Kohta alkaa taas Auerin oikeudenkäynti
Kommentit (9513)
Palstatuomarit ovat vauhdissa tuomitsemassa ja syyttämässä kaikkia, jotka tuovat oikeussalissa esiintuotujen näiden kahden jo tuomitun toiminnasta pienten lasten kanssa. Säälittävää ja surullista niin kuin muidenkin kaltaistensa toiminta. Toivotaan, etteivät toimi läheistensä kanssa vastaavalla tavalla kuin suuren mestarinsa. Surullista.
Ai että vauva-palstalla pitäis olla pervoketju, jossa kaikkien perhojen pitäis antaa kukkia. Ja graafisin tekstein opettaa kaikkia keskenkasvuisia menetelmistä? Täällä vauva-palstallako sitä oikeutta käydään?
Jos ei osaa perustella ja argumentoida asioita täytyy laittaa jokun shokeeraava, irroitettu graafinen lainaus huutomerkiksi, ikäänkuin klikkiotsikko IP-lehdessä. Sekö on asiallista keskustelua? Kun ei saa laumaa kääntymään niin ammutaan konekiväärillä?
'''''''''''''''
Sanoinko niin, että pitäisi olla pervoketju?
Et huomaa, että sinähän itse juurikin liioittelet konekivääreinesi, klikkiotsikkoinesi jne.
Ja pistipä silmään tuo "graafisin tekstein". Anneliko se siellä? Graafisia elementtejä ym. tilpehöörää näytti Annu-mamma käyttävän korttiharrastuksissaan. Jopa omien lastensa kuvia, kuten tässä, varsin creepyssä tuotoksessa ottaen huomioon perheen taustan:
Vierailija kirjoitti:
Ai että vauva-palstalla pitäis olla pervoketju, jossa kaikkien perhojen pitäis antaa kukkia. Ja graafisin tekstein opettaa kaikkia keskenkasvuisia menetelmistä? Täällä vauva-palstallako sitä oikeutta käydään?
Jos ei osaa perustella ja argumentoida asioita täytyy laittaa jokun shokeeraava, irroitettu graafinen lainaus huutomerkiksi, ikäänkuin klikkiotsikko IP-lehdessä. Sekö on asiallista keskustelua? Kun ei saa laumaa kääntymään niin ammutaan konekiväärillä?'''''''''''''''
Sanoinko niin, että pitäisi olla pervoketju?
Et huomaa, että sinähän itse juurikin liioittelet konekivääreinesi, klikkiotsikkoinesi jne.
Ja pistipä silmään tuo "graafisin tekstein". Anneliko se siellä? Graafisia elementtejä ym. tilpehöörää näytti Annu-mamma käyttävän korttiharrastuksissaan. Jopa omien lastensa kuvia, kuten tässä, varsin cree
Mä olen katsonut ton videon nyt kolme kertaa enkä kertakaikkisesti ymmärrä, miksi tätä nostetaan esille ja mikä tässä on creepyä? Voisiko joku selittää?
Totuus tai omatunto häiritsee, tai molemmat lukijasta riippuen? Kun vielä lääkärinlausunnotkin ovat olleet toimintaa ja videoita tukevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika kertoo tarinan, jossa hän ja Ihle menivät kahdestaan saunaan Ihlen asunnolla. Pojan mukaan mies käski häntä nousemaan pystyyn ja alkoi kosketella tämän takapuolta löylykauhalla. Näin tapahtui pojan mukaan pari päivää sen jälkeen, kun lapset olivat ensimmäistä kertaa tavanneet Ihlen.
Kerran me oltiin suihkussa. Sitten se otti musta näin (yläruumiista) kiinni. Sitten se pisti pippelin mun pyllyyn.
Pojan mukaan äiti piti suihkunovea kiinni ja esti poikaa pakenemasta.
Ja joku oikeesti kuvittelee että jonkun muutaman tuhatlsppusen takia nyt ruvetaankin yhtäkkiä puhdistamaan tällaisen ihmisen tekoa ja mennään vielä oikeuteen valehtemaan että juu ei tapahtunut ja Jens on syytön.
Jos nuo olisivat oikeasti tapahtuneet niin tasan tarkkaan lapset eivät peruisi puheitaan!
Hypoteesit, miksi lapset peruvat puheitaan ovat ihan järkeenkäypiä.
Olen seurannut nyt näitä kommentteja ja odotinkin, että seuraava vaihe on alkaa nimittelemään yksittäisiä kommentoijia anneleiksi tai annelisteiksi ja olisiko sitten seuraava alkaa vihjailla toisen älynlahjoihin tai niiden puutteisiin. Argumentointia, perustelua, keskustelua? Varmaan aika suuri osa täällä kirjoittavista ei omaa asiaan pakkomiellettä eikä mitään käännytystarvetta. Haluaa kommentoida kun asia on esillä ja siitä tekee mieli laittaa omia huomioita. Harmi kun nämä matkalaukkusaarnaajat omaavat niin vähän perustelutaitoja, että kovin lyhyeksi jää sisältö ja perustelut on jonkun irrallisen kohdan irrottamista todisteeksi. No joo, ehkä on hyvä pitää taukoa itse kelläkin.
