan etsimällä. Jos jää kotiin odottelemaan, niin yksin jäät. Etsiä se pitää ja sinun pitää olla se aktiivinen toimija. Näin se vain menee. Jotta elämässä voi jotain saavuttaa, pitää sen eteen tehdä "töitä" eli vaivautua lähtemään ihmistenilmoille vaikkei aina huvittaisikaan. Sama kaikessa menestymisessä. 

Vierailija
139/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin yritin sinulle neuvoja antaa mutta en muista enää mitä kaikkea kirjoitin. Sen muistan että kehoitin sinua hankkimaan jonkun mieluisan harrastuksen tai ylipäätään sisältöä elämään. Se että käy töissä juo kaljaa baarissa ja kirjoittaa täällä joka päivä samoja asioita ei tee kenestäkään kiinnostavaa.

Kävin ennen salilla. En tiedä mikä olisi semmoinen harrastus?

Vierailija
140/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä mä annan olla keskityn itseni kehittämiseen ja töihin ja velan maksuun.

No se kuulostaa hyvältä. 

Ja niistä harrastuksista. Olet sanonut että olet aiemmin käynyt salilla. Ehkä voisit aloittaa sen uudestaan. Ei se tarkoita että siellä pitäisi joka päivä käydä. Vaikka fiiliksen mukaan. Ja kannattaa vähentää kaljan juontia. Ei liika alkoholi tee hyvää kenellekään.

Kansalaisopistot ja vapaaehtoistyö.

Oletko ikinä ajatellut että voisit käydä semmoisissa? Sielläkin voisit yrittää tutustua muihin ihmisiin.

Tuo itsensä kehittäminen parempaan suuntaan on hyvä juttu samoin tuo velan maksu. Siitä on hyvä lähteä eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme