Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (7675)

Vierailija
7621/7675 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin Lizistä aiemmilla kausilla. Ennen kuin paljastui, että jakaa looraansa sinne sun tänne. Ja suorastaan ärsyttää, kun joka väliin ottaa esiin sairautensa ja itkeä pillittää. Eikös se syöpä ole saatu melko lailla aisoihin, näin olen käsittänyt?

syöpä jotenkin aktivoitunut ja ymmärrän hyvin, että se hallitsee elämää ja sen ottaa puheeksi.

eikä järvi soutamalla kulu! 
senkun jakaa :D kivan luonnollisen oloinen kuitenkin tyyppinä.

Vierailija
7622/7675 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Lizin syöpähomma on jotenkin outo kyllä. Jos kyseessä on munasarjasyöpä, niin kuinka ihmeessä munasarjoja ei poistettu, ainoastaan kohtu jos ja kun nyt lehtitietojen mukaan on munasarjassa taas jotain "massaa". 

Siis Liz itse jossain haastattelussa kertoi munasarjasyövästä ja kohdunpoistosta, aiemmin oli jotain juttuja vatsasyövästä.

Ja 14 solumyrkkyhoitoa, mutta hiukset säilyi päässä.

Oon varmaan vaan liian skeptinen, kun ihmettelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7623/7675 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tuolla Charlottella tuntuu olevan massia, upea auto ja tosiaan ukolle pakkikorttinsa antoi. Eikös hän ole kampaaja, no ehkä rikkaan perheen tytär. Anteeks mutta se makkarankuorimekko kun menivät illalliselle, voi ziisus! Muuten pidän hänestä, mutta kyllä rakkaus on sokea.

Jos on tehnyt töitä 15 vuotta, ei lapsia ja asuuko edelleen vanhempiensa luona...? Niin kyllähän siinä nyt yhden avoauton voi ostaa ja pari etelänmatkaa. Ei se avoauto mikään uusin luksusmalli ollut. Siksi onkin sääli, että tuhlaa vähät rahansa dominikaaniseen poikaan joka jättää hänet alttarille. 

Vierailija
7624/7675 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summit ja Jenny ovat perustaneet Go fund me - rahankeruun Jennyn hoitokulujen rahoittamista varten.

Vierailija
7625/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee UK-version turkkilaisesta miehestä homovibat, että siksi haluaa Britteihin.

Se baarimikko joka seurustelee pulskan jättikaksoisleukaisen tummatukkaisen brittinaisen kaa.

Homo tai ei, mutta löysi sopivan lä skin jota vedättää, että pääsee isompien rahojen piiriin Englannissa. 

Vierailija
7626/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanjasta joku heitti epäilyn, olisiko alunperin mies?

Tuo jakso, missä sai itkukohtauksen, kun kysyttiin lapsiasiaa, että on hänelle mahdoton asia.

Tony on outolintu, mutta intialaisille lasten saaminen tärkeää, - sekö jarruttaa miestä?

Katselin siinä jaksossa Vanjan kasvoja, kun on nyt jo ikää tullut enemmän, hyvin maskuliiniset ovat.

Onko syynä suhteiden kariutumiseen juuri tuo juttu, mikä on vielä salaisuus?

Siinäpä taas sekopari. Miksi moisia marssitetaan kuviin ja myydään maailmalle yleiseen levitykseen. Ehkä homotony on pikkasen kopeloinut tätä Vanjaa  ja tietää mikä selibaatti olio Vanja on ;)

Kyllähän homo homon tuntee, se haastattelija homppari hänkin, kysyi vihjailevasti; Tony, mikä on salaisuutesi? Kyllähän nyt sokeakin näkee, mikä on homman nimi. 

Jos ei puhas homo, on ainakin bi. Vanja haluaa olla esillä jos joku vaikka rakastuisi, kun näkee teeveessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7627/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Lizin syöpähomma on jotenkin outo kyllä. Jos kyseessä on munasarjasyöpä, niin kuinka ihmeessä munasarjoja ei poistettu, ainoastaan kohtu jos ja kun nyt lehtitietojen mukaan on munasarjassa taas jotain "massaa". 

Siis Liz itse jossain haastattelussa kertoi munasarjasyövästä ja kohdunpoistosta, aiemmin oli jotain juttuja vatsasyövästä.

