Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (7675)

Vierailija
7661/7675 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ashian äiti on kyllä aineissa,Jeesusta huutele silmät lupsuen 

Vierailija
7662/7675 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia noi naiset alkaa seurustelemaan muslimin kanssa ja sitten ihmettelevät kun ne alkaa sanoa miten pukeutua, mitä saa tehdä ja mitä ei. Miten ne naiset ei tajua, että ovat miehen omaisuutta?

Ei kannata yleistäå että kaikki muslimit vaativat tiettyä pukeutumista, heitäkin on monenlaisia, jotkut naiset pukeutuvat länsimaisesti ketä itse tunnen, Ras ei taida vaatia tietynlaista pukeutumista. Hyvä nähdä tässä ohjelmassa erimaiden muslimeja.

Olen seurannut 90 päivää alusta asti ja 80% on kyllä ollut todella vanhakantaisia ja ne monet mitä minä tunnen työn kautta on ihan samanlaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7663/7675 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia noi naiset alkaa seurustelemaan muslimin kanssa ja sitten ihmettelevät kun ne alkaa sanoa miten pukeutua, mitä saa tehdä ja mitä ei. Miten ne naiset ei tajua, että ovat miehen omaisuutta?

Ei kannata yleistäå että kaikki muslimit vaativat tiettyä pukeutumista, heitäkin on monenlaisia, jotkut naiset pukeutuvat länsimaisesti ketä itse tunnen, Ras ei taida vaatia tietynlaista pukeutumista. Hyvä nähdä tässä ohjelmassa erimaiden muslimeja.

Olen seurannut 90 päivää alusta asti ja 80% on kyllä ollut todella vanhakantaisia ja ne monet mitä minä tunnen työn kautta on ihan samanlaisia. 

Miehet vai naiset ?

Vierailija
7664/7675 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ras meni turhaan vääntää riitaa koska jokaisella on menneisyys, varmaan itselläänkin ollut naisystäviä. 

Vierailija
7665/7675 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Lizin syöpähomma on jotenkin outo kyllä. Jos kyseessä on munasarjasyöpä, niin kuinka ihmeessä munasarjoja ei poistettu, ainoastaan kohtu jos ja kun nyt lehtitietojen mukaan on munasarjassa taas jotain "massaa". 

Siis Liz itse jossain haastattelussa kertoi munasarjasyövästä ja kohdunpoistosta, aiemmin oli jotain juttuja vatsasyövästä.

Ja 14 solumyrkkyhoitoa, mutta hiukset säilyi päässä.

Oon varmaan vaan liian skeptinen, kun ihmettelen.

Olen miettinyt ihan samaa. Lisäksi kummastelin sitä kun sarjassa Liz kävi jollain homeopaatilla(?) ja sanoi että syöpähoidot jatkuvat niillä "lääkkeillä".

Oliko niin, että osallistui kuvauksiin ja sen takia keskeytti kemoterapian. 

Ja omat hiukset päässä, useinhan hiukset lähtee jo aika hoidon alussa. Mutta ei tietenkään homeopaattisilla tuotteilla.

Syöpähoidoissa ei kannata lähteä leikkimään homeopaattien tai muiden luomuhörhöjen kanssa. Syöpälääketiede olisi ottanut jo kymmeniä vuosia sitten käyttöön koivuntuhkat ja nokkosuutteet, jos niillä syövät parannettaisiin. Olisi halvemmaksikin tulleet. Edes antibiootit ei syöpää paranna.

Vierailija
7666/7675 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mun laitteissa vikaa kun ei tallennu uudemmat UK-jaksot? Viimeisin on 2/13 Tell all ja sehän onkin HBO:lla ei sinne tietenkään tallennukaan mitään. Tallenteissa ei ole mitään, vaikka olen merkannut, että tallenna jaksot (siis TLC:ltä). Pitääkö alkaa joka päivä vahtaamaan, että koska niitä tulee. Olen tottunut luottamaan, että kaikki ohjelmat tallentuu, jotka olen merkinnyt.

Minulla on Telia TV, joka on tähän asti toiminut ihan hyvin.

Onko muilla samoja ongelmia? En edes tiedä mistä tuota voisi korjata, kun se tallennuksen punainen merkki kuitenkin näkyy ohjelmaoppaassa.

Kokeile tehdä tallennusdigiboxin tai tallennushubin kanavahaku uudestaan, että laite käy läpi kaikki kanavat, ja saattaa parantaa niiden taajuuksia ja näkyvyyttä.

Löytynee päävalikosta jokin kohta että: tee kanavahak/kanavien pikahaku, ja "aloita".

Minulla kävi muutaman vuoden DNA:n kanssa niin että DNA-tv vaihteli TLC:lle mielivaltaisesti kanavapaikkoja. Joskus joka toinen viikko, lopulta ne päätyi kaksilukuisilta kanavapaikoilta loppupäähän 618, 619, 621 jne. ja aina sai olla säätämässä kun eka tallennus meni pieleen.

