Onko enää miehiä, jotka puuttuvat toisten miesten huonoon käytökseen?
Tämä palsta on pelkkää naisvihaa täynnä nykyisin. Onko täällä yhtään normaalia miestä lukemassa ja kirjoittamassa? Jos on, niin miksi teistä kukaan ei puutu muiden miesten käyttäytymiseen? Jos naiset käyttäytyvät huonosti, muut useimmiten puuttuvat. Miksi miehet eivät puutu, kun näkevät ja kuulevat huonoa käyttäytymistä naisia kohtaan?
Kommentit (380)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin naisilla on vaikeuksia ymmärtää asiaa meidän miesten kannalta. Jos minä kahden lapsen isänä puutun, se johtaa väkivaltaan ja minä hakkaan jonkun sairaalaan. Tulee siitä iso lasku minulle maksettavaksi, jo se että joudun juoksemaan kuulusteluissa häiritsee elämääni, senjälkeen mennään oikeuteen jossa laskut tulee sitten maksettavaksi.
Rikosrekisteristä tulee myös mainehaitta joka vaikeuttaa töiden saantia. Sentakia minä maksan veroja, että viranomaiset pääsääntöisesti hoitavat nämä asiat. On aika paljon pyydetty, että me miehet lähdemme hoitamaan kaikkien asioita vaikka nyrkein, meillä on ihan oma elämäkin elettävänä, omat vastuut, perhe ja ystävät, työt.
Kyllä tuo ymmärretään. Ymmärrä itse, ettei asi
Eli sinä siis olet täällä 16/7. Sitten haukut niitä, jotka ehkä ovat myös. Hmm...
Sun loukkaavat tekstit kertovat vain ja ainoastaan sinusta, ei lukijasta. Lisäksi herätät ja ylläpidät miesvihaa. Se tosin koskee lähinnä vain sinua.
Mä en usko, että se on edes itse keksinyt tuota termiä spermaviemäri. Spammaa nyt sitä vaan aivottomana apinana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin naisilla on vaikeuksia ymmärtää asiaa meidän miesten kannalta. Jos minä kahden lapsen isänä puutun, se johtaa väkivaltaan ja minä hakkaan jonkun sairaalaan. Tulee siitä iso lasku minulle maksettavaksi, jo se että joudun juoksemaan kuulusteluissa häiritsee elämääni, senjälkeen mennään oikeuteen jossa laskut tulee sitten maksettavaksi.
Rikosrekisteristä tulee myös mainehaitta joka vaikeuttaa töiden saantia. Sentakia minä maksan veroja, että viranomaiset pääsääntöisesti hoitavat nämä asiat. On aika paljon pyydetty, että me miehet lähdemme hoitamaan kaikkien asioita vaikka nyrkein, meillä on ihan oma elämäkin elettävänä, omat vastuut, perhe ja ystävät, työt.
Mä en usko, että se on edes itse keksinyt tuota termiä spermaviemäri. Spammaa nyt sitä vaan aivottomana apinana.
Älä hauku apinoita.
Naisetko muka puuttuvat, kun huomaavat naisten käyttäytyvän huonosti miehiä kohtaan? Oliko tuo vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on aina vähätelleet ja syrjineet minua joten ilolla lietson täällä vuodesta toiseen vastakkaisasettelua. Väliilä esiinyn myös naisena ja haukun miehiä jota nämä ärsyyntyisivät enemmän naisille.
