90 Day Fiance - virallinen vol. 2
Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.
Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?
Katso lähetysajat : 90 Päivää Morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7675)
Mekko kauhea, nuoli jokaisen läskipoimun, kuvakulma kun nousi pöydästä ihan tehty halventamaan. Miksi nainen moiseen suostuu?
Mido on selkeä homo ja omassa maassa kielletty asia niin avioliiton kautta maahan missä voi olla, oikein näkee, ettei naiset kiinnostele yhtään. Kyllä muoria nyt hönötetään, sais joku sanoa hälle vaan auttaisko?
Ei 55-vuotias ole muori. Mido on jotenkin creepy, osaa olla hurmaava ja nauravainen, mutta toinen puoli puskee esiin. Jekyll ja Hyde. Ihan oikeestiko tuo nelikymppinen mies luulee pääsevänsä suureksi tähdeksi Hollywoodissa, hoh hoijaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei 55-vuotias ole muori. Mido on jotenkin creepy, osaa olla hurmaava ja nauravainen, mutta toinen puoli puskee esiin. Jekyll ja Hyde. Ihan oikeestiko tuo nelikymppinen mies luulee pääsevänsä suureksi tähdeksi Hollywoodissa, hoh hoijaa!
Mido väittää olevansa näyttelijä, niinhän se Tigerlilyn Adnankin väitti olevansa malli, ja se Staceyn Florian myös 😁 Ja Vanjan Bozo valehteli olevansa joku ammattilaiskoripalloilija! Ja nämä amerikkalaiset morsiamet uskovat kiltisti kaiken 🤔
No jotenkin se Mido kuitenkin lienee osannut välillä näytellä mukavaa sille Debbylle, jos kerta oikeasti menivät naimisiin? Siinä asunnon muutossa vain vötkyili ja meni makkariin mököttämään.
Ne Debbyn hiukset on kyllä kauniit, ja näyttäisi olevan ihan omat.
Kohta Kimbaali kilahtaa, kun Liz vei Jamalin poikuuden :D
Lo^^rtto Liz toi neljä panomiestään samaan studioon ;)
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän tuolla Charlottella tuntuu olevan massia, upea auto ja tosiaan ukolle pakkikorttinsa antoi. Eikös hän ole kampaaja, no ehkä rikkaan perheen tytär. Anteeks mutta se makkarankuorimekko kun menivät illalliselle, voi ziisus! Muuten pidän hänestä, mutta kyllä rakkaus on sokea.
Kämppä perus, ja vaatehuone oli sellainen jossa vanhat komerot päällystetty jollain halvoilla verhoilla. Ei merkkituotteita näkyvissä. Varmaan vuokrannut sen sarjassa alussa näytetyn 10-15 vuotta vanhan avoauton sarjaa varten.
Korona-aikojen jälkeen ihmiset hoidattaa itse omia hiuksiaan maailman laajuisesti, eikä monet enää käy kampaamoissa. Saattanut pudottaa kampaajayrittäjä naisen tuloja aika lailla.
Mulle tulee UK-version turkkilaisesta miehestä homovibat, että siksi haluaa Britteihin.
Se baarimikko joka seurustelee pulskan jättikaksoisleukaisen tummatukkaisen brittinaisen kaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Tiffany joka noissa sarjoissa pyörii on aina eri miehen kanssa ja aina yhtä rakastunut valmiina menemään naimisiin.Onko kukaan laskenut kuinka monta sulhoa tuolla naisella ollut,esitteleeköhän kaikki miehet lapsilleen uutena isänä.Tuntuu että Tiffany on jäänyt koukkuun rakastumiseen,kun ensi huuman tunne loppuu hakee uuden.
Eikö tää ollut se joka ei tiennyt olevansa teiniraskaana, kun sai ekan poikansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tämän ketjun taso laskenut kun täällä on kaikkien TLC-sarjojen puinti sikin sokin. Eihän näitä tyyppejä voi kaikkia mitenkään tunnistaa jos elämäntehtävänä ei ole istua joka ilta tv.n ääressä. Yli puolet viesteistä joutuu skrollaamaan ohi. Silloin toimi hyvin kun jopa Hunt for Lovelle oli oma ketju.
