Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (7675)

Vierailija
7581/7675 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella ettei Gino joudu vastaamaan  lapsen eikä Jasminen elatuksesta. Rahaa kulunut Jasmineen jo liikaakin. 

On kyllä hurja kuvio. Miksi Jasmine pelaa likaista peliä? Ei anna Mattin tunnustaa lastaan, eikä suostunut Ginon vaatimaan isyystestiin. Jarruttaa avioeroa, eikä mene Mattin kanssa naimisiin. On siinä kovanaama muija. Ihmettelen, ettei Trumpin hallinnossa ole näiden Natalioiden (Ukraina) ja Jasmineiden (Panama) selviin avioliittohuijauksiin maahan pääsystä puututtu.

Tell All-jaksossa tiistaina Jasmine kertoi, että Matildan syntymätodistukseen Floridassa on isäksi merkitty Matt, ei siinä mitään Mattin erillistä tunnustamista tarvita. Se ei riitä Michiganin osavaltion lainsäädännön mukaan, jossa Gino hakee avioeroa vaan tarvitaan DNA-testi. Jos oikeus testin määrää, ei Jasminella ole mitään pullikoimista.  Yhdysvalloissa kullakin osavaltiolla on oma lainsäädäntö ja ne voivat erota toisistaan.

Miten niin Jasmine jarruttaa avioeroa, molemmat vetkuttelivat avioeron hakemisessa; Jasminella oli raskaus ja synnytys, Gino odotti, että sijoitusten arvo laskisi. Jasmine kertoi, että hänellä on avioerojuristit sekä Floridassa että Michiganissa, Ginolla takahuoneen mies. Heidän ammattitaidostaan riippuu, kuinka lopulta käy. Koska Jasmine on lähtenyt yhteisestä kodista ja asuu toisen miehen kanssa ei hän elatusapua tule saamaan. Henkisestä väkivallasta voi saada korvausta; netin tietävien mukaan Gino esti Jasminen lasten pääsyn USAan, Gino ei vienyt Jasminea tapaamaan sukulaisia lähikaupunkiin ym., mitä ei ole näytetty ohjelmassa. 

Eihän Jasmine voi Mattin kanssa mennä naimisiin ennenkuin avioero on selvä. Vaikka Matt olisi aluksi halunnut pojan, kyllä hän oli kovin ihastunut, sai syliinsä tyttären. Ainakin Jasmine saa näyttelemisestään hyvän korvauksen, eikä Mattkaan ihan tyhjätasku ilmeisesti ole.

Trumpia ei yksityiskohdat kiinnosta. Varmaan, jos tapaisivat sekä Natalie että Jasmine osaisivat lirkutella Trumpille ja tämä sanoisi: kyllä on kauniita naisia.

Jasmine ketku, Matt ei ole tytön isä. 

Ketäs ehdotat Matildan isäksi, kun Gino tai Matt ei kelpaa, satunnainen mies kuntosalilta?

Minä veikkaan ettei lasta ole olemassakaan tuolla parilla. Millainen ihminen tuota käsikirjoittaa, mies ilmoittaa muka raskaana olevalle naiselleen ettei sitten  tykkää tyttövauvasta.  Hullu. 

Vierailija
7582/7675 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Natalia ja Mike vielä naimisissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7583/7675 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tämän ketjun taso laskenut kun täällä on kaikkien TLC-sarjojen puinti sikin sokin. Eihän näitä tyyppejä voi kaikkia mitenkään tunnistaa jos elämäntehtävänä ei ole istua joka ilta tv.n ääressä. Yli puolet viesteistä joutuu skrollaamaan ohi. Silloin toimi hyvin kun jopa Hunt for Lovelle oli oma ketju. 

Vierailija
7584/7675 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä tämän ketjun taso laskenut kun täällä on kaikkien TLC-sarjojen puinti sikin sokin. Eihän näitä tyyppejä voi kaikkia mitenkään tunnistaa jos elämäntehtävänä ei ole istua joka ilta tv.n ääressä. Yli puolet viesteistä joutuu skrollaamaan ohi. Silloin toimi hyvin kun jopa Hunt for Lovelle oli oma ketju. 

Sekaisin noita meille näytetäänkin, mitä väliä mistä kirjoitamme.

Vierailija
7585/7675 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Natalia ja Mike vielä naimisissa?

Vastahan ne pari päivää sitten vihittiin :D

Vierailija
7586/7675 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä tämän ketjun taso laskenut kun täällä on kaikkien TLC-sarjojen puinti sikin sokin. Eihän näitä tyyppejä voi kaikkia mitenkään tunnistaa jos elämäntehtävänä ei ole istua joka ilta tv.n ääressä. Yli puolet viesteistä joutuu skrollaamaan ohi. Silloin toimi hyvin kun jopa Hunt for Lovelle oli oma ketju. 

