Mies ei tullut yöksi kotiin
Vannoo ja kaikki hänen kaverinsa vannoo että oli sammunut kaverin sohvalle mutta minä en vaan yksinkertaisesti pysty uskomaan tuota tarinaa. Minua on petetty aiemmassa suhteessa ja ensimmäinen reaktioni oli aamulla pakata omat kimpsut ja painua hotelliin.
Nyt sieltä pommittaa koko porukka minua, että uskoisit nyt. Haluaisin toki uskoa, mies on ollut aivan ihana ja ei ole koskaan ennen tehnyt näin mutta jokainen solu kehossani huutaa että valetta.
En tiedä miksi tänne avauduin, ei ole ketään muutakaan. Kerro vaikka mitä sulle kuuluu?
Kommentit (248)
Jään joka viikonloppu pe-la yökaverinsohvalle. En halua mennä kotiin lasten sekaan viikonloppuna, kun ne alkaa huutamaan jo seiskalta aamulla... Sunnuntaisin mennään kirkkoon
Oliko tuo muka ensimmäinen kerta kun mies joi viinaksia. Jos ei ollut, niin miksi olisit yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
kannattaa olla sinkku jos on noin epävarma. Kukaan ei jaksa mustasukkaista puolisoa.
Sairaalloinen mustasukkaisuus on asia erikseen. Kukaan ei jaksa myöskään olla kusetettavana.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo muka ensimmäinen kerta kun mies joi viinaksia. Jos ei ollut, niin miksi olisit yllättynyt.
Siis ihan riippumatta siitä mitä mies on oikeasti tehnyt tai mitä hänen sanotaan tai kielletään tehneen.
Miehesi kaverit kyllä tarvittaessa valehtelevat.
Mun miehen yks kaveri petti. Sille kakkoselle yks kaveri meni paljastamaan, että tuo mieheni kaveri on varattu. Suhde loppui siihen. Se avokki ei saanut tietää. Kauheen uhkaukset sain, kun sanoin, että aion kertoa. En sitten uskaltanut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä itsekin on joskus sammunut jonnekin kaverin sohvalle ja ei mitään muuta. Ja näin tapahtunut myös parisuhteessa ollessani. Eipä ole silti koskaan tullut mieleenkään alkaa käskeä kavereitani vakuuttamaan kumppania eikä kumppani ole kyllä asiaa koskaan epäillytkään. On luottanut minuun. Tässä siis on tasan 2 vaihtoehtoa: kumppanisi oikeasti sammui kaverinsa sohvalle, vaikka sinä et luota häneen TAI kumppanisi petti sinua ja sinä et luota häneen, kun joku hänen olemuksessaan ja käytöksessään on epärehellistä...
Tämä asia on ratkennut niin, että kumppani petti ap:ta ja tällä eksällä on nähtävästi jopa jonkinlainen haaremi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä itsekin on joskus sammunut jonnekin kaverin sohvalle ja ei mitään muuta. Ja näin tapahtunut myös parisuhteessa ollessani. Eipä ole silti koskaan tullut mieleenkään alkaa käskeä kavereitani vakuuttamaan kumppania eikä kumppani ole kyllä asiaa koskaan epäillytkään. On luottanut minuun. Tässä siis on tasan 2 vaihtoehtoa: kumppanisi oikeasti sammui kaverinsa sohvalle, vaikka sinä et luota häneen TAI kumppanisi petti sinua ja sinä et luota häneen, kun joku hänen olemuksessaan ja käytöksessään on epärehellistä...
Tämä asia on ratkennut niin, että kumppani petti ap:ta ja tällä eksällä on nähtävästi jopa jonkinlainen haaremi.
Itse sain sen kuvan, että ap mielestä uusi mies pettäjä, koska vanha petti