Onko enää miehiä, jotka puuttuvat toisten miesten huonoon käytökseen?
Tämä palsta on pelkkää naisvihaa täynnä nykyisin. Onko täällä yhtään normaalia miestä lukemassa ja kirjoittamassa? Jos on, niin miksi teistä kukaan ei puutu muiden miesten käyttäytymiseen? Jos naiset käyttäytyvät huonosti, muut useimmiten puuttuvat. Miksi miehet eivät puutu, kun näkevät ja kuulevat huonoa käyttäytymistä naisia kohtaan?
Kommentit (364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin naisilla on vaikeuksia ymmärtää asiaa meidän miesten kannalta. Jos minä kahden lapsen isänä puutun, se johtaa väkivaltaan ja minä hakkaan jonkun sairaalaan. Tulee siitä iso lasku minulle maksettavaksi, jo se että joudun juoksemaan kuulusteluissa häiritsee elämääni, senjälkeen mennään oikeuteen jossa laskut tulee sitten maksettavaksi.
Rikosrekisteristä tulee myös mainehaitta joka vaikeuttaa töiden saantia. Sentakia minä maksan veroja, että viranomaiset pääsääntöisesti hoitavat nämä asiat. On aika paljon pyydetty, että me miehet lähdemme hoitamaan kaikkien asioita vaikka nyrkein, meillä on ihan oma elämäkin elettävänä, omat vastuut, perhe ja ystävät, työt.
Kyllä tuo ymmärretään. Ymmärrä itse, ettei asi
Eli sinä siis olet täällä 16/7. Sitten haukut niitä, jotka ehkä ovat myös. Hmm...
Sun loukkaavat tekstit kertovat vain ja ainoastaan sinusta, ei lukijasta. Lisäksi herätät ja ylläpidät miesvihaa. Se tosin koskee lähinnä vain sinua.
Mä en usko, että se on edes itse keksinyt tuota termiä spermaviemäri. Spammaa nyt sitä vaan aivottomana apinana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin naisilla on vaikeuksia ymmärtää asiaa meidän miesten kannalta. Jos minä kahden lapsen isänä puutun, se johtaa väkivaltaan ja minä hakkaan jonkun sairaalaan. Tulee siitä iso lasku minulle maksettavaksi, jo se että joudun juoksemaan kuulusteluissa häiritsee elämääni, senjälkeen mennään oikeuteen jossa laskut tulee sitten maksettavaksi.
Rikosrekisteristä tulee myös mainehaitta joka vaikeuttaa töiden saantia. Sentakia minä maksan veroja, että viranomaiset pääsääntöisesti hoitavat nämä asiat. On aika paljon pyydetty, että me miehet lähdemme hoitamaan kaikkien asioita vaikka nyrkein, meillä on ihan oma elämäkin elettävänä, omat vastuut, perhe ja ystävät, työt.
Mä en usko, että se on edes itse keksinyt tuota termiä spermaviemäri. Spammaa nyt sitä vaan aivottomana apinana.
Älä hauku apinoita.
Naisetko muka puuttuvat, kun huomaavat naisten käyttäytyvän huonosti miehiä kohtaan? Oliko tuo vitsi?
"Jos koet että spermaviemäri terminä kuvaa juuri sinua, en voi asialle mitään. Se koira älähtää johon kalikka... jne.
Ja käytän tuota termiä vain näissä miesvihaa tihkuvissa ketjuissa. Jos törmäät siihen jatkuvasti, kannattaa miettiä miksi olet näissä 16/7"
Eli sinä siis olet täällä 16/7. Sitten haukut niitä, jotka ehkä ovat myös. Hmm...
Sun loukkaavat tekstit kertovat vain ja ainoastaan sinusta, ei lukijasta. Lisäksi herätät ja ylläpidät miesvihaa. Se tosin koskee lähinnä vain sinua.