Miten opin hyväksymään pienet rintani?
Koko on A-kuppi, vaikka olen lihonut 20 kg hieman normaalipainon yli ylipainon puolelle.
Rinnat eivät vain kasva.
Nykyään asia häiritsee vielä enemmän, kuin aiemmin, vaikka olen jo yli nelikymppinen.
Kommentit (141)
Minulla on pienet rumat ketunnokat. Roikkuvatkin vielä. Olen koko ikäni kuullut niistä haukkumista niin miehiltä kuin naisiltakin, joten taidan vaan kätkeä visusti.
Minun mielestä naisella saa olla pienet rinnat kunhan nainen on kasvoista kaunis ja nainen on muuten naisellinen eli naisella on lantiota, kauniit hiukset ja nainen pukeutuu kauniisti.
Mutta jos nainen on pienirintainen ja se ei ole naisellinen niin sitten se on kuvottava. Toki tykkään rinnoista eli tosi iso kynnys olisi se alkaisinko seurustelemaan pienirintaisen naisen kanssa.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt, ihan hyvät ne on.
No mutta jos tämä nettituttavuus on sanonut, että tykkää isoista rinnoista, niin enhän mä ikinä voi nähdä häntä. Mulla ei ole isoja rintoja. Tuntisin aina hänen kanssaan oloni vajavaiseksi.
Luultavasti ylipainosi tulee pahempana shokkina, kuin itikan pistosi.
Vierailija kirjoitti:
En siis ikinä uskaltaisi mennä mihinkään leikkaukseen. Silikonit aiheuttavat kipua, kapseloitumista ja jopa syöpää. En ikinä edes suostuisi ottamaan niitä. Eli siitä ei ole ratkaisua tähän ongelmaani
Et tiedä mitä kirjoitat. Minulle laitettu implantit reilu kk sitten rintalihaksen päälle. Ei ole ollut kipua missään vaiheessa. Pari päivää leikkauksesta oli pinkeyttä ja arkuutta. Kapseloitumusriski näillä uusilla implanteilla on 1% luokkaa ja jos laitetaan lihaksen alle, niin ei sitäkään ja syöpäriski on minimaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pienet rumat ketunnokat. Roikkuvatkin vielä. Olen koko ikäni kuullut niistä haukkumista niin miehiltä kuin naisiltakin, joten taidan vaan kätkeä visusti.
Höh,onpa ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö rahat riitä käydä korjauttamassa? No ei kaikki voi voittaa geeneissä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät nännit nam😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö rahat riitä käydä korjauttamassa? No ei kaikki voi voittaa geeneissä.
No ei se nyt rahasta kiinni ole, en vaan halua lääketieteellisiä operaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt, ihan hyvät ne on.
No mutta jos tämä nettituttavuus on sanonut, että tykkää isoista rinnoista, niin enhän mä ikinä voi nähdä häntä. Mulla ei ole isoja rintoja. Tuntisin aina hänen kanssaan oloni vajavaiseksi.
Luultavasti ylipainosi tulee pahempana shokkina, kuin itikan pistosi.
Mies on sanonut, että tykkää isoista naisista. On nähnyt vartaloni vyötäröstä alaspäin ja on tykännyt. Ja on nähnyt kasvot, tykkää. Ei vain tiedä, että ei mulla ole isoja rintoja. Oletan, että se, että sanoo tykkäävänsä isoista naisista, että se sisältää ne isot rinnatkin, eikö? Eli en voi ikinä nähdä tätä miestä siis.
NO mä hyväksyn ne, koska olen muutenkin minikokoinen, 165/50, joten pienet rinnat sopivat tähän ruotoon täydellisesti. Ja miehiä on kyllä riittänyt jonoksi asti ja kehuja on vain vartalosta tullut.
Tykkään myös, kun ovat niin helpot urheillessa jne.
Ylipainoisena en itseäni hyväksyisi.
Ei kaikkia voi vaan miellyttää. Ei tissimiehetkään miellytä mua. N5-kymppinen, alle oman nyrkit kokoiset
Mulla on aina ollut pienet rinnat ja en ole koskaan kokenut ongelmaa, miehiä ollut paljon ja ilmeisesti heille myös kelvannut. Olen imettänyt 3 lasta ja jostain kumman syystä rinnat eivät venyneet teepusseiksi vaan edelleen lähes samannäköiset kuin ennen lapsia. Totta kai isommat rinnat olisi kesällä kivemmat bikineissä mutta se on ainoa hetki. Tärkeää pienirintaiselle on olla muuten kunnossa. Ei ylipainoa ja treenattu kroppa. Muuten ei ole ollenkaan sopusuhtainen..nauti elämästä ja unohda koko rinnat. Älä missään nimessä hanki silareita, niistä voi tulla komplikaatiot ja arpikudosta jne. Sitten vasta pulassa olet..
Onko tämä täyttä trollausta ap:lta? Ilmoitat miehelle, ettei sinulla kyllä ole isoja rintoja, siinä sitten kaatuu jos on kaatuakseen. Miksi pitäisi olla tietynlainen toisten takia? Joku haluaa vihreäsilmäisen blondin kolmella tissillä ja valkaistulla pöllönsilmällä, siinäpä haluaa? Mihin niitä isompia rintoja tarvitaan? Minulla on mahaa ja byllyä, ei tissejä, ja olen ok näköinen naamasta, vientiä riittää.
