Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei tullut yöksi kotiin

Vierailija
21.09.2025 |

Vannoo ja kaikki hänen kaverinsa vannoo että oli sammunut kaverin sohvalle mutta minä en vaan yksinkertaisesti pysty uskomaan tuota tarinaa. Minua on petetty aiemmassa suhteessa ja ensimmäinen reaktioni oli aamulla pakata omat kimpsut ja painua hotelliin. 

Nyt sieltä pommittaa koko porukka minua, että uskoisit nyt. Haluaisin toki uskoa, mies on ollut aivan ihana ja ei ole koskaan ennen tehnyt näin mutta jokainen solu kehossani huutaa että valetta. 

En tiedä miksi tänne avauduin, ei ole ketään muutakaan. Kerro vaikka mitä sulle kuuluu?

Kommentit (234)

Vierailija
201/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltaisten äärimmäisen vainoharhaisten, ahdistavien ja mustasukkaisten ihmisten pitäsi olla yksin, ei parisuhteessa. Kivasti kippaat omat traumasi ja paskakuormasi toisen niskaan. Toivottavasti ukko älyää lähteä nostelemaan. Tuollaisten naisten kanssa seurustelu on jotain järjettömän kauheaa, stressaavaa, ahdistavaa ja sairasta.. Mene hoidattaa päätäsi ensin kuntoon, sit vasta mieti noita parisuhteita. 

Voit lopettaa jo kaasuvalotuksen, ap:n mies jäi jo kiinni.

Vierailija
202/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltaisten äärimmäisen vainoharhaisten, ahdistavien ja mustasukkaisten ihmisten pitäsi olla yksin, ei parisuhteessa. Kivasti kippaat omat traumasi ja paskakuormasi toisen niskaan. Toivottavasti ukko älyää lähteä nostelemaan. Tuollaisten naisten kanssa seurustelu on jotain järjettömän kauheaa, stressaavaa, ahdistavaa ja sairasta.. Mene hoidattaa päätäsi ensin kuntoon, sit vasta mieti noita parisuhteita. 

Voit lopettaa jo kaasuvalotuksen, ap:n mies jäi jo kiinni.

Joku miehen värväämä kaveri yrittää vielä tätä kautta, kun ei ole tilanteen tasalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovat luulot on naisilla aina siitä että mies saisi jonkun naisen paneskeltavaksi. Kyllä se sohvaloukku on yleisin ja käteensä tyytyminen. Niin vainoharhaisia ne naiset kuitenkin. Kyllähän se kertoo enemmän siitä että itse pettää, jos epäilee miehen pettävän. Naisten on helpompi saada seksiä kuin miesten. 

Ja joku känninn mies ei kyllä ole ikinä saalis. 

Ap:n mies pettää?

Ei millään todennäköisyydellä. Miehet ei yksiselitteisesti saa naisia.

Tämä on totta se tutkimuksessakin todistettu että sellainen ihminen heti uskoo tulleensa petetyksi joka itsekkin pettäisi jos oikein sopiva komistus tai kaunokainen sattuisi oikeaan aikaan kohdalle. 

Aloittajalle sanoisin että jätä se sika! Sillä sian pitää löytää mukavampi paikka.

Vierailija
204/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin se nähtiin, kyllä se totuus tulee aina jotain kautta ilmi, vaikka kaverit kuorossa (mikä varsinkin on epäilyttävää) vannoisivat muuta. Jos mies ei olisi pettänyt, ei ketään olisi kiinnistanut selitellä, vaan sekä mies että kaveritkin olisivat olleet että kyllä se nainen rauhoittuu. Nyt kun olikin petetty, tuli paniikkiselitykset. Olisivat edes keksineet parempaa kuin sohvalle sammuminen.

Vierailija
205/234 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä ole töissä tai jotain kun jaksat kuukausi toisensa perään tunkea tätä tarinaa kaikkiin mahdollisiin ketjuihin?

Mummo jätti minulle huomattavan perinnön, eli ohitti yhden sukupolven testamentissaan. Mummo ja vaari olivat ahkeria ja säästäväisiä, joten heistä tuli aikaa myöten varsin varakkaita.

Perintöön kuului hyvässä kunnossa olevat maatilan rakennukset ja toistasataa hehtaaria metsää. Lisäksi oli pörssiosakkeita, rahastoja ja pankkitalletuksia.

Minulla oli yksiö Helsingissä. Maksoin sen velat pois perintörahoilla, niin minulla on joku tukikohta siellä, mutta asumaan muutin tänne maalle. Irtisanouduin työpaikastani ja nyt keskityn huolehtimaan mummon henkisestä ja aineellisesta perinnöstä. Nämä mummon nuoruusmuistot ovat sitä henkistä puolta.