Ja 14 solumyrkkyhoitoa, mutta hiukset säilyi päässä.

Oon varmaan vaan liian skeptinen, kun ihmettelen.

Olen miettinyt ihan samaa. Lisäksi kummastelin sitä kun sarjassa Liz kävi jollain homeopaatilla(?) ja sanoi että syöpähoidot jatkuvat niillä "lääkkeillä".

Vierailija
7628/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kuvio tuo Shea ja hänen tytär (en muista nimeä). Toivottavasti on tehtyä draamaa, jos on totta niin erittäin huolestuttavaa kun aikuinen tytär on noin mustasukkainen omasta isästään! Ymmärtäisin käytöksen jos kyse olisi jostain viisivuotiaasta, mutta kahden lapsen äiti melkein polkee jalkaa ja huutaa "minun isi!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7629/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä tykkäsin ennen katsoa tätä sarjaa, mutta nyt se on mennyt ihan pilalle.

Taitaa olla niin, että kun näitten ihmisten elämää jatkuvasti esitellään ja ruoditaan ja kaivellaan ympäri maailmaa näkyvissä ohjelmissa, he menee itsekin sekaisin.  Ihan sekopäistä touhua jo monen kohdalla.  

 

Natalien käytös on outoa, niinkuin jotkut siinä sarjassa sanoivatkin.  Jotenkin hyvin ihastuttavan oloinen ihminen, mutta käyttäytyy kummallisesti.  Olen ihan vain keittiöpsykologi, mutta epäilen, että hänellä on aspergerin oireyhtymä.  Se pakottaa hänet olemaan aina jotenkin erilainen ja levoton.  Olen itse samanlainen ja minulla on diagnoosi.  Nuorempana pilasin itse kaikki miessuhteeni tällä käytökselläni.  Vanhemmiten olen ihan opettelemalla opetellut normaaliutta.  Lopetin kaiken alkoholin käytönkin, kun tajusin sen lisäävän tätä käytöshäiriöisyyttä.  Nuo Natalien nopeasti vaihtelevat ilmeet, eleet ja tunnetilat on niin tuttua itsellenikin.

 

Ainoat, joita katsoisin vielä ihan mielelläni, ovat Jenny ja Sumit.  Heissä on jotain hyvin sympaattista.  

 

Mutta siis elääkö nämä ihmiset ihan vain tälle ohjelmalle, joku Tim ja Veronicakin on olleet tässä mukana jo vuosikausia.  Samoin Silvan kaksoset.  Ei ihme, että sekoilee, varsinkin nuo Silvat.

Vierailija
7630/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kuvio tuo Shea ja hänen tytär (en muista nimeä). Toivottavasti on tehtyä draamaa, jos on totta niin erittäin huolestuttavaa kun aikuinen tytär on noin mustasukkainen omasta isästään! Ymmärtäisin käytöksen jos kyse olisi jostain viisivuotiaasta, mutta kahden lapsen äiti melkein polkee jalkaa ja huutaa "minun isi!"

Tuo Shean wee-tee-mäinen pukamahuulitäyte-suumutristelijatytär Alison vai Allison, on sarjan ärsyttävimpiä aikuispissiksiä. Yrittää varmaan hakea näkyvyyttä sarjan avulla ties mille somebisnekselle, kohta naama alkaa näyttää Darceyltä ja Staceyltä kun on vauhtiin päässyt. Onlyfans seuraavana, ellei ole siellä jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7631/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä tämän ketjun taso laskenut kun täällä on kaikkien TLC-sarjojen puinti sikin sokin. Eihän näitä tyyppejä voi kaikkia mitenkään tunnistaa jos elämäntehtävänä ei ole istua joka ilta tv.n ääressä. Yli puolet viesteistä joutuu skrollaamaan ohi. Silloin toimi hyvin kun jopa Hunt for Lovelle oli oma ketju. 

Sekaisin noita meille näytetäänkin, mitä väliä mistä kirjoitamme.

Niin eikä nyt mene uusista enää kuin ne perjantaiset originaalit 90 Daysit. Kaikki muu taisi loppua jo, viimeisintä Sinkkuelämää myöten.

