Kohta alkaa taas Auerin oikeudenkäynti
Kommentit (7876)
Kukan käräjät kesäkuussa 2011. Ari sanoi, että kesän alussa muuttui mieli. Otettaisko Ari vähän tiiviimpään tutkiskeluun? Että mitä selvisi kesän alussa? Keneltä?
Valkama kuoli helmikuussa 2016.
Vierailija kirjoitti:
"Amanda oli ainoa lapsista, joka oli murhaajan kanssa samassa tilassa."
Tämä on todellakin mielenkiintoinen toteama, jos ainoastaan perhe ollut paikalla. No näinhän viime viikkoinakin kuultiin pojan kertoneen sijaisäidilleen. Viittaatko tähän?
Tota mitä helvettiä tämän pojan sanomisilla on merkitystä? Ei hän ollut siellä. Lisäksi hän on myöntänyt valehdelleensa.
No, kaikki siellä paikalla oli, kaikki äänet ym. kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää että introverttejä (kuten Anneli selkeästi) mollataan noin, että jos olet vähänkään valtavirrasta poikkeava, hiljainen, vetäytyvä, ujo, pienessä porukassa/omissa oloissa viihtyvä niin olet automaattisesti myös konginiitivesti kömpelö ja typerä tai kylmä/ilmeetön. Viisas on hiljaa ja tyhmä hölöttää solkenaan. V mitä pskaa.
Caseen liittyvää keskustelua palstalla seuranneena on herännyt ajatus, että joidenkin into puolustaa Annelia liittyy samaistumiseen tuohon puoleen A:n persoonassa, joka on näyttäytynyt rauhallisena, ilmeettömänä ja sosiaalisena kömpelyytenä. Tämä koskee erityisesti naisia. He näkevät Auerissa itsensä - surkean näköisenä, pälyilemässä silmälasiensa takaa, kuin peurana ajovaloissa. He valitsevat puolensa ja puolustavat kiihke
Eli Ullanlinnan psykiatri tuomittiin väärin?
Se oli hankkinut murhatarvikkeita jo aiemmin.
Aimo Santaoja kuoli myös helmikuussa 2016.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jotenkin aavistus, että ei vieläkään ole tullut julki kaikkia taustoja ja tapahtumia Auerin ja Kukan tuttavuudesta ja mihin kaikkeen ovat ryhtyneet. Koko ajan tulee kyllä ilmi lisää kauheuksia, mutta jollain ihmeellisellä tavalla tai onnella ovat saaneet onnistumaan niin, että luistavat kuin saippuakuplat.
Eikö se sama polle ole tuonkin jutun takana, joka myös murhassa väärensi todisteet? Oikeudessa se kusetus ei mennyt läpi.
Ai Joutsenlahti, joka tuomittiin virkarikoksesta suhmuroituaan Ulvila-casessa? Hän ei ole seri-jutussa ollut mukana, liekö enää missään muussakaan jutussa.
Joutsenlahti pantiin pihalle 2008. Väärennökset tehtiin vuonna 2009.
Tosissasi uskot, etteikö Joutsenlahdella olisi ollut tuhannen taalan paikka kostaa häntä kohtaan tehdyt vääryydet ja kertoa väärennöksistä, mikäli niitä olisi ollut? Edes Auerin puolustus ei ole tarttunut näihin väärennös-epäilyihin.
No sehän "kostikin" jos sellaista ilmaisua halutaan käyttää. Tuomalla totuudet esiin hovioikeudessa, jolloin poliisin väärennökset tulivat ilmi.
Miten te olette noin pihalla kaikesta ja syytätte Annelia ja Amandaa murhasta?
Helmikuussa 2008 Annelilta kysyttiin Jukan insestitutkimuksesta. Mistä tässä oli kyse?
Turkulaiset kirjallisuustutkijat, joilla seksuaaliaiheita, kuolivat lokakuussa ja marraskuussa 2006. Jukka ja Puputti kuolivat joulukuussa 2006. Tätä yhteyttä on mietitty.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos päätökset tehdään oikeudessa ja luojan kiitos kaikki on julkista.
Niinpä. Silti nämä wt syyllistäjäpsykopaatit tulevat jauhamaan Annelin ja Amandan "tekemästä" murhasta ja seristä. Ovat niin aivopestyjä etteivät pysty uskomaan faktoja.
Syyllistäjätrolli on taas oksentanut monta sivua omia harhojansa päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos päätökset tehdään oikeudessa ja luojan kiitos kaikki on julkista.
