IS: Meteorologi Kerttu Kotakorpi on vapaaehtoisesti lapseton
Kotakorpi kertoo olevansa vapaaehtoisesti lapseton.
En ole vaan ikinä kokenut sellaista tarvetta, hän kertoo ohjelmassa.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010629400.html
On upea esimerkki. Hän näyttää, että nainen voi saavuttaa elämässään asioita ilman äitiyttä, ja että äitiys ja naiseus ovat eri asioita. Naisten oikeuksien puolesta on taisteltu vuosisatoja. Nykyinen valinnanvapaus ei ole itsestäänselvyys.
Mutta missä tunnetut velamiehet?
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole löytäneet sitä oikeaa. Kemiat ei kohtaa oikein.
Vaikka löytäisi sen "oikean" niin mikä tae se on perheen perustamiselle, kaikki eivät saa tai halua lapsia.
Takeista vinkuminen on typerää, sillä kenelläkään ei ole taetta edes seuraavasta minuutista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän aikuisen naisen lapsettomuus kertoo että luonteessa on jotain vikaa.
Oletko siis sitä mieltä, että kaikki 18 vuotta täyttäneet lapsettomat naiset ovat luonnevikaisia? Sittenhän suuri osa naisista olisi luonnevikaisia sinun kriteeriesi perusteella.
Miksi ajattelet näin? Onko sinulla paha olo?
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä juttu ettei Kerttu hanki jälkikasvua.
Sitähän vapaaehtoisesti lapsettomat tavoitteleekin, ettei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ketään ei 10 vuoden päästä kiinnosta rupsahtanut lapseton meteorologi
Rupsahtanut lapsellinenko kiinnostaisi?
On se ihan kiinnostavaa, minkälaista jälkikasvua ihmisillä on ja mitä heistä on aikuisena tullut.
No ei todellakaan ole. Useimmista meistä ei mitään kummoista tule muutenkaan, ihan tavallisia ihmisiä ollaan, myös ne lapset.
Onhan. Et sinä tiedä, mikä minun mielestäni on kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ketään ei 10 vuoden päästä kiinnosta rupsahtanut lapseton meteorologi
Rupsahtanut lapsellinenko kiinnostaisi?
On se ihan kiinnostavaa, minkälaista jälkikasvua ihmisillä on ja mitä heistä on aikuisena tullut.
Stalkkeri.
Luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun vielä sit pysyy poissa julkisuudesta niin aina parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pitäisikö häntä jotenkin ihailla, että on jättänyt tekemättä jotain, kuten lisääntyä? Ei ole mikään saavutus, ettei ole lisääntynyt. Oma valintansa ja eläköön sitten niin, jos hyvältä tuntuu.
Ihmisen elämän perimmäinen tarkoitus on jatkaa sukua.
Harmillista kun maailmankatsomuksesi on niin suppea.
Onneksi velat juhlivat ja nauttivat elämästä sinunkin puolestasi sillä välin kun sinä mietiskelet suvunjatkamisteoriaasi. :)
Eipä nuo lapset ole rajoittaneet millä tavalla juhlimistani tai elämästä nauttimista. Itse asiassa väitän, että olisin monta kokemusta köyhempi ilman lapsia.
Jos sinulla ei olisi ollut lapsia, etkö olisi keksinyt elämälläsi mitään muuta mielenkiintoista?
Vierailija kirjoitti:
työtön=vapaaehtoisesti työtön
rahaton=vapaaehtoisesti rahaton
köyhä=vapaaehtoisesti köyhä
ruma=vapaaehtoisesti ruma
läski=vapaaehtoisesti läski
Jep. Noin kun sen kääntää, saa itselleen hyvän mielen. Vapaaehtoisesti läski kertoo kaikille nauttivansa, kun saa vetää perhepizzan joka päivä ja NAUTTIA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis sitä mieltä, että kaikki 18 vuotta täyttäneet lapsettomat naiset ovat luonnevikaisia? Sittenhän suuri osa naisista olisi luonnevikaisia sinun kriteeriesi perusteella.
Miksi ajattelet näin? Onko sinulla paha olo?
