Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten opin hyväksymään pienet rintani?

Vierailija
14.09.2025 |

Koko on A-kuppi, vaikka olen lihonut 20 kg hieman normaalipainon yli ylipainon puolelle.

Rinnat eivät vain kasva. 

Nykyään asia häiritsee vielä enemmän, kuin aiemmin, vaikka olen jo yli nelikymppinen.

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät rinnat suremalla suurene.

Vierailija
62/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä sanonut, ettei mulla ole isoja rintoja, mutta sanoin, että mulla on normaalit rinnat. Eli kusetin. Eihän A-kupin, oman nyrkin kokoiset rinnat ole normaalit vaan nehän on pienet. Hänhän voi kuvitella päässään, että ne mun normaalit rinnat on vaikka sitten appelsiinin kokoiset, vaikka ne ei ole.

En vain kehdannut sanoa, että on pienet rinnat. Rintakuvia ei ole nähnyt eikä tule näkemään, kun enhän mä kehtaa nähdä, vaikka vuosia ollaan kirjoiteltu ja muuten kyllä synkkaa. 

Mutta nyt olen ekaa kertaa elämässäni kehittänyt näistä rinnoista todellisen ongelman. Mulle ei ole koskaan kukaan mies sanonut, että tykkää isoista rinnoista. Tämän jälkeen mähän en muuta näekään kuin muiden naisten rinnat ja vertaan niitä omiini ja totean, että 95 naisella sadasta on mua isommat rinnat. Kuulun ihan vähemmistöön selkeästi. Niin nyt ajattelen, etten kelpaa kenellekään sitten ja kaikki haluaa vain isoja rintoja (koska ne

A-kupit on normaalit rinnat. Epänormaalia olisi, jos olisi 3 rintaa tai jos rinnat olisi karvaiset kuin apinalla,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä sanonut, ettei mulla ole isoja rintoja, mutta sanoin, että mulla on normaalit rinnat. Eli kusetin. Eihän A-kupin, oman nyrkin kokoiset rinnat ole normaalit vaan nehän on pienet. Hänhän voi kuvitella päässään, että ne mun normaalit rinnat on vaikka sitten appelsiinin kokoiset, vaikka ne ei ole.

En vain kehdannut sanoa, että on pienet rinnat. Rintakuvia ei ole nähnyt eikä tule näkemään, kun enhän mä kehtaa nähdä, vaikka vuosia ollaan kirjoiteltu ja muuten kyllä synkkaa. 

Mutta nyt olen ekaa kertaa elämässäni kehittänyt näistä rinnoista todellisen ongelman. Mulle ei ole koskaan kukaan mies sanonut, että tykkää isoista rinnoista. Tämän jälkeen mähän en muuta näekään kuin muiden naisten rinnat ja vertaan niitä omiini ja totean, että 95 naisella sadasta on mua isommat rinnat. Kuulun ihan vähemmistöön selkeästi. Niin nyt ajattelen, etten kelpaa kenellekään sitten ja kaikki haluaa vain isoja rintoja (koska ne

Useat miehet pitävät pienistä rinnoista. 

"Mulle ei ole koskaan kukaan mies sanonut, että tykkää isoista rinnoista."

No onko nyt sanottu vai ei?

Vierailija
64/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienirintaiset ovat kauniinpia kuin isorintaiset

Saatko tuolla harha kuvitelmalla paremmin unta? 

Pienirintainen nainen on vähän kun pieni munainen mies, eli sillä ei tee yhtään mitään. 

Vierailija
65/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lantio kyllä aikoinaan kehittyi normaalia paremminkin. Minulla on siis normaalia leveämpi lantio ja ihan hyvä perse. Miten noi rinnat jäi noin pieniksi? En käsitä. Eli en ole kuitenkaan mallia "poikamainen vartalo".

ap

Kyllähän perse ja lantio kasvaa jos lihoo 20kg, miten edes tollanen lihominen on mahdollista?

No siis parikymppisenä painoin 55 kg. Nyt 75 kg. Pituus lähes 170 cm.

Seli seli, salille ja lenkille siitä hopi hopi ja salille sitten evääksi banaania eikä suklaapatukoita.

Älä jauha paskaa. Ap on pari kiloa ylipainoinen. Terveyssyistä ei tarvi laihduttaa. Eikä koska sä tykkäät laihoista naisista.

Vierailija
66/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on isommat kuin mandariinit. Hieman isommat kuin oma nyrkkini.

Mutta siis onko mitään, miten nää sais isommaks, kun lihominenkaan ei auttanut?

Eli sulla ei edes ole oikeasti pieniä rintoja..

Vierailija
67/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Mulle ei ole koskaan kukaan mies sanonut, että tykkää isoista rinnoista."

No onko nyt sanottu vai ei?"

No on sanottu kiertoteitse, että "tykkään isoista naisista". Isoilla naisillahan normaalisti on melonin kokoiset hinkit, eikö.

Ja sitten on joskus heittänyt läppää isoista tisseistä, mutta siitä on jo monta vuotta, niin en muista mitä.

Vierailija
68/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt, ihan hyvät ne on.

No mutta jos tämä nettituttavuus on sanonut, että tykkää isoista rinnoista, niin enhän mä ikinä voi nähdä häntä. Mulla ei ole isoja rintoja. Tuntisin aina hänen kanssaan oloni vajavaiseksi.

Luultavasti ylipainosi tulee pahempana shokkina, kuin itikan pistosi.

Mies on sanonut, että tykkää isoista naisista. On nähnyt vartaloni vyötäröstä alaspäin ja on tykännyt. Ja on nähnyt kasvot, tykkää. Ei vain tiedä, että ei mulla ole isoja rintoja. Oletan, että se, että sanoo tykkäävänsä isoista naisista, että se sisältää ne isot rinnatkin, eikö? Eli en voi ikinä nähdä tätä miestä siis.

