Onko enää miehiä, jotka puuttuvat toisten miesten huonoon käytökseen?
Tämä palsta on pelkkää naisvihaa täynnä nykyisin. Onko täällä yhtään normaalia miestä lukemassa ja kirjoittamassa? Jos on, niin miksi teistä kukaan ei puutu muiden miesten käyttäytymiseen? Jos naiset käyttäytyvät huonosti, muut useimmiten puuttuvat. Miksi miehet eivät puutu, kun näkevät ja kuulevat huonoa käyttäytymistä naisia kohtaan?
Kommentit (364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutun jos uskon, että sillä myös lohkeaa. Jo pelkkä suikkari kulman takana olisi riittävä kiitos, en kaipaa mitään isoja seteleitä tai arvolahjoja. No kello ehkä menisi. Sanaton sopimus on myös, että autettu ei ilmianna poliisille vaikka huonokäytöksinen ottaisi lukua.
Näin. Teitä Jormia on Suomi täynnä, joille nainen on pilkureikä-pano-tissit -käyttöesine miehille. Vaaditko miespuoliselta kaveriltasikin samaa, kun puolustat sitä nakkikioskilla, vai lähdetkö raukkana karkuun, kuten teet naisten kohdalla? Suomalainen mies on parisuhdekelvoton naisille, te otatte ja vaaditte naisilta, mutta mitään ei teiltä saa. Pariutukaa toisten miesten kanssa ja vaatikaa toisiltanne suukkaria ja peräreikää " palveluksistanne"!
Miksi naisen pitäisi olla miehelle muuta kuin pilluteline? Mies päättää asiasta itse,
Mies saa päättää elää yksin. Siihen sinulla todellakin on oikeus. Jopa velvollisuus.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä usein puutunkin ja väittelen palstan tosiuroiden kanssa, mutta en mainitse sukupuoltani koskaan. Myös palstan arvot ladyt voisivat joskus olla päättelemättä automaattisesti kirjoittajan sukupuolia.
Palstan ongelma tuntuisi olevan, että kaikkia järkevästi kirjoittavia jotka eivät tuo ilmi sukupuoltaan pidetään automaattisesti naisina.
Koska suurimmat riehujat ovat täällä miehet + sukupuolihullu.
Naiset kuitenkin tekevät satoja ketjuja joissa haukkuvat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kertoneet, että he pärjäävät itse, eivätkä tarvitse miehiä mihinkään. Joten nyt sitten pärjäikää!
Naiset toki pärjäisivät ilman miesten aiheuttamaa paskaa. "Tarvitsette miestä suojelemaan miehiltä".
Tämäkään ketju ei ole miesten aloittama, vaan naiset haastamassa riitaa.
Kun kerran pärjäätte ilman miesten aiheuttamaa paskaa, miksi teitte tämän aloituksen ja riehutte täällä?
Laittaa netin kiinni ja menee sänkyyn runkkaamaan toisen naisen kuvalle.
Hus hus tyttönen
Ei tuo kääntäminen oikein toimi.
Aloitus on tod. näk. trollin, mutta nämä kommentit ovat paljastavia.
Yleenä ne jotka esittää jotain ritaria netissä, on oikeasti ihan persepantavia beta-miesoletettuja. Ne luulee että simppaamalla saa elämässä pillua. Mutta eihän ne saa, naiset tietää sen itsekin. Mutta ei ne nuo reppanat sitä tajua.
Taasko vitunkantotelineet kitisee täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen huusin miehelle joka yritti lähteä miesten vessasta pesemättä käsiään.
En ole valkoritari, en puolustele naisoletettuja internetissä miesoletetuilta ilkeilijöiltä mutta jos julkisella paikalla joku mies (tai nainen) käy naisen kimppuun, niin tietenkin menen väliin ja puolustan. Ja veikkaan että aika moni mies tekisi samoin.
Sinulla on nettifoorumin takia ilmeisesti täysin vääristynyt kuva miehistä.
Nettifoorumeillahan nämä kohtaamiset ja suurimmat sikailut yleensä tapahtuvat. Ei oikeassa elämässä. Mutta tämä naisvihamielisyys leviää kuin kulovalkea. Puututko siihen, kun näet, vai oletko sitä mieltä, ettei kuulu sinulle?
