Miten opin hyväksymään pienet rintani?
Koko on A-kuppi, vaikka olen lihonut 20 kg hieman normaalipainon yli ylipainon puolelle.
Rinnat eivät vain kasva.
Nykyään asia häiritsee vielä enemmän, kuin aiemmin, vaikka olen jo yli nelikymppinen.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantio kyllä aikoinaan kehittyi normaalia paremminkin. Minulla on siis normaalia leveämpi lantio ja ihan hyvä perse. Miten noi rinnat jäi noin pieniksi? En käsitä. Eli en ole kuitenkaan mallia "poikamainen vartalo".
ap
Kyllähän perse ja lantio kasvaa jos lihoo 20kg, miten edes tollanen lihominen on mahdollista?
No siis parikymppisenä painoin 55 kg. Nyt 75 kg. Pituus lähes 170 cm.
Seli seli, salille ja lenkille siitä hopi hopi ja salille sitten evääksi banaania eikä suklaapatukoita.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi en voi edes ajatella, että hommaisin mitään miestä enää, sillä en kehtaisi edes mennä sänkyyn.
Surullsita, jos koet ja tunnet, että ainoa tai lähes ainoa asia, mitä voisit miehelle tai yleisemmin parisuhteenseen tarjota ja mahdollistaa ovat rintasi.- Tähän olisi tietysti helppoa nyt jatkaa hurskaasti selittämällä kuinka rinnat eivät tai yleisemmin ulkonäkö ja ulkoinen olemus ei merkitse mitään ja tärkeintä on luonne ja se, mitä ns. löytyy sisältä ja korvein välistä ja kuinka käyttäydymme muita kohtaan.
Näin tietysti paljossa onkin. Toisaalta elämme aika julmassa maailmassa, jossa myös ulkoisella olemuksella on eritavoin merkitystä halusimme tai emme. Joten jos oma rinnattomuus oikeasti häiritsee ja kiusaa syystä tai toisesta, niin ehkä silloin voi ihan oikeasti harkita sitä, että hankkisi esim silikonirinnat.
Eivät ne ole tae tai lupaus siitä, että ne teksiivät kenestäkään parempaa (tai huonompaa) mutta ehkä painosanalla ehkä niiden avulla voi yrittää vastata ylitsepääsemättömäski kasvaneeseen omaan vahvaan tunteeseensa siitä, että oma ulkonäkö ei ole sitä mitä haluaisi ja toivosi olevan.
Tai sitetn voi vain yrittää sopeutua ja hyväksyä tai ainakin elää pientern rintojensa kanssa (kuten mm. moni lyhytkasvuinen pituutensa kanssa tai kaljuuntunut kaljunsa kanssa) ja keskittää energiansa johonkin muuhun kuin murehtimiseen siitä minkä kokoiset rinnat ovat (tai ovat olematta).
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todennäköisesti biologisesti mies.
En ole. Olen ollut raskaana ja synnyttänyt
Olet siis Neitsyt Maria
No älä hyväksy vaan ota silikonit. Tai rasvansiirto omista rasvoistasi.
En siis ikinä uskaltaisi mennä mihinkään leikkaukseen. Silikonit aiheuttavat kipua, kapseloitumista ja jopa syöpää. En ikinä edes suostuisi ottamaan niitä. Eli siitä ei ole ratkaisua tähän ongelmaani
Vierailija kirjoitti:
En siis ikinä uskaltaisi mennä mihinkään leikkaukseen. Silikonit aiheuttavat kipua, kapseloitumista ja jopa syöpää. En ikinä edes suostuisi ottamaan niitä. Eli siitä ei ole ratkaisua tähän ongelmaani
Elä sitten häpeässä niiden mandariiniesi kanssa.
Pienet rinnat ovat erittäin kiihottavat. Nehän tuovat mieleen teiniajat, kun oltiin alle 2-kympppisiä.
Onko pienet herkemmät, tai mistä sinä voisit tietää, mutta mulla ollut kaksi tyttöystävää "lautoja". Molemmat oli että ei liiemmin saanut hyväillä. En sen takia jättänyt kyllä vaan muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat ovat erittäin kiihottavat. Nehän tuovat mieleen teiniajat, kun oltiin alle 2-kympppisiä.