Voi luoja, todella kypsää toimintaa, kostaakaa kaikille naisille ihan kuin sun huonot kokemukset olisivat joku yleinen syy kohdella kaikkia yhtä paskasti. Onko tää vaan sitä, että koska itse koet tulleesi syrjityksi kun et ole saanut seksiä, niin pitää vetää kaikki mukaan siihen samaan vihaan? Jos ajattelet, että miehiä ärsyttämällä saat jotenkin tasoitettua tilannetta, niin taitaa olla että et ole ihan perillä siitä, mitä oikeasti tarkoittaa empatia tai aikuisen ihmisen käyttäytyminen. Ja hei, tooosi huikee idea esittää naisena vain ärsyttääkseen, se kertoo kyllä paljon siitä, kuinka vähän sulla on itselläsi tarjottavaa oikeassa keskustelussa
Kuulostaa muuten juuri siltä, mitä naiset tekevät miehille. Kostavat kaikille koska joku huono kokemus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo ymmärretään. Ymmärrä itse, ettei asi
"Jos koet että spermaviemäri terminä kuvaa juuri sinua, en voi asialle mitään. Se koira älähtää johon kalikka... jne.
Ja käytän tuota termiä vain näissä miesvihaa tihkuvissa ketjuissa. Jos törmäät siihen jatkuvasti, kannattaa miettiä miksi olet näissä 16/7"
Eli sinä siis olet täällä 16/7. Sitten haukut niitä, jotka ehkä ovat myös. Hmm...
Sun loukkaavat tekstit kertovat vain ja ainoastaan sinusta, ei lukijasta. Lisäksi herätät ja ylläpidät miesvihaa. Se tosin koskee lähinnä vain sinua.
MIten herättäisin miesvihaa? Teet sen itse tehtailemalla näitä ketjujasi.
Eikä se koske minua, vaan aloituksen mukaan: MIEHIÄ
Vierailija kirjoitti:
Naisetko muka puuttuvat, kun huomaavat naisten käyttäytyvän huonosti miehiä kohtaan? Oliko tuo vitsi?
Näkeehän sen täälläkin että naiset puuttuvat.
Ei siihen huonoon käytökseen toki, vaan osallistuvat myllytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset olette selvästi osoittaneet kuinka ette oikeasti välitä miehistä joten miksi nyt vingutte kun miehet antavat toisten miesten riehua? Olisiko aika katsoa peiliin ja alkaa tekemään parempia päätöksiä?
Naiset kyllä tuntuvat välittävän miehistä enemmän kuin miehet itse.
Mutta kenties ne naiset jotka ovat lakanneet välittämästä miehistä, mitä se sitten tarkoittakaan, näkivät kuinka paljon miehet "välittävät" naisista ja totesivat että pitäkää tunkkinne. Kun näkee 10+ vuotta jatkuvaa naisvihaa netissä ja oikeassa elämässä, ehkä sitä pikkuhiljaa uskoo että kyllä ne miehet oikeasti taitaavat vihata naisia. Ja miksi sitä vihaajansa kanssa haluaisi hengailla.Miehet kyllä vihaa naisia koska petitte miehet ja nyt on
Aina yhtä surullista nähdä, kun yksittäinen katkera mies kuvittelee, että hänen oma torjutuksi tulemisen traumansa on koko miessukupuolen yhteinen kokemus. Pettitte miehet... ketkä muka? Kaikki naiset? Koko historian ajan? Oma äippä? Tässä ei puhu miehet. Tässä puhuu yksi yksinäinen, vihaa täynnä oleva poika, joka ei saanut haluamaansa ja nyt kuvittelee olevansa jonkin miehisen 'koston' profeetta. Tosiasiassa sä olet vaan yksi niistä, jota monet aikuiset ihmiset, niin miehet, naiset kuin äitisi, häpeää.
Höpsö, se ei muuta tehnyt kuin otti feministien narratiivin ja käänsi sukupuolet.
Eikö kuulostakin aika typerältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä eivät naiset puutu toisten naisten huonoon käytökseen?
No aika usein puuttuu. Olemalla eri mieltä.
