Työttömän elämä on mukavaa ja heppoa.
Huomenna ja maanantai aamulla menen kalaan kun monet muut menee töihin ahertamaan. Sitten tule kotiin ja teen kalaa päivälliseksi. Loppupäivän makoilen sänkyssä ja olen netissä. Yleistuen hakemus pitää myös tehdä huomenna, teen sen aamulla.
Voisihan sitä töissäkin käydä mutta se ei ole työttömän käsissä pääseekö töihin joten työttömmät voi nauttia elämästä ja tehdä kivoja juttuja.
Kommentit (13)
Haha odota kun pääsen eläkkeelle. Sit mulla duunarilla on aikaa sekä rahaa koko loppuelämä
Duunari voittaa aina
Hallitus käyttää eläkkeenne ukrainaan ja velkojen maksuun. On se sit hauskaa 40 vuoden työn jälkeen saada tonni eläkkettä.
Isävainaa tapasi sanoa, ettei terve ruumis työtä kaipaa. Mietin mielessäni, että rahaa tai sillä saatavia hyödykkeitä moni kylläkin kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Isävainaa tapasi sanoa, ettei terve ruumis työtä kaipaa. Mietin mielessäni, että rahaa tai sillä saatavia hyödykkeitä moni kylläkin kaipaa.
Saan Kelan tuilla ostettua kaikki tarvittavat höydykkeet.
Vierailija kirjoitti:
Oliko isäsi sossupummi?
Mä lorvin ansiosidonnaisella. Alkuviikosta kävin työhaastattelussa, mut taisin tulla ghostatuksi.
Too bad too sad, olen tehnyt työllistymiseni eteen sen minkä voin ja nyt unohdan harmituksen ja nautin elämästä.
Kauhea kohtalo. Lyhin tie hautaan on jäädä työttömäksi ja ruveta olemaan tekemättä mitään.
Yleistukea pitä nosta 185 euroa sanoo SAK. Suojaosuus myös takas.
Kiva. Kaikilla ei ole sama päiväohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko isäsi sossupummi?
Ei kun korkea upseeri.
Helppoa.