Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut yöksi kotiin

Vierailija
21.09.2025 |

Vannoo ja kaikki hänen kaverinsa vannoo että oli sammunut kaverin sohvalle mutta minä en vaan yksinkertaisesti pysty uskomaan tuota tarinaa. Minua on petetty aiemmassa suhteessa ja ensimmäinen reaktioni oli aamulla pakata omat kimpsut ja painua hotelliin. 

Nyt sieltä pommittaa koko porukka minua, että uskoisit nyt. Haluaisin toki uskoa, mies on ollut aivan ihana ja ei ole koskaan ennen tehnyt näin mutta jokainen solu kehossani huutaa että valetta. 

En tiedä miksi tänne avauduin, ei ole ketään muutakaan. Kerro vaikka mitä sulle kuuluu?

Kommentit (234)

Vierailija
181/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle sanoisin, että touch grass, niinkuin rapakon takana on tapana sanoa. Eli hengitä syvään, rauhoitu. Älä anna menneisyyden traumojen saada yliotetta ja luoda paniikkia. 

Kun olet rauhallinen, mieti uskotko oikeasti, että jotain on tapahtunut. Ja sitten toimi sen mukaan. Mikäli lopulta et usko, että mies on oikesti pettänyt, mikään ei estä pitämästä silmiä ja korvia jatkossa auki kaikenlaisten lipsahdusten varalta. Mutta silloinkin, älä panikoi, vaan hengitä syvään, ja mieti. Äkillisessä tunnekuohussa ei kannata tehdä päätöksiä, vaan etsiä rauha ja tasapaino. Silloin on mahdollista kuulla myös se oma sisäinen ääni, joka yleensä aika hyvin tietää jo valmiiksi vastaukset. Luota intuitioosi, mutta vain ollessasi rauhallinen.

Sillä, mitä me täällä uskomme, ei ole merkitystä. Sinä tunnet miehesi, sinä tunnet parisuhteesi. Sinä tunnet myös itsesi, ja tiedät kyllä vastaukset.

No, mä taas ajattelen sillä kokemuksella mikä mulla on omasta miehestäni, että mä en voi uskoa ollenkaan intuitiooni. Olen ajatellut, että kaikki oli hyvin, mutta ei ollutkaan. Olen myös ajatellut, että nyt on jotain meneillään, mutta ei sitten kuulemma ollutkaan juuri silloin. 

Vierailija
182/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet usein päättyvät uskottomuuteen, mutta toisaalta uskottomuus voi olla myös uuden parisuhteen alku. Rohkaisevana esimerkkinä tällaisesta tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jättäisin tuollaisen miehen. En mahdollisen vieraissa käymisen, vaan ryyppäämisen takia. Jos ei tauteja tuo, on monta viikkoa paljon nöyrempi rakastaja. Pari kertaa vuodessa vieraissa, niin ei se kikuli siitä kulu, eikä aiheuta ihastusta. 

Tässä asian ydin. Satunnainen vieraan rassaaminen ei ole mitään mutta alkoholismi vie miehen ja liiton tuhoon.

N33

Vierailija
184/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se nainen kenen "sohvalla" varattu mies on yöpynyt. Ensimmäinen tapaus väitti olevansa äskettäin eronnut, mutta silti soitteli aamulla vaimolle ja väitti sammuneensa kaverille. Toinen oli puolituttu kaveri joka sammui luokseni bileiden jälkeen, eli se osa tarinasta oli totta, mutta jätti kotona kertomatta että vonkasi ja piiritti koko illan ja pantiin vessassa jo ennen kuin lähdettiin baariin. Bileiden jatkoilla oli jo niin huonossa kunnossa että vaan sammui. En tiennyt että on parisuhteessa, ennen kuin puhelin aamulla soi.

Vierailija
185/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No selviskö se tapaus vai jääkö vain arvuuttelun tasolle?

Selvisi, oma naispuolinen kaveri oli nähnyt miehen kaupungilla toisen naisen kanssa. Ilmoitin että on keskiviikkoon asti aikaa pakata kamppeensa ja häipyä mun asunnosta, menköön vaikka sen naikkosen luo jonka kanssa iltaa vietti. -Ap

Vierailija
186/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua.Olen ollut samassa tilanteessa.Jos et voi luottaa tai jos on tarve niin antaa anteeksi, ei suhteella ole paljon toivoa.

Nyt hyvä keskustelu siitä ettet hyväksy tällaista ja toivottavsti ei enää tapahdu.

Vaikka olisi pettänyt kännissä , ei maailma siihen yhteen kertaan kaadu ,jos toinen on katuvainen.

Harkitse mikä teille on parhaaksi.

Äläkä sitten enää myöhemmin käytä tätä aseena riitojen aikana vaan selvitätte ja sovitte sen nyt.

Jos suhteenne on ollut hyvä kuten kerroit, tuskin on pettänyt.

Pettäminen ei ole kiinni suhteen hyvyydestä. Jotkut pettävät, vaikka kotona olisi kaikki hyvin. Tilaisuus, jännitys, tapa, koska mä voin, olen ansainnut.

Vierailija
187/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvisi, oma naispuolinen kaveri oli nähnyt miehen kaupungilla toisen naisen kanssa. Ilmoitin että on keskiviikkoon asti aikaa pakata kamppeensa ja häipyä mun asunnosta, menköön vaikka sen naikkosen luo jonka kanssa iltaa vietti. -Ap

Paska homma mutta hyvä että sait tietää. Tsemppiä!

Vierailija
188/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kaverit sanoo sen mitä mies pyytää. Päättele siitä. 

Onko paikan päältä kuvamateriaalia?