Hunt for love ei edes nyt tule, turha siitä kirjotellakaan. Ei mua haittaa jos UK ohjelmasta kin tai muista uusista jaksoista  kerrotaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7587/7675 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Hunt for love uusi kausi alkaa jos alkaa niin, . Sitten voit tehdä aloituksen. 

Vierailija
7588/7675 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Natalia ja Mike vielä naimisissa?

Ei kai. Mike toimitti eropaperit jossain tell all jaksossa jo vuosia sitten ja sillä on joku uusi nainen ja lapsi. Ilmeisesti USA:ssa eroa voi pitkittää vuosikausia niin ehkä ne on vielä virallisesti naimisissa, mutta Mike on hakenut eroa jo aikoja sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7589/7675 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Natalia ja Mike vielä naimisissa?

Ei kai. Mike toimitti eropaperit jossain tell all jaksossa jo vuosia sitten ja sillä on joku uusi nainen ja lapsi. Ilmeisesti USA:ssa eroa voi pitkittää vuosikausia niin ehkä ne on vielä virallisesti naimisissa, mutta Mike on hakenut eroa jo aikoja sitten.

Eikös Mike elättänyt Natalie ta melko kauan ja auttoi Natalien äidin pois Ukrainasta kun sota alkoi.? 

Vierailija
7590/7675 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella ettei Gino joudu vastaamaan  lapsen eikä Jasminen elatuksesta. Rahaa kulunut Jasmineen jo liikaakin. 

On kyllä hurja kuvio. Miksi Jasmine pelaa likaista peliä? Ei anna Mattin tunnustaa lastaan, eikä suostunut Ginon vaatimaan isyystestiin. Jarruttaa avioeroa, eikä mene Mattin kanssa naimisiin. On siinä kovanaama muija. Ihmettelen, ettei Trumpin hallinnossa ole näiden Natalioiden (Ukraina) ja Jasmineiden (Panama) selviin avioliittohuijauksiin maahan pääsystä puututtu.

Tell All-jaksossa tiistaina Jasmine kertoi, että Matildan syntymätodistukseen Floridassa on isäksi merkitty Matt, ei siinä mitään Mattin erillistä tunnustamista tarvita. Se ei riitä Michiganin osavaltion lainsäädännön mukaan, jossa Gino hakee avioeroa vaan tarvitaan DNA-testi. Jos oikeus testin määrää, ei Jasminella ole mitään pullikoimista.  Yhdysvalloissa kullakin osavaltiolla on oma lainsäädäntö ja ne voivat erota toisistaan.

Miten niin Jasmine jarruttaa avioeroa, molemmat vetkuttelivat avioeron hakemisessa; Jasminella oli raskaus ja synnytys, Gino odotti, että sijoitusten arvo laskisi. Jasmine kertoi, että hänellä on avioerojuristit sekä Floridassa että Michiganissa, Ginolla takahuoneen mies. Heidän ammattitaidostaan riippuu, kuinka lopulta käy. Koska Jasmine on lähtenyt yhteisestä kodista ja asuu toisen miehen kanssa ei hän elatusapua tule saamaan. Henkisestä väkivallasta voi saada korvausta; netin tietävien mukaan Gino esti Jasminen lasten pääsyn USAan, Gino ei vienyt Jasminea tapaamaan sukulaisia lähikaupunkiin ym., mitä ei ole näytetty ohjelmassa. 

Eihän Jasmine voi Mattin kanssa mennä naimisiin ennenkuin avioero on selvä. Vaikka Matt olisi aluksi halunnut pojan, kyllä hän oli kovin ihastunut, sai syliinsä tyttären. Ainakin Jasmine saa näyttelemisestään hyvän korvauksen, eikä Mattkaan ihan tyhjätasku ilmeisesti ole.

Trumpia ei yksityiskohdat kiinnosta. Varmaan, jos tapaisivat sekä Natalie että Jasmine osaisivat lirkutella Trumpille ja tämä sanoisi: kyllä on kauniita naisia.

Jasmine ketku, Matt ei ole tytön isä. 

Ketäs ehdotat Matildan isäksi, kun Gino tai Matt ei kelpaa, satunnainen mies kuntosalilta?

Minä veikkaan ettei lasta ole olemassakaan tuolla parilla. Millainen ihminen tuota käsikirjoittaa, mies ilmoittaa muka raskaana olevalle naiselleen ettei sitten  tykkää tyttövauvasta.  Hullu. 

