Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (7675)

Vierailija
7641/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin täällä alkaa uudet Päiväkirjat, Last Resort ja Hunt for Love?

Diaries/Päiväkirjat kausi 7 alkaa Suomessa 7.7.

 

Last resort/pariterapiaa kausi 3 alkoi juuri kesäkuun alussa jenkeissä.

 

Hunt for love kausi 2 aloituspäivästä ei kai ole vielä tietoa.

Vierailija
7642/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Lizin syöpähomma on jotenkin outo kyllä. Jos kyseessä on munasarjasyöpä, niin kuinka ihmeessä munasarjoja ei poistettu, ainoastaan kohtu jos ja kun nyt lehtitietojen mukaan on munasarjassa taas jotain "massaa". 

Siis Liz itse jossain haastattelussa kertoi munasarjasyövästä ja kohdunpoistosta, aiemmin oli jotain juttuja vatsasyövästä.

Ja 14 solumyrkkyhoitoa, mutta hiukset säilyi päässä.

Oon varmaan vaan liian skeptinen, kun ihmettelen.

Olen miettinyt ihan samaa. Lisäksi kummastelin sitä kun sarjassa Liz kävi jollain homeopaatilla(?) ja sanoi että syöpähoidot jatkuvat niillä "lääkkeillä".

Oliko niin, että osallistui kuvauksiin ja sen takia keskeytti kemoterapian. 

Ja omat hiukset päässä, useinhan hiukset lähtee jo aika hoidon alussa. Mutta ei tietenkään homeopaattisilla tuotteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7643/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liz oli tarjoilijana, ravintola-osakkaana San Diegossa, lähti Seattleen ja ryhtyi baarimikoksi, ja tekeekö enää sitäkään työtä, kun palasi San Diegoon.

Ihmettelin kun Liz torppasi Villan lomanjälkeiset suhdehaaveet siihen että asuvat niin kaukana toisistaan. Liz itse on muutellut ties minne milloin Edin, Jasonin ja vaikka kenen perässä. Perusteeksi veti jopa tyttärensä joka tosiaan ei edes hänen kanssaan asu. Seattlen "poikaystävä" paljastui joksikin deitiksi, jonka kanssa piti kuitenkin heti mennä kihloihin ja oikein hieroa sitä Villan naamaan kun tapasivat Tell Allissa. Villa näytti siltä, että hän oikeasti välitti Lizistä, ehkä hänelle parempi että asiat menivät näin.

Eikös siinä paljastunut, että Villalla monta muijaa samaan aikaan. Pelimiehen peliä ;D Ja Liz panee kaikkien kanssa. 

No mutta voihan pelimieskin rakastua 😁

Vierailija
7644/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa, eikö nyt tuohon Lizin osaan voi palkata toista henkilöä. Kuoleman sairas ihminen kipuilee henkensä kaupalla, jossakin osassa ilmoitti pahoinvoivansa ja kävikö jopa yrjöämässä. Homeopaattisilla hoidoilla ei kai ole moisia sivuvaikutuksia? Taitaa olla humpuukia, mutta viitsiikö aikuinen ihminen feikata syöpää? Lapsi saattaa itkeä masukipua, jos ei halua mennä kouluun, mutta tämä nainen on tosiaan aikuinen. 

Vierailija
7645/7675 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa, eikö nyt tuohon Lizin osaan voi palkata toista henkilöä. Kuoleman sairas ihminen kipuilee henkensä kaupalla, jossakin osassa ilmoitti pahoinvoivansa ja kävikö jopa yrjöämässä. Homeopaattisilla hoidoilla ei kai ole moisia sivuvaikutuksia? Taitaa olla humpuukia, mutta viitsiikö aikuinen ihminen feikata syöpää? Lapsi saattaa itkeä masukipua, jos ei halua mennä kouluun, mutta tämä nainen on tosiaan aikuinen. 

Sinkkukauden pahoinvointi johtui kyllä todennäköisemmin alkoholista? 

Vierailija
7646/7675 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cortneyn hoivavietti on käsittämätön. Saihan Colt asua ilmaiseksi luonaan. 

Colt on kyllä uskomaton tapaus. Saa kokoajan kauniita naisia, mutta mies epärehellinen ja laiska vätys. Ihan hauskoja juttuja, että huumori sitten varmaan puree näihin. Mutta silti ihmetyttää miten kaikki upeat naiset lankeavat hänen pauloihinsa.