En puutu. Vastaan vain omista teoistani ja niiden seurauksista. Samalla tavalla kuin sinäkin vastaat vain omista teoistasi ja seuraamuksista ja et pu
Vastaat myös kaikista naisten väittämistä. Jos joku nainen on vaikeuksissa, niin kannattaa pysyä kaukana..
Tällästä tää nykyisin on..
Voin puuttua, jos sinä lupaat maksaa oikeudenkäyntikulut, mahdolliset sakot ja muut seuraamukset. Ai niin, se puuttuminen on sitä, että minä riskeeraan työpaikan, oman talouteni, jopa terveyteni saamatta siitä mitään vastineeksi.
Joo, tiedän niin kovasti haluaisitte niitä ritareita. Kun on luotu yhteiskunta jossa et kuule mitään muuta kuin vittuilua päivästä toiseen miehenä, niin miksi minä tekisin yhtään mitään jonkun ventovieraan naisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap on pelkkä yksinäinen, miehiä vihaava incel
Naimissa ja kahden lapsen äiti. Pojan ja tytön. Kummatkin on kasvatettu kunnioittamaan ihmisiä sukupuolesta huolimatta.
Ap
Miehesi on siis naisvihaaja? Miksi katselet sitä sikaa?
Ei kaikki miehet vihaa naisia. Se on ehkä palstatrollin vaikea uskoa ja katkera pala niellä, mutta tässä oikeassa elämässä on myös todella hyviä miehiä. En oikeastaan tunne muunlaisia, paitsi yhden, joka on kamala vaimoaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimissa ja kahden lapsen äiti. Pojan ja tytön. Kummatkin on kasvatettu kunnioittamaan ihmisiä sukupuolesta huolimatta.
Ap
Ei, hän on hyvinkin tasa-arvon kannattaja. Feministi. Mutta ihmettelee kanssani tätä levinnyttä naisvihaa.
Ap
Meidän perheessä miehet ovat todellakin tasa-arvon kannalla. Useimmilla ihmisillä on lähipiirissä sekä miehiä että naisia. Miksi nämä ihmiset toivoisivat aille toiselle sukupuolelle mitään pahaa?
Nettikeskustelut on näköjään aika oma maailmansa. Naisten palstalle kokoontuu joukko vihaisia miehiä pilaamaan miesten maineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei, hän on hyvinkin tasa-arvon kannattaja. Feministi. Mutta ihmettelee kanssani tätä levinnyttä naisvihaa.
Ap
Meidän perheessä miehet ovat todellakin tasa-arvon kannalla. Useimmilla ihmisillä on lähipiirissä sekä miehiä että naisia. Miksi nämä ihmiset toivoisivat aille toiselle sukupuolelle mitään pahaa?
Nettikeskustelut on näköjään aika oma maailmansa. Naisten palstalle kokoontuu joukko viha
haista vit tu, munaton homo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi puuttua? Tasa-arvoinen yhteiskunta niin nainen voi puuttua siihen siinä missä mieskin.
M55
Ei eded ole tasa-arvoinrn yhteiskunta käytännön tasolla. Suomalaiset miehet ovat juurikin tälläidiä, että ottavat tästä ns tasa-arvosta sen mikä hyödyttää heitä itseään, ei mitään muuta. Teiltä puuttuvat mm ne käytöstavat, koska tasa-arvo. Suomalainen mies ei myöskään pidä huolta, hoivaa tsi suojele naista, koska tasa-arvo. Ei pidä ihmetellä, miksi naiset eivät kaltaistenne kanssa halua parisuhdetta. Koska siellä on naiselle rasite, teille hyötysuhde. Ja nyt voit sinäkin lopettaa tämän lässyttämisen tasa-arvoisesta yhteiskunnasta.
Eivätkä hyvät miehet halua naisten kanssa parisuhdetta, olette niille pelkkä rasite.
Erikoista että kaikki mun tuntemat hyvät miehet ivat parisuhteissa. Ehkä joku poikkeus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vähän vaikea puuttua anonyymien mieslasten käyttäytymiseen mutta tuolla oikeassa elämässä kyllä.
hahahaha, kuvittelet olevasi mies
kaltaisesi tunnetaan, esität naiselle kaveria ja sitten tilaisuuden tullen raìskaat
Tässä esimerkki naisten asiallisesta keskustelusta johon aloituksessakin viitataan. Epäilemättä tämä on ap:n oma viesti jolla hän hakee jännitystä yksinäiseen elämäänsä.
Pianhan sen näkee kuinka aktiivisesti naiset puuttuvat tuohon huonoon käytökseen.
