Miten opin hyväksymään pienet rintani?
Koko on A-kuppi, vaikka olen lihonut 20 kg hieman normaalipainon yli ylipainon puolelle.
Rinnat eivät vain kasva.
Nykyään asia häiritsee vielä enemmän, kuin aiemmin, vaikka olen jo yli nelikymppinen.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
NÄytät siis joltain 12v tytöltä
ei siinä, pedarit tykkäis
12 v tytöillä ei ole leveää 107 cm lantiota ja selvää eroa vyötäröön niinkuin mulla. Niillä on suora poikien kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva niin voimme tutustua rauhassa mieltäsi painavaan asiaan.
*hakee popcornit*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketävarten häpeät niitä? Miehenö en piittaa yhtään rinnoista vaan lantio ja peppu sytyttävät ulkoisista asioista, korvien välinen toiminta vielä enemmän.
Korvien välinen toiminta sytyttää minua miehenä eniten. Mutta valitettavasti hyvällä aivokapasiteetilla varustettuja naisia on vain niin vähän. Vasemmistoliiton ja vihreiden kannattajien lähes 60% naisosuus kertoo tästä. Onneksi on niitä älykkäitäkin naisia, muuten ei elämä olisi elämisen arvoista.
Pervopersujen ei kannattaisi puhua muiden aivokapasiteetista mitään. Harvinaisen tyhmiä ja harhaanjohdettuja lampaita, kuten sinä 🤮
Siis on kyllä vuosien varrella kiertoteitse puhunut muutaman kerran siten, että olen päätellyt, että tykkää isoista rinnoista. Suoraan on ainoastaan sanonut, että tykkää isoista naisista, senkin ehkä vain muutamia kertoja. En sitten tiedä kuinka isoista, mutta oletan vahvasti, että hän tykkää isoista tisseistäkin sitten. Ja niitä ei ole mulla tarjota ja mulla on kriisi sen takia.
Ollaan siis oltu jo vuosikausia yhteyksissä ja flirtti on molemminpuolista. Kääk!
Olen mies ja pidän pienistä rinnoista. Ne ovat viehättävän tyttömäiset. Jos tämä on perverssiä, niin olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva niin voimme tutustua rauhassa mieltäsi painavaan asiaan.
*hakee popcornit*
*hakee nessuja*
Vierailija kirjoitti:
No mä olen tehnyt niistä "vahvuuteni" eli hengailen varsin usein ilman rintsikoita. No en tietty kireässä paidassa jossain duunissa, mutta ns vapaalla. Ensinnäkin on mukavaa, kun ei tarvitse käyttää rintsikoita tai yleensä käytän vain nättejä braletteja.
Itse en pidä isoista rinnoista. Ne ovat mielestäni kömpelön näköiset. Mulla on ollut miehiä, jotka pitävät pienikokoisuudesta, joten eipä ole tullut valitusta rinnoistakaan. Normaaliälyinen mies kun tietää, ettei hoikkuus ja isot rinnat yleisesti ottaen kulje käsi kädessä ja ns miehillä, jotka voivat valita nyt yleensä on hoikat ja pienirintaiset naiset kainalossaan. Eli kannattaa unohtaa se, " kaikki miehet tykkäävät vain isoista tisseistä". Ei ole totta minun kokemuksellani.
Eli ap, laita kroppa muuten kuosiin. Se onkin pienillä rinnoilla mukavampaa, kun ei tarvitse jumpatessakaan käyttää jotain sikakireitä urheiluliivejä yms ja tee pienistä rinnoi
Mietitkö sinäkin miestä ajatellessa että onkohan sillä tuplan vai tobleronen pituinen patukka? Vaiko sittenkin että miten kivaa on jutella itselle tärkeän ja kiinnostavan ihmisen kanssa? Yhtä paljon se mies miettii jotain hedelmäkoreja sinua miettiessään.
Ei kai kukaan leikkele deittikumppaneitaan mitenkään erillisiksi ruumiinosiksi? Ja nelikymppiseksi asti ehtineenä sinulla on varmasti jotain aikaisempia kokemuksia tyyliin aijaa tällä tyypillä onkin karvainen selkä / iso luomi vatsassa / sheivatut munakarvat / jne jne jne joka käy ilmi kun tutustutte lähemmin ja ilman vaatteita? Ei noistakaan kukaan aikuinen reagoi että hyi karvoja, koko ihminen on ällö? Ei ketään kiinnosta toisten irralliset kehonosat vaan se ihminen missä ne on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään vain katson kaikkia leffoja, sarjoja ja naisia livenäkin ja huomaan ne rinnat. Ja tajuan, että olen todella pienirintainen ja miltei kaikilla on isommat rinnat.
Ne on tekorintoja tai täytettyjä liivejä. Katsopa lemmenlaivaa 70-luvulta tai jotain muuta sarjaa ennen silikoneja, naiset iltapuvuissa, niin suurimmalla osalla on hyvin pienet rinnat. Katso meteorologi Liisaa, joka uskaltaa olla luonnollinen. Pienet rinnat ovat usein nätemmät. Itselläni on aika isot rinnat, enkä ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku haluaisi suurennuttaa rintojaan. Silikonipallot laihassa ruodossa ovat luonnottomat, Nyt on parasta, että unohdat koko jutun ja keskityt muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Siis on kyllä vuosien varrella kiertoteitse puhunut muutaman kerran siten, että olen päätellyt, että tykkää isoista rinnoista. Suoraan on ainoastaan sanonut, että tykkää isoista naisista, senkin ehkä vain muutamia kertoja. En sitten tiedä kuinka isoista, mutta oletan vahvasti, että hän tykkää isoista tisseistäkin sitten. Ja niitä ei ole mulla tarjota ja mulla on kriisi sen takia.
