IS: Meteorologi Kerttu Kotakorpi on vapaaehtoisesti lapseton
Kotakorpi kertoo olevansa vapaaehtoisesti lapseton.
En ole vaan ikinä kokenut sellaista tarvetta, hän kertoo ohjelmassa.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010629400.html
On upea esimerkki. Hän näyttää, että nainen voi saavuttaa elämässään asioita ilman äitiyttä, ja että äitiys ja naiseus ovat eri asioita. Naisten oikeuksien puolesta on taisteltu vuosisatoja. Nykyinen valinnanvapaus ei ole itsestäänselvyys.
Mutta missä tunnetut velamiehet?
Kommentit (433)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu. Useimmat suomalaiset nykylapset ovat levottomia, keskittymiskyvyttömiä, huonokäytöksisiä, riehuvia, kiljuvia, itsekeskeisiä, ärsyttäviä paskaperseitä.
Vanhemmat eivät osanneet kasvattaa, ja muut joutuvat siitä kärsimään
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko Kerttu taas saman asian kuin vuosi-pari sitten, miksi? Kiitos vaan, mutta en tee sillä tiedolla yhtään mitään. Vaikea kuvitella miksi hän pitää niin tärkeänä asiasta tiedottamisen.
Linkki on yli vuoden vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ketään ei 10 vuoden päästä kiinnosta rupsahtanut lapseton meteorologi
Rupsahtanut lapsellinenko kiinnostaisi?
On se ihan kiinnostavaa, minkälaista jälkikasvua ihmisillä on ja mitä heistä on aikuisena tullut.
Stalkkeri.
työtön=vapaaehtoisesti työtön
rahaton=vapaaehtoisesti rahaton
köyhä=vapaaehtoisesti köyhä
ruma=vapaaehtoisesti ruma
läski=vapaaehtoisesti läski
Joo mikä tässä niinkuin on ongelma? Tuo juttu vai yleensä se kun joku ei halua lapsia? Tehkööt kukanenkin miten haluaa, mut ei kannata enää märistä sitten, kun paskat jo housussa ja myöhästä. Ugh!!olen puhunut
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta vela-naisista tulee mieleen sellainen moderni vanhapiika. Ei kaikkien tarvitse hankkia lapsia, mutta näitä veloja alkaa olla jo niin paljon, että ei tossa ole mitään erikoista. Minulla on yksi lapsi ja nytkin istun rauhassa sohvalla kahvikupin kanssa yksin kotona. Lapsi on isällään. Mitä erikoista se vela tekee mistä pitäisi nyt olla kateellinen.
Mitä ihmeellistä sinä teet että pitäisi olla kateellinen?
Miksi niitä lapsia pitäisi tehdä vastoin omaa halua ja tahtoa? Eiköhän Suomessa tarpeeksi niitä vauvoja tehdä? Ei ketään voi painostaa niitä vastoin tahtoa tekemään. Minua ei kiinnosta yhtään kuolemani jälkeen mikä tilanne täällä on. Puolestani Suomi voidaan liittää Venäjään tai pyyhkiä kartalta pois.
Kyllähän aikuisen naisen lapsettomuus kertoo että luonteessa on jotain vikaa.
Vetääkö paljaa Lla eller ko Rtongilla
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän aikuisen naisen lapsettomuus kertoo että luonteessa on jotain vikaa.
Ime paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua miestä niin tuo onnistuu.
Suomessa on paljon lapsettomia pariskuntia, ihan omasta tahdostaan.
Ei tämä liity sukupuoleen tai seks. suuntautumiseen mitenkään.
Minä ja mieheni olemme 65v. velapariskunta, yhdessä oltu kohta 40 vuotta.
40 vuotta eikä lapsenlapsia?
Etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä lukemaasi?
Minä olen ilmoittanut jo vuonna 1998 olevani vela eikä siitä ole tarvinnut rummuttaa medioissa kuin seitsemäntenä ihmeenä tai edes selitellä sukulaisille. Liikutte oudoissa porukoissa, jos ette saa olla veloja rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole löytäneet sitä oikeaa. Kemiat ei kohtaa oikein.
Vaikka löytäisi sen "oikean" niin mikä tae se on perheen perustamiselle, kaikki eivät saa tai halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ketään ei 10 vuoden päästä kiinnosta rupsahtanut lapseton meteorologi
Rupsahtanut lapsellinenko kiinnostaisi?
On se ihan kiinnostavaa, minkälaista jälkikasvua ihmisillä on ja mitä heistä on aikuisena tullut.
No ei todellakaan ole. Useimmista meistä ei mitään kummoista tule muutenkaan, ihan tavallisia ihmisiä ollaan, myös ne lapset.
Vierailija kirjoitti:
Ja ikävä kyllä hän saa tuolla avautumisellaan luultavasti inboxinsa täyteen paskanrääpijöiden vikinää siitä miten hän elää väärin.
Hyvä silti että uskalsi sanoa ääneen.
Ketä edes kiinnostaa random ihmisten mielipiteet? En tajua.
Hyvä etteivät suomalaiset lisäänny, niin saadaan muslimien määrä kasvuun Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä etteivät suomalaiset lisäänny, niin saadaan muslimien määrä kasvuun Suomessa.
Ja suomalaiset tytöt naimisiin 9-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta vela-naisista tulee mieleen sellainen moderni vanhapiika. Ei kaikkien tarvitse hankkia lapsia, mutta näitä veloja alkaa olla jo niin paljon, että ei tossa ole mitään erikoista. Minulla on yksi lapsi ja nytkin istun rauhassa sohvalla kahvikupin kanssa yksin kotona. Lapsi on isällään. Mitä erikoista se vela tekee mistä pitäisi nyt olla kateellinen.
Mitä ihmeellistä sinä teet että pitäisi olla kateellinen?
No en mitään 😂 En minä kuvittele et tarvis olla minulle mistään kateellinen. En kysele muiden lapsiasioista eikä edes kiinnosta kysyä. Lähinnä ihmetyttää tämä velojen tarve avautua mediassa ja ties missä koko ajan tästä asiasta. Lisäksi näihin uutisiin rientää heti velat kehumaan miten elämä on jotain glamouria ku ei ole lapsia. Ihan samaa työssä käyntiä ja pyykinpesua se on lapsettomillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua miestä niin tuo onnistuu.
Suomessa on paljon lapsettomia pariskuntia, ihan omasta tahdostaan.
Ei tämä liity sukupuoleen tai seks. suuntautumiseen mitenkään.
Minä ja mieheni olemme 65v. velapariskunta, yhdessä oltu kohta 40 vuotta.
40 vuotta eikä lapsenlapsia?
Ei mitää. Avioliittoakaa ei. Kuha ollaa. Ei me tahota. Ei koskaan tahottu.
Miksi vastaat mun kommenttiini?
Näyttää sulla menevän tunteisiin kun kaikki eivät halua olla lapsellisia kuten sinä.