Irakissa naiset menevät naimisiin ja saavat lapsia 9-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Miten luonne vaikuttaa siihen ettet voi saada lapsia tai ettet halua lapsia? Enpä ole moista typeryyttä ennen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta vela-naisista tulee mieleen sellainen moderni vanhapiika. Ei kaikkien tarvitse hankkia lapsia, mutta näitä veloja alkaa olla jo niin paljon, että ei tossa ole mitään erikoista. Minulla on yksi lapsi ja nytkin istun rauhassa sohvalla kahvikupin kanssa yksin kotona. Lapsi on isällään. Mitä erikoista se vela tekee mistä pitäisi nyt olla kateellinen.
Mitä ihmeellistä sinä teet että pitäisi olla kateellinen?
No en mitään 😂 En minä kuvittele et tarvis olla minulle mistään kateellinen. En kysele muiden lapsiasioista eikä edes kiinnosta kysyä. Lähinnä ihmetyttää tämä velojen tarve avautua mediassa ja ties missä koko ajan tästä asiasta. Lisäksi näihin uutisiin rientää heti velat kehumaan miten elämä on jotain glamouria ku ei ole lapsia. Ihan samaa työssä käynt
Ethän sinä tiedä mitä se on veloilla, kun et ole sitä kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä lapsia pitäisi tehdä vastoin omaa halua ja tahtoa? Eiköhän Suomessa tarpeeksi niitä vauvoja tehdä? Ei ketään voi painostaa niitä vastoin tahtoa tekemään. Minua ei kiinnosta yhtään kuolemani jälkeen mikä tilanne täällä on. Puolestani Suomi voidaan liittää Venäjään tai pyyhkiä kartalta pois.
Oikeastaan niitä vauvoja ei tehdä ihan tarpeeksi, mutta saat olla ihan vapaasti vela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Eikä mitää märinöitä sitten jos mieli muuttuu ja ikää mittarissa jo yli 35 vuotta!
Onkohan tajunnut millasen valtavan virheen tehnyt ja nyt yrittää piiloutua velaideologian taakse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta vela-naisista tulee mieleen sellainen moderni vanhapiika. Ei kaikkien tarvitse hankkia lapsia, mutta näitä veloja alkaa olla jo niin paljon, että ei tossa ole mitään erikoista. Minulla on yksi lapsi ja nytkin istun rauhassa sohvalla kahvikupin kanssa yksin kotona. Lapsi on isällään. Mitä erikoista se vela tekee mistä pitäisi nyt olla kateellinen.
No en mitään 😂 En minä kuvittele et tarvis olla minulle mistään kateellinen. En kysele muiden lapsiasioista eikä edes kiinnosta kysyä. Lähinnä ihmetyttää tämä velojen tarve avautua mediassa ja ties missä koko ajan tästä asiasta. Lisäksi näihin uutisiin rientää heti velat kehumaan miten elämä on jotain glamouria ku ei ole lapsia. Ihan samaa työssä käynt
Justhan säkin avauduit omasta lapsielämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Eikä mitää märinöitä sitten jos mieli muuttuu ja ikää mittarissa jo yli 35 vuotta!
Voihan se mieli muuttua yhtä lailla jos olisi lapsen hankkinutkin. Ja sitä pentua on paha mennä palauttamaankaan, kun lapsiperhe-elämä ei ollutkaan niin ihanaa kuin mainostettiin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tajunnut millasen valtavan virheen tehnyt ja nyt yrittää piiloutua velaideologian taakse?
Näin ajattelin myös. Ja se todistelu yleensäkin kuinka ihanaa on velana, miksi sitä pitää tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mitään 😂 En minä kuvittele et tarvis olla minulle mistään kateellinen. En kysele muiden lapsiasioista eikä edes kiinnosta kysyä. Lähinnä ihmetyttää tämä velojen tarve avautua mediassa ja ties missä koko ajan tästä asiasta. Lisäksi näihin uutisiin rientää heti velat kehumaan miten elämä on jotain gl
En soita iltalehteen antaakseni haastattelua elämästäni. En myöskään tee aloituksia aiheesta. En edes puhu tästä aiheesta vapaa-ajalla eikä kukaan muukaan lähipiiristä eikä töissä.
katuojassa makaava heroiininarkkari=vapaaehtoisesti narkkari