En tiedä miksen ees kiinnosta lihavempia naisia.
Olen ihan komea mies ja pitkä. Mutta en vain kiinnosta ketään
Kommentit (278)
Mitä väliä, jos lihavat naiset eivät kiinnostu sinusta, jos et heitä edes halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lihavatkaan automaattisesti epätoivoisia ole.
Eikä kaikki lihavat ole rumia.
Jos ei pidä lihavista ihmisistä niin miksei voi vaan sanoa että en pidä lihavista ihmisistä.
Miksi joidenkin pitää haukkua heitä ällöttäviksi yms? Mielipiteen voi sanoa myös nätisti.
Sekin on preferenssi, että pitääkö ylipainoisista vai ei, jotkuthan nimenomaan tykkäävät. Mutta jos taas sanoo ääneen, ettei halua tapailla lihavia, sitä ei pidetä hyväksyttävänä. Silloin sinut julistetaan pinnalliseksi ja ilkeäksi ihmiseksi.
Kukaan mies ei pidä rumapainoisista naisista.
Viestit, jossa mies kertoo pitävänsä läskikasoista, on kirjoittanut läski nainen, mutta on allekirjoittanut ne valheelisesti, mieheksi tekeytyen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen lopetti vastaamisen kun seinään en ymmärrä mitä tein väärin.
Missä muuten yrität sitä nais seuraa etsiä? Facebookissako?
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt mua isompia ja lihavia, mutta en normaalina heitäkään kiinnosta.
No miksiköhän ei. Wau. Ehkä ne pullukat aistii sun läski ihan...
Niin ap, ovatko lihavemmat naiset siis sinun aito mieltymys ja preferenssi ja olet harmistunut siitä, etteivät he vaikuta olevan samalla tavalla kiinnostuneita sinusta? Vai ovatko lihavat naiset vain sinun viimeinen epätoivoinen yritys saada edes jotain seuraa ja muiden torjuttua sinut nyt sitten suostut tyytymään lihaviin? Lähtökohdilla on merkitystä, sillä ei kukaan, sukupuolesta riippumatta, halua olla se johon tyydytään. Jokaisella on oikeus tuntea itsensä rakastetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali 🤣🤣🤣
Siis tarkoitin olen normaali painoinen!!!
Surkuhupaisa kommentti, Alluseni.
Olin lievästi ylipainoisena lähes yhtälailla miesten mieleen kuin nyt, mutta osa lähestyi silloin vain sillä ajatuksella että kai tämä yököttävä läski minut edes kelpuuttaa ja tietenkin suuttuivat kun en kelpuuttanut :D
Miehet jotka eivät itse pidä runsaammista tai jopa pulskemmista naisista saattavat joskus kuvitella että kukaan muukaan ei pidä. Ex oli melkolailla murheen murtama kun laihdutin 25kg ja olin ja olen nykyään hoikka. Hän piti minusta enemmän pyöreämpänä. Ja onhan nuo tissit vähän surulliset nykyään vaikka muu kroppa kai yleisten kauneusihanteiden mukaan näyttää paremmalta suurimman osan miehistä mielestä..
Nykyisen miesystävän kohdalla esimerkiksi tiedän, että hän ei tule olemaan aviomiesmatskua tai mitään koska on puhunut ikävästi lihavista naisista eikä kuulemma tykkäsi "jos painaisit vaikka 80kg"
Hmm. No en ole koskaan painanut 80kg enkä aio, mutta tuosta kommentista asti tiesin että tällä suhteella ei mitään vakavaa tulevaisuutta ole. 🤔 Seksissäkin jätin kaiken extran pois koska ei huvita tuottaa nautintoa moiselle törpölle.
Minkä takia läski nainen lähtisi kenen tahansa matkaan? :D Eihän läski mieskään lähde, jos ei kiinnostele.
Mitä sinä naisella edes tekisit? On sinulla ainakin yksi toimiva käsi varmaan. Eikö se riitä? Tulee halvemmaksi eikä sillä ole koskaan päänsärkyä.
Ei ne naiset niin ihmeellisiä ole, yliarvostettuja mielestäni. Ei kannata pilata elämäänsä surkuttelemalla, ettei ole sellaista saanut.
Sama pätee tietysti miehiin. En yhtään ihmettele naisia, jotka eivät halua kaltaistasi miestä riesakseen.
"Miehet jotka eivät itse pidä runsaammista tai jopa pulskemmista naisista saattavat joskus kuvitella että kukaan muukaan ei pidä. Ex oli melkolailla murheen murtama kun laihdutin 25kg ja olin ja olen nykyään hoikka. Hän piti minusta enemmän pyöreämpänä."