Hunt for love ei edes nyt tule, turha siitä kirjotellakaan. Ei mua haittaa jos UK ohjelmasta kin tai muista uusista jaksoista kerrotaan.
Hunt for Love alkaa kohta, siinä on mukana peruukki-Emma ja oliko Jamal? TAAS, siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella ettei Gino joudu vastaamaan lapsen eikä Jasminen elatuksesta. Rahaa kulunut Jasmineen jo liikaakin.
On kyllä hurja kuvio. Miksi Jasmine pelaa likaista peliä? Ei anna Mattin tunnustaa lastaan, eikä suostunut Ginon vaatimaan isyystestiin. Jarruttaa avioeroa, eikä mene Mattin kanssa naimisiin. On siinä kovanaama muija. Ihmettelen, ettei Trumpin hallinnossa ole näiden Natalioiden (Ukraina) ja Jasmineiden (Panama) selviin avioliittohuijauksiin maahan pääsystä puututtu.
Tell All-jaksossa tiistaina Jasmine kertoi, että Matildan syntymätodistukseen Floridassa on isäksi merkitty Matt, ei siinä mitään Mattin erillistä tunnustamista tarvita. Se ei riitä Michiganin osavaltion lainsäädännön mukaan, jossa Gino hakee avioeroa vaan tarvitaan DNA-testi. Jos oikeus testin määrää, ei Jasminella ole mitään pullikoimista. Yhdysvalloissa kullakin osavaltiolla on oma lainsäädäntö ja ne voivat erota toisistaan.
Miten niin Jasmine jarruttaa avioeroa, molemmat vetkuttelivat avioeron hakemisessa; Jasminella oli raskaus ja synnytys, Gino odotti, että sijoitusten arvo laskisi. Jasmine kertoi, että hänellä on avioerojuristit sekä Floridassa että Michiganissa, Ginolla takahuoneen mies. Heidän ammattitaidostaan riippuu, kuinka lopulta käy. Koska Jasmine on lähtenyt yhteisestä kodista ja asuu toisen miehen kanssa ei hän elatusapua tule saamaan. Henkisestä väkivallasta voi saada korvausta; netin tietävien mukaan Gino esti Jasminen lasten pääsyn USAan, Gino ei vienyt Jasminea tapaamaan sukulaisia lähikaupunkiin ym., mitä ei ole näytetty ohjelmassa.
Eihän Jasmine voi Mattin kanssa mennä naimisiin ennenkuin avioero on selvä. Vaikka Matt olisi aluksi halunnut pojan, kyllä hän oli kovin ihastunut, sai syliinsä tyttären. Ainakin Jasmine saa näyttelemisestään hyvän korvauksen, eikä Mattkaan ihan tyhjätasku ilmeisesti ole.
Trumpia ei yksityiskohdat kiinnosta. Varmaan, jos tapaisivat sekä Natalie että Jasmine osaisivat lirkutella Trumpille ja tämä sanoisi: kyllä on kauniita naisia.
Jasmine ketku, Matt ei ole tytön isä.
Ketäs ehdotat Matildan isäksi, kun Gino tai Matt ei kelpaa, satunnainen mies kuntosalilta?
Minä veikkaan ettei lasta ole olemassakaan tuolla parilla. Millainen ihminen tuota käsikirjoittaa, mies ilmoittaa muka raskaana olevalle naiselleen ettei sitten tykkää tyttövauvasta. Hullu.
Mattin on, perinyt isänsä ulkonäön ja toivottavasti myös luonteen.
Mattin romanialainen äiti ja sisko oli tosi symppiksiä ja tavallisia ihmisiä.
Sääli että ovat saaneet Panama-Jasminen kaltaisen hyväksikäyttäjän sukuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Tiffany joka noissa sarjoissa pyörii on aina eri miehen kanssa ja aina yhtä rakastunut valmiina menemään naimisiin.Onko kukaan laskenut kuinka monta sulhoa tuolla naisella ollut,esitteleeköhän kaikki miehet lapsilleen uutena isänä.Tuntuu että Tiffany on jäänyt koukkuun rakastumiseen,kun ensi huuman tunne loppuu hakee uuden.