Vierailija
7632/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Tiffany joka noissa sarjoissa pyörii on aina eri miehen kanssa ja aina yhtä rakastunut valmiina menemään naimisiin.Onko kukaan laskenut kuinka monta sulhoa tuolla naisella ollut,esitteleeköhän kaikki miehet lapsilleen uutena isänä.Tuntuu että Tiffany on jäänyt koukkuun rakastumiseen,kun ensi huuman tunne loppuu hakee uuden.

Eikö tää ollut se joka ei tiennyt olevansa teiniraskaana, kun sai ekan poikansa?

Hyvin yleistä Amerikoissa. Kouluissa ei ole ehkäisyvalistusta, eikä kotona puhuta sukupuoliasioista.

Jenkeissä taisi vielä olla niin että kotoa pitää saada suostumus eli allekirjoitettu lappu, että teini saa luvan osallistua koulun tulevalle seksuaalivalistustunnille. Monet vanhemmat etenkin nurkkakunnissa on niin uskonnollisia ja tiukkapipoisia että saavat slaagin siitä että lapsilleen "mainostetaan" seksiä koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7633/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanjasta joku heitti epäilyn, olisiko alunperin mies?

Tuo jakso, missä sai itkukohtauksen, kun kysyttiin lapsiasiaa, että on hänelle mahdoton asia.

Tony on outolintu, mutta intialaisille lasten saaminen tärkeää, - sekö jarruttaa miestä?

Katselin siinä jaksossa Vanjan kasvoja, kun on nyt jo ikää tullut enemmän, hyvin maskuliiniset ovat.

Onko syynä suhteiden kariutumiseen juuri tuo juttu, mikä on vielä salaisuus?

Voi olla hormonihoidotkin mitkä tekee Vanjaa entistä maskuliinisemmaksi kuin mitä oli joskus sarjaan tultua kun meni Kroatiaan. Siitä lähtien on piirteet koventuneet. Voi olla liiallisia pistoshoitojakin tehty, mitkä vahvistaa joitakin kasvon lihaksia kuten leukalinjaa, tekee kulmikkaammiksi jos leuan aluetta käsittelee botox-piikein. Tiedän erään kelle pistettiin leukalinjan "kavennus" botoxilla, ja täytettiin fillersillä jotain kohtia, mutta lopputulos oli neliönaama. Kuten Darceyllä näkyi Jälkipuintisohvalla.

Tosin Vanja rääkyy enemmän kuin koskaan, ja mielialat heittelee, joten epäilen hormonihoitoja tms. Jos nelikymppisellä esivaihdevuodet puskemassa päälle.

Vierailija
7634/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cortneyn hoivavietti on käsittämätön. Saihan Colt asua ilmaiseksi luonaan. 

Colt on kyllä uskomaton tapaus. Saa kokoajan kauniita naisia, mutta mies epärehellinen ja laiska vätys. Ihan hauskoja juttuja, että huumori sitten varmaan puree näihin. Mutta silti ihmetyttää miten kaikki upeat naiset lankeavat hänen pauloihinsa.

Coltilla nätit silmät & pitkät ripset. Kun se katsoo naista pienen koiranpennun ilmeellään niin monelta menee jalat alta. Multa ei menis. Coltilla myös miellyttävä puheääni ja varmaan on supliikkimiehiä (eli osaa puhua sitä mitä nainen haluaa luulla). 

Mutta onko tuo Colt ollut joskus sellainen valtavan ylipainoinen, kun vartalo on niin möhkälemäinen vieläkin, varsinkin jalat.  Niitä selvästi vältellään näyttämästä kuvattaessa.  Jo ihan niissä alkujaksoissa hänestä huomasin, ettei hänen "alaosaansa" näytetty kunnolla oikein koskaan.  Ja sitten kun jotain vilahti, niin valtavat reidet, sellaiset kuin niillä tohtori Nown leikkaamilla ylipainoisilla, jotka ei siis laihduttuaankaan ole saaneet vartalon mittasuhteita kohdalleen.

 

Alussahan ne oli äitinsä kanssa kuin paita ja peppu, nyt on ilmeisesti täysin katkos päällä, en tiedä miksi, kun en ole katsonut pitkään aikaan koko ohjelmaa, nyt vain näin tuossa Tell allin insertissä, että Colt raivosi äidilleen ja äiti itki.  En nähnyt ohjelmaa muuten, kun piti tehdä muuta, mutta siis selvisikö, mistä se heidän välirikko johtui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7635/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Lizin syöpähomma on jotenkin outo kyllä. Jos kyseessä on munasarjasyöpä, niin kuinka ihmeessä munasarjoja ei poistettu, ainoastaan kohtu jos ja kun nyt lehtitietojen mukaan on munasarjassa taas jotain "massaa". 

Siis Liz itse jossain haastattelussa kertoi munasarjasyövästä ja kohdunpoistosta, aiemmin oli jotain juttuja vatsasyövästä.

Ja 14 solumyrkkyhoitoa, mutta hiukset säilyi päässä.

Oon varmaan vaan liian skeptinen, kun ihmettelen.

On veikattu syövän ihan esiastetta, mikä saatu kuosiin ajat sitten, ja siksi kävi poppatohtorilla hakemassa yrttirohtoja ettei sairastuisi uudestaan mihinkään. Ratsasti säälipisteillä aikansa, ja nähtävästi jakanut pimpsutinta oikealle ja vasemmalle, eteen ja taakse. Myös kaverinsa Kimin pojalle, kuten kävi ilmi.

Laihdutti silloin Big-Edistä erottuaan ja kun alkoi uuden miehen kanssa olemaan josta erosi jonkin ajan päästä, muutti Seattleen Diariesissa. Katsojat kyseli miten laihtui niin nopeasti että liian nopeasti vetänyt dieetit ja treenit kun otti treenikuvia joissa oli terveen näköinen, sitten veti syöpäkortin (oliko pitääkseen sen ajan miehen kun vaikuttaa epätoivoiselta takertujalta) ja suurenteli ongelmiaan.

Liz ei näytä pystyvän pitämään työpaikkojaan, eikä miehiä. Big-Edin kanssa asuessa aloitti kiinteistövälittäjän tutkinnon tekemisen muttei suorittanut. Big-Ed suoritti omansa ja tekee sitä työtä nykyään, eikä jatkanut ammattivalokuvaajana. Liz oli tarjoilijana, ravintola-osakkaana San Diegossa, lähti Seattleen ja ryhtyi baarimikoksi, ja tekeekö enää sitäkään työtä, kun palasi San Diegoon. Tuon takia tytär on pääosin isänsä ja äitipuolensa kanssa, ja käy tapaamassa Liziä ainoastaan kesä- ja talvilomiensa aikana. Tytär asuu Japanissa koska Lizin exä eli lapsen isä on siellä vuosien työkomennuksella, jotain armeijaan liittyvää oli. Lizihän vei tyttären kerran kentälle loman päätteeksi kun lähti Big-Edin luota, pitkälle lennolle kertoi lähettäneensä tyttären, muttei paljastanut minne matka.

Vierailija
7636/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cortneyn hoivavietti on käsittämätön. Saihan Colt asua ilmaiseksi luonaan. 

Colt on kyllä uskomaton tapaus. Saa kokoajan kauniita naisia, mutta mies epärehellinen ja laiska vätys. Ihan hauskoja juttuja, että huumori sitten varmaan puree näihin. Mutta silti ihmetyttää miten kaikki upeat naiset lankeavat hänen pauloihinsa.

Coltilla nätit silmät & pitkät ripset. Kun se katsoo naista pienen koiranpennun ilmeellään niin monelta menee jalat alta. Multa ei menis. Coltilla myös miellyttävä puheääni ja varmaan on supliikkimiehiä (eli osaa puhua sitä mitä nainen haluaa luulla). 

Mutta onko tuo Colt ollut joskus sellainen valtavan ylipainoinen, kun vartalo on niin möhkälemäinen vieläkin, varsinkin jalat.  Niitä selvästi vältellään näyttämästä kuvattaessa.  Jo ihan niissä alkujaksoissa hänestä huomasin, ettei hänen "alaosaansa" näytetty kunnolla oikein koskaan.  Ja sitten kun jotain vilahti, niin valtavat reidet, sellaiset kuin niillä tohtori Nown leikkaamilla ylipainoisilla, jotka ei siis laihduttuaankaan ole saaneet vartalon mittasuhteita kohdalleen.

