Miten opin hyväksymään pienet rintani?
Koko on A-kuppi, vaikka olen lihonut 20 kg hieman normaalipainon yli ylipainon puolelle.
Rinnat eivät vain kasva.
Nykyään asia häiritsee vielä enemmän, kuin aiemmin, vaikka olen jo yli nelikymppinen.
Kommentit (141)
"Jos mies on ap:n kuvan nähtyään viitannut ap:n olevan isokokoinen nainen, niin sitten miehellä on vikaa päässään ja kannattaisi harkita uudelleen."
Ei. Mies on muutamissa keskusteluissa ohimennen sanonut, että tykkää isoista naisista. Kun olen sanonut, etten sitten ole mikään hoikka.
Kun tämän jälkeen näki vartalokuvani vyötäröstä alaspäin, veikkasi, että olen 60 kg, sitten veikkasi 65 kg ja kun vaan nauroin, niin epäuskoisena veikkasi 70 k ja sanoin, että joo, jotain sinne päin. Kuvan perusteella ei uskonut, että olen miltei 170 cm ja painan niinkin paljon siis. Hänen silmiin näytin hoikemmalta siis. Mutta tykkäsi, koska kuten sanoin, mulla on vyötärö ja kunnon leveä lantio.
Mutta joo. Mulla ei oo ikinä ollu tämmöisiä paineita mun rinnoista.
Mulla ei ole kuin yksi rinta jäljellä. Syöpä vei toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole moisia huolia itesellä D kuppi ja hyvin menee.
Tuossa on normaali rinnan koko sille laudalle joka väitti A kuppia normaaliksi. Micro tissit ne on.
Naisen nyrkin kokoiset rinnat eivät ole microtissejä nähneetkään
Niinpä. Microtissit on pelkät nännit.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten voit oppia hyväksymään, mutta mitä seksiin tulee, eiköhän se ole se mies joka hyväksy tai hylkää. Itse etsin jatkuvasti mahdollisimman pienirintaisia naisia, seuraavaksi eniten kiinnostaa isorintaiset. Kaikki siltä väliltä ei oikeastaan kiinnosta.
No sehän tässä ongelma just onkin, että pelkään, etten kelpaa miehelle ja siksi en uskalla tavata häntä. Kun hänhän se just hylkää tai hyväksyy. Ja tästä on nyt tullut uusi epävarmuustekijä mulle kokonaisuudessaan elikkä jotenkin tuli olo, että miehet haluaa näköjään vain isoja tissejä ja kun mulla ei ole niitä, niin en sitten kelpaa varmaan kenellekään. Ja nyt olen alkanut katsella naisten rintoja, niin olen tajunnut, että kuulun vähemmistöön. Miltei kaikilla on mua isommat rinnat. Miten voisin nähdä miehen, joka tykkää isoista naisista ja rintojeni puolesta kuulun vähemmistöön, jolla on näin pienet rinnat? Eli monen vuoden kirjoittelut meni nyt sitten ihan hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen tehnyt niistä "vahvuuteni" eli hengailen varsin usein ilman rintsikoita. No en tietty kireässä paidassa jossain duunissa, mutta ns vapaalla. Ensinnäkin on mukavaa, kun ei tarvitse käyttää rintsikoita tai yleensä käytän vain nättejä braletteja.
Itse en pidä isoista rinnoista. Ne ovat mielestäni kömpelön näköiset. Mulla on ollut miehiä, jotka pitävät pienikokoisuudesta, joten eipä ole tullut valitusta rinnoistakaan. Normaaliälyinen mies kun tietää, ettei hoikkuus ja isot rinnat yleisesti ottaen kulje käsi kädessä ja ns miehillä, jotka voivat valita nyt yleensä on hoikat ja pienirintaiset naiset kainalossaan. Eli kannattaa unohtaa se, " kaikki miehet tykkäävät vain isoista tisseistä". Ei ole totta minun kokemuksellani.
Eli ap, laita kroppa muuten kuosiin. Se onkin pienillä rinnoilla mukavampaa, kun ei tarvitse jumpatessakaan käyttää jotain sikakireitä urheiluliivejä yms ja tee pienistä rinnoi
Usein sanotaan, että pienillä rinnoilla ei tarvitse liivejä. No mun ketunnokat on hyvin epämukavan tuntuiset ilman, joten en tästä hyödy.