Eikö tää ollut se joka ei tiennyt olevansa teiniraskaana, kun sai ekan poikansa?
Hyvin yleistä Amerikoissa. Kouluissa ei ole ehkäisyvalistusta, eikä kotona puhuta sukupuoliasioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Debby, voiko noinkin fiksulta vaikuttava nainen langeta rakkaushuijariin? Kamala tapaus tuo Mido, mutta näköjään ei varoitusliput liehu🚩
No eihän se Debby mikään Einstein varsinaisesti vaikuta olevan
😂 ovat toisilleen sopivia. Mitä rooleja Mido meinaa Hollywoodista saada ?
Mido on todella itsekeskeinen, ihme ettei Debby vuokrannut jo Hollywoodista asuntoa. En jotenkaan usko että heistä pari tulee.
Mido on neitsyt, ei ennen papin aamenta uita vehjettään tämä tuleva tähti. Miksi ne täällä ritsaa kaiken mikä on lämmin ja liikkuu, en ymmärrä.
Mido ei todellakaan ole mkään neistyt. Kaikkea sitä uskotaankin hah.
Siinä miehessä näkyy kaikki, mitä arabimiehet ovat pohjimmiltaan. Ensin ihania, sitten todellisuus astuu kuvaan.
Naiset on aaseja niitten silmissä, koska uskovat kaiken, palvelevat ja nöyrtyvät. Ja aaseja naiset ovatkin, kun tekevät noin.
Tämä Mido tuli Jenkkeihin ja pokasi rakkautta etsivän typerän naisen, joka menee matoksi eteen ja suostuu mihin vaan.
En pysty katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella ettei Gino joudu vastaamaan lapsen eikä Jasminen elatuksesta. Rahaa kulunut Jasmineen jo liikaakin.
On kyllä hurja kuvio. Miksi Jasmine pelaa likaista peliä? Ei anna Mattin tunnustaa lastaan, eikä suostunut Ginon vaatimaan isyystestiin. Jarruttaa avioeroa, eikä mene Mattin kanssa naimisiin. On siinä kovanaama muija. Ihmettelen, ettei Trumpin hallinnossa ole näiden Natalioiden (Ukraina) ja Jasmineiden (Panama) selviin avioliittohuijauksiin maahan pääsystä puututtu.
Tell All-jaksossa tiistaina Jasmine kertoi, että Matildan syntymätodistukseen Floridassa on isäksi merkitty Matt, ei siinä mitään Mattin erillistä tunnustamista tarvita. Se ei riitä Michiganin osavaltion lainsäädännön mukaan, jossa Gino hakee avioeroa vaan tarvitaan DNA-testi. Jos oikeus testin määrää, ei Jasminella ole mitään pullikoimista. Yhdysvalloissa kullakin osavaltiolla on oma lainsäädäntö ja ne voivat erota toisistaan.
Miten niin Jasmine jarruttaa avioeroa, molemmat vetkuttelivat avioeron hakemisessa; Jasminella oli raskaus ja synnytys, Gino odotti, että sijoitusten arvo laskisi. Jasmine kertoi, että hänellä on avioerojuristit sekä Floridassa että Michiganissa, Ginolla takahuoneen mies. Heidän ammattitaidostaan riippuu, kuinka lopulta käy. Koska Jasmine on lähtenyt yhteisestä kodista ja asuu toisen miehen kanssa ei hän elatusapua tule saamaan. Henkisestä väkivallasta voi saada korvausta; netin tietävien mukaan Gino esti Jasminen lasten pääsyn USAan, Gino ei vienyt Jasminea tapaamaan sukulaisia lähikaupunkiin ym., mitä ei ole näytetty ohjelmassa.
Eihän Jasmine voi Mattin kanssa mennä naimisiin ennenkuin avioero on selvä. Vaikka Matt olisi aluksi halunnut pojan, kyllä hän oli kovin ihastunut, sai syliinsä tyttären. Ainakin Jasmine saa näyttelemisestään hyvän korvauksen, eikä Mattkaan ihan tyhjätasku ilmeisesti ole.