Ollaan siis oltu jo vuosikausia yhteyksissä ja flirtti on molemminpuolista. Kääk!
"Tykkään isoista naisista" on menglish-suomi käännöksenä että mies tykkää muhkusta, pluskokoisesta, kurvikkaasta, ylipainoisesta, pyöreästä jne jne jne pointti tuli selväksi. Pari kiloa normipainon ylittävänä olet tämmöiselle vielä laiha. On myös feeder-miehiä jotka sitten tarkoituksella haluavat lihottaa sinut vielä isommaksi.
Jos miehellä olisi joku rintafiksaatio niin olisi suoraan sanonut että on tissimies.
Olen 65v leskimies. Ensirakkauteni ja, poikuuteni vienyt oli koulutoverini, jolla oli A tai AAA rinnat. Ne olivat Ihanat kytkimet. Kun hyväilin ja pussasin niitä, hänen pillunsa suorastaan tulvii ja kaipasi kulliani. Seurustelimme 3 vuotta, kunnes muutin toiselle puolelle Suomea opiskelun takia.
Opiskeluvuosina koin pieni- ja isorintaisia naisia varmasti parikymmentä. Sitten kohtasin tulevan vaimoni, jolla oli DD-E rinnat. Ne olivat näyttävät ja pehmeät, mutta eivät niin herkät kuin pienemmät. Tapasin ensirakkauteni sattumalta kymmenkunta vuotta eromme jälkeen. Hänellä oli kolme lasta joita hän oli kutakin imettänyt n. 2 vuotta. Lisäksi hän oli luovuttanut keskolaan maitoa. Eivät ne rasvapallukat maitoa tuota, vaan maitorauhaset.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole moisia huolia itesellä D kuppi ja hyvin menee.
Tuossa on normaali rinnan koko sille laudalle joka väitti A kuppia normaaliksi. Micro tissit ne on.
Vierailija kirjoitti:
Ap hyvä, ole onnellinen rinnoistasi.
Isot rinnat useimmiten ovat rumat, painavat ja epäkäytännölliset. Iän myötä venyvät ja laajenevat entisestään.
Kaikki rinnat ovat kauniit. Ei tästä tarvitse mitään lyttäyskilpailua tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on isommat kuin mandariinit. Hieman isommat kuin oma nyrkkini.
Mutta siis onko mitään, miten nää sais isommaks, kun lihominenkaan ei auttanut?
Eli sulla ei edes ole oikeasti pieniä rintoja..
No kyllä on. Rinnat on hieman isommat kuin oma nyrkkini, kun pistän sen rinnan alle ja vertaan. Ja tosiaan kuppikoko A ja joskus niissäkin jää yläosaan ilmaa. Rinnat ei kuitenkaan roiku, suht samanlaiset on ku parikymppisenä. Ja kun vertaan muihin naisiin, niin tuntuu, että niiden yhdessä rinnassa on niin paljon sisältöä, että niihin mahtuis heittämällä mun viisi rintaa sisään. Mikä määrittää rinnan kasvun? Miksi mulla on rinnat näin pienet? Jopa äidilläni on isommat ja hän painaa mua 20 kg vähemmän.
Sun rinnat on sun nyrkin kokoiset! Ne ei ole pienet. Pienet on jotkut luumun kokoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap hyvä, ole onnellinen rinnoistasi.
Isot rinnat useimmiten ovat rumat, painavat ja epäkäytännölliset. Iän myötä venyvät ja laajenevat entisestään.
Kaikki rinnat ovat kauniit. Ei tästä tarvitse mitään lyttäyskilpailua tehdä.
Juuri näin. Minä miehenä olen kaikkitissinen, ja luulen että useimmat ovat. Isot silikonimelonit eivät viehätä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÄytät siis joltain 12v tytöltä
ei siinä, pedarit tykkäis
12 v tytöillä ei ole leveää 107 cm lantiota ja selvää eroa vyötäröön niinkuin mulla. Niillä on suora poikien kroppa.
Ei tytöillä ole mitään poikien kroppaa vaan tyttöjen kroppa. Ja tuossa iässä voi olla jo erottuva vyötärö ja rinnat. Omat rintani alkoi kasvaa, kun olin 10v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tykkään isoista naisista" on menglish-suomi käännöksenä että mies tykkää muhkusta, pluskokoisesta, kurvikkaasta, ylipainoisesta, pyöreästä jne jne jne pointti tuli selväksi. Pari kiloa normipainon ylittävänä olet tämmöiselle vielä laiha. On myös feeder-miehiä jotka sitten tarkoituksella haluavat lihottaa sinut vielä isommaksi.
Jos miehellä olisi joku rintafiksaatio niin olisi suoraan san
Jos mies on ap:n kuvan nähtyään viitannut ap:n olevan isokokoinen nainen, niin sitten miehellä on vikaa päässään ja kannattaisi harkita uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on normaali rinnan koko sille laudalle joka väitti A kuppia normaaliksi. Micro tissit ne on.
A-kuppi on normaali. Siksihän sen kokoisia liivejä on kaupat pulloillaan. Tietenkään a-kuppi ei ole keskikokoinen tai suuri, mutta täysin normaali se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen nyrkin kokoiset rinnat eivät ole microtissejä nähneetkään
Tai voin maksaa siitä sinulle.