Kohta alkaa taas Auerin oikeudenkäynti
Kommentit (12625)
Vierailija kirjoitti:
.....😘 ........
Ilkut täällä, kun juuri poistatit toisen kirjoittelijan fiksun tekstin. Onneksi hän sai kopioitua sen uudelleen. Teidän Auerin kannattajien mieli on yhtä ilkeä kuin emäntänne. Auerin ajatusmaailma käy ilmi hänen blogikirjoittelustaan. Jo sen sävy paljastaa, ettei kyseessä ole lutunen ja viaton uhri, vaan kylmä ja epäempaattinen omaneduntavoittelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.....😘 ........
Ilkut täällä, kun juuri poistatit toisen kirjoittelijan fiksun tekstin. Onneksi hän sai kopioitua sen uudelleen. Teidän Auerin kannattajien mieli on yhtä ilkeä kuin emäntänne. Auerin ajatusmaailma käy ilmi hänen blogikirjoittelustaan. Jo sen sävy paljastaa, ettei kyseessä ole lutunen ja viaton uhri, vaan kylmä ja epäempaattinen omaneduntavoittelija.
Lisäys: Ja etkös heti poistattanut sen uudelleen!
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa noudattamaan palstan sääntöjä niin ei tarvitse pillittää poistettujen viestien perään! Mielipiteitä saa olla, mutta valeita ja kunnianloukkauksia ei sallita julkisuuden henkilöistä.
Poistatit vastaukseni tähän viestiin. Kutsut valheeksi syyttäjien, poliisin ja syyttäjän asiantuntijatodistajien sanomisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on just ihana aurinkopäivä mennä lenkille.
Minä kävin heti herättyäni. Lähti päivä hyvin käyntiin. Aurinkoista päivää meille kaikille !!
Kiitos, minulle käy reippailusta kun kannoin kaikkien petivaatteet pakkaseen raikastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.....😘 ........
Totta. Aivan törkeää tämä Annelin kannattajien toiminta. Yrittävät sumuttaa, manipuloida ja pakottaa. Keinolla millä hyvänsä. Samanlaiset lapset leikkivät paremmin yhdessä.
Minä kävin heti herättyäni. Lähti päivä hyvin käyntiin. Aurinkoista päivää meille kaikille !!