Kohta alkaa taas Auerin oikeudenkäynti
Kommentit (9323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kokonaiskuvana nähdään Annelin pyrkimys estää lapsia kertomasta murhayön tapahtumista. "
Kerrotko vielä, miten hyväksikäyttö estää lapsia kertomusta murhayön tapahtumista?
Otin tässä huomioon kaikki kertomukset murhasta, saatananpalvontaleikeistä, väkivallasta ja hyväksikäytöstä. Ounastelen, että Anneli salli Jensin hyväksikäyttää lapsia, koska Jensillä oli jokin raskauttava todiste siitä, että Anneli oli murhannut Jukan.
Mulle tulee jostain syystä sun teksteistä välillä mieleen, että oletko Minna Auer.
Hän taisi oikeudessa esittää, että jos ne saatananpalvontajutut oli jotain Annelin "leikkiä". Missään muualla en ole noin sekopäiseen ajatukseen törmännyt, kun sun viesteissä ja sijaisvanhempien höpinöissä.
Minä olen kirjoittanut "leikeistä" jo 14 vuotta sitten m*nfoon. Siihen aikaan puhuttiin ihan yleisesti "orjaleikeistä". Joillakin on katsos perspektiiviä näihin Annu-mamman juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"suuri osa haavoista on tehty uhrin ollessa pystyssä ja murhaajan (oikeakätisen) seistessä hänen edessään, pitäessä kiinni syliotteessa, ns. pystypainissa. Haavat vasempaan kylkeen on lyöty sivulta alaviistosta ihan juuri niin kuin klassinen katutappelija tekisi."
Murhaaja 180 - 185 senttinen ja uhri = 155 senttiä.
AV on 187. En tiedä Jukan pituutta, mutta alle 170.
AV:lla on ihan liian suuri jalka ollakseen murhaaja. Oikea murhaaja on 170-senttinen ja Jukka oli häntä kymmenen senttiä lyhyempi.
^
Taaskaan ei pysty vastaamaan viestiin kun menee ennakkosensuuriin.
Mutta tuo minfolla kirjoitteluhan vain vahvistaa sitä mielikuvaa, että olisit Minna.
Vierailija kirjoitti:
^
Mutta tuo minfolla kirjoitteluhan vain vahvistaa sitä mielikuvaa, että olisit Minna.
Minna keskustelee täällä. Selvisi mulle jo yli vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä se ajanjakso oli, kun tyttö kävi takkahuoneen ovella ja jokaisella kolmella käyntikerralla Jukka makasi vatsallaan lattialla?
Ei joka kerralla, ekalla kerralla oli vielä jaloillaan, sitten mahallaan pää toiseen suuntaan ja viimeiseksi näki siinä, mistä ensihoitajat löysivät (kamala rääkäisy häkenauhalla, kun lapsi näki ilmeisesti ruhjotun pään, en käsitä, ettei äiti varjellut lasta tässä kohdin yhtään "lähtiks se jo?")
Eli tokalla kerralla Jukka oli jo kuollut ja tuolla viimeisellä kerralla lapsi näki Jukan pään josta silmä oli tullut ulos ja naamalle astuttu.
Soitto on tehty vasta sen jälkeen, kun uhria on lyöty päähän ja puukotettu. Ensin lyöty lähes tajuttomaksi, ja sitten puukotettu (lapset kuulleet uhrin huudot ja äänet). Päähän lyöty/lähes tajuton oli helppo puukottaa, ja veriroiskeilta helppo suojautua pyyhkeillä tms. Pienet veriroiskeet käsistä pesty hanan alla (tämän muut lapsetkin kuulleet), ja muualle lattialle mahdolliset veriset jalanjäljet pyyhitty. Tappo/murhaa oli nauhoitettu c-kasetille, ja osa siitä soitettiin puhelun aikana.
On myös mahdollista, että kaikki ei mennytkään suunnitelman mukaan, ja viimeinen lyönti oli kuitenkin tehty soiton aikana, kun äiti oli poissa puhelimesta ("juossut karkuun puukottajaa..." ), kun uhria ei oltukaan saatu vielä lopullisesti eliminoitua, ja alkoi ääntelehtimään, eli viimeinen isku soiton aikana tappoi uhrin , ja silmäkin pullahti ulos.
Lasten kuulemat äänet surmayönä tukevat tätä tapahtumaketjua. Ketään ulkopuolista talossa ei ollut.
Tappo ja murha ei vanhene koskaan, se tiedoksi tekijöille.
Olkaa hyvä.
"Ei löytynyt ja sen on näidenkin oikeudenkäyntien yhteydessä moneen kertaan sanottu. Muutenkin, mikäli olisi löytynyt, kyllä syyttäjä olisi sen nostanut esiin kun Ihleä kuultiin todistajana ja myös osana luonnetodisteluita.
Olisi outoa, että pakkomielteisesti Auerin ja Ihlen syyllisyyttä hakeva syyttäjä jättäisi tuommoisen vahvasti syyllisyyttä tukevan seikan nyt kokonaan pois. "
Kyllä Jensin läppäristä puhuttiin sekä Jensin että poikien todistusvuoroilla. Itse kuvat katsottiin suljettujen ovien takana, koska niitä ei voitu näyttää julkisesti.
