Onko teillä elämässänne ihminen joka on onnistunut pilaamaan koko elämänne?
Esim. Elämänilonne, taloutenne, mielenterveytenne, elämänhalunne jne. Itselle se on ent.työnantaja. Hän se taas jatkaa eteenpäin niin kuin ei mitään.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Karma viimeistään hoitelee.
Ei sellaista kuin karma ole olemassakaan. Jos et kosta niin ei tule hyvitystä ikinä.
Alapeukuttajat huom. Sellainen kuin "karma" on keksitty juurikin sitä varten kun halutaan lohduttautua sillä että oikeus tapahtuu jotenkin joskus edes sitten kuoleman jälkeen, vaikka tyyppi itse porskuttaa.
Ei enää, mutta hänen jättämiään jälkiä korjailen vieläkin. Tärkeimmät osat peruuttamattomasti rikki. Pitää keksiä jotain muuta tilalle.
Henkisesti sairastunut ex-ystävä. Melkein meni omakin m-terveys siinä hurlumheitä seuratessa ja toista kasassa pitäessä. Ei koskaan enää mt-ihmisiä lähipiiriin. Välit poikki vaan itsesuojelun nimissä.
Saat tunnustusta töistä. Ankeuttaja: No ei toi nyt mitään ole.
ON.EKSÄ.PETTI VUOSIA JA KUN JÄI KIINNI VIIMEISIMMÄSTÄ HYLKÄSI.MENNYT KAUAN TOIPUA JA MENI TYÖT.
Ensin vanhemmat pilasivat elämäni halveksivalla ja väheksyvällä käytöksellään. Lasta ei saanut kuulemma kehua eikä kannustaa. Ylpistyy ja luulee itsestään liikoja kun niin tekee. Haukuttiin ihan ulkonäöstä lähtien. 2 parisuhdetta ja kummassakin toistui tämä sama kaava, että minua väheksyttiin ja haukuttiin. Olin niin tottunut että niin minua kohdellaan, eli tuttu kohtelu sai olemaan näissä suhteissa yli 15 vuotta. Viimeismpänä pisarana työnantaja petti minut ensin kehumalla ja saamalla siten luottamuksensa. Ensimmäinen ihminen joka oli osoittanut minulle arvostusta. Sitten tuli potkut kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Ei sellaista kuin karma ole olemassakaan. Jos et kosta niin ei tule hyvitystä ikinä.