Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistellaan korona-aikaa 😂

Vierailija
15.09.2025 |

Mulla tuli mieleen se kun ravintolat ja baarit meni kiinni niin ihmiset tapas toisiaan kadulla laittaen sinne pöytäryhmät ja juomia. Niitä sitten siinä nautittiin kavereiden kanssa.

Kommentit (555)

Vierailija
501/555 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johns Hopkins University: 

Tutkimus:

"Venäjän trollit levittävät somessa rokotekriittisyyttä ja valheita turvallisista rokotteista heikentääkseen lännessä uskoa instituutioihin."

https://pure.johnshopkins.edu/en/publications/weaponized-health-communi…

Tutkimus:

"Venäjän trollit levittävät somessa rokotekriittisyyttä ja valheita turvallisista rokotteista heikentääkseen lännessä uskoa instituutioihin."

Tutkimus:

Tutkimus:

Jussi Halla-Aho

Ostaa tykin ammuksia Ukrainalle, jotka ammutaan venäjänraiskaajalaumaan

Osta sinäkin 👍

https://signmy

rocket.com/

lyhyt linkki

https://urly.fi/3NAF

YLE: Jussi Halla-aho osti terveiset ukrainalaisammuksen kylkeen ja kirjoitti, että mikä edistää venäläisten sotilaiden tappamista on oikein

https://yle.fi/a/74-20011842

Vierailija
502/555 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimijuutal. selitti ettei he voi koskea ihmisiin jotka syö sikoja. Sitten me salaa syötettiin sille sikamakkaraa .  Ja yx sikaa syönyt harrasti seksiä sellaisen vuohipukin kanssa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/555 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiö laittoi lapun että pitää säästää sähköä eikä saa käyttää hissiä 7 kerros mutta lopulta sitten sai. Ja yhtiöt nosti vuokria johtajien palkkoihin koska joko Covid tai Ukraina.  Tekosyy käy aina.  Hammashoidossa kurlattiin corsodyl nesteellä  suuta.  Hampaat värjääntyi keltaiseksi. Yhdelläkään muslimilla ei ollut maskia lähiössä. Kadulla nuoriso astui metrin sivuun kun ohittivat. Italiassa naislääkärit antoi hengityskoneet vain nuorille muslimiehille eikä muille. Rasismia on niin .  Uskontojen ruokaohjeet poikkeaa toisistaan ja myös suhde verotukseen. Siksi pimeää työtä. 

Vierailija
504/555 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aika oli introvertin kulta-aikaa.  Ei tarvinnut tavata KETÄÄN. 

Vierailija
505/555 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroopan komissio

Miten rokotteet toimivat?

Rok

Maksetaanko sulle itsesi yläpeukuttajalle spämmitrollille 10 senttiä per viesti siitä huolimatta mitä pask aa suollat? Vai pitääkö ensin saada keskustelu loppumaan ja saat sitten isomman palkkion? Kuka palkkasi maksaa vai oletko AI-botti? Oletko myös mode vai mikset saa bänniä? Niin no käytät tietysti vpn:ää ja vaihdat aina ip:n. Suksi nyt jo sinne minne päivä ei paista. Miten voit elää itsesi kanssa?

ps. Olet vielä turhempi turhake kuin puhelinmyyjä.

Vierailija
506/555 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko follarit on erotettu kirkosta?

Tästä vois laittaa Teemu Laajasalolle viestiä.

Follareita ei kannata päästää kirkkoon. Ei murhaajia kirkkoon.

Toivottavasti kaikki follarit on jo eronneet kirkosta ja laittaneet syyksi Laajasalon puheet. Niin olisin itse tehnyt, mutta olen eronnut jo aikaa sitten, jopa ennen Räsäsen kannanottoja. Itse asiassa olisin voinut Räsäskän ajojahdin vuoksi liittyä hetkellisesti takaisin (koska kannatan sananvapautta ja ihmisoikeuksia, en Räsäsen puheita), mutta Laajasalo ja koronapassivaatimus kirkkoon tekivät viimeistään selväksi, että kirkko ei kaipaa minua enkä minä kirkkoa. 

Vierailija
507/555 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee mieli muistella. Seinähappea onneksi riitti, mutta on mulle kova tauti rokotuksista huolimatta.

Tai niiden vuoksi. Oletko ikinä harkinnut, että se voi mennä myös niin päin?

Vierailija
508/555 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle jäi mieleen rokotus. Kun rokotus alkoi niin Media rummutti että rokote on tehokas ja turvallinen. Lehdissä pilkattiin foliohatuiksi niitä jotka epäili kiireellä kehitettyä tokotetta. Pian Astra Zenegan käyttö kiellettiin haittavaikutusten ja tehottomuuden takia.