Onko tämä joku provo?

Olet tyyliin 2 kiloa ylipainoinen. Et sä ole iso nainen. Jos mies sanoo pitävänsä isoista naisista, sun pitää lihoa vähintään 20 kiloa lisää.

Vierailija
69/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko tuolla harha kuvitelmalla paremmin unta? 

Pienirintainen nainen on vähän kun pieni munainen mies, eli sillä ei tee yhtään mitään. 

Ja sä voit mennä vetämään käteen.

Vierailija
70/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet rinnat on juuri hienot! Kroppa näyttää hoikemmalta, kiva nukkua vatsallaan, voi juosta, ei tissihikeä, upea vähän luinen dekoltee eikä mitkään kaksi hikistä hervotonta rasvapussia siinä heti leuan alla.

Itse olen tosi tyytyväinen AA/A-kupin rintoihini. Olen yli kolmekymppinen mutta rinnat kiinteät ja terhakat, niiden alla ei edes poimua jolla nk. lyijykynätesti pitäisi suorittaa. Tuhat kertaa mieluummin tällaiset rinnat kuin jotkut roikkuvat hinkit jotka voi pestessä heittää olan yli.

On ihan ok kehua omia hyviä puoliaan, mutta miksi ihmeessä alat haukkumaan toisten rintoja?

Vierailija
71/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketävarten häpeät niitä? Miehenö en piittaa yhtään rinnoista vaan lantio ja peppu sytyttävät ulkoisista asioista, korvien välinen toiminta vielä enemmän.

No yksi nettituttavuus sanoi, että tykkää isoista rinnoista. Siinä kohtaa, kun oltiin jo vuosia kirjoiteltu ja flirttiä koko ajan ilmassa. Ei oo nähny kuin kasvokuviani ja vyötäröstä alaspäin. Nyt en voi enää kuvitellakaan, että voisi tavata hänet. Tuottaisin hänelle pettymyksen.

Öööh.. Millaisia kuvia sä olet slle oikein lähettänyt, jos on näkynyt vain kasvot ja/tai vyötäröstä alaspäin...  P*mppikuvia?

Läski perse kuvia.

Vierailija
72/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on isommat kuin mandariinit. Hieman isommat kuin oma nyrkkini.

Mutta siis onko mitään, miten nää sais isommaks, kun lihominenkaan ei auttanut?

Eli sulla ei edes ole oikeasti pieniä rintoja..

No kyllä on. Rinnat on hieman isommat kuin oma nyrkkini, kun pistän sen rinnan alle ja vertaan. Ja tosiaan kuppikoko A ja joskus niissäkin jää yläosaan ilmaa. Rinnat ei kuitenkaan roiku, suht samanlaiset on ku parikymppisenä. Ja kun vertaan muihin naisiin, niin tuntuu, että niiden yhdessä rinnassa on niin paljon sisältöä, että niihin mahtuis heittämällä mun viisi rintaa sisään. Mikä määrittää rinnan kasvun? Miksi mulla on rinnat näin pienet? Jopa äidilläni on isommat ja hän painaa mua 20 kg vähemmän.

Vierailija
73/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luuli vyötäröstä alaspäin olevien kuvien perusteella, että painan 60 kg. Ei meinannut uskoa, kun sanoin, että painan yli 70 kg (tarkkaa painoa en sanonut) Ja olen siis miltei 170 cm.

Vierailija
74/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄytät siis joltain 12v tytöltä

ei siinä, pedarit tykkäis

Vierailija
75/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies luuli vyötäröstä alaspäin olevien kuvien perusteella, että painan 60 kg. Ei meinannut uskoa, kun sanoin, että painan yli 70 kg (tarkkaa painoa en sanonut) Ja olen siis miltei 170 cm.

Enkä siis tiedä, mitä hän tarkoittaa, kun hän sanoo, että tykkää isoista naisista. On sanonut, että mun vartalo on tosi hyvännäköinen ja perse myös. Mutta en silti uskalla nähdä häntä.

Vierailija
76/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisiakaan häiritse jos miehellä on mikropenis joten mitäs tuosta. Ja niillä pienikaluisilla miehillä pitää olla hyvä itsetunto, se on luuserin merkki jos jotain muuta.

Vierailija
77/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketävarten häpeät niitä? Miehenö en piittaa yhtään rinnoista vaan lantio ja peppu sytyttävät ulkoisista asioista, korvien välinen toiminta vielä enemmän.

No yksi nettituttavuus sanoi, että tykkää isoista rinnoista. Siinä kohtaa, kun oltiin jo vuosia kirjoiteltu ja flirttiä koko ajan ilmassa. Ei oo nähny kuin kasvokuviani ja vyötäröstä alaspäin. Nyt en voi enää kuvitellakaan, että voisi tavata hänet. Tuottaisin hänelle pettymyksen.

Öööh.. Millaisia kuvia sä olet slle oikein lähettänyt, jos on näkynyt vain kasvot ja/tai vyötäröstä alaspäin...  P*mppikuvia?

Läski perse kuvia.

Ei, vaan vaatteet päällä olevia kuvia vain. Kireissä farkuissa jne. On tykännyt, koska mulla on leveä lantio ja naisen muodot ja iso perse. Mutta multa puuttuu sit ne isot tissit.

Vierailija
78/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva niin voimme tutustua rauhassa mieltäsi painavaan asiaan.

Vierailija
79/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep .ihan hiton seksikkäät sellaiset pienet terhakkaat rinnat.

Vierailija
80/141 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele miten onnekas olet. Itse olen isorintainen ja niskaani särkee jatkuvasti.