Vierailija kirjoitti:
"Jos mies on ap:n kuvan nähtyään viitannut ap:n olevan isokokoinen nainen, niin sitten miehellä on vikaa päässään ja kannattaisi harkita uudelleen."
Ei. Mies on muutamissa keskusteluissa ohimennen sanonut, että tykkää isoista naisista. Kun olen sanonut, etten sitten ole mikään hoikka.
Kun tämän jälkeen näki vartalokuvani vyötäröstä alaspäin, veikkasi, että olen 60 kg, sitten veikkasi 65 kg ja kun vaan nauroin, niin epäuskoisena veikkasi 70 k ja sanoin, että joo, jotain sinne päin. Kuvan perusteella ei uskonut, että olen miltei 170 cm ja painan niinkin paljon siis. Hänen silmiin näytin hoikemmalta siis. Mutta tykkäsi, koska kuten sanoin, mulla on vyötärö ja kunnon leveä lantio.
Mutta joo. Mulla ei oo ikinä ollu tämmöisiä paineita mun rinnoista.
Isoin red flag tässä sun tarinassa on se, että olet keskustellut miehen kanssa vuosia netissä ettekä ole nähneet. Teillä molemmilla on joka tapauksessa omassa päässä rakennettu mielikuva toisistanne joka hyvin todennäköisesti romuttuu tavatessa. Rintojen koolla ei ole mitään merkitystä.
Ja miten olet lähettänyt kuvan vain kasvoista ja alavartalosta. Ihan ihme juttu sekin.
Asumme eri maissa, tämän vuoksi emme ole tavanneet. Olen myös vihjaillut, ettemme ikinä tule näkemään, mutten ole kertonut, että syy on se, ettei mulla ole isoja tissejä enkä kehtaa nähdä häntä sen takia.
Vierailija kirjoitti:
No mutta kun mulla on sellainen ajatus nyt, että pitää olla isot rinnat, jotta mies edes suostuu tapailemaan tai että pystyisi edes rakastumaan.
Siltä vakuttaa ainakin tavisten kohdalla. Tai ei välttämättä isot, mutta vähintään keskikokoiset. Jos on muuten kaunis, niin silloin ei pienet rinnat tunnu haittaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantio kyllä aikoinaan kehittyi normaalia paremminkin. Minulla on siis normaalia leveämpi lantio ja ihan hyvä perse. Miten noi rinnat jäi noin pieniksi? En käsitä. Eli en ole kuitenkaan mallia "poikamainen vartalo".
ap
Kyllähän perse ja lantio kasvaa jos lihoo 20kg, miten edes tollanen lihominen on mahdollista?
No siis parikymppisenä painoin 55 kg. Nyt 75 kg. Pituus lähes 170 cm.
Seli seli, salille ja lenkille siitä hopi hopi ja salille sitten evääksi banaania eikä suklaapatukoita.
Älä jauha paskaa. Ap on pari kiloa ylipainoinen. Terveyssyistä ei tarvi laihduttaa. Eikä koska sä tykkäät laihoista naisista.
Pari kiloa..? Ap kirjoitti, että on lihonut 20kg normaali painosta ylipainon puolelle.
Niin. Ap on pari kiloa normaalipainon ylärajalta ylipainon puolella. Hän on 75 kg ja pituutta vajaa 170 cm.
Normaalipainon skaala on erittäin laaja, siihen mahtuu noin 20 kg vaihtelu.
Silarit tai ranteet auki - muita vaihtoehtoja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole moisia huolia itesellä D kuppi ja hyvin menee.
Tuossa on normaali rinnan koko sille laudalle joka väitti A kuppia normaaliksi. Micro tissit ne on.
Naisen nyrkin kokoiset rinnat eivät ole microtissejä nähneetkään
No puhutaan sitten 'rintojen kaltaisista ulokkeista'.
Mullakin on pienet rinnat. Olisihan se kiva, jos olisivat kokoa b tai pieni c, mutta näillä mennään. Silikoneja en todellakaan ota riskien takia. Olen aina saanut miehiltä paljon kehuja kropastani, joten kaipa ne joitain miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten voit oppia hyväksymään, mutta mitä seksiin tulee, eiköhän se ole se mies joka hyväksy tai hylkää. Itse etsin jatkuvasti mahdollisimman pienirintaisia naisia, seuraavaksi eniten kiinnostaa isorintaiset. Kaikki siltä väliltä ei oikeastaan kiinnosta.