Kesä meni ja syksyllä oli saavutettu laumasuoja. Miltei kaikki oli rokotettu vähintään 2 kertaan. Kuitenkin sairastuneita oli ennätyksellisen paljon. Nyt Media keksi että syy ei ole se että rokote on tehoton vaan rokottamattomat on syyllisiä. Rokottamattomat pitää rokotettuja panttivankeina. Media yllytti kansalaisia syyttämään ja pilkkaamaan rokottamattomia. Sauli Niinistön uuden Vuoden jyrähdys lopetti maalittamisen.

Muuten juuri näin, mutta ilmeisesti Sauli-fanina muistat tai olet ymmärtänyt sen verran väärin, että viimeinen lauseesi on kääntynyt ihan päinvastoin. Salehan nimenomaan oli mukana tässä rokottamattomien ajojahdissa ja luuli olevansa rokottamattomien panttivankina. 

Vierailija
509/555 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli rahakasta aikaa, kun isotuloiset yrittäjät, taiteilijat ja näyttelijät ym sai mahtavia avustuksia Sannulilta.

Vierailija
510/555 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Eikä se korona ole mihinkään edes kadonnut.

Vierailija
511/555 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hullua aikaa, ihmiset olivat ihan hysteerisiä. Minuakin kutsuttiin ennen suht järkevien ihmisten toimesta mm. vastuuttomaksi tappajaksi koska en ottanut rokotteita 🙄

Itse jatkoin elämistä ja olemista kuten aiemminkin, eli kävin mm. kaupassa ihan normaalisti, maskia en käyttänyt kertaakaan. Tuli myös asunto remontoitua kun olin tämän flunssapelleilyn takia yli vuoden lomautettuna. Ikinä en unohda kuinka rokottamattomia "jahdattiin" iltapäivälehtiä ja päättäjiä myöten, vaikka sen rokotteen "hyöty" oli lähinnä rokotetulle itselleen, se ei estänyt tartuntoja.. 

Nimenomaan hyöty lainausmerkeissä, kun ei sitäkään edes ollut. Hyöty lähes nolla, haitat ja riskit ennennäkemättömän suuret. 

Vierailija
512/555 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä säälitti pelotella maskinaamoja kaupassa ja huvitti aiheuttaa pelkällä vapaasti hengittämisellä pahennusta

Vierailija
513/555 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin silloin heti kun tämä joukkohysteria ja hössötys alkoi, piu paut näille säännöille. Enkä todellakaan myrkyttänyt itseäni turhilla rokotuksilla.

Taudin sairastin. Mitä sitten. Sama tauti edelleen täällä. Inhoan ylipäätään aina tuota hysteriaa ja panikointia.

Vierailija
514/555 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussat:

En sairastanut jokavuotisia flunssia, koska räkänokat pysyivät kotona.

Tajusin, miten epäluotettavat päättäjät maailmassa on ja ihmiset hysteerisiä muiden lynkkaajia ja järkyttäviä hyvesignaloijia. Siis eihän tämä mukavaa ollut, mutta erotteli tehokkaasti jyvät akanoista.

Tutustuin koronarajoitusten vuoksi yhteen ihmiseen, johon en olisi muuten tutustunut. 

Taloudellisesti meni hyvin, kun tein osa-aikatyötä ja suojaosaa korotettiin. 

Jälkikäteen ylpeys siitä, että pysyttiin vahvoina ja selvittiin painostuksesta.

Miinukset:

Ahdistus siitä, säilyykö työ. Osa töistä peruuntuikin, mutta suojaosan nosto kompensoi osan aikaa. 

Pettymys ihmisiin ja ahdistus rokottamattomien lynkkausmentaliteetista johtuen. Joutui miettimään sitäkin, että jos tulee pakkorokotukset, niin mihin voi paeta tai taistelenko vastaan, kunnes väkisellä pistävät. Tai suljetaanko täälläkin "väärämielisten" tilejä, kuten Kanadassa tehtiin.

Yllättävien sulkujen pelko, että pääseekö opiskeleva lapsi palaamaan kotiin vai jääkö jumiin.

Ennennäkemätön sens uuri ja propaganda. Tämä oli Suomessa luultavasti Euroopan pahin, vaikka muut rajoitteet oli lievemmät.

Samaan läjään kerääntyneiden muiden stressinaiheiden kanssa kokonaisuus aiheutti käytännössä burnoutin ja pitkittyneen stressitilan, joka vaikuttaa vieläkin.