AHAHAHAHAHAHA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi taas kun ihmetellä miten kaukana tän palstan keskustelu on oikeasta elämästä. Maailmassa on paljon fiksuja miehiä, jotka ihan oikeasti puuttuvat huonoon käytökseen ja puolustavat sitä, johon se kohdistuu. Itselläni on sekä sellainen mies puolisona että sellaisia miehiä työkavereina ja tuttavina. Kaikilla naisilla on kokemuksia huonosti käyttäytyvistä miehistä, mutta suurin osa miehistä ei toimi niin eikä katso sitä hyvällä, jos joku muu mies sikailee.
Tällä palstalla mieaviha lisääntyy. Sen aiheuttavat miehet itse. Ei tietty kaikki. Mut ne äänekkäimmät.
Taitaa kuitenkin naiset näitä valheitaan miehistä suoltaa tänne.
Kaikki naiset, ei vain äänekkäimmät
"Jos naiset käyttäytyvät huonosti, muut useimmiten puuttuvat."
Missä ihmeen todellisuudessa ap oikein elää? Tämähän ei ollenkaan näin. Päinvastoin. Naiset yleensä ovat taipuvaisempia mielistelemään toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei todellakaan puutu.
Tätähän tutkittiin suomalaisessa ystävyystutkimuksessakin, jonka tulos oli että naisille on tärkeämpää olla samaa mieltä kuin rehellinen. Miehillä toisinpäin.
Naiset hymistelee ja mielistelee toisiaan.
Kenelläkään ei ole SUKUPUOLEEN perustuvaa velvollisuutta puuttua mihinkään. Käytösnormit on asia erikseen ja ne koskee ihan kaikkia samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vähän vaikea puuttua anonyymien mieslasten käyttäytymiseen mutta tuolla oikeassa elämässä kyllä.
hahahaha, kuvittelet olevasi mies
kaltaisesi tunnetaan, esität naiselle kaveria ja sitten tilaisuuden tullen raìskaat
Tässä esimerkki naisten asiallisesta keskustelusta johon aloituksessakin viitataan. Epäilemättä tämä on ap:n oma viesti jolla hän hakee jännitystä yksinäiseen elämäänsä.
Pianhan sen näkee kuinka aktiivisesti naiset puuttuvat tuohon huonoon käytökseen.
No eipä tuosta kommentista kukaan tykännyt.
Etpä sinäkään ole puuttunut miesten likaisiin viesteihin. Miksi odotat naisten puuttuvan tuohon yhteen?
Ketjussa peräänkuulutetaan vain toisen sukupuolen toimia.
Osoitat miesvihasi hyväksymällä omat saastanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisesta miehestä ei ole naiselle mitään hyötyä parisuhteessa. Päinvastoin, on rasite. Huonontaa naisen terveyttä, taloutta, elämänlaatua ja onnellisuutta. Miehille käy päinvastoin. On ihan tutkittu juttu. Kun suurimalle osalle suomalaisista miehistä nainen ei ole edes ihminen. Ja alempiarvoinen, kuin mies.
Miksi kukaan edes kysyy, että nämä puolustaisivat tarvittaessa naisia?
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/ae4b909e-tahdotko_k…
Totuudella ei näissä naisten jutuissa ole niin väliä
Aiemmin tutkimusten perusteella avioliitto oli naiselle huono. Mm. sydänsairaudet yleisempiä naimisissa olevilla, kuin naimattomilla.
Parisuhdetyytyväisyys on vähän eri asia. Nykyään, kun huonoista liitoista lähdetään helpommin, kuin aiemmin, on
Kuten kirjoitettu, ei totuudella niin väliä kun levität tarinoitasi.
Sama trendaa kaikissa näissä miesvihaketjuissa.
Motiivisi on kaikilla kyllä tiedossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ulkomaalaisen näköinen häirikkö naisennkimpussa niin on parempi ettei sekaannu vaan menee pois.
Raukkis selittelee raukkamaista käytöstään ihan julkisesti. Missä ne entisajan herrasmiehet ovat?
Ne herrasmiehet on sielä samalla aikakaudella kuin kotiäidit. Tunkkaisessa menneisyydessä.