Itse en tekisi tuollaista korttia muutenkaan, mutta en etenkään, jos olisin tullut tuomituksi murhasta, johon sanon olevani syytön. Ja menisi maku tuollaiseen huumoriin muutenkin. Enkä käyttäisi lasteni kuvia.
Mä olen katsonut ton videon nyt kolme kertaa enkä kertakaikkisesti ymmärrä, miksi tätä nostetaan esille ja mikä tässä on creepyä? Voisiko joku selittää?
''''''''''''''''''''''
Ehkä joillekin on vain hyödytöntä selittää. Sinä katsot videon kymmeniä kertoja ja edelleen se on sulle vain viihteellinen halloween-hassutus. Joiltakin puuttuu nyanssien taju, psykologista silmää ja kyvyttömyys hahmottaa kokonaisuuksia. Irrallisena tuo video saattaisi ollakin harmiton, mutta perheen tragediaan ja oikeudenkäynteihin yms. nähden ei niin harmiton. Perheen tyttäret, vanhin, uhkaavana esiintyvä ja toinen... ja sitten R.I.P. Ja kotiko siellä taustalla?
You didnt see it coming...
Lasten isä raa'asti murhattu. Perheen kodissa. Ja tällaista halloween-hubaa sitten. Että R.I.P. vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika kertoo tarinan, jossa hän ja Ihle menivät kahdestaan saunaan Ihlen asunnolla. Pojan mukaan mies käski häntä nousemaan pystyyn ja alkoi kosketella tämän takapuolta löylykauhalla. Näin tapahtui pojan mukaan pari päivää sen jälkeen, kun lapset olivat ensimmäistä kertaa tavanneet Ihlen.
Kerran me oltiin suihkussa. Sitten se otti musta näin (yläruumiista) kiinni. Sitten se pisti pippelin mun pyllyyn.
Pojan mukaan äiti piti suihkunovea kiinni ja esti poikaa pakenemasta.
Ja joku oikeesti kuvittelee että jonkun muutaman tuhatlsppusen takia nyt ruvetaankin yhtäkkiä puhdistamaan tällaisen ihmisen tekoa ja mennään vielä oikeuteen valehtemaan että juu ei tapahtunut ja Jens on syytön.
Jos nuo olisivat oikeasti tapahtuneet niin tasan tarkkaan lapset eivät peruisi puheitaan!
Kyllähän jotkut kuvittelevat, että Annelin veli olisi muutaman tuhatlappusen vuoksi katkaissut välit omiin vanhempiinsa ja keksinyt valheita, että hänen siskonsa joutuisi takaisin vankilaan. Sama sisko, jota hän oli aikaisemmin puolustanut ja auttanut jopa asianajajan hankkimisessa. Tuhatlappusten tulokin on jo loppunut vuosia sitten lasten muutettua pois, ja korvausten määräaikaisuus oli kaiketi tiedossa jo sijoituksen alusta alkaen. Aika radikaali ratkaisu siihen nähden, että välit katkeavat loppuelämäksi, kun taas tuhatlappusia oli alun alkaenkin tiedossa max siihen asti, että lapset täyttävät 18 vuotta.
Sinänsä "jännä", että lapset alkavat satuilla kahdesta aikuisesta, joiden osalta tapahtumat ovat täysin uskottavia. Sinänsä kuka tahansa säntillinen ja kiltiltä vaikuttava ihminen voi salaa olla paha, mutta Annelille ja Jensille olisi kuvauksien mukaan täysin "luontevaa" harjoittaa väkivaltaa, sadismia ja laiminlyöntiä näinkin.
"...ovat saaneet sossuille kerrottua millaista elämä siellä oli."
Jännä, etteivät samaan syssyyn kertoneet sepitetyistä tarinoista ja sijaisvanhempien painostuksesta niihin, minkä vuoksi äitinsä ja Jens istuivat syyttöminä vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä aukosta ole kukaan yöllä kulkenut, se on varma. Ovesta tultiin sisälle aukaisemalla, uhrin kengät jalassa, ne oli otettu eteisestä, kun oli menty ulos, ja kävelty takaovelle.
Ovea ei oltu avattu lasin rikkoutumisen jälkeen
Ei ovea kannata ensin avata ja sitten alkaa möykkäämään. Naapurit kuulevat.
Tää on mun mielestä hauska kun väitetään, että Mäkinen olisi käyttänyt sitä askarreltua kilpeä. Mitenkään ei olisi huomannut, että se pahvinpala on ihan verinen? Siihen vaan ikkunaan suojaksi. Niin käsittämätöntä on ihmisten tyhmyys välillä..