Vierailija
189/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteet usein päättyvät uskottomuuteen, mutta toisaalta uskottomuus voi olla myös uuden parisuhteen alku. Rohkaisevana esimerkkinä tällaisesta tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihi

Etkö sä ole töissä tai jotain kun jaksat kuukausi toisensa perään tunkea tätä tarinaa kaikkiin mahdollisiin ketjuihin?

Vierailija
190/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko mies pettänyt. Et selkeästikään luota häneen joten ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ero. miksi olisit yhdessä ihmisen kanssa johon et luota?

Vierailija
191/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se nainen kenen "sohvalla" varattu mies on yöpynyt. Ensimmäinen tapaus väitti olevansa äskettäin eronnut, mutta silti soitteli aamulla vaimolle ja väitti sammuneensa kaverille. Toinen oli puolituttu kaveri joka sammui luokseni bileiden jälkeen, eli se osa tarinasta oli totta, mutta jätti kotona kertomatta että vonkasi ja piiritti koko illan ja pantiin vessassa jo ennen kuin lähdettiin baariin. Bileiden jatkoilla oli jo niin huonossa kunnossa että vaan sammui. En tiennyt että on parisuhteessa, ennen kuin puhelin aamulla soi.

Sä oletkin niitä naisia, jotka kelpaa vaan panolle, mutta ei mihinkään vakavampaan. Niinsanottu pussien tyhjennysreikä.

Vierailija
192/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua.Olen ollut samassa tilanteessa.Jos et voi luottaa tai jos on tarve niin antaa anteeksi, ei suhteella ole paljon toivoa.

Nyt hyvä keskustelu siitä ettet hyväksy tällaista ja toivottavsti ei enää tapahdu.

Vaikka olisi pettänyt kännissä , ei maailma siihen yhteen kertaan kaadu ,jos toinen on katuvainen.

Harkitse mikä teille on parhaaksi.

Äläkä sitten enää myöhemmin käytä tätä aseena riitojen aikana vaan selvitätte ja sovitte sen nyt.

Jos suhteenne on ollut hyvä kuten kerroit, tuskin on pettänyt.

Pettäminen ei ole kiinni suhteen hyvyydestä. Jotkut pettävät, vaikka kotona olisi kaikki hyvin. Tilaisuus, jännitys, tapa, koska mä voin, olen ansainnut.

Juuri näin! Syy on yksin pettäjässä eikä suhteessa ole välttämättä mitään huonosti. Oma mieheni kyseli jatkuvasti minulta "harkitsenko eroa?". Hänen mielestä se oli muka hauskaa huumoria ja sitten kun jäi kiinni useista petoksistaan väitti, että hän luuli minun olevan jättämässä häntä. No ei tarvinnut sen jälkeen enää luulla mitään.

Vierailija
193/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oletkin niitä naisia, jotka kelpaa vaan panolle, mutta ei mihinkään vakavampaan. Niinsanottu pussien tyhjennysreikä.

Hei älä syyttele toista. Nainen saa elää nykypäivänä miten haluaa, vaikka sitten yhden illan juttuja harrastaen. Hän ei ole pettänyt ketään. 

Vierailija
194/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

classy lady

Vierailija
195/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

classy lady

Classy man

Vierailija
196/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on hänen vikansa, että miehet käyttää hyväksi? Hän on kuitenkin kuvitellut olevansa sinkun kanssa.

Vierailija
197/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä ole töissä tai jotain kun jaksat kuukausi toisensa perään tunkea tätä tarinaa kaikkiin mahdollisiin ketjuihin?

Mummo jätti minulle huomattavan perinnön, eli ohitti yhden sukupolven testamentissaan. Mummo ja vaari olivat ahkeria ja säästäväisiä, joten heistä tuli aikaa myöten varsin varakkaita.

Perintöön kuului hyvässä kunnossa olevat maatilan rakennukset ja toistasataa hehtaaria metsää. Lisäksi oli pörssiosakkeita, rahastoja ja pankkitalletuksia.

Minulla oli yksiö Helsingissä. Maksoin sen velat pois perintörahoilla, niin minulla on joku tukikohta siellä, mutta asumaan muutin tänne maalle. Irtisanouduin työpaikastani ja nyt keskityn huolehtimaan mummon henkisestä ja aineellisesta perinnöstä. Nämä mummon nuoruusmuistot ovat sitä henkistä puolta.

Olen saanut paljon myös hyvää palautetta näistä. Mummo auttoi eläessään monia esimerkiksi parisuhdepulmissa ja näin hän voi auttaa muita myös kuolemansa jälkeen.

Vierailija
198/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska homma. Olitteko pitkään yhdessä?

Vierailija
199/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska homma. Olitteko pitkään yhdessä?

No ei onneksi hirveän kauan, vuosi seurusteltiin. Ei ennen ollut tällaista temppua tehnyt, ja ihmettelinkin kun normaalisti hyvin kohtuudella alkoholia on käyttänyt. No. Ei muuta kuin eteenpäin sanoi mummo lumessa? -Ap

Vierailija
200/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaltaisten äärimmäisen vainoharhaisten, ahdistavien ja mustasukkaisten ihmisten pitäsi olla yksin, ei parisuhteessa. Kivasti kippaat omat traumasi ja paskakuormasi toisen niskaan. Toivottavasti ukko älyää lähteä nostelemaan. Tuollaisten naisten kanssa seurustelu on jotain järjettömän kauheaa, stressaavaa, ahdistavaa ja sairasta.. Mene hoidattaa päätäsi ensin kuntoon, sit vasta mieti noita parisuhteita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi