Muistellaan korona-aikaa đ
Mulla tuli mieleen se kun ravintolat ja baarit meni kiinni niin ihmiset tapas toisiaan kadulla laittaen sinne pöytÀryhmÀt ja juomia. NiitÀ sitten siinÀ nautittiin kavereiden kanssa.
Kommentit (498)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEI HALOO HUOM HUOM!!
Robert Redford on kuollut, syy lienee selvĂ€đ?
koronarokotteet niittÀvÀt satoa loputtomiin...
MistÀ tiedÀt ettÀ R.R. otti rokotukset?
Nyt ei ole aika mennÀ mökille. Toisinsanoen pysykÀÀ kaupungeissa jotta tauti leviÀÀ. Sitten sama likka paineli altistuneena baariin.
Ne oli niitÀ vanhoja hyviÀ aikoja.
Niin olihan se niin hirvittÀvÀn hauskaa aikaa, sitÀ muistellaan aina riemulla... MinÀ muistan miten serkkuni kuoli koronaan, ja siltÀ jÀi vaimo ja kaksi pientÀ lasta, voi miten se olikin hupaisaa!! Sitten ei voitu edes jÀrjestÀÀ kunnon hautajaisia joten siellÀ oli vain se vaimo ja lapset arkun ÀÀrellÀ, ettÀ se vasta naurattikin! Ja niillÀ piti olla ihan maskit pÀÀssÀ, me kaikki siis ihan revettiin naurusta!!!!!
TÀÀllÀ Ruotsin rajalla oli vahdissa Kaakkoisen (VenÀjÀnvastaisen rajan!) rajavartijat, tarkastivat henkilökortit Ruotsin rajan ylittÀjiltÀ. Ei oikein ymmÀrtÀnyt mokomaa, ei niitÀ viruksia pidÀttele mikÀÀn.
Aina, kun joku kuolee nuorena, niin se on koronarokotteen syy erÀiden pöljien mielestÀ.
PeskÀÀ kÀsiÀ, vÀlttÀkÀÀ ihmisjoukkoja ja kÀyttÀkÀÀ kasvomaskia!
Vierailija kirjoitti:
Aina, kun joku kuolee nuorena, niin se on koronarokotteen syy erÀiden pöljien mielestÀ.
No tilastot kertovat faktat:
YLE alkuvuonna 2021:
Kokonaiskuolleisuus ei merkittÀvÀsti kasva, vaikka korona jyllÀsikin vuonna 2020
https://yle.fi/uutiset/3-11731896
Sitten alkoivat koronarokotukset 2021 ja eri ikÀisten kuolemat siitÀ lÀhtien. MOT.
Sain kaikki kodin rÀstihommat tehtyÀ, Aloitin kaksi uutta harrastusta. Puhelinkeskustelu palasivat arkeen. Ei ollut kiirre minnekÀÀn kodin ulkopuolelle. Mukavaa rauhallista aikaa. Kumpa osaisin vapaaehtoisesti hiljentyÀ vÀlillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama vaikka kuolis vanhanakin. Nykyajan ainoa mahdollinen kuolinsyy on koronarokotevaikutus. Liikenneonnettomuudetkin tapahtuu vaan koska rokotetut menettÀÀ auton hallinnan. Ja hukkuvat hulluuspÀissÀÀn.
Oli hienoa nauraa ÀmpÀreitÀ jonottaville piikkisioille.
Ai ettÀ kuin hyvÀ alotus, kiitos. Oikeesti muistelen sitÀ aikaa useinkin, kiitollisuudella. Mulla löi se (kuoleman)pelko ihan yli. Ja jotain se muutti mussa lopullisesti ja perustavanlaatuisesti, jokin "klikkasi". Tajusin, ettÀ mÀ voin ihan oikeasti kuolla ja lakata olemasta olemassa tÀnÀÀn, huomenna tai 60 vuoden pÀÀstÀ. Tuli oikeesti rauha sieluun. Lakkasin pelkÀÀmÀstÀ kaikkea mitÀ VOI sattua. Lakkasin pelkÀÀmÀstÀ tulevaisuutta. Aloin henkisen polun. Oon edelleen "ihan tavallinen" ja elÀn tavallista elÀmÀÀ, mutta kiitollisena ja optimistisena. Ja kyllÀ on edelleen huonoja pÀiviÀ ja asioita, jotka toivoisin olevan toisin mut koknaisuudessaan rakastan elÀmÀÀ. Ennen koronaa en rakastanut. EnkÀ itseÀnikÀÀn. Oon miettiny ettÀ tollanen kriisi ja poikkeustilanne oli just paikallaan mulle.
Mukavaa aikaa se oli, ei missÀÀn juuri ketÀÀn, tilaa oli elÀÀ, riemuita ja mennÀ.
MÀ reissasin ekaa kertaa elÀmÀssÀni Lappiin, oli ihan kiva tutustua siihenkin suuntaan, useasti kÀynyt nyt jÀlkeenpÀinkin.
Se vitutti kun suunnitellut ja jo maksetut Saksan ja Kreikan reissut peruuntui ja reissaaminen ylipÀÀnsÀ jÀi tauolle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole aika mennÀ mökille. Toisinsanoen pysykÀÀ kaupungeissa jotta tauti leviÀÀ. Sitten sama likka paineli altistuneena baariin.
Ja kulki toki Manseen itse, koska mitÀpÀ minÀ sÀÀnnöistÀ piittaisin.
Samaa toimintaa ei olisi mahdollista suorittaa ihmiskunnassa ilman nykyistÀ teknologiaa.
Seuraavia spektaakkeleita on jo suunniteltu.