Minna on tämä hejacci vajacci, joka puhuu aina suojakilvestä. Kai se on hänen tarinansa alunperinkin?
Vierailija kirjoitti:
^
Minä kirjoittelin täällä myös sinä päivänä, kun Minna istui ja itki oikeussalissa tuntikaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^
Minä kirjoittelin täällä myös sinä päivänä, kun Minna istui ja itki oikeussalissa tuntikaupalla.
Oliko Ari tuuraamassa? Jännä ilmiö sekin, että kun Arin vuoro salissa loppui niin raivoaminen täällä palstalla alkoi sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^
Ai niin, sinä olet se, joka luulit minun kirjoittelevan myös Ensitreffit alttarilla-ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikä se kilpi-juttu on? Olen sen osalta tippunut kärryiltä. "
Poika ja toiseksi nuorin tytär kertoivat, että Anneli oli nikkaroinut vanhimman tytön kanssa kilven laudoista, pahvista ja vanhasta ruskeasta pyyhkeestä, joka karisi ja oli suurempi kuin kasvopyyhe mutta pienempi kuin kylpypyyhe. Takkahuoneesta löytyi runsaasti ruskeita kuituja paikoista, joissa voisi kuvitella kilpeä käytetyn. Yöllä tekninen tutkija Mäkinen otti terassin viereisestä varastosta lautoja ja räsyn, joista teki väliaikaisen suojan ikkunaan ennen kuin myöhemmin teki sellaisen sinisestä muovista. Hökötyksestään hän ei ottanut asianmukaisia kuvia vaan kaikki todisteet heitettiin jonnekin. On todennäköistä, että kyse oli lasten kuvaaman kilven jäänteistä.
No ei ole todennäköistä 😂. Tuollainen kilpi ei yhäkään käytännössä toimisi lainkaan, eikä siis ole mitenkään vakav
Sellainen kilpi saattoi olla oikealla, ulkopuolisella, murhaajalla.
Vierailija kirjoitti:
Suojakilpi olisi painonsa vuoksi ainoastaan hidastava haittatekijä eikä edes yhdellä kädellä pideltävissä, eikä sellaisen takaa edes onnistuisi yltämään uhriin. Aivan naurettava idea. Sarjakuvissa ja piirretyissä saattaa nähdä tämänkaltaisia juttuja, tosielämässä ei.
Jos uhri on tilassa, jossa ei pysty täysin puolustautumaan tai on jo lamautettu lattiatasoon, voisi toimia? Mutta onko siitä hyötyä, on sitten toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^
Oliko Ari tuuraamassa? Jännä ilmiö sekin, että kun Arin vuoro salissa loppui niin raivoaminen täällä palstalla alkoi sen jälkeen.
No jos näin on, niin täällähän koko Auerin sukuhaaran jäsenet pyörittämässä tätä sirkusta :) :)
Juu. Toki se murhaaja könyää ikkunasta sisään kilven kanssa.... Kunnon ninja.
Jos sosiaalisessa mediassa oleva julkinen vanha profiili on vanhimman tytön, on siinä olevassa kuvassa silmät melko pelottavat. Jos kyse on hänestä, tietenkin kaikki koettu erittäin traumaattinen vaikuttaa silmienkin ja kasvojen ilmeeseen. Mutta voisin silti hyvin kuvitella, että sijaisvanhemmat (esim. portaissa jos tuli takana) ja nuoremmat lapset tosissaan pelkäsivät häntä ja sitä, mitä seuraavaksi tekisi. Olkoonkin, ettei ole varmuutta tekikö oikeasti mitään ja oliko syytä yhtään minkäänlaiseen pelkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^
Ai niin, sinä olet se, joka luulit minun kirjoittelevan myös Ensitreffit alttarilla-ketjuun.
En luule. En ole siellä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^
No jos näin on, niin täällähän koko Auerin sukuhaaran jäsenet pyörittämässä tätä sirkusta :) :)
Kun Ari lähti salista niin mustamaalausta ja kunnianloukkausta alettiin huutaa täällä vauvan keskustelussa.
Ei enää jaksaisi tuota kuminaamaa nähdä, yököttää koko akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen eri, mutta varmaan hän haluaisi ehkäistä sinua levittämästä valheitasi. "
Vastasit väärälle henkilölle. Minä olen se, jonka käsityksenä on, että Anneli surmasi Jukan kilpeä ja taustanauhaa hyväksikäyttäen. Poika ihmetteli jo vuonna 2009 kuulemiaan ääniä, mutta tuolloin kuulustelija käsitti väärin naks-äänet puhelimen ääniksi. Tuohon kertomukseen ei sijaisvanhemmilla ollut osaa eikä arpaa. Valitettavasti Anneli teki sen.
koska huomaat että olet älyllisesti vajaa?
Miksi haukut ihmisiä? Et osaa antaa rakentavaa palautetta?
Sulle on turhaa antaa rakentavaa palautetta. Ei kelpaa edes fysiikan laki totuudeksi. Pidät oman kantasi vaikka talo palaisi nenäsi edestä niin et usko sitä tapahtuneen.
AV on 187. En tiedä Jukan pituutta, mutta alle 170.