Se ettei näitä asioita ole vieläkään käsitelty julkisuudessa eikä muutenkaan yhteiskunnassa. Yksikään lynkkaaja ei ole pyytänyt anteeksi. Se, että nämä hysteriaan liittyneet ihmiset haluavat vain unohtaa koko jutun ja vaieta siitä mitä tapahtui, eikä kukaan myönnä omia virheitään.

Vierailija
515/555 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kyllä säälitti pelotella maskinaamoja kaupassa ja huvitti aiheuttaa pelkällä vapaasti hengittämisellä pahennusta

Se oli kyllä uskomatonta, kerran joku kehtas aukoa päätä junassa ja sai kuulla kyllä kunniansa, tuli yllätyksenä että hänen terveytensä on hänen oma asiansa, oli vielä ffp maski tms.

Vierailija
516/555 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hysteerikot (keski-ikäiset tympeänaamaoset naiset)oli ihan kauhuissaan kun oltiin ystävän kanssa ulkoilemassa ja naurettiin ääneen, he kiersi meidät lenkkipolulla kaukaa paheksuvasti katsoen. 

Moni yhdisti koronaan sen, että hauskanpidon oli loputtava kokonaan, oli näyttäydyttävä huolestuneena ja vakavana. 

Pääkaupunkiseudulla oli hirveetä kun joka helv...n ulkoilupaikka ja pusikko oli täynnä porukkaa paitsi aamulla ennen kahdeksaa jolloin vain koiranulkoiluttajat liikku.

Vierailija
517/555 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoontumiskielto, oliko max 10 sai olla kotibileissäkään (vaikka oliko peräti vain 6). Erityisesti sulkuaikojen loppupuolella nuorilla oli kotibileitä joka talossa pääkaupunkiseudulla. Jokuhan uhkasin että poliisi voi tilaa puuttumaan siihen kookoontumiskieltoon, mut poliisi itse kyllä ilmoitti etteivät he tule kenenkään kotibileitä lopettamaan. 

Olen lukenut tunnin näitä juttuja ja naureskelen täällä miten älyttömältä mää kuulostaa nyt. Jotenkin tuntu että hallitus ja viranomaiset keksi kilvan mitä kaikkee ei saa tehdä ja mitä voitas ikinä vielä rajoittaa. Uudenmaan sulku oli kyllä kaikista älyttömin ja resursseja vietin. 

Itse tulin pari päivää ennen sulkuja landelle mökille, en kysellyt keltään mitään. Kävin maalla kaupassa ihan sujuvasti enkä puhunut kellekään mitään että olen kantahelsinkiläinen.

Vierailija
518/555 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoontumiskielto, oliko max 10 sai olla kotibileissäkään (vaikka oliko peräti vain 6). Erityisesti sulkuaikojen loppupuolella nuorilla oli kotibileitä joka talossa pääkaupunkiseudulla. Jokuhan uhkasin että poliisi voi tilaa puuttumaan siihen kookoontumiskieltoon, mut poliisi itse kyllä ilmoitti etteivät he tule kenenkään kotibileitä lopettamaan. 

Olen lukenut tunnin näitä juttuja ja naureskelen täällä miten älyttömältä mää kuulostaa nyt. Jotenkin tuntu että hallitus ja viranomaiset keksi kilvan mitä kaikkee ei saa tehdä ja mitä voitas ikinä vielä rajoittaa. Uudenmaan sulku oli kyllä kaikista älyttömin ja resursseja vietin. 

Itse tulin pari päivää ennen sulkuja landelle mökille, en kysellyt keltään mitään. Kävin maalla kaupassa ihan sujuvasti enkä puhunut kellekään mitään että olen kantahelsinkiläinen.

Käypä lukemassa millaiset rajoitukset oli muualla Euroopassa,Suomessa rajoitukset olivat todella vähäisiä.

Vierailija
519/555 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan telkkarissa kuvat jonkun jenkkiläisen sairaalan takapihalta missä ruumiita oli valkosissa pusseissa päällekin kun eivät saaneet niitä kylmäkontteja tai oliko niin ettei ne mahtunut niihin kontteihin.

Sit oli se joku huonokuntosten vanhusten hoivakoti josta hoitajat oli paennut ja jättänyt ne vanhukset omanonnensa nojaan ja siellä oli elävät ja kuolleet sekaisin samoissa huoneissa. Koko koronan aikana en pelännyt, olen aika kovapäinen, terve ja vähän skeptinen tälläsiin, mut sillon ku näin sen telkkarista, tuli olo et ei lelv....ti jos täälläkin käy noin. Samoihin aikoihin jonnekin HUS tai Meilahden sairaalan  takapihalle rekat rahtas pakastekontteja ruumiita varten. Se oli ikävää katsottavaa. 

Vierailija
520/555 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistele yksinäsi