75kg ja plus 40 vuotiaan naisen ruho syö nuo fantasiat nopeasti.
Nää on isommat kuin mandariinit. Hieman isommat kuin oma nyrkkini.
Mutta siis onko mitään, miten nää sais isommaks, kun lihominenkaan ei auttanut?
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt, ihan hyvät ne on.
No mutta jos tämä nettituttavuus on sanonut, että tykkää isoista rinnoista, niin enhän mä ikinä voi nähdä häntä. Mulla ei ole isoja rintoja. Tuntisin aina hänen kanssaan oloni vajavaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketävarten häpeät niitä? Miehenö en piittaa yhtään rinnoista vaan lantio ja peppu sytyttävät ulkoisista asioista, korvien välinen toiminta vielä enemmän.
No yksi nettituttavuus sanoi, että tykkää isoista rinnoista. Siinä kohtaa, kun oltiin jo vuosia kirjoiteltu ja flirttiä koko ajan ilmassa. Ei oo nähny kuin kasvokuviani ja vyötäröstä alaspäin. Nyt en voi enää kuvitellakaan, että voisi tavata hänet. Tuottaisin hänelle pettymyksen.
Hei, älä viitsi. Kuka muka olisi täydellinen, ei edes se mies, jonka kanssa olet viestitellyt, kertomasi jo paljastaa miehen.
Kokonaisuus ratkaisee, ei mikään yksittäinen asia. Itsekkin pidän tietyistä asioista pimpin ulkonäön suhteen, mutta ei se avaintekijä ole vaan on kaikki olleet hyviä ja mieluisia vaikka ulkoisesti eivät olleet haaveiden mukaiset.
Ihan varmasti kelpaat ja mies on tyytyväinen rintoihisi, kun tapaatte. Ei varmasti suhde olen rintojen koosta kiinni, se on varma, kun ihmiset eivöt ole enää teinejä, vasn keski-ikäisiä.
Lantio ja peppu mies
Vierailija kirjoitti:
Lantio kyllä aikoinaan kehittyi normaalia paremminkin. Minulla on siis normaalia leveämpi lantio ja ihan hyvä perse. Miten noi rinnat jäi noin pieniksi? En käsitä. Eli en ole kuitenkaan mallia "poikamainen vartalo".
ap
Näinhän se yleensä menee kun leveä lantio, reitevä, iso pylly, niin pieni ja hento yläosa.
Korosta sitä puolta, mikä omassa kropassa ja ulkonäössä on parasta sinun omasta mielestäsi.
Ja sitä rintamusta voi saada pukuvalinnoilla vähän pöyhemmän näköiseksi, kun käyttää topattuja liivejä, runsaita huiveja tai jotain hörhelöitä, jotka tuo runsautta siihen poven seudulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt, ihan hyvät ne on.
No mutta jos tämä nettituttavuus on sanonut, että tykkää isoista rinnoista, niin enhän mä ikinä voi nähdä häntä. Mulla ei ole isoja rintoja. Tuntisin aina hänen kanssaan oloni vajavaiseksi.
En minäkään tapaisi miestä, joka sanoisi, että tykkää isoista rinnoista ja mulla ei niitä olisi. Miksi ihmeessä haluaisin sellaisen tavata. Etsit sellaisen miehen, joka tykkää pienistä tai hänelle ei ole väliä millaiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Otan susta vaimon, pienet rinnaton ihanat😍
Etpäs vaan minä,minä rakastan pieniä rintoja 🥰
Älä huoli,on niitäkin miehiä jotka tykkäävät pienistä rinnoista. Toisaalta ei kai niillä ole mitään väliä.
Lukuisia hyvännäköisiä naisia on, joilla on olemattomat rinnat. Urheilijoilla usein on. Mutta heidän kroppansa on silti upea.
Ja rintalihaksia treenaamalla kyllä saa miehustaan muotoa lisää, jos haluaa.
No mutta kun mulla on sellainen ajatus nyt, että pitää olla isot rinnat, jotta mies edes suostuu tapailemaan tai että pystyisi edes rakastumaan.