En tiedä miksen ees kiinnosta lihavempia naisia.
Olen ihan komea mies ja pitkä. Mutta en vain kiinnosta ketään
Kommentit (232)
Siirtyi seksipalstalle tää keskustelu 😆
Itse löysin sen oikean etsimällä. Voihan se oikea toki tulla vastaan sattumaltakin, mutta kyllä itse ihan aktiivisesti etsin häntä. Silloin nuoret kävivät paljon ravintoloissa, festareilla ja keikoilla. Harrastukset on helppo tapa tutustua ihmisiin, esim. juuri kuntosalilla käy paljon naisia. Myös joku kansalaisopiston kielikurssi voisi olla hyvä, tai jokin liikuntaharrastus. Onhan noita kaikkia itsepuolustuskursseja, käsityökursseja ym.
Supliikki, kipinä ja kemia tulee olla riittävä.
Sitten miehen habitus.
Mies voi olla ei-komea vaikka olisi pitkähkö ja hoikka. Naamakomeus on nykyään terkeä- ellei löydy niin sitten se supliikki ja kipinä jolla hurmataan jos on hurmatakseen.
Tästä voi poimia että jos puhe tökkii ja ei ole kummoista habitusta niin ei se vaan kiinnostavuus tule tyhjästä miehelle.
Kyllä minä tiedän mitä on se ettei naiset vastaa viesteihin. Miehen tulee ensiksi elää, jotta voi olla kiinnostava muille. Nämä parisuhdemarkkinat vain toimii niin että naiset määrittelee mistä kiinnostuvat vaikka itse eivät olisi kovin kiinnostavia elämältään. Olen tavannut monia tylsiä naisia tylsine elämineen.
Ja jos haluaa huomiota niin huutaa vaikka täydessä bussissa että kaikki kenellä on peukalo p**seessä katsoo tänne. Kaikki katsoo. Toteat että oho oliko teitä noin paljon.
Saat varmasti huomiota mutta se huomio ei välttämättä ole positiivista huomiota.
Minä olen lihava nainen ja sen takia olen sitäkin tarkempi miehestä, ennen kuin uskallan mitään selluliittejani ja riipputissejäni alkaa esittelemään. Eli ainakin minulla lihavuus vain nostaa kynnystä seksiin. Pitää olla todella vankka luotto mieheen.
Sinussa ei ole mitään luottamusta herättävää, päinvastoin. Pelkkiä punaisia lippuja.
Hänen pitäisi kehittää itseään parempaan suuntaan. Esimerkiksi hankkimalla edes yksi hyvä harrastus tai ylipäätään sisältöä elämään.
Hänen pitäisi parantaa käytöstään. Miettiä miten puhutaan ja miten käyttäydytään. Lopettaa itsesäälissä rypeminen. Esimerkiksi.
Hänen pitäisi korjata useita asioita itsessään ja elämässään. Hänen tapa kommunikoida ja ulosanti ei ole kovin hyvää.
Jo se että kehittää itseään parempaan suuntaan miettii miten voisi parantaa itseään parempaan suuntaan ja se että hankkii sisältöä elämäänsä voi jo aiheuttaa sen että on kiinnostavampi.
Kävin puhumassa ammattilaisenkaa ja minulla menee ihan hyvin:).
Vierailija kirjoitti:
Hänen pitäisi kehittää itseään parempaan suuntaan. Esimerkiksi hankkimalla edes yksi hyvä harrastus tai ylipäätään sisältöä elämään.
Hänen pitäisi parantaa käytöstään. Miettiä miten puhutaan ja miten käyttäydytään. Lopettaa itsesäälissä rypeminen. Esimerkiksi.
Hänen pitäisi korjata useita asioita itsessään ja elämässään. Hänen tapa kommunikoida ja ulosanti ei ole kovin hyvää.
Jo se että kehittää itseään parempaan suuntaan miettii miten voisi parantaa itseään parempaan suuntaan ja se että hankkii sisältöä elämäänsä voi jo aiheuttaa sen että on kiinnostavampi.
Rupeen käymään salilla
Kyllä myönnän et jankutan ja valitan paljon ja olen ehkä ilkeä huonokäytöksinen ja voi olla itsesääliä siksi naiset ei kiinnostu. Ja juon liikaa.
Varmaa olen myös kun juonut ja maha kasvanut enempi rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupeen käymään salilla
Juu se on ihan hyvä alku mutta kuten sanottu se ei vielä yksinomaan riitä.
Kuuntele näitä neuvoja mitä ihmiset yrittävät sinulle täällä antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupeen käymään salilla
Kuuntele näitä neuvoja mitä ihmiset yrittävät sinulle täällä antaa.<
Kyllä kuuntelen. Mutta en saa mitään aikaseksi. Työ vie kaikki voimat!
Olen juoppokavereita heittäny pois mutta olen enempi yksin
Jännä muuten että Allu uhkailee täällä ihmisiä jotka haukkuu häntä mutta minulle joka on koko aika antanut hänelle rakentavaa kritiikkiä on hän vastannut asiallisesti. Kokeilkaa te muutkin ettette hauku häntä annatte rakentavaa kritiikkiä. Se on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Jännä muuten että Allu uhkailee täällä ihmisiä jotka haukkuu häntä mutta minulle joka on koko aika antanut hänelle rakentavaa kritiikkiä on hän vastannut asiallisesti. Kokeilkaa te muutkin ettette hauku häntä annatte rakentavaa kritiikkiä. Se on parempi.
Jep. En jaksa mitään haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupeen käymään salilla
Kuuntele näitä neuvoja
Ymmärrän sen. Mutta töiden jälkeen voi vaikka ottaa puolentunnin päikkärit eli päiväunet niin sitten jaksaa taas.
Riittävä lepo on myös tärkeää ja monipuolinen ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kukaan jaksa. On varmaan vaan parempi sellaiset haukkumisviestit ilmiantaa kuin että alkaisi itse riehumaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kukaan jaksa. On varmaan vaan parempi sellaiset haukkumisviestit ilmiantaa kuin että alkaisi itse riehumaan takaisin.
Esim että olisin kehitysvammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim että olisin kehitysvammainen.
Enkä koskaan enää kelpaa naisille ihan täyttä potaskaa
No jos kävit ennen salilla niin mikset voisi aloittaa sitä uudestaan? Ei siellä tarvitse joka päivä käydä.
Harrastuksia on vaikka kuinka paljon olemassa. Aivan varmasti sinullekin löytyisi jotain mielekästä.
Itse pyöräilen kävelen askartelen väritän ja kirjoitan päiväkirjaa.
Kansalaisopistot ja vapaaehtoistyö on myös hyvää tekemistä. Itse en käy niissä mutta sinulle voisin suositella niitä. Näkisit ihmisiä ja voisit yrittää tutustua siellä muihin ihmisiin.
Minä luulen että tarvisit enemmänkin kavereita kuin naisen. Jos koittaisit löytää ensin kavereita. Vaikutat yksinäiseltä.