Coltilla nätit silmät & pitkät ripset. Kun se katsoo naista pienen koiranpennun ilmeellään niin monelta menee jalat alta. Multa ei menis. Coltilla myös miellyttävä puheääni ja varmaan on supliikkimiehiä (eli osaa puhua sitä mitä nainen haluaa luulla). 

Mutta onko tuo Colt ollut joskus sellainen valtavan ylipainoinen, kun vartalo on niin möhkälemäinen vieläkin, varsinkin jalat.  Niitä selvästi vältellään näyttämästä kuvattaessa.  Jo ihan niissä alkujaksoissa hänestä huomasin, ettei hänen "alaosaansa" näytetty kunnolla oikein koskaan.  Ja sitten kun jotain vilahti, niin valtavat reidet, sellaiset kuin niillä tohtori Nown leikkaamilla ylipainoisilla, jotka ei siis laihduttuaankaan ole saaneet vartalon mittasuhteita kohdalleen.

 

Alussahan ne oli äitinsä kanssa kuin paita ja peppu, nyt on ilmeisesti täysin katkos päällä, en tiedä miksi, kun en ole katsonut pitkään aikaan koko ohjelmaa, nyt vain näin tuossa Tell allin insertissä, että Colt raivosi äidilleen ja äiti itki.  En nähnyt ohjelmaa muuten, kun piti tehdä muuta, mutta siis selvisikö, mistä se heidän välirikko johtui?

Minä muistan, että riita äidin kanssa oli Tell Allissa tv-ruudun välityksellä. Colt ja Vanessa huusivat kumpikin Debbielle, että jättäisi heidät rauhaan ja haluavat elää elämäänsä ilman äitiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7647/7675 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanjasta joku heitti epäilyn, olisiko alunperin mies?

Tuo jakso, missä sai itkukohtauksen, kun kysyttiin lapsiasiaa, että on hänelle mahdoton asia.

Tony on outolintu, mutta intialaisille lasten saaminen tärkeää, - sekö jarruttaa miestä?

Katselin siinä jaksossa Vanjan kasvoja, kun on nyt jo ikää tullut enemmän, hyvin maskuliiniset ovat.

Onko syynä suhteiden kariutumiseen juuri tuo juttu, mikä on vielä salaisuus?

Voi olla hormonihoidotkin mitkä tekee Vanjaa entistä maskuliinisemmaksi kuin mitä oli joskus sarjaan tultua kun meni Kroatiaan. Siitä lähtien on piirteet koventuneet. Voi olla liiallisia pistoshoitojakin tehty, mitkä vahvistaa joitakin kasvon lihaksia kuten leukalinjaa, tekee kulmikkaammiksi jos leuan aluetta käsittelee botox-piikein. Tiedän erään kelle pistettiin leukalinjan "kavennus" botoxilla, ja täytettiin fillersillä jotain kohtia, mutta lopputulos oli neliönaama. Kuten Darceyllä näkyi Jälkipuintisohvalla.

Tosin Vanja rääkyy enemmän kuin koskaan, ja mielialat heittelee, joten epäilen hormonihoitoja tms. Jos nelikymppisellä esivaihdevuodet puskemassa päälle.

Vaihdevuosien hormonihoidot eivät muuta ulkonäköä, paitsi kun lihottamalla.

Vierailija
7648/7675 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cortneyn hoivavietti on käsittämätön. Saihan Colt asua ilmaiseksi luonaan. 

Colt on kyllä uskomaton tapaus. Saa kokoajan kauniita naisia, mutta mies epärehellinen ja laiska vätys. Ihan hauskoja juttuja, että huumori sitten varmaan puree näihin. Mutta silti ihmetyttää miten kaikki upeat naiset lankeavat hänen pauloihinsa.

Coltilla nätit silmät & pitkät ripset. Kun se katsoo naista pienen koiranpennun ilmeellään niin monelta menee jalat alta. Multa ei menis. Coltilla myös miellyttävä puheääni ja varmaan on supliikkimiehiä (eli osaa puhua sitä mitä nainen haluaa luulla). 

