Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä miksen ees kiinnosta lihavempia naisia.

Vierailija
15.10.2025 |

Olen ihan komea mies ja pitkä. Mutta en vain kiinnosta ketään

Kommentit (266)

Vierailija
161/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kuitenki kohtuu hyvin jos en laske velkaani.

Vierailija
162/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pääsen 2 v päästä velkajärjestelyyn. Joten 20 tonnin velat voidaan antaa anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs hiljeni täysin.

Vierailija
164/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös aika kokematon..en hirveesti harrasta seksiä.

Vierailija
165/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä muuten että Allu uhkailee täällä ihmisiä jotka haukkuu häntä mutta minulle joka on koko aika antanut hänelle rakentavaa kritiikkiä on hän vastannut asiallisesti. Kokeilkaa te muutkin ettette hauku häntä annatte rakentavaa kritiikkiä. Se on parempi.

Jep. En jaksa mitään haukkumista.

Ei sitä kukaan jaksa. On varmaan vaan parempi sellaiset haukkumisviestit ilmiantaa kuin että alkaisi itse riehumaan takaisin.

Esim että olisin kehitysvammainen.

Minua yhdessa ketjussa haukuttiin kehitysvammaiseksi ja sanottiin että kuuluisin laitokseen. Silloin räjähdin ja ryhdyin uhkailemaan. Sorruin siihen koska suutuin niin paljon ja sainkin sitten parit bannit. Mutta parempi on että semmoset jutut vaan ilmiantaa. Uhkailu todennäköisesti pahentaa asiaa.

Vierailija
166/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en kelpaa läskeille naisille? Olisikohan syy se että olet säälittävä paska. 

Vierailija
167/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisille kelpaa täydellinen mies se on vaa nähty.

Mene Prismaan ja katso millaisia pariskuntia ja perheitä siellä kävelee.

Joo mutta miksi minä kelpasin vielä 5 v sitten? 

No nuoremmissa ikäluokissa niitä sinkkuja vaan oli enemmän. Varatut naiset eivät kiinnostu, se ei olisi oikein hyväksyttyäkään, ellei sitten ole sovittu esim. avoimesta suhteesta. Monet naisenpuutetta valittavat miehet myös viettävät vapaa-aikansa kotona tai miesten suosimissa harrastuksissa, jolloin eivät vahingossakaan tapaa naisia. Silloin on äärimmäisen epätodennäköistä tutustua kehenkään. Olisi myös hyväksyttävä, että kaikki tutustuminen lähtee yleensä tuttava- tai kaveripohjalta liikkeelle. Naiselle olisi liian iso riski sukeltaa heti ns. syvään päähän. Mieshän voi olla vaikka juoppo, vainoaja tai väkivaltainen. Siksi ns. turhanpäiväinen jutustelu ja hidas tutustuminen toiseen ovat tarpeen. Harvoin kukaan kiinnostuu toisesta saman tien, niin käy vain elokuvissa. Sinun pitääkin keskittyä omiin hyviin puoliisi ja kehittämään niitä. Enkä tarkoita nyt vaan ulkonäköä.

Unohda naisenpuute hetkeksi, ja pyri tekemään omasta elämästäsi mahdollisimmän mukavaa. Etsi uusia harrastuksia.

Vierailija
168/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä muuten että Allu uhkailee täällä ihmisiä jotka haukkuu häntä mutta minulle joka on koko aika antanut hänelle rakentavaa kritiikkiä on hän vastannut asiallisesti. Kokeilkaa te muutkin ettette hauku häntä annatte rakentavaa kritiikkiä. Se on parempi.

Mistä voisin nähdä muuten kuvasi? Haluisin nähdä.

Vierailija
169/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne lihavat naiset karsastaa sitä toispuolista irvistystä kasvoillasi joka vie sen puolen sieraimesikin ryppyyn.

Vierailija
170/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anna sähköposti?

Vierailija
171/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisille kelpaa täydellinen mies se on vaa nähty.

Mene Prismaan ja katso millaisia pariskuntia ja perheitä siellä kävelee.

Joo mutta miksi minä kelpasin vielä 5 v sitten? 

No nuoremmissa ikäluokissa niitä sinkkuja vaan oli enemmän. Varatut naiset eivät kiinnostu, se ei olisi oikein hyväksyttyäkään, ellei sitten ole sovittu esim. avoimesta suhteesta. Monet naisenpuutetta valittavat miehet myös viettävät vapaa-aikansa kotona tai miesten suosimissa harrastuksissa, jolloin eivät vahingossakaan tapaa naisia. Silloin on äärimmäisen epätodennäköistä tutustua kehenkään. Olisi myös hyväksyttävä, että kaikki tutustuminen lähtee yleensä tuttava- tai kaveripohjalta liikkeelle. Naiselle olisi liian iso risk

Öö mä en missää nimes ole kotona, olen paljon kahviloissa liikun myös baareissa, että toi ei nyt ole totta

Vierailija
172/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa kiinnostan ehkä naista ja nainen saattaa kysellä jotain ja vastata, mutta melkein kaikki hiljenee yhtäkkiä, en puhu rumasti tai mitään, jopa kehun naista niin en sitten tiedä mikä mättää.

Vierailija
173/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa kiinnostan ehkä naista ja nainen saattaa kysellä jotain ja vastata, mutta melkein kaikki hiljenee yhtäkkiä, en puhu rumasti tai mitään, jopa kehun naista niin en sitten tiedä mikä mättää.

Mitä mä naiset teen väärin? Olenko mä liian innokas ja pommitan liikaa vai eikä saisi kysellä mitään ja huomann että naista ei vain ollenkaan kiinnosta ja minä oon ihan innostunut ja haluan tavata?

Vierailija
174/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä naiset teen väärin? Olenko mä liian innokas ja pommitan liikaa vai eikä saisi kysellä mitään ja huomann että naista ei vain ollenkaan kiinnosta ja minä oon ihan innostunut ja haluan tavata?

Joku tässä mättää kun aina käy sama juttu, nainen lopettaa kyselyn tai vastaaminen ja mua niin ärsyttää.

Vierailija
175/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anna sähköposti?

Ei ole sähköpostia.

Vierailija
176/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anna sähköposti?

Ei ole sähköpostia.

No en sitten voi laittaa kuvaani, mut ole huoletta olen komea.

Vierailija
177/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anna sähköposti?

Ei ole sähköpostia.

No en sitten voi laittaa kuvaani, mut ole huoletta olen komea.

En vain ymmärrä miten on näin huonoa tuuria, enkö ole naisten tyyppiä vai mikä mättää.

Vierailija
178/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan kannata kysyä naisen painoa. Luulen että se on melkoinen red flag. Eikä kannata alkaa puhua seksijuttuja. Eikä ehdottaa tapaamista. Mitään noista ei kannata tehdä heti.

Vierailija
179/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan kannata kysyä naisen painoa. Luulen että se on melkoinen red flag. Eikä kannata alkaa puhua seksijuttuja. Eikä ehdottaa tapaamista. Mitään noista ei kannata tehdä heti.

En kyselekkää tommosia, mutta kysyn aika nopeasti tapaamista miksei saisi kysyä? mä haluaisin paremmin naiseen tutusta livenä?

Vierailija
180/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tutustutaan. Ei kannata vielä lyhyen kirjoittelun jälkeen tapaamista ehdottaa. Tai siis tarkoitan että ensin pitää tutustua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä