En tiedä miksen ees kiinnosta lihavempia naisia.
Olen ihan komea mies ja pitkä. Mutta en vain kiinnosta ketään
Kommentit (266)
Parempi keskittyä töihin ja on yksin.
Mitä sitä turhaan yrittää ketään ku ei noita kiinnosta eikä kukaa nainen halua nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vaan mistä löytäis tavallisen naisen jolla on myös velkaa ja juo välillä ja ei oo rahaa paljoa.
Lähiöpubista, Alkosta, kaupan kaljahyllyltä, sossusta, leipäjonosta, taloyhtiön pesutuvasta, peliautomaatilta tai kirpputorilta. Aloita noista.
Kirjasto, hiihtoladut, lenkkipolut, vapaaehtoistoiminta, ilmaiset harrastukset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vaan mistä löytäis tavallisen naisen jolla on myös velkaa ja juo välillä ja ei oo rahaa paljoa.
Lähiöpubista, Alkosta, kaupan kaljahyllyltä, sossusta, leipäjonosta, taloyhtiön pesutuvasta, peliautomaatilta tai kirpputorilta. Aloita noista.
Niin kai sitten. mulla on velkaa 48 tuhatta ja romu auto ja ei oo rahaa, palkka menee velkoihin, mutta en ole silti työtön ja tykkään toki juoda alkoholia
Hetki sitten väitit velkaa olevan 25 000. Olet siis myös valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjasto, hiihtoladut, lenkkipolut, vapaaehtoistoiminta, ilmaiset harrastukset...
Baareissa on liian tasokkaita hoikkia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kai sitten. mulla on velkaa 48 tuhatta ja romu auto ja ei oo rahaa, palkka menee velkoihin, mutta en ole silti työtön ja tykkään toki juoda alkoholia
En ole, velkaa nyt vain on.
Mutta naisille kelpaa täydellinen mies se on vaa nähty.
Näitä aloituksia on täällä monta päivän aikana. Voisi kysyä, että jos ennen miehet olivat rautaa, niin miksi ne ovat nykyään tällaisia ulisijoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko itse viettää aikaa kaltaisesi kanssa?
Kyllä jos nainen on mun tyyppinen mukava ja kiltti ja kaunis ja pukeutuu miten haluan naisen pukeutuvan.
No mutta, sittenhän se nainen ei olisi kaltaisesi. Eli et siis itsekään haluaisi sinunlaisesi ihmisen kanssa olla.
Kyllä on todellaki ei ole kyse siitä, minä tykkään et nainen miellyttää ulkosesti.
Sulla kun ei nyt oikein olisi varaa olla kranttu. Mutta ihan samahan se on, mitä sinä haluat. Oikea osoite sinulle olisi joku heikkolahjaisten vertaistukiryhmä. Sieltä voisi seuraa löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt mua isompia ja lihavia, mutta en normaalina heitäkään kiinnosta.
Ylipaino ei tarkoita sitä, että pitäisi tyytyä luuseriin. Ylipainoiset eivät muuten ole mikään "tietty ryhmä", joka on jossain automaattisesti valmiina poimittavaksi, jos se turbohuulinen instabeibeblondi ei ole kiinnostunut.
Arvota ihmiset muiden ominaisuuksien kuin painon mukaan, teräväpäinen huomaa kyllä miten epäaito olet. Ja keholla ei ole mitään tekemistä älyn kanssa. Vastaasi on voinut kävellä vaikka isokokoinen ja upea ydinfyysikko, mutta se et vaan tajua.
No luuletko et mä kiinnostan hoikkaa nuorta 20 bimboa?
Tuskin, tai ketään muutakaan. Pysyttele vaan edelleen sinkkuna, olet niin apaattinen ja ikävystyttävä, ettei sinusta ole mitään iloa kenellekään. Jo näiden kommentointiesi perusteella saa hyvän kuvan.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Allu ja miesvihamies samassa ketjussa 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko itse viettää aikaa kaltaisesi kanssa?
Kyllä jos nainen on mun tyyppinen mukava ja kiltti ja kaunis ja pukeutuu miten haluan naisen pukeutuvan.
No mutta, sittenhän se nainen ei olisi kaltaisesi. Eli et siis itsekään haluaisi sinunlaisesi ihmisen kanssa olla.
Kyllä on todellaki ei ole kyse siitä, minä tykkään et nainen miellyttää ulkosesti.
Sulla kun ei nyt oikein olisi varaa olla kranttu. Mutta ihan samahan se on, mitä sinä haluat. Oikea osoite sinulle olisi joku heikkolahjaisten vertaistukiryhmä. Sieltä voisi seuraa löytyä.
No en ole kyllä kranttu jos mua kiinnostaa lihavat naiset? monet etsii hoikkia naisia, en todellakaa ole kranttu!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, velkaa nyt vain on.
On se patologinen valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Mene Prismaan ja katso millaisia pariskuntia ja perheitä siellä kävelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Prismaan ja katso millaisia pariskuntia ja perheitä siellä kävelee.
Joo mutta miksi minä kelpasin vielä 5 v sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt mua isompia ja lihavia, mutta en normaalina heitäkään kiinnosta.
Ylipaino ei tarkoita sitä, että pitäisi tyytyä luuseriin. Ylipainoiset eivät muuten ole mikään "tietty ryhmä", joka on jossain automaattisesti valmiina poimittavaksi, jos se turbohuulinen instabeibeblondi ei ole kiinnostunut.
Arvota ihmiset muiden ominaisuuksien kuin painon mukaan, teräväpäinen huomaa kyllä miten epäaito olet. Ja keholla ei ole mitään tekemistä älyn kanssa. Vastaasi on voinut kävellä vaikka isokokoinen ja upea ydinfyysikko, mutta se et vaan tajua.
No luuletko et mä kiinnostan hoikkaa nuorta 20 bimboa?
Tuskin, tai ketään muutakaan. Pysyttele vaan edelleen sinkkuna, olet niin a
tarkotin sitä ettei sellaiset naiset katsele muhun päinkään koska mulla on mahaa ja en ole täysin hoikka ja ei ole lihaksia ei mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkä täyttää hulluuden määritelmänkin, jankkaa samaa ja samaa koko ajan odottaen eri lopputulosta.
Tunnistus
Näinhän se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut joskus
No lyön hanskat tiskiin en jaksa enää yrittää luovutan ja oon yksin.