Olen saanut paljon myös hyvää palautetta näistä. Mummo auttoi eläessään monia esimerkiksi parisuhdepulmissa ja näin hän voi auttaa

Kaunista, että vaalit tällä tavoin mummosi perintöä. Mummosi oli ihana ihminen. Hän kirjoitteli takavuosina paljon tällä palstalla 👵🏻 💕

Vierailija
206/234 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä helvetin takia olet ylipäätään miehen kanssa, joka ryyppää niin että sammuu?!?

Ymmärtäisin jos kyseessä on korkeintaan parikymppinen poika, mutta ei parisuhteessa oleva aikamies juo alkoholia niin että sammuu.

M 50+

Taidat olla vähän simppeli. Jos kavereiden kanssa vietetään iltaa myöhään niin ei siihen välttämättä edes alkoholia tarvita että voi nukahtaa jonkun luokse. Varsinkin jos on raskas työ eikä ole tarpeeksi unta edellisenä yönä. 

Perusta nyt sit tollasen kanssa perhe.... Ei aikuinen mies enää nukahtele vahingossa kylässä sohvalle.

Päinvastoin, nuorena sitä ei koskaan vahingossa nukahtanut mutta mitä vanhemmaksi tulee niin sitä helpommin väsähtää illalla. Ei sulla taida kunnon kavereita ollakkaan jos et ymmärrä.

Vierailija
207/234 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne ap? Joko mies pakannut ja häipynyt?

Pysy kovana nyt. Tsemppiä. Mies ja kaverinsa ovat valehtelijoita, toivottavasti edes häpeävät.

Vierailija
208/234 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
209/234 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy kovana nyt. Tsemppiä. Mies ja kaverinsa ovat valehtelijoita, toivottavasti edes häpeävät.

Yrittää kovasti anella ja väittää ettei mitään tapahtunut, mutta olen pysynyt tiukkana. On joutunut myöntymään siihen että menee huomenna äidilleen. Joka muuten soitti minulle ja tivasi miksi jätin poikansa yhtäkkiä ilman syytä. Valaisin sitten entistä anoppikokelasta joka ei vaikuttanut kauheen tyytyväiseltä poikaansa. 

-Ap

Vierailija
210/234 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naurettava. Phyih. 😅

Vierailija
211/234 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se nainen kenen "sohvalla" varattu mies on yöpynyt. Ensimmäinen tapaus väitti olevansa äskettäin eronnut, mutta silti soitteli aamulla vaimolle ja väitti sammuneensa kaverille. Toinen oli puolituttu kaveri joka sammui luokseni bileiden jälkeen, eli se osa tarinasta oli totta, mutta jätti kotona kertomatta että vonkasi ja piiritti koko illan ja pantiin vessassa jo ennen kuin lähdettiin baariin. Bileiden jatkoilla oli jo niin huonossa kunnossa että vaan sammui. En tiennyt että on parisuhteessa, ennen kuin puhelin aamulla soi.

Sä oletkin niitä naisia, jotka kelpaa vaan panolle, mutta ei mihinkään vakavampaan. Niinsanottu pussien tyhjennysreikä.

1-2 MIN

Vierailija
212/234 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi "sammuin kaverin sohvalle" tarkoittaa aina "kävin nussimassa jotain ämmää salaa sen kotona".

Vierailija
213/234 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten mies jäi kiinni?

Referoiko joku tähän, ketju on jo pitkä kuin nälkäkuolema.

Vierailija
214/234 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattele ja anna olla. Muutat. Älä puhu mitään enää. Phyih.

Vierailija
215/234 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miten mies jäi kiinni?

Referoiko joku tähän, ketju on jo pitkä kuin nälkäkuolema.

AP:n naispuolinen kaveri oli nähnyt tämän ukon ja toisen naisen kaupungilla.

Vierailija
216/234 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en mennyt yöksi kotiin kun sammuin kaverin sohvalle. Mulla ei oo naista, mutta jos sulle tulee ero, niin olen käytettävissä.

Vierailija
217/234 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
218/234 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittää kovasti anella ja väittää ettei mitään tapahtunut, mutta olen pysynyt tiukkana. On joutunut myöntymään siihen että menee huomenna äidilleen. Joka muuten soitti minulle ja tivasi miksi jätin poikansa yhtäkkiä ilman syytä. Valaisin sitten entistä anoppikokelasta joka ei vaikuttanut kauheen tyytyväiseltä poikaansa. 

-Ap

Väittääkö edelleen olleensa kaverin sohvalla? 

Aijjai, niin ne vaan luulee, että voi tehdä mitä huvittaa ja vielä valehdella päälle.

Vierailija
219/234 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puuhapete Porvoosta?

Vierailija
220/234 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mies sanoi siihen, että kaverisi näki hänet kaupungilla nainen kainalossaan? Kuka tämä nainen oli? Meni siis hänen kotiinsa? Mitä hän sanoi siitä, että hän kusetti sua päin naamaa aluksi ja valjasti koko kaveriporukkansa kusettamaan sua?