N37
No mä olen tehnyt niistä "vahvuuteni" eli hengailen varsin usein ilman rintsikoita. No en tietty kireässä paidassa jossain duunissa, mutta ns vapaalla. Ensinnäkin on mukavaa, kun ei tarvitse käyttää rintsikoita tai yleensä käytän vain nättejä braletteja.
Itse en pidä isoista rinnoista. Ne ovat mielestäni kömpelön näköiset. Mulla on ollut miehiä, jotka pitävät pienikokoisuudesta, joten eipä ole tullut valitusta rinnoistakaan. Normaaliälyinen mies kun tietää, ettei hoikkuus ja isot rinnat yleisesti ottaen kulje käsi kädessä ja ns miehillä, jotka voivat valita nyt yleensä on hoikat ja pienirintaiset naiset kainalossaan. Eli kannattaa unohtaa se, " kaikki miehet tykkäävät vain isoista tisseistä". Ei ole totta minun kokemuksellani.
Eli ap, laita kroppa muuten kuosiin. Se onkin pienillä rinnoilla mukavampaa, kun ei tarvitse jumpatessakaan käyttää jotain sikakireitä urheiluliivejä yms ja tee pienistä rinnoista vahvuus. Moni on ihan hulluna t-paidan alta nöpöttäviin nänneihin.
Oon kyllä sanonut, ettei mulla ole isoja rintoja, mutta sanoin, että mulla on normaalit rinnat. Eli kusetin. Eihän A-kupin, oman nyrkin kokoiset rinnat ole normaalit vaan nehän on pienet. Hänhän voi kuvitella päässään, että ne mun normaalit rinnat on vaikka sitten appelsiinin kokoiset, vaikka ne ei ole.
En vain kehdannut sanoa, että on pienet rinnat. Rintakuvia ei ole nähnyt eikä tule näkemään, kun enhän mä kehtaa nähdä, vaikka vuosia ollaan kirjoiteltu ja muuten kyllä synkkaa.
Mutta nyt olen ekaa kertaa elämässäni kehittänyt näistä rinnoista todellisen ongelman. Mulle ei ole koskaan kukaan mies sanonut, että tykkää isoista rinnoista. Tämän jälkeen mähän en muuta näekään kuin muiden naisten rinnat ja vertaan niitä omiini ja totean, että 95 naisella sadasta on mua isommat rinnat. Kuulun ihan vähemmistöön selkeästi. Niin nyt ajattelen, etten kelpaa kenellekään sitten ja kaikki haluaa vain isoja rintoja (koska ne kiihottaa). Mutta livenähän tuollaisia ei sanota, siksipä mulle kukaan livenä ei ole ikinä mitään sanonut rinnoista.
Pienet napakat rinnat ovat parhaimmat. Valitettavasti vaimollani ei ole sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketävarten häpeät niitä? Miehenö en piittaa yhtään rinnoista vaan lantio ja peppu sytyttävät ulkoisista asioista, korvien välinen toiminta vielä enemmän.
No yksi nettituttavuus sanoi, että tykkää isoista rinnoista. Siinä kohtaa, kun oltiin jo vuosia kirjoiteltu ja flirttiä koko ajan ilmassa. Ei oo nähny kuin kasvokuviani ja vyötäröstä alaspäin. Nyt en voi enää kuvitellakaan, että voisi tavata hänet. Tuottaisin hänelle pettymyksen.
Öööh.. Millaisia kuvia sä olet slle oikein lähettänyt, jos on näkynyt vain kasvot ja/tai vyötäröstä alaspäin... P*mppikuvia?
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä naisella saa olla pienet rinnat kunhan nainen on kasvoista kaunis ja nainen on muuten naisellinen eli naisella on lantiota, kauniit hiukset ja nainen pukeutuu kauniisti.
Mutta jos nainen on pienirintainen ja se ei ole naisellinen niin sitten se on kuvottava. Toki tykkään rinnoista eli tosi iso kynnys olisi se alkaisinko seurustelemaan pienirintaisen naisen kanssa.
M28
Itse olet kuvottava.
Pienet rinnat on juuri hienot! Kroppa näyttää hoikemmalta, kiva nukkua vatsallaan, voi juosta, ei tissihikeä, upea vähän luinen dekoltee eikä mitkään kaksi hikistä hervotonta rasvapussia siinä heti leuan alla.
Itse olen tosi tyytyväinen AA/A-kupin rintoihini. Olen yli kolmekymppinen mutta rinnat kiinteät ja terhakat, niiden alla ei edes poimua jolla nk. lyijykynätesti pitäisi suorittaa. Tuhat kertaa mieluummin tällaiset rinnat kuin jotkut roikkuvat hinkit jotka voi pestessä heittää olan yli.
Käy ottamassa implantit. Itse hankin sellaiset kuukausi sitten. Koko on maltillinen, eikä väljässä paidassa kukaan huomaa muutosta, mutta alastomana rintani ovat täydellisen kauniit. Sinä olet vielä nuorehko, itse olen jo viisikymppinen, joten suosittelen lämpimästi, tulet hämmästymään miten kauniit rinnat saat implanteilla.