Mattin on, perinyt isänsä ulkonäön ja toivottavasti myös luonteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7591/7675 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Hunt for love uusi kausi alkaa jos alkaa niin, . Sitten voit tehdä aloituksen. 

Sitä vois jatkaa sen edellisen Hunt for Love-ketjun perään?

Vierailija
7592/7675 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Debby, voiko noinkin fiksulta vaikuttava nainen langeta rakkaushuijariin? Kamala tapaus tuo Mido, mutta näköjään ei varoitusliput liehu🚩

No eihän se Debby mikään Einstein varsinaisesti vaikuta olevan

😂 ovat toisilleen sopivia. Mitä rooleja Mido meinaa Hollywoodista saada ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7593/7675 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Debby, voiko noinkin fiksulta vaikuttava nainen langeta rakkaushuijariin? Kamala tapaus tuo Mido, mutta näköjään ei varoitusliput liehu🚩

No eihän se Debby mikään Einstein varsinaisesti vaikuta olevan

😂 ovat toisilleen sopivia. Mitä rooleja Mido meinaa Hollywoodista saada ?

Mido on todella itsekeskeinen, ihme ettei Debby vuokrannut jo Hollywoodista asuntoa. En jotenkaan usko että heistä pari tulee. 

Vierailija
7594/7675 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Debby, voiko noinkin fiksulta vaikuttava nainen langeta rakkaushuijariin? Kamala tapaus tuo Mido, mutta näköjään ei varoitusliput liehu🚩

No eihän se Debby mikään Einstein varsinaisesti vaikuta olevan

😂 ovat toisilleen sopivia. Mitä rooleja Mido meinaa Hollywoodista saada ?

Mido on todella itsekeskeinen, ihme ettei Debby vuokrannut jo Hollywoodista asuntoa. En jotenkaan usko että heistä pari tulee. 

Heidän avioliittotodistus on jo julkaistu Redditissä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7595/7675 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon UK, mietin miten pärjänneet ennen varakasta morsmaikkua, kun taas pitää pyytää rahaa vuokraan, sähköön, ruokaan. 

Vierailija
7596/7675 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katon UK, mietin miten pärjänneet ennen varakasta morsmaikkua, kun taas pitää pyytää rahaa vuokraan, sähköön, ruokaan. 

Suomeen voi tulla teeskentelemättä  ja ketkuilematta jotain rakastunutta. Tepsuttelee vain Kelan luukulle ja  kas kaikki laskut  maksetaan.

Vierailija
7597/7675 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katon UK, mietin miten pärjänneet ennen varakasta morsmaikkua, kun taas pitää pyytää rahaa vuokraan, sähköön, ruokaan. 

Äidille rahaa ja.mummolle rahaa ja häihin rahaa.🙄

Vierailija
7598/7675 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katon UK, mietin miten pärjänneet ennen varakasta morsmaikkua, kun taas pitää pyytää rahaa vuokraan, sähköön, ruokaan. 

Äidille rahaa ja.mummolle rahaa ja häihin rahaa.🙄

Se yksi brittimorsian Charlotte jätti ulkomaan sulholle pankkikorttinsa?! Ja äijä sanoi kameralla suoraan tulevansa britteihin rahan takia, kyllä nuo naiset on sokeita.

 

Minusta tuossa britti-Tonyssä on jotain outoa. Oma kämppä koko ajan vuokrattuna? Vaikuttaakin niin pinnalliselta ja itsekeskeiseltä, sinne airbnb kämppäänkö niitä lapsia pitäisi hommata? Ottaa yli nelikymppisen naisen, ja painostaa tätä lastentekoon. 

Vierailija
7599/7675 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britti-Tony näyttää vähän sen israelilaisen Alexein (lorenin miehen) temuversiolta muovinaamoineen

Vierailija
7600/7675 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katon UK, mietin miten pärjänneet ennen varakasta morsmaikkua, kun taas pitää pyytää rahaa vuokraan, sähköön, ruokaan. 

Äidille rahaa ja.mummolle rahaa ja häihin rahaa.🙄

Se yksi brittimorsian Charlotte jätti ulkomaan sulholle pankkikorttinsa?! Ja äijä sanoi kameralla suoraan tulevansa britteihin rahan takia, kyllä nuo naiset on sokeita.

 

Minusta tuossa britti-Tonyssä on jotain outoa. Oma kämppä koko ajan vuokrattuna? Vaikuttaakin niin pinnalliselta ja itsekeskeiseltä, sinne airbnb kämppäänkö niitä lapsia pitäisi hommata? Ottaa yli nelikymppisen naisen, ja painostaa tätä lastentekoon. 

Eikös sanonut talo on vuokrattu koska työskentelee Irakissa.