En tiedä miksen ees kiinnosta lihavempia naisia.
Olen ihan komea mies ja pitkä. Mutta en vain kiinnosta ketään
Kommentit (232)
Jätkä täyttää hulluuden määritelmänkin, jankkaa samaa ja samaa koko ajan odottaen eri lopputulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Copypastaatko sä näitä juttujasi, kun ne on aina sanasta sanaan samanlaisia?
Ei Allun pää muuhun pysty.
Ei ole mun tapa sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko itse viettää aikaa kaltaisesi kanssa?
Kyllä jos nainen on mun tyyppinen mukava ja kiltti ja kaunis ja pukeutuu miten haluan naisen pukeutuvan.
Ai, että pitää oikein pukeutuakin niin kuin herra vaatii? :DDD
Vierailija kirjoitti:
Jätkä täyttää hulluuden määritelmänkin, jankkaa samaa ja samaa koko ajan odottaen eri lopputulosta.
No ai minä jankkaan, ihanko ei saisi sanoa mitään?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vaan mistä löytäis tavallisen naisen jolla on myös velkaa ja juo välillä ja ei oo rahaa paljoa.
Onko sulla ollut joskus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos nainen on mun tyyppinen mukava ja kiltti ja kaunis ja pukeutuu miten haluan naisen pukeutuvan.
Ai, että pitää oikein pukeutuakin niin kuin herra vaatii? :DDD
No monet naiset eivät ole suomalaiset seksikkäitä.. nuoret ovat, eivät pukeudu esim siisteihin muotisaappaisiin ja tiukkoihin farkkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu ei edes tunnista tapaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vaan mistä löytäis tavallisen naisen jolla on myös velkaa ja juo välillä ja ei oo rahaa paljoa.
Onko sulla ollut joskus
On ollut ja olen seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistus
Näinhän se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori ei ole hullun papereita.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt mua isompia ja lihavia, mutta en normaalina heitäkään kiinnosta.
Ylipaino ei tarkoita sitä, että pitäisi tyytyä luuseriin. Ylipainoiset eivät muuten ole mikään "tietty ryhmä", joka on jossain automaattisesti valmiina poimittavaksi, jos se turbohuulinen instabeibeblondi ei ole kiinnostunut.
Arvota ihmiset muiden ominaisuuksien kuin painon mukaan, teräväpäinen huomaa kyllä miten epäaito olet. Ja keholla ei ole mitään tekemistä älyn kanssa. Vastaasi on voinut kävellä vaikka isokokoinen ja upea ydinfyysikko, mutta se et vaan tajua.
No ehkä mus on sitte vikaa, en kai pysty sille asialle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Lähiöpubista, Alkosta, kaupan kaljahyllyltä, sossusta, leipäjonosta, taloyhtiön pesutuvasta, peliautomaatilta tai kirpputorilta. Aloita noista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt mua isompia ja lihavia, mutta en normaalina heitäkään kiinnosta.
Ylipaino ei tarkoita sitä, että pitäisi tyytyä luuseriin. Ylipainoiset eivät muuten ole mikään "tietty ryhmä", joka on jossain automaattisesti valmiina poimittavaksi, jos se turbohuulinen instabeibeblondi ei ole kiinnostunut.
Arvota ihmiset muiden ominaisuuksien kuin painon mukaan, teräväpäinen huomaa kyllä miten epäaito olet. Ja keholla ei ole mitään tekemistä älyn kanssa. Vastaasi on voinut kävellä vaikka isokokoinen ja upea ydinfyysikko, mutta se et vaan tajua.
No luuletko et mä kiinnostan hoikkaa nuorta 20 bimboa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se synnytyksen happivaje ja vajaaälyisyys sun syy ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähiöpubista, Alkosta, kaupan kaljahyllyltä, sossusta, leipäjonosta, taloyhtiön pesutuvasta, peliautomaatilta tai kirpputorilta. Aloita noista.
Niin kai sitten. mulla on velkaa 48 tuhatta ja romu auto ja ei oo rahaa, palkka menee velkoihin, mutta en ole silti työtön ja tykkään toki juoda alkoholia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, sittenhän se nainen ei olisi kaltaisesi. Eli et siis itsekään haluaisi sinunlaisesi ihmisen kanssa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se synnytyksen happivaje ja vajaaälyisyys sun syy ole
En tiedä mistä puhut, en ole kehitysvammainen, voi olla add tai persoonallisuushäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, sittenhän se nainen ei olisi kaltaisesi. Eli et siis itsekään haluaisi sinunlaisesi ihmisen kanssa olla.
Kyllä on todellaki ei ole kyse siitä, minä tykkään et nainen miellyttää ulkosesti.
Kyllä olet sairas ihminen kuuluisit hoitoon!