Mutta onko tuo Colt ollut joskus sellainen valtavan ylipainoinen, kun vartalo on niin möhkälemäinen vieläkin, varsinkin jalat.  Niitä selvästi vältellään näyttämästä kuvattaessa.  Jo ihan niissä alkujaksoissa hänestä huomasin, ettei hänen "alaosaansa" näytetty kunnolla oikein koskaan.  Ja sitten kun jotain vilahti, niin valtavat reidet, sellaiset kuin niillä tohtori Nown leikkaamilla ylipainoisilla, jotka ei siis laihduttuaankaan ole saaneet vartalon mittasuhteita kohdalleen.

 

Alussahan ne oli äitinsä kanssa kuin paita ja peppu, nyt on ilmeisesti täysin katkos päällä, en tiedä miksi, kun en ole katsonut pitkään aikaan koko ohjelmaa, nyt vain näin tuossa Tell allin insertissä, että Colt raivosi äidilleen ja äiti itki.  En nähnyt ohjelmaa muuten, kun piti tehdä muuta, mutta siis selvisikö, mistä se heidän välirikko johtui?

Larissan aikoihin Colt oli melko normaalipainoinen, amerikkalaiseksi.

https://90daymasterlist.wordpress.com/wp-content/uploads/2023/09/cl.jpg

 

Taisi masentua Larissan jälkeen, ja kun alkoi seurustella tämän toisen brasilialaisen Jessin kanssa niin oli kasvanut kokoa ja näillä kahdella oli matsaavat isot tissitkin kuten kuvasta näkyy ;D

https://90daymasterlist.wordpress.com/wp-content/uploads/2023/09/cj.jpg

 

Vanessan kanssa laihtui, ja alkoi kasvattaa tätä outoa hippitukkaa ja -partaa. Oli epäsiistin näköinen olemus jaksoissa. Taisi tulla turpeampana ja karvaisempana Tell Alliin tuon kauden jälkeen, äksyilemään äidilleen ja muille

https://90daymasterlist.wordpress.com/wp-content/uploads/2023/09/cv.jpg

Colt on ollut lihava ilmeisesti lapsesta saakka. Vartalon malli on sellainen kuin joillakin naisilla päärynävartalo ja kilot tuppaa kertymään lantiosta alaspäin. Laihtui jossain kohtaa joo, kasvoistaan ja maha pieneni, mutta takapuoli ja paksut jalat jäi. Vanessan kanssa kasvatti parran ja pitkät hiukset ja oli jotenkin siivottoman näköinen. Käyttikö jotain aineita myös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7649/7675 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa, eikö nyt tuohon Lizin osaan voi palkata toista henkilöä. Kuoleman sairas ihminen kipuilee henkensä kaupalla, jossakin osassa ilmoitti pahoinvoivansa ja kävikö jopa yrjöämässä. Homeopaattisilla hoidoilla ei kai ole moisia sivuvaikutuksia? Taitaa olla humpuukia, mutta viitsiikö aikuinen ihminen feikata syöpää? Lapsi saattaa itkeä masukipua, jos ei halua mennä kouluun, mutta tämä nainen on tosiaan aikuinen. 

Liz sai sympatiaa Edin kanssa ollessaan, hänestä tehtiin pyhimys ja uhri. Nyt on tullut esiin ihan uusi puoli hänestä, eikä mikään miellyttävä.

Vierailija
7650/7675 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiko joku kiinni mikä idea oli Malloryn kaverin autossa olleella tekstillä "Maailmansotien voittaja"? Raşit ei sitä ymmärtänyt enkä minäkään saanut kiinni Malloryn selityksistä.

Ideaa en tajua, mutta on vähän turhan koppava, että Amerikka muka voitti maailmansodat. 

Liittoutuneet voitti Saksan eli Britannia, Ranska, Neuvostoliitto ja USA. Plus muita maita, jotka auttoivat minkä pystyivät. 

Ei jenkit nyt yksin mitään voittanut, mutta suuri apu oli kyllä kun tulivat mukaan. 

Jenkkilän lomalla näin myynnissä t-paidan, jossa luki englanniksi: "Jos osaat lukea tämän, kiitä opettajaasi. Jos osaat lukea tämän englanniksi, kiitä merijalkaväen sotilasta". En tajunnut tuota silloin, mutta ilmeisesti tuo maailmansotien voittaja -asenne koskee myös muitakin elämän osa-alueita. USA tulee ja vapahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7651/7675 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih, Mallorie paistattelee onnessaan kuinka Rasit uhraa kaiken hänen vuokseen. Rahaahan se haluaa, pelkkää rahaa koska isi ja äiti pitää elättää :D

Vierailija
7652/7675 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun laitteissa vikaa kun ei tallennu uudemmat UK-jaksot? Viimeisin on 2/13 Tell all ja sehän onkin HBO:lla ei sinne tietenkään tallennukaan mitään. Tallenteissa ei ole mitään, vaikka olen merkannut, että tallenna jaksot (siis TLC:ltä). Pitääkö alkaa joka päivä vahtaamaan, että koska niitä tulee. Olen tottunut luottamaan, että kaikki ohjelmat tallentuu, jotka olen merkinnyt.

Minulla on Telia TV, joka on tähän asti toiminut ihan hyvin.

Onko muilla samoja ongelmia? En edes tiedä mistä tuota voisi korjata, kun se tallennuksen punainen merkki kuitenkin näkyy ohjelmaoppaassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7653/7675 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Debby, voiko noinkin fiksulta vaikuttava nainen langeta rakkaushuijariin? Kamala tapaus tuo Mido, mutta näköjään ei varoitusliput liehu🚩

No eihän se Debby mikään Einstein varsinaisesti vaikuta olevan

😂 ovat toisilleen sopivia. Mitä rooleja Mido meinaa Hollywoodista saada ?

Mido on todella itsekeskeinen, ihme ettei Debby vuokrannut jo Hollywoodista asuntoa. En jotenkaan usko että heistä pari tulee. 

Mido on neitsyt, ei ennen papin aamenta uita vehjettään tämä tuleva tähti. Miksi ne täällä ritsaa kaiken mikä on lämmin ja liikkuu, en ymmärrä.

Mido ei todellakaan ole mkään neistyt. Kaikkea sitä uskotaankin hah. 

Siinä miehessä näkyy kaikki, mitä arabimiehet ovat pohjimmiltaan. Ensin ihania, sitten todellisuus astuu kuvaan. 

Naiset on aaseja niitten silmissä, koska uskovat kaiken, palvelevat ja nöyrtyvät. Ja aaseja naiset ovatkin, kun tekevät noin. 

Tämä Mido tuli Jenkkeihin ja pokasi rakkautta etsivän typerän naisen, joka menee matoksi eteen ja suostuu mihin vaan. 

En pysty katsomaan. 

Surullista katsottavaa. Nuo naiset ilmeisesti kaipaavat rakkautta niin kovasti, että eivät suostu uskomaan, että se unelmien mies olisikin huijari ja hyväksikäyttäjä. On tietenkin myös mahdollista, että he eivät oikeastii tajua, eli ovat harvinaisen naiiveja. 

Vierailija
7654/7675 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Debby, voiko noinkin fiksulta vaikuttava nainen langeta rakkaushuijariin? Kamala tapaus tuo Mido, mutta näköjään ei varoitusliput liehu🚩

No eihän se Debby mikään Einstein varsinaisesti vaikuta olevan

😂 ovat toisilleen sopivia. Mitä rooleja Mido meinaa Hollywoodista saada ?

Mido on todella itsekeskeinen, ihme ettei Debby vuokrannut jo Hollywoodista asuntoa. En jotenkaan usko että heistä pari tulee. 

Mido on neitsyt, ei ennen papin aamenta uita vehjettään tämä tuleva tähti. Miksi ne täällä ritsaa kaiken mikä on lämmin ja liikkuu, en ymmärrä.

Mido ei todellakaan ole mkään neistyt. Kaikkea sitä uskotaankin hah. 

Siinä miehessä näkyy kaikki, mitä arabimiehet ovat pohjimmiltaan. Ensin ihania, sitten todellisuus astuu kuvaan. 

Naiset on aaseja niitten silmissä, koska uskovat kaiken, palvelevat ja nöyrtyvät. Ja aaseja naiset ovatkin, kun tekevät noin. 

Tämä Mido tuli Jenkkeihin ja pokasi rakkautta etsivän typerän naisen, joka menee matoksi eteen ja suostuu mihin vaan. 

En pysty katsomaan. 

Surullista katsottavaa. Nuo naiset ilmeisesti kaipaavat rakkautta niin kovasti, että eivät suostu uskomaan, että se unelmien mies olisikin huijari ja hyväksikäyttäjä. On tietenkin myös mahdollista, että he eivät oikeastii tajua, eli ovat harvinaisen naiiveja. 