Muutin toiseen kaupunkiin vapun jälkeen ja täällä uudessa asunnossa oli valmiina Elisa-tv ja -netti, ja kanavapaikka 11 on pysynyt TLC:n osalta kohdillaan, pian 2 kuukautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7667/7675 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia noi naiset alkaa seurustelemaan muslimin kanssa ja sitten ihmettelevät kun ne alkaa sanoa miten pukeutua, mitä saa tehdä ja mitä ei. Miten ne naiset ei tajua, että ovat miehen omaisuutta?

Ei kannata yleistäå että kaikki muslimit vaativat tiettyä pukeutumista, heitäkin on monenlaisia, jotkut naiset pukeutuvat länsimaisesti ketä itse tunnen, Ras ei taida vaatia tietynlaista pukeutumista. Hyvä nähdä tässä ohjelmassa erimaiden muslimeja.

Olihan aiemman kauden Stevin mies Mahdi persialainen ja muslimitaustainen, mutta tapamuslimi samalla tavalla kun me Suomessa ollaan niin sanottuja tapakristittyjä taustoiltamme. Ei vaatinut naiselta mitään pukeutumista, oli vaan väännetty käsikirjoitusta siitä kun Stevi maalaili alastomia naisia ja mies olevinaan hämmentyi kun Stevin kämpässä oli  tissimaalauksia. Mahdi toimii personal trainerina Jenkeissä, heti siitä lähtien kun sai työluvan, ja auttaa amerikkalaisia (etenkin etelävaltiolaisia) ravinto-opin suhteen ilmaiseksi omalla nettikanavallaan. Tuo on minusta ollut niitä harvoja viime aikojen hyviä, aitoja 90D-pareja. Ei tietoa tuleeko heille jatkoa vai haluavatko ylipäätään jatkaa.

Vaikka Shekinahin Sarper on tapamuslimitaustainen turkkilainen Istanbulista, ei vaatinut naistaan peittämään itseään, eikä perheen naiset eikä naissukulaiset peittäneet päitään missään tilanteissa. Hyvin länsimaisia olivat.

Vierailija
7668/7675 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa että Egytiläiset tiukempia säännöissään, Marokossa on myös julkiset pusutt kielletty. Sekin vaikuttaa mistä maasta kotoisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7669/7675 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nigerialaisen Maxwelin perhe vaikutti varakkaammilta kun aiemmin olleiden nigerialaisten miesten. Kotikin asiallinen.

Vierailija
7670/7675 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ginon ja Jasminen avioero on astunut voimaan ja Jasmine joutuu maksamaan spousal supportia Ginolle 500 dollaria kuukaudessa 40 kk ajan. Taitaa Onlyfans tulot olla aika hyviä ja Gino pelasi korttinsa "oikein" jäädessään pois töistä kun Jasmin muutti USA:han.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7671/7675 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa että Egytiläiset tiukempia säännöissään, Marokossa on myös julkiset pusutt kielletty. Sekin vaikuttaa mistä maasta kotoisin. 

Julkiset pusut kielletty ja naiset säkeissä. Eipä siis ihme,  kun tänne päästyään käyvät kiinni kaikeen,  mikä on lämmin ja liikkuu. Solvaavat koulumatkoilla meidän jopa viisivuotiaita tyttöjämme julmasti, bussipysäkeillä  päälle sylkien. 

Vierailija
7672/7675 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten ällöä tämä uusintakin juuri nyt on, hyi helvetti ja mä tätä tuijotin iltaisin. Nyt oksettaa,  kun tietää  TLC:n totuuden!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7673/7675 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa että Egytiläiset tiukempia säännöissään, Marokossa on myös julkiset pusutt kielletty. Sekin vaikuttaa mistä maasta kotoisin. 

Egyptissä on vapaamielisempiäkin, naiset voi kulkea paljain päin ja olla töissä. Tuntuu, että ne valikoi noita megavanhoillisiä tahallaan, siitä tulee hyvää draamaa kun länsimainen nainen ja käännytystä ja säkitystä vaativa mies menee yhteen.

Vierailija
7674/7675 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

People - lehdessä oli juttu Summitista ja Jennystä. Jennyllä on siis ALS - tauti eikä ole sairasvakuutustusta.

Siksi yrittävät saada GoFundMe keräyksellä rahaa hoitoihin. Tarkoitus on saada 250 000. Tietävät, ettei parannusta ole, mutta haluavat helpottaa lääkkeillä Jennyn oloa. Jenny sanoi, että joutuu pian pyörätuoliin.

Amerikassa hänellä on kaksi lasta, mutta ei halua heidän vaivoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7675/7675 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptissä, Jordaniassa ja Turkissa on länsimaisesta pukeutuvia, autoja ajavia, työssä käyviä naisia.


Säälittää 90dayUK ylipainoiset naiset. Miten he voivat uskoa nuorten kundien rakkauteen? Kundit ovat kooltaan puolta pienempiä. Utopistista haaveita kouluttamattomilla kundeilla rikastumisesta, kun vain pääsee Englantiin.