Niinpä. Silti nämä wt syyllistäjäpsykopaatit tulevat jauhamaan Annelin ja Amandan "tekemästä" murhasta ja seristä. Ovat niin aivopestyjä etteivät pysty uskomaan faktoja.
Käänsit tämänkin päälaelleen, kyse oli fanaattisuudesta täällä havaitusta, palsta anneli ja jenskuli hyörinästä. Pari pyörittää tätä.
Vierailija kirjoitti:
Helmikuussa 2008 Annelilta kysyttiin Jukan insestitutkimuksesta. Mistä tässä oli kyse?
Koskiko tutkinta perhettä?
Vierailija kirjoitti:
Anneli Auer tekee pitkää päivää pitääkseen ketjun ylhäällä. Murha on hänen elämänsä sisältö ja sen huomaa. Joulu kuluu murhaa muistellen kohta kohdalta.
Miten ajattelet, että Anneli pitäisi tätä yllä?
En jaksa uskoa, että hän viitsisi tieten tahtoen olla täällä kivitettävänä.
Ja voin sanoa, että minä aloitin tämän ketjun. Ja en ole Anneli, vaan iäkkäämpi naisihminen. En tunne Annelia ollenkaan ja olen valmis uskomaan, että Lahti sai surmansa perheriidan seurauksena. Todisteet vain eivät riittäneet. Mutta noita seri-syytöksiä en ole uskonut koskaan, sillä lasten syytökset kaikkine rituaaleineen ovat todella mielikuvituksellisia.
Kaksi pienintä eivät voi edes oikein muistaa mitään siitä, kun Kukka oli heidän elämässään. Molemmat olivat tuolloin vielä alta kouluikäisiä. Kumpikin tyttö on toistellut sitä, mitä isoveli on sanonut.
Minä olen palstan aktiivisin keskustelija. Olen keski-ikäinen Annelin kaltainen nainen. Hyvännäköinen ja akateemisesti erittäin menestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen palstan aktiivisin keskustelija. Olen keski-ikäinen Annelin kaltainen nainen. Hyvännäköinen ja akateemisesti erittäin menestynyt.
Hyvä sinä, hyvä me. Olen äitisi :D
Vastenmielistä ja julmaa on myös se, että Ihle on lyönyt vyöllä koiriaan. Sairasta! .
Eläinsuojelurikos? Toivottavasti joutuu tilille teoistaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anneli Auer tekee pitkää päivää pitääkseen ketjun ylhäällä. Murha on hänen elämänsä sisältö ja sen huomaa. Joulu kuluu murhaa muistellen kohta kohdalta.
Ja voin sanoa, että minä aloitin tämän ketjun. Ja en ole Anneli, vaan iäkkäämpi naisihminen. En tunne Annelia ollenkaan ja olen valmis uskomaan, että Lahti sai surmansa perheriidan seurauksena. Todisteet vain eivät riittäneet. Mutta noita seri-syytöksiä en ole uskonut koskaan, sillä lasten syytökset kaikkine rituaaleineen ovat todella mielikuvituksellisia.
Kaksi pienintä eivät voi edes oikein muistaa mitään siitä, kun Kukka oli heidän elämässään. Molemmat olivat tuolloin vielä alta kouluikäisiä. Kumpikin tyttö on toistellut sit
Maailma ei ole niin pullantuoksuinen unelma kuin haluaisi, samoin perhe-elämä ja sen sisäiset suhteet. Mitä ne puheet kirsikoiden ym. käytöstä erilaisissa asioissa, pikkulapset keksivät, eikä omakohtaisesta kokemuksesta puhu? Ja jos ei kirsikasta kyse, mitä muuta sellaisia punaisia voisi olla, jota pikkutyttö ei vielä tiedä, mutta puhuu kirsikoista. Kyllä asioita kannattaa katsoa vähän laajemmin varsinkin nyt, kun on saatu katsoa (katsoitko?) alkuperäiset videot sekä kuultu luonne todistuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielistä ja julmaa on myös se, että Ihle on lyönyt vyöllä koiriaan. Sairasta! .
Eläinsuojelurikos? Toivottavasti joutuu tilille teoistaan!
Eiköhän tuo ole jo vanhentunut rikos? Vastenmielistä tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pienintä eivät voi edes oikein muistaa mitään siitä, kun Kukka oli heidän elämässään. Molemmat olivat tuolloin vielä al
https://seura.fi/ilmiot/historia/ruotsin-noitavainot-saivat-alkunsa-lap…
Kyllä tämä vielä päälaelleen menee. Totta.