Mies ei tullut yöksi kotiin
Vannoo ja kaikki hänen kaverinsa vannoo että oli sammunut kaverin sohvalle mutta minä en vaan yksinkertaisesti pysty uskomaan tuota tarinaa. Minua on petetty aiemmassa suhteessa ja ensimmäinen reaktioni oli aamulla pakata omat kimpsut ja painua hotelliin.
Nyt sieltä pommittaa koko porukka minua, että uskoisit nyt. Haluaisin toki uskoa, mies on ollut aivan ihana ja ei ole koskaan ennen tehnyt näin mutta jokainen solu kehossani huutaa että valetta.
En tiedä miksi tänne avauduin, ei ole ketään muutakaan. Kerro vaikka mitä sulle kuuluu?
Kommentit (234)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hätää. Kun kyseessä on mies. Tai ainakaan jos on kiltti mies. Jännämiehet toki erikseen, mutta sellaisethan tiedetään. Etkä silloin kyselisi täällä vaan hyväksyisit hänen luonteensa, koska kuuluu pakettiin. Känniset perusmiehet eivät saa lähtökohtaisesti piparia kuin maksamalla. Parisuhteessa tai käteisellä. Ja usein ei sittenkään.
Jos kyseessä olisi nainen, niin todennäköisyys olisi suuri. Mutta eihän sille mitään voi. Toisen pitää antaa mennä ja luottaa että ei sössi yhteisiä asioita. Ja tee sellaista mikä satuttaisi.
Eikös kilttimiehen pitänyt olla raitis?
Piparin puute pistää ryyppäämään. Sellaista se vaan on.
Ylipäätään se, että sammuu jonnekin kaverinsa sohvalle kuin juoppolalli, on syy lopettaa suhde.
Tämä kuulostaa nyt ihan huuhaalta tiedän sen mutta luota tuohon tunteeseen. Mä olen niin monesti tuntenut noin ja sivuuttanut sen koska ei ole ollut todisteita mutta nämä asiat vaan jotenkin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kun pitäviä todisteita ei ole, niin tuollaisen jälkeen voi vielä jatkaa. Mutta jos toistekin on epämääräisiä tapahtumia, niin paras tehdä johtopäätökset. Luota intuitioon. Jos on huono olla, niin se suhde ei ole sinulle oikea.
Mitäs ne "vedenpitävät todisteet" sitten oikein jo ja kuka niitä jäisi odottelemaan?
Pettäjät valehtelevat ja peittelevät viimeiseen saakka. Mitään todisteita ei koskaan tule, jos et saa rysän päältä kiinni tai sukupuolitautia.
Siksi tuo intuitio ja epäluottamuksen herääminen, ristiriitaiset puheet, riittävät minulle todisteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pitää aina toistensa puolta. Yks mun ex totes reteesti että akat vaihtuu mutta kaveripiiri pysyy aina samana.
Näinhän se on. En nyt tähän hätään muista miten se eräs vitsi meni mutta pointtina se että kun vaimo alkaa seuraavana päivänä kysellä tapahtumia miehen kavereilta niin kolme viidestä väittää miehen olleen heillä yötä ja kaksi vannoo että on heillä edelleen.
"Tämä. Ja yksikään mies ei ole niin tollo, ettei jättäisi yhtymättä halukkaaseen naiseen (kunhan se ei ole sukua jne.). Ja eritoten viehättävään naiseen lankeavat kuin kuuma veitsi voihin. Miestä vie penis, se on puhdasta biologiaa. Voivat toki silti rakastaa omaa naistaan. Seksi on lopulta vain seksiä."
Miehet ois syytä laittaa holhoukseen, käyttäytyvät kuin villieläimet eivätkä sopeudu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Mitä niiden töistäkin tulee, jos pippeli komentaa aivojen sijasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pitäviä todisteita ei ole, niin tuollaisen jälkeen voi vielä jatkaa. Mutta jos toistekin on epämääräisiä tapahtumia, niin paras tehdä johtopäätökset. Luota intuitioon. Jos on huono olla, niin se suhde ei ole sinulle oikea.