No eipä tuosta kommentista kukaan tykännyt.
Etpä sinäkään ole puuttunut miesten likaisiin viesteihin. Miksi odotat naisten puuttuvan tuohon yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi puuttuisin vihervasemmistolaisten saalistajamiesten käytökseen? Itse hakeudutte niiden seuraan ja äänestätte niitä.
Missä näet vihervasemmistolaisia saalistajamiehiä? Nyt aika huono trolli, vaikka agendahan on selvä. Maksetaanko sinulle? Koulutus kesken?
Pst. hallituksessa ei ole vihervassareita, jos heitä on äänestetty, on äänet hävitetty.
Taas huudetaan miehiä apuun kun ei itse pärjätä. Anna pillua niin saatan auttaa, tai olla auttamatta. Maksu etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisesta miehestä ei ole naiselle mitään hyötyä parisuhteessa. Päinvastoin, on rasite. Huonontaa naisen terveyttä, taloutta, elämänlaatua ja onnellisuutta. Miehille käy päinvastoin. On ihan tutkittu juttu. Kun suurimalle osalle suomalaisista miehistä nainen ei ole edes ihminen. Ja alempiarvoinen, kuin mies.
Miksi kukaan edes kysyy, että nämä puolustaisivat tarvittaessa naisia?
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/ae4b909e-tahdotko_k…
Totuudella ei näissä naisten jutuissa ole niin väliä
Aiemmin tutkimusten perusteella avioliitto oli naiselle huono. Mm. sydänsairaudet yleisempiä naimisissa olevilla, kuin naimattomilla.
Parisuhdetyytyväisyys on vähän eri asia. Nykyään, kun huonoista liitoista lähdetään helpommin, kuin aiemmin, on tyytyväisyyskin toisella mallilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko tunnustaa, että päätyminen tänne vauva-palstalle vuosia sitten karkotti kaikki halut toimia missään asiassa suomalaisten naisten hyväksi. Jo yli kymmenen vuoden ajan olen tapaillut ainoastaan ulkomaisia naisia, vietän talvikuukaudet tropiikissa, enkä oikeasti edes katso suominaisiin päin kotimaassakaan. Olen ymmärtänyt, että nuorena kaipaamani parisuhde ei oikeasti olisi minulle yhtään sopiva elämänmuoto, olin vain ehdollistunut ympäristön paineessa etsimään puolisoa "kun kaikillahan se pitää vaimo olla". Elämänlaatuni on noussut valtavasti kun olen ymmärtänyt, että minulle sopii parhaiten satunnaiset eksoottiset panokaverit.
Ja sitkeästi täällä hengailet vihaamiesi naisten keskellä. Miksi ihmeessä?? Eikö niistä tropiikin naisista ole juttuseuraksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ulkomaalaisen näköinen häirikkö naisennkimpussa niin on parempi ettei sekaannu vaan menee pois.
Raukkis selittelee raukkamaista käytöstään ihan julkisesti. Missä ne entisajan herrasmiehet ovat?
Ne herrasmiehet on sielä samalla aikakaudella kuin kotiäidit. Tunkkaisessa menneisyydessä.
Jenkeissä nuo "herrasmiehet" puuhailevat naisten äänioikeuden poistoa...
No aika turhaa naisten äänioikeus tuntuu olevan kun olette kerran jenkkilässä tuollaiset äänestäny valtaan.
Ei me täällä saada äänestää jenkkilän vaaleissa, hei haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ulkomaalaisen näköinen häirikkö naisennkimpussa niin on parempi ettei sekaannu vaan menee pois.
Naiset ovat itse äänestäneet muslimimiehet tänne, jotka ovat pahimpia häirikköjä, esim. seksuaalirikostilastoissa väh. 20 x yliedustus.
En viitsi auttaa naisia tämän vuoksi, että ovat itse hommanneet muslimit tänne ja sitten kun hätä on kädessä, suomalaismiehen pitäisi auttaa.
En auta.
Missä tästä ollut äänestys?? Persut olivat hallituksessa jos silloin, kun valtaosa tuli. Eivätkä edelleenkään ole saanut yhtään maahanmuuttajaa estettyä. Miksi??
Olen koko ikäni työskennellyt miesvaltaisella alalla, eikä illanvietoissa ole tapahtunut mitään outoa, etenkään sellaista, johon jonkun miehen olisi pitänyt puuttua.
-DI nainen