Mulle tuli lasku reseptin uusimisesta
terveyskeskuksessa!
Meniköhän tää nyt oikein kun ennen ei oo tullu. Oli käyntimaksun verran.
Kommentit (31)
Miksi et uusinut itse reseptiä omakannassa?
Siis onko tästäkin aloitettu rahastus ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et uusinut itse reseptiä omakannassa?
Jos ihminen sen reseptin uusii niin eikö omakannassakin tule maksu ?
Vierailija kirjoitti:
Apteekin kautta. Lasku 27 euroa.
Niin, no apteekin kauttahan se maksaa. Dokport.com olisi ollut 18e. Omakanta muistaakseni ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no apteekin kauttahan se maksaa. Dokport.com olisi ollut 18e. Omakanta muistaakseni ilmainen.
Ei oo koskaan ennen maksanu, ja apteekin kautta uusin.
Apteekki ei veloittanut mitään, terveyskeskuksesta lasku, 27 euroo, mitä ei oo koskaan ennen tullut. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apteekki ei veloittanut mitään, terveyskeskuksesta lasku, 27 euroo, mitä ei oo koskaan ennen tullut. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään.
Ainakin vuosi sitten oli ilmaista uusia Oma Kanta-sovelluksessa. Laitoin tuon julkiselle terveys/ehkisasemalle. Voihan olla että jotain eroja tuollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään.
Onko se rahastusta jos maksaa tehdystä työstä? Omakannassa se on edelleen maksutonta. Ei ole pakko laittaa muita tekemään hommia puolestaan.
Mikä ns. hyvinvointialue ? Onkohan kaikki jo keksineet tämän sammon ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään.
Onko se rahastusta jos maksaa tehdystä työstä? Omakannassa se on edelleen maksutonta. Ei ole pakko laittaa muita tekemään hommia puolestaan.
Eiköhän asiakkaalle pidä kertoa uusista maksuista?
Outoa. Kuulostaa lääkärimaksun suummalta? Tulorajat?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vuosi sitten oli ilmaista uusia Oma Kanta-sovelluksessa. Laitoin tuon julkiselle terveys/ehkisasemalle. Voihan olla että jotain eroja tuollakin.
ehkäisevän mielenterveyshulluuskohtauksen asema = ehkis, sieltä psykolääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Kuulostaa lääkärimaksun suummalta? Tulorajat?
Mikä tuloraja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään.
SIIS OMAKANNASSA UUSITAAN ITSE RESEPTIT OMAN HARKINNAN MUKAAN ?
Et sitten ole kuullut Purran tekemistä säästötoimista liittyen soteen. Netistä löydät terveysasemasi hinnaston.
Omakannan kautta reseptien uusiminen on maksutonta. Jotkut särkylääkereseptit ja kolmiolääkkeet pitää välillä keskustella ehkä lääkärin kanssa uusiksi. Mutta yleisesti reseptejä saa hyvin pitkälle uusittua kannan kautta. Sieltä tulee ilmoitus, jos uusinta vaatii lääkärikäynnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin näin? Itse olen uusinut reseptejä apteekin kautta ja soittanut myös terveyskeskukseen uusittavia reseptejä, ei oo laskuja näkyny.
Mitä kautta uusit reseptin? Paljonko maksu oli?