Jenkeissä nuo "herrasmiehet" puuhailevat naisten äänioikeuden poistoa...
No aika turhaa naisten äänioikeus tuntuu olevan kun olette kerran jenkkilässä tuollaiset äänestäny valtaan.
Ei me täällä saada äänestää jenkkilän vaaleissa, hei haloo.
Niin
Miksi siis vetoat kuinka joku jossain "puuhailee äänioikeuden poistoa" ja perustelee sillä oman huonon käytöksensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän me pärjäämmekin, mutta olisi silti kiva, jos olisi enemmän mukavia, hyvin käyttäytyviä miehiä
Joo niitä löytyy seurakuntien seniori-illoista tai luostarista, ei internetistä.
On täällä ollut jokunen hyvin asiallinen mies. Se aina harmittaa, kun heitä on vähän. Olis kiva lukea miesnäkökulmaa ilman törkeyksiä.
Mitäs jos lopettaisitte miesten haukkumisen ja valheiden keksimisen?
Aloitukset kun on tasoa "miksi kaikki miehet runkkaa mummovainaan vanukkaaseen joka oli lapsille tarkoitettu" ja jos joku sanoo ettei se nyt aivan pidä paikkaansa, kerrotte kuinka vastaväitteen esittänyt mies on pelkkä valehteleva incel.
Vierailija kirjoitti:
Kenelläkään ei ole SUKUPUOLEEN perustuvaa velvollisuutta puuttua mihinkään. Käytösnormit on asia erikseen ja ne koskee ihan kaikkia samalla tavalla.
Paitsi ettei koske.
Naiset päättävät itse mitkä käytösnormit koskevat ketäkin. Miehiltä odotetaan edelleen ovien availua ja laskujen maksamista treffeillä.
Mikähän meteli syntyisi jos naisilta pyrittäisiin estämään housujen käyttö, vanhoihin käytösnormeihin perustuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei erimielisyys sinällään johda pick me -hahmoksi. Se tulee siitä, jos nainen yleistäen haukkuu naisia, miesten mieliksi.
##
Mikä sitten on nainen joka haukkuu yleistäen miehiä, naisten mieliksi?
Ei kenenkään mieliksi. Huonoista kokemuksista kertovat. Tai sitten palstalla nähneet miesten ikäviä kommentteja.
Me, jotka olemme hyvissä liitoissa, emme hauku miehiä. Täällä tai muualla.
Mutta täällä sä olet, haukkumassa miehiä. Just tässä ketjussa.
Ja kymmenissä muissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kohdelleet miehiä kuin ilmaa viime vuosikymmenet. En koe minkäänlaista syyllisyydentuntoa jos joku heitä ahdistelee. Ovat minulle kuin ilmaa.
Potut pottuina. M42
On totta, että tasa-arvokysymykset on monimutkaisia ja monilla on oma kokemusmaailmansa, mutta väite siitä, että naiset olisivat kohdelleet miehiä kuin ilmaa, on aika yksipuolinen. Mikään ei oikeuta toisen vahingoittamista tai jättämistä puolustamatta, olipa kyseessä nainen tai mies. Ahdisteluun, kiusaamiseen tai väkivaltaan ei ole oikeutusta sukupuolesta riippumatta. Ihmisoikeudet ja kunnioitus ovat perusarvoja, joita pitäisi vaalia kaikissa tilanteissa, ei vain silloin, kun se on itselle edullista.
Olet väärässä. Mikään ei velvoita minua puolustamaan naista tai miestä. Voin kävellä ohi, oli tilanne mikä hyvänsä.
"Jos koet että spermaviemäri terminä kuvaa juuri sinua, en voi asialle mitään. Se koira älähtää johon kalikka... jne.
Ja käytän tuota termiä vain näissä miesvihaa tihkuvissa ketjuissa. Jos törmäät siihen jatkuvasti, kannattaa miettiä miksi olet näissä 16/7"