No sehän tässä ongelma just onkin, että pelkään, etten kelpaa miehelle ja siksi en uskalla tavata häntä. Kun hänhän se just hylkää tai hyväksyy. Ja tästä on nyt tullut uusi epävarmuustekijä mulle kokonaisuudessaan elikkä jotenkin tuli olo, että miehet haluaa näköjään vain isoja tissejä ja kun mulla ei ole niitä, niin en sitten kelpaa varmaan kenellekään. Ja nyt olen alkanut katsella naisten rintoja, niin olen tajunnut, että kuulun vähemmistöön. Miltei kaikilla on mua isommat rinnat. Miten voisin nähdä miehen, joka tykkää isoista naisista ja rintojeni puolesta kuulun vähemmistöön, jolla
No sitten sun pitää ryhdistäytyä. Joko kerrot hänelle rinnoistasi tai sitten näytät kokovartalokuvan. Sitten hän saa päättää itse eikä sun pidä enää arvailla. Hän voi hyvinkin pitää näkemästään. Jos taas ei pidä, niin parempi sunkin saada tietää ennemmin kuin myöhemmin.
Mielestäni sun rinnat ei ole mitenkään omituisen pienet. Ja kuten on jo sanottu, ei kaikki miehet halua isoja tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän tässä ongelma just onkin, että pelkään, etten kelpaa miehelle ja siksi en uskalla tavata häntä. Kun hänhän se just hylkää tai hyväksyy. Ja tästä on nyt tullut uusi epävarmuustekijä mulle kokonaisuudessaan elikkä jotenkin tuli olo, että miehet haluaa näköjään vain isoja tissejä ja kun mulla ei ole niitä, niin en sitten kelpaa varmaan kenellekään. Ja nyt olen alkanut katsella naisten rintoja, niin olen tajunnut, että kuulun vähemmistöön. Miltei kaikilla on mua isommat rinnat. Miten voisin nähdä miehen, joka tykkää isoista naisista ja rintojeni puolesta kuulun vähemmistöön, jolla
No sitten sun pitää ryhdistäytyä. Joko kerrot hänelle rinnoistasi tai sitten näytät kokovartalokuvan. Sitten hän saa päättää itse eikä sun pidä enää arvailla. Hän voi hyvinkin pitää näkemästään. Jos taas ei pidä, niin parempi sunkin saada tietää ennemmin kuin myöhemmin.
Mielestäni sun rinnat ei ole mitenkään omituisen pienet. Ja kuten on jo sanottu, ei kaikki miehet halua isoja tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantio kyllä aikoinaan kehittyi normaalia paremminkin. Minulla on siis normaalia leveämpi lantio ja ihan hyvä perse. Miten noi rinnat jäi noin pieniksi? En käsitä. Eli en ole kuitenkaan mallia "poikamainen vartalo".
ap
Kyllähän perse ja lantio kasvaa jos lihoo 20kg, miten edes tollanen lihominen on mahdollista?
No siis parikymppisenä painoin 55 kg. Nyt 75 kg. Pituus lähes 170 cm.
Seli seli, salille ja lenkille siitä hopi hopi ja salille sitten evääksi banaania eikä suklaapatukoita.
Älä jauha paskaa. Ap on pari kiloa ylipainoinen. Terveyssyistä ei tarvi laihduttaa. Eikä koska sä tykkäät laihoista nai
Pari kiloa..? Ap kirjoitti, että on lihonut 20kg normaali painosta ylipainon puolelle.
AP myös kertoi painonsa ja pituutensa. 170cm ja 75kg.
Etkö ole saanut vielä lapsia? Minulla sama ongelma kunnes sain lapsia .Tosin ei asia minulle kuulu.Jos liikaa häiritsee voit kai mennä silikonien laittoon.
No jos sanoo, että tykkää isoista naisista, niin eiköhän tykkää tosi isoista tisseistäki sitten
Minua ei ole koskaan koko asia kiinnostanut. Pienet on, mutta kätevät urheilussa kun eivät hölsky sinne tänne.