Itselle kävi myös näin. Pidän miehistä, joilla on mahaa runsaasti ja yleisesti ovat ruumiinrakenteeltaan isokokoisia. En halua tuntea luita tai jänteitä halatessa, vaan pehmeän, ihanan pullea mahan. En nyt murheen murtama varsinaisesti ole, ja on hyvä asia, että välittää terveydestään laihduttamalla. Etenkin nyt kun terveydenhuoltoa ollaan ajamassa alas emmekä kuulu siihen eliittiin, jolla on laittaa satojatuhansia yksityiselle puolelle.
Ei tämä vaikuta seksihaluihin, läheisyyteen, rakkauteen tai mihinkään sellaiseen. Enää en vaan voi puristella pulleaa ihanaa masua tai pyllyä. Se itseä kiihottaa kovasti. Mutta enemmän kiihottaa kyllä mieheni noin yleisesti. Hänen persoona ja käytös :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, jos lihavat naiset eivät kiinnostu sinusta, jos et heitä edes halua?
Kyllä minua kiinnostaa sopivasti lihava nainen
Vierailija kirjoitti:
"Miehet jotka eivät itse pidä runsaammista tai jopa pulskemmista naisista saattavat joskus kuvitella että kukaan muukaan ei pidä. Ex oli melkolailla murheen murtama kun laihdutin 25kg ja olin ja olen nykyään hoikka. Hän piti minusta enemmän pyöreämpänä."
Itselle kävi myös näin. Pidän miehistä, joilla on mahaa runsaasti ja yleisesti ovat ruumiinrakenteeltaan isokokoisia. En halua tuntea luita tai jänteitä halatessa, vaan pehmeän, ihanan pullea mahan. En nyt murheen murtama varsinaisesti ole, ja on hyvä asia, että välittää terveydestään laihduttamalla. Etenkin nyt kun terveydenhuoltoa ollaan ajamassa alas emmekä kuulu siihen eliittiin, jolla on laittaa satojatuhansia yksityiselle puolelle.
Ei tämä vaikuta seksihaluihin, läheisyyteen, rakkauteen tai mihinkään sellaiseen. Enää en vaan voi puristella pulleaa ihanaa masua tai pyllyä. Se itseä kiihottaa kovasti. Mutta enemmän kiihottaa kyllä mieheni noin yleisesti. Hän
Outoa kun ei naiset tykkää kaljamahasta
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä naisella edes tekisit? On sinulla ainakin yksi toimiva käsi varmaan. Eikö se riitä? Tulee halvemmaksi eikä sillä ole koskaan päänsärkyä.
Ei ne naiset niin ihmeellisiä ole, yliarvostettuja mielestäni. Ei kannata pilata elämäänsä surkuttelemalla, ettei ole sellaista saanut.
Sama pätee tietysti miehiin. En yhtään ihmettele naisia, jotka eivät halua kaltaistasi miestä riesakseen.
Kaipaa juttelua ja läheisyyttä jne.
Vierailija kirjoitti:
Niin ap, ovatko lihavemmat naiset siis sinun aito mieltymys ja preferenssi ja olet harmistunut siitä, etteivät he vaikuta olevan samalla tavalla kiinnostuneita sinusta? Vai ovatko lihavat naiset vain sinun viimeinen epätoivoinen yritys saada edes jotain seuraa ja muiden torjuttua sinut nyt sitten suostut tyytymään lihaviin? Lähtökohdilla on merkitystä, sillä ei kukaan, sukupuolesta riippumatta, halua olla se johon tyydytään. Jokaisella on oikeus tuntea itsensä rakastetuksi.
Kyllä, hoikat naiset ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen lopetti vastaamisen kun seinään en ymmärrä mitä tein väärin.
Missä muuten yrität sitä nais seuraa etsiä? Facebookissako?
Tinder ja facebook dating
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksiköhän ei. Wau. Ehkä ne pullukat aistii sun läski ihan...
Miksi pitäisi sitten etsiä väkisin hoitaa jos ei kiinnosta?
Sekin on preferenssi, että pitääkö ylipainoisista vai ei, jotkuthan nimenomaan tykkäävät. Mutta jos taas sanoo ääneen, ettei halua tapailla lihavia, sitä ei pidetä hyväksyttävänä. Silloin sinut julistetaan pinnalliseksi ja ilkeäksi ihmiseksi.