Näillä naisilla ei ole huoltajia mukana, ovat siis palkattuina päässeet ensimäiselle ulkomaan matkalleen,  hakemaan miestä😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7655/7675 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cortneyn hoivavietti on käsittämätön. Saihan Colt asua ilmaiseksi luonaan. 

Colt on kyllä uskomaton tapaus. Saa kokoajan kauniita naisia, mutta mies epärehellinen ja laiska vätys. Ihan hauskoja juttuja, että huumori sitten varmaan puree näihin. Mutta silti ihmetyttää miten kaikki upeat naiset lankeavat hänen pauloihinsa.

Coltilla nätit silmät & pitkät ripset. Kun se katsoo naista pienen koiranpennun ilmeellään niin monelta menee jalat alta. Multa ei menis. Coltilla myös miellyttävä puheääni ja varmaan on supliikkimiehiä (eli osaa puhua sitä mitä nainen haluaa luulla). 

Mutta onko tuo Colt ollut joskus sellainen valtavan ylipainoinen, kun vartalo on niin möhkälemäinen vieläkin, varsinkin jalat.  Niitä selvästi vältellään näyttämästä kuvattaessa.  Jo ihan niissä alkujaksoissa hänestä huomasin, ettei hänen "alaosaansa" näytetty kunnolla oikein koskaan.  Ja sitten kun jotain vilahti, niin valtavat reidet, sellaiset kuin niillä tohtori Nown leikkaamilla ylipainoisilla, jotka ei siis laihduttuaankaan ole saaneet vartalon mittasuhteita kohdalleen.

 

Alussahan ne oli äitinsä kanssa kuin paita ja peppu, nyt on ilmeisesti täysin katkos päällä, en tiedä miksi, kun en ole katsonut pitkään aikaan koko ohjelmaa, nyt vain näin tuossa Tell allin insertissä, että Colt raivosi äidilleen ja äiti itki.  En nähnyt ohjelmaa muuten, kun piti tehdä muuta, mutta siis selvisikö, mistä se heidän välirikko johtui?

Ehkä Colt harmistui kun äiti löysi miehen ja muutti, eikä passaa häntä enää. Colt on omillaan.

Vierailija
7656/7675 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nämä Afrikan tähdet pössöttää länkkärinaisia että pääsevät Amerikkaan ja nyhtävät rahaa vaikka pyörittävät samalla kymmentä muutakin naista.

Vierailija
7657/7675 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel  ja vapettava nainen (en muista nimeä) . Siis mieheltä pitää kysyä kaikkeen lupa, saanko ottaa alkoholia, saanko ostaa vaatteita jne. Ihan naurettavaa. Miksi kukaan länsimainen alistuisi tollaseen.


Stig ja blondi. Miksi ne rupeaa seurustelemaan jonkun laulajan/julkkiksen kanssa kun tietää, että naiset ympäröi joka paikassa. Sanoo ettei ole mustis, mutta heti alkaa kontrolloida miehen käytöstä. Ne on esiintyjiä, tottakai ne flirttaa ja yrittää saada katsojat mukaansa.


Toi 52v Rick Madagaskarilla on sitten totaalisen ällöttävä äijä kaikkinensa.

Vierailija
7658/7675 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia noi naiset alkaa seurustelemaan muslimin kanssa ja sitten ihmettelevät kun ne alkaa sanoa miten pukeutua, mitä saa tehdä ja mitä ei. Miten ne naiset ei tajua, että ovat miehen omaisuutta?

Vierailija
7659/7675 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia noi naiset alkaa seurustelemaan muslimin kanssa ja sitten ihmettelevät kun ne alkaa sanoa miten pukeutua, mitä saa tehdä ja mitä ei. Miten ne naiset ei tajua, että ovat miehen omaisuutta?

Koska naiset Usassa on tyhmiä.

Vierailija
7660/7675 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia noi naiset alkaa seurustelemaan muslimin kanssa ja sitten ihmettelevät kun ne alkaa sanoa miten pukeutua, mitä saa tehdä ja mitä ei. Miten ne naiset ei tajua, että ovat miehen omaisuutta?

Ei kannata yleistäå että kaikki muslimit vaativat tiettyä pukeutumista, heitäkin on monenlaisia, jotkut naiset pukeutuvat länsimaisesti ketä itse tunnen, Ras ei taida vaatia tietynlaista pukeutumista. Hyvä nähdä tässä ohjelmassa erimaiden muslimeja.