Mitäs ne "vedenpitävät todisteet" sitten oikein jo ja kuka niitä jäisi odottelemaan?
Pettäjät valehtelevat ja peittelevät viimeiseen saakka. Mitään todisteita ei koskaan tule, jos et saa rysän päältä kiinni tai sukupuolitautia.
Siksi tuo intuitio ja epäluottamuksen herääminen, ristiriitaiset puheet, riittävät minulle todisteiksi.
Mä sain kuin sainkin selville, että naisen luonahan se ilta oli vietetty.
No sitten alkoi selittely, että vaan kahvilla olin ja telkkaria siinä katsoin....
Nii mikä nyt sit olis todiste siitä varsinaisesta pettämisestä, vai eikö tämä riitä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nähtävissä perinteistä naisten ongelmaa. Kun puoliso tekee väärin / loukkaa, niin kiirehditään selittelemään asiaa HÄNEN EDUKSEEN. "Kyllähän sitä voi sammua, kun metsästysporukkaankin kuuluu... Muut ovat painostaneet juomaan... Ehkä hän sammui, kun ei yleensä juo...."
Ei näin. Tässä tilanteessa on MIEHEN tehtävä kantaa vastuu tilanteesta, ja oma-aloitteisesti ratkaista ja selvittää se.
Tämä on ylisukupolvinen naisten tapa. Se on ihan ymmärrettävää, ja on kehittynyt suojelemaan naisen omaa psyykettä aikana, kun mies tarvittiin siihen, että pärjää, ja pettämissekoilujen jälkeen oli vaan pakko pystyä jatkamaan yhdessä.
Vieläkin ymmärrän tämän, jos ollaan tilanteessa, jossa ero ei vaan ole mahdollista (juuri rakennettu talo, pienet lapset, iso velka). Näissä tilanteissa pettämisen mukana tuomat seuraukset (ero, talouden uudelleenjärjestely) voi olla yksinkertaisesti liian paljon -->
Miehet yrittää suojella toistensa sivusuhteita, koska kaikki heistä hyötyy siitä. Kunnes joku koskee väärään eukkoon...
Miksei meillä naisilla ole tällaista hyväsisko-meininkiä, että pedattaisiin selustaa toistemme rötöksille?
Ei, naisten kesken tuomio tulee välittömästi moraalittomasta toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies toisinaan nukahtaa työhuoneelle. Aamusta sitten alkaa puhelin piipata, että sorry hän nyt nukahti kesken kirjoittamisen. Ja uskon sen. Ei mulla ole mitään syytä edes epäillä toisin.
Pari viikoa sitten oli tuommoinen tilanne taas. Laitoin neljältä viestiä, että huhuu onko lähtenyt tulemaan jo? - tunnin päästä tuli viesti, että sorry hän nukahti tohon ja siinä oli kuva lazyboysta, jonka oli vasta ostanut sinne. Siitä piruilua jo riittikin, että varmasti tulee hyvät unet.
Ehkä se on parempi, että nukkuu siellä, kun lähtee väsyneenä auton rattiin.
Kuinka sinisilmäinen voi nainen olla :D
Sä uskot ihan oikeastiko noi selitykset? Nukkuu työhuoneella??? Niin varmaan, huh huh. Sillähän on toinen nainen ja on sen naisen kotona.
Tää on outoa. En mä pystyisi olemaan suhteessa jossa aina pitää epäillä toisen sanaa. Mun mies tekee työreissuja tämän tästä toiselle puolen Suomea, konsernilla sattuu olemaan siellä tehdas. Kyllähän mä voisin tässä epäillä että sillä on siellä toinen nainen, mutta minkäs teet. Miehen työhön nyt pakollisena osana kuuluu se konsernin eri pisteissä käyminen ja siellä muutaman päivän viettäminen. Tai niin mun on annettu ymmärtää. Mutta mistäs mä tiedän onko se töissä ollenkaan vai tuleeko rahat vaikka.. palveluiden myynnistä? Mihin vedetään raja mitä voi uskoa ja mitä ei?