Trumpia ei yksityiskohdat kiinnosta. Varmaan, jos tapaisivat sekä Natalie että Jasmine osaisivat lirkutella Trumpille ja tämä sanoisi: kyllä on kauniita naisia.
Jasmine ketku, Matt ei ole tytön isä.
Ketäs ehdotat Matildan isäksi, kun Gino tai Matt ei kelpaa, satunnainen mies kuntosalilta?
Minä veikkaan ettei lasta ole olemassakaan tuolla parilla. Millainen ihminen tuota käsikirjoittaa, mies ilmoittaa muka raskaana olevalle naiselleen ettei sitten tykkää tyttövauvasta. Hullu.
Mattin on, perinyt isänsä ulkonäön ja toivottavasti myös luonteen.
Mattin romanialainen äiti ja sisko oli tosi symppiksiä ja tavallisia ihmisiä.
Sääli että ovat saaneet Panama-Jasminen kaltaisen hyväksikäyttäjän sukuunsa.
Olen täysin samaa mieltä. Jasmine on vanha tekijä ja häikäilemätön opportunisti. Hakee heikkoja miehiä, kuten Gino. Mattin syö aamupalaksi tuo itsensä uhriuttava itkukone. Jasmine saisi jo häipyä sarjasta. Kova muija, joka tekee Onlyfansia.
Tuo Big Edin exä Liz on paljastunut sarjarakastajaksi, ei olisi uskonut.
Vanjasta joku heitti epäilyn, olisiko alunperin mies?
Tuo jakso, missä sai itkukohtauksen, kun kysyttiin lapsiasiaa, että on hänelle mahdoton asia.
Tony on outolintu, mutta intialaisille lasten saaminen tärkeää, - sekö jarruttaa miestä?
Katselin siinä jaksossa Vanjan kasvoja, kun on nyt jo ikää tullut enemmän, hyvin maskuliiniset ovat.
Onko syynä suhteiden kariutumiseen juuri tuo juttu, mikä on vielä salaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vanjasta joku heitti epäilyn, olisiko alunperin mies?
Tuo jakso, missä sai itkukohtauksen, kun kysyttiin lapsiasiaa, että on hänelle mahdoton asia.
Tony on outolintu, mutta intialaisille lasten saaminen tärkeää, - sekö jarruttaa miestä?
Katselin siinä jaksossa Vanjan kasvoja, kun on nyt jo ikää tullut enemmän, hyvin maskuliiniset ovat.
Onko syynä suhteiden kariutumiseen juuri tuo juttu, mikä on vielä salaisuus?
Siinäpä taas sekopari. Miksi moisia marssitetaan kuviin ja myydään maailmalle yleiseen levitykseen. Ehkä homotony on pikkasen kopeloinut tätä Vanjaa ja tietää mikä selibaatti olio Vanja on ;)
Mä tykkäsin Lizistä aiemmilla kausilla. Ennen kuin paljastui, että jakaa looraansa sinne sun tänne. Ja suorastaan ärsyttää, kun joka väliin ottaa esiin sairautensa ja itkeä pillittää. Eikös se syöpä ole saatu melko lailla aisoihin, näin olen käsittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin Lizistä aiemmilla kausilla. Ennen kuin paljastui, että jakaa looraansa sinne sun tänne. Ja suorastaan ärsyttää, kun joka väliin ottaa esiin sairautensa ja itkeä pillittää. Eikös se syöpä ole saatu melko lailla aisoihin, näin olen käsittänyt?
Mikä syöpä? Kannattaako ja kuinka ylipäätään pystyy jakamaan koko tuotannon miehille?
Mitenhän tuolla Charlottella tuntuu olevan massia, upea auto ja tosiaan ukolle pakkikorttinsa antoi. Eikös hän ole kampaaja, no ehkä rikkaan perheen tytär. Anteeks mutta se makkarankuorimekko kun menivät illalliselle, voi ziisus! Muuten pidän hänestä, mutta kyllä rakkaus on sokea.