 

Alussahan ne oli äitinsä kanssa kuin paita ja peppu, nyt on ilmeisesti täysin katkos päällä, en tiedä miksi, kun en ole katsonut pitkään aikaan koko ohjelmaa, nyt vain näin tuossa Tell allin insertissä, että Colt raivosi äidilleen ja äiti itki.  En nähnyt ohjelmaa muuten, kun piti tehdä muuta, mutta siis selvisikö, mistä se heidän välirikko johtui?

Larissan aikoihin Colt oli melko normaalipainoinen, amerikkalaiseksi.

https://90daymasterlist.wordpress.com/wp-content/uploads/2023/09/cl.jpg

 

Taisi masentua Larissan jälkeen, ja kun alkoi seurustella tämän toisen brasilialaisen Jessin kanssa niin oli kasvanut kokoa ja näillä kahdella oli matsaavat isot tissitkin kuten kuvasta näkyy ;D

https://90daymasterlist.wordpress.com/wp-content/uploads/2023/09/cj.jpg

 

Vanessan kanssa laihtui, ja alkoi kasvattaa tätä outoa hippitukkaa ja -partaa. Oli epäsiistin näköinen olemus jaksoissa. Taisi tulla turpeampana ja karvaisempana Tell Alliin tuon kauden jälkeen, äksyilemään äidilleen ja muille

https://90daymasterlist.wordpress.com/wp-content/uploads/2023/09/cv.jpg

Vierailija
7637/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liz oli tarjoilijana, ravintola-osakkaana San Diegossa, lähti Seattleen ja ryhtyi baarimikoksi, ja tekeekö enää sitäkään työtä, kun palasi San Diegoon.

Ihmettelin kun Liz torppasi Villan lomanjälkeiset suhdehaaveet siihen että asuvat niin kaukana toisistaan. Liz itse on muutellut ties minne milloin Edin, Jasonin ja vaikka kenen perässä. Perusteeksi veti jopa tyttärensä joka tosiaan ei edes hänen kanssaan asu. Seattlen "poikaystävä" paljastui joksikin deitiksi, jonka kanssa piti kuitenkin heti mennä kihloihin ja oikein hieroa sitä Villan naamaan kun tapasivat Tell Allissa. Villa näytti siltä, että hän oikeasti välitti Lizistä, ehkä hänelle parempi että asiat menivät näin.

Vierailija
7638/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liz oli tarjoilijana, ravintola-osakkaana San Diegossa, lähti Seattleen ja ryhtyi baarimikoksi, ja tekeekö enää sitäkään työtä, kun palasi San Diegoon.

Ihmettelin kun Liz torppasi Villan lomanjälkeiset suhdehaaveet siihen että asuvat niin kaukana toisistaan. Liz itse on muutellut ties minne milloin Edin, Jasonin ja vaikka kenen perässä. Perusteeksi veti jopa tyttärensä joka tosiaan ei edes hänen kanssaan asu. Seattlen "poikaystävä" paljastui joksikin deitiksi, jonka kanssa piti kuitenkin heti mennä kihloihin ja oikein hieroa sitä Villan naamaan kun tapasivat Tell Allissa. Villa näytti siltä, että hän oikeasti välitti Lizistä, ehkä hänelle parempi että asiat menivät näin.

Eikös siinä paljastunut, että Villalla monta muijaa samaan aikaan. Pelimiehen peliä ;D Ja Liz panee kaikkien kanssa. 

Vierailija
7639/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko joku kiinni mikä idea oli Malloryn kaverin autossa olleella tekstillä "Maailmansotien voittaja"? Raşit ei sitä ymmärtänyt enkä minäkään saanut kiinni Malloryn selityksistä.

Vierailija
7640/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiko joku kiinni mikä idea oli Malloryn kaverin autossa olleella tekstillä "Maailmansotien voittaja"? Raşit ei sitä ymmärtänyt enkä minäkään saanut kiinni Malloryn selityksistä.

Ideaa en tajua, mutta on vähän turhan koppava, että Amerikka muka voitti maailmansodat. 

Liittoutuneet voitti Saksan eli Britannia, Ranska, Neuvostoliitto ja USA. Plus muita maita, jotka auttoivat minkä pystyivät. 

Ei jenkit nyt yksin mitään voittanut, mutta suuri apu oli kyllä kun tulivat mukaan.