Mä luotan kunnes saan syyn olla luottamatta, ja siinä kohtaa parisuhde loppuu. En mä ole parisuhteessa ihmisen kanssa johon en luota, parempi olla loppuelämä yksin kuin kärvistellä ja murhetia koko ajan toisen tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia olet ylipäätään miehen kanssa, joka ryyppää niin että sammuu?!?
Ymmärtäisin jos kyseessä on korkeintaan parikymppinen poika, mutta ei parisuhteessa oleva aikamies juo alkoholia niin että sammuu.
M 50+
Arvan oikein. Mieheni nuorena sattui myös sammumaan ystävän sohvalle aika ajoin. Näkemykseni mukaan näin ei toimi aikuinen avioliitossa oleva mies. Oppi meni perille lopuksi. Miten mieltä olisivat ne sammujat jos vaimo tekisi samoin...
Ei hyvää päivää AP, hanki apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies toisinaan nukahtaa työhuoneelle. Aamusta sitten alkaa puhelin piipata, että sorry hän nyt nukahti kesken kirjoittamisen. Ja uskon sen. Ei mulla ole mitään syytä edes epäillä toisin.
Pari viikoa sitten oli tuommoinen tilanne taas. Laitoin neljältä viestiä, että huhuu onko lähtenyt tulemaan jo? - tunnin päästä tuli viesti, että sorry hän nukahti tohon ja siinä oli kuva lazyboysta, jonka oli vasta ostanut sinne. Siitä piruilua jo riittikin, että varmasti tulee hyvät unet.
Sä uskot ihan oikeastiko noi selitykset? Nukkuu työhuoneella??? Niin varmaan, huh huh. Sillähän on toinen nainen ja on sen naisen kotona.
Tää on outoa. En mä pystyisi olema
Eri asia, jos mies tekee matkatyötä. Kyseenalaiset katoamiset ovat ihan toinen juttu.
Mikä muuten kelpaa sulle todisteeksi pettämisestä tai milloin luottamus on rikottu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intuitio minunkin mielestäni on se tärkein. Itselleni ne vedenpitävät todisteet tuli lopulta kolmannen ihmisen kautta. Oli lopulta viestitodisteet eksän valehtelusta. Mutta olet oikeassa, että useimmiten niitä todisteita ei saa mistään. Kaveritkin valehtelevat miehen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on outoa. En mä pystyisi olema
On kyllä ihan eri asia, että mies käy säännöllisesti työmatkoilla tai että hups, nukahtaa työhuoneeseensa. Mitä ihmettä se tekee työkseen, että viettää töissä aikaa yöllä - ellei ole yövuorossa, mutta sekin on taas asia erikseen. Nyt asutaan kuitenkin Suomessa eikä USA:ssa. Kyllä munkin mieheni käy työmatkoilla, mutta jos ei tule muuten yöksi kotiin, on syytä epäillä pettämistä.
Vieraissa mies käynyt. Kaverit on juurikin sitä varten että niiltä saa alibin.
Pakko ihmetellä miten vainoharhaista porukkaa täällä on?
Ihan oikeastikko jättäisitte miehenne jos hän kerran sammuu kaverin sohvalle?
Jos tätä tapahtuisi usein ja selitykset ontuisi niin sitten. Ja jos taustalla p__ska parisuhde ennestään. Mutta jos muuten kaikki hyvin ja tuo olisi yksittäistapaus niin en kyllä tajua miksi pitäisi erota? Ihan naurettavaa. :D
On meidänkin sohvalle joskus sammunut miehen kaveri eikä sillä kainalossa vierasta naista ole ollut.
Huono sanomaan ei, mutta jos tulee tilaisuus pettää niin mitä silloin sanoo? 😇
Tuskin ainakaan ei. :D