Mies ei tullut yöksi kotiin
Vannoo ja kaikki hänen kaverinsa vannoo että oli sammunut kaverin sohvalle mutta minä en vaan yksinkertaisesti pysty uskomaan tuota tarinaa. Minua on petetty aiemmassa suhteessa ja ensimmäinen reaktioni oli aamulla pakata omat kimpsut ja painua hotelliin.
Nyt sieltä pommittaa koko porukka minua, että uskoisit nyt. Haluaisin toki uskoa, mies on ollut aivan ihana ja ei ole koskaan ennen tehnyt näin mutta jokainen solu kehossani huutaa että valetta.
En tiedä miksi tänne avauduin, ei ole ketään muutakaan. Kerro vaikka mitä sulle kuuluu?
Kommentit (234)
Minun mies juo aika paljon ja usein. On aina tullut kotiin.
En uskoisi minäkään tuommoista soopaa.
`Ei tuollaisen naisen kanssa kukaan pysty normaaliin parisuhteeseen, jos nainen ei usko yhtään sanaa, mitä mies sanoo`
siis APUA, tätä se pettäjä aina hoki kun liippas läheltä. Sanasta sanaan.
`Miksei meillä naisilla ole tällaista hyväsisko-meininkiä, että pedattaisiin selustaa toistemme rötöksille?`
Ei, meillä naisilla on Oma etu edellä - meininki. Ja Kaikki mulle meininki.
Vierailija kirjoitti:
Haistattele ja anna olla. Älä puhu mitään enää. Älä kysy mitään. Ei ole sen arvoista touhua. Phyih.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se nainen kenen "sohvalla" varattu mies on yöpynyt. Ensimmäinen tapaus väitti olevansa äskettäin eronnut, mutta silti soitteli aamulla vaimolle ja väitti sammuneensa kaverille. Toinen oli puolituttu kaveri joka sammui luokseni bileiden jälkeen, eli se osa tarinasta oli totta, mutta jätti kotona kertomatta että vonkasi ja piiritti koko illan ja pantiin vessassa jo ennen kuin lähdettiin baariin. Bileiden jatkoilla oli jo niin huonossa kunnossa että vaan sammui. En tiennyt että on parisuhteessa, ennen kuin puhelin aamulla soi.
No välitti silti vaimostaan sen verran että soitti sille aamulla. Tiedän miehen, joka ei tee edes sitä. Kotona huutaa falsetissa jos vaimo jotain epäilee ja uhkaa erolla.
Vierailija kirjoitti:
No mitä mies sanoi siihen, että kaverisi näki hänet kaupungilla nainen kainalossaan? Kuka tämä nainen oli? Meni siis hänen kotiinsa? Mitä hän sanoi siitä, että hän kusetti sua päin naamaa aluksi ja valjasti koko kaveriporukkansa kusettamaan sua?
Kortti haukkua kaveriani mielisairaaksi valehtelijaksi ja että kaverini on aina ollut kiinnostunut hänestä ja koettaa vaan erottaa meidät. :)) Eli kunnon gashlightaamista. Siihen ei sitten osannut enää vastata, kun kerroin etten ollut kaverilta kysellyt hänestä mitään. Tänään menen töiden jälkeen asunnolle ja toivon että on häipynyt sieltä.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä mies sanoi siihen, että kaverisi näki hänet kaupungilla nainen kainalossaan? Kuka tämä nainen oli? Meni siis hänen kotiinsa? Mitä hän sanoi siitä, että hän kusetti sua päin naamaa aluksi ja valjasti koko kaveriporukkansa kusettamaan sua?
Kortti haukkua kaveriani mielisairaaksi valehtelijaksi ja että kaverini on aina ollut kiinnostunut hänestä ja koettaa vaan erottaa meidät. :)) Eli kunnon gashlightaamista. Siihen ei sitten osannut enää vastata, kun kerroin etten ollut kaverilta kysellyt hänestä mitään. Tänään menen töiden jälkeen asunnolle ja toivon että on häipynyt sieltä.
-Ap
Toki siis koetti, ei kortti.
-Ap
Voisin ns unohtaa mikäli miehen alkon käyttö loppuisi kokonaan tällä sekunnilla. Itselleni jättäisin yhden yön option myöhemmälle käyttööni. Siitä en toki miehelle puhuisi mitään.
Nämä olisivat ehtoni.
Vierailija kirjoitti:
`Miksei meillä naisilla ole tällaista hyväsisko-meininkiä, että pedattaisiin selustaa toistemme rötöksille?`
Ei, meillä naisilla on Oma etu edellä - meininki. Ja Kaikki mulle meininki.
Tämä johtuu siitä että naiset on asetettu toisiaan vastaan kilpailijoiksi miesten toimesta jo kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Voisin ns unohtaa mikäli miehen alkon käyttö loppuisi kokonaan tällä sekunnilla. Itselleni jättäisin yhden yön option myöhemmälle käyttööni. Siitä en toki miehelle puhuisi mitään.
Nämä olisivat ehtoni.
Ei hyvä parisuhde ole mikään ehtojen sanelemisasia, eikä myöskään kilpailuasetelma. Parisuhde perustuu siihen, että itsellä ja toisella on hyvä olla. Jos ei ole hyvä olla, niin ero on ainoa oikea ratkaisu.
Voimia ap:lle. Jatka matkaasi pystypäin, olet kunnon nainen. Kyllä se kunnollinen kumppani vielä löytyy. Halauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Mielenkiintoista, onko miehen käytöksessä aiemminkin ollut kaasuvalotuksen merkkejä?
Semmonen mies tällä kertaa ja näitähän riittää. Eikun ulos vaan. Tekee saman tempun uudestaan, mutta ei sinulle.