Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (1931)
Vierailija kirjoitti:
"Parodia on mahdotonta, sillä ne tekevät sen itse". (Paavo Haavikko)
Totta, tämä d ainakin! Saman jankkaus on Donaldillakin tehokeinona. Toisto ja taas toisto.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa sivistynyt hienostunut kansallisaarteemme 🥰. Olet aivan omaa luokkaasi naisia.
Kenellepä tämän kohdistat? Sivistyneitä täällä on vähän, naisia enemmän. Hienostuneita ei taida olla lainkaan.
Hän on miesten suosikki ykkönen, siksi naisissa voimakas nujerrus ja kiusaaminen häntä kohtaan. Miehet näkee kuvion selvästi. Nainen on julmin susi upealle naiselle eikä häntä siedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, tämä d ainakin! Saman jankkaus on Donaldillakin tehokeinona. Toisto ja taas toisto.
Make the thread great again!
Vierailija kirjoitti:
Danderemonk_Tomi kirjoitti:
Mä mietin kirjasto-ja tietopalvelualan perustutkintoa. Sopisi varmaan mulle. Joutuisin muuttamaan kotikulmiltani, jos haluaisin päiväopetuksena lähinä opiskella. Hirvittää kaikki asiat muutosta, uudessa ympäristössä asioimisesta, palvelujen saatavuudesta, uusista ihmisistä, uudesta kodista, vanhempien ja tuttujen jäämisestä kauas... ja yksin pärjäämisestä. Ääääks! 😰
Rohkeasti vaan uutta kohti! Ihan hyvä on nuorena muuttaa omilleen, siinä huomaa pärjäävänsä ja saa uusia ystäviä.Suotuisia tuulia elämäsi purrelle.
Kiitos. Olen jo kolmikymppinen, mutta estyneisyys ei ole helpottanut. Pikemminkin pahentunut täällä vilkkaalla, ylikansoitetulla pääkaupunkiseudulla. Onneksi Helsingissä voi ilmeisesti opiskella osana merkonomin tutkinnon laajennusta kirjasto-ja tietopalvelujen ammattitutkinnon. Luulin jo, että lähin lähiopiskelupaikka olisi ollut Tampereen kupeessa 😵
Aiheuttaako lentokoneiden katselu teille sellaista samalla odotuksen ja haikeuden tunnetta? Käytiin kummipojan kanssa katsomassa lentokoneita ja samalla kun unelmoin tulevasta matkasta, huomasin että oloni haikea ja surullinen.
Minäkin olen tavallaan tosi kyllästynyt Helsinkiin, tai pääkaupunkiseutuun. Olen elänyt ja kulkenut täällä niin kauan, tuntuu että tämä on jo niin nähty. Kaipaisin jotain vaihtelua, mutta haluaisin kuitenkin asua kaupungissa tai ainakin lähellä. Haluan myös meren olevan lähellä. Toiset isovanhemmat on Turun saaristosta ja siellä seudulla olen aina viihtynyt. Toisaalta viihdyn suurissakin kaupungeissa, joten ihmisten määrä ei ole mikään ongelma.
On ollut superlaiska lauantai. Olen kirjaimellisesti maannut koko päivän sohvalla puhelinta tai telkkaria katsoen. Edelleen on hampaat pesemättä ja kylpytakki ollut aamusta asti päällä. Nukuin huonosti koko tämän viikon. Viime yönä nukuin vihdoin hyvin ja aamulla tavallista pidempään. Halusin vaan laiskotella. Nukuin päiväunetkin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tavallaan tosi kyllästynyt Helsinkiin, tai pääkaupunkiseutuun. Olen elänyt ja kulkenut täällä niin kauan, tuntuu että tämä on jo niin nähty. Kaipaisin jotain vaihtelua, mutta haluaisin kuitenkin asua kaupungissa tai ainakin lähellä. Haluan myös meren olevan lähellä. Toiset isovanhemmat on Turun saaristosta ja siellä seudulla olen aina viihtynyt. Toisaalta viihdyn suurissakin kaupungeissa, joten ihmisten määrä ei ole mikään ongelma.
Mä oon niin arka, etten uskalla muuttaa yksin täältä pois ilman tukiverkostoa. En luota sosiaalisiin taitoihini muodostaa ja ylläpitää ihmissuhteita, jos muuttaisin uudelle paikkakunnalle. Siksi hirvittää uudet yhteisöt ja kuviot vapaaehtoistyön ja muun arkeni ulkopuolella. Olen niin hidas tutustumaan uusiin ihmisiin.
Mut nyt iltatoimiin ja animea katsomaan Crunchyrollista. Öitä kaikille! 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dorisressu spämmännyt viidesti saman "kahvia ja jäätelöä" asian eri sanoilla vaan. Sakea tyyppi tai sitten muistisairaus alkanut pahemmin kuin luultiinkaan. Parodiaa ihan itse vahingossa kuten muutkin viestit häneltä. Säälittää.
Ei kato Hartolassa tapahdu mitään. Tämä on Tapahtuma, josta voi kertoa kymmenen kertaa ja huomenna muistella viidesti. Pienet on ympyrät.
Kun ne kukkien mullatkin on jo suunniteltu vaihtaa, voi ettäs! Kohta vaihdetaan. Ruukut jo mietitty.
On tuolla Hercule Poirotilla aikas, öh, erikoiset nuo viikset oikeen kun lähikuvassa näkyy. Tämmöstä mietin näin lauantai-iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa sivistynyt hienostunut kansallisaarteemme 🥰. Olet aivan omaa luokkaasi naisia.
Kenellepä tämän kohdistat? Sivistyneitä täällä on vähän, naisia enemmän. Hienostuneita ei taida olla lainkaan.
Se on tuo OgE. Kehuu itseään omien kommenttien jälkeen, kuten kaksplussallakin aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kato Hartolassa tapahdu mitään. Tämä on Tapahtuma, josta voi kertoa kymmenen kertaa ja huomenna muistella viidesti. Pienet on ympyrät.
Kun ne kukkien mullatkin on jo suunniteltu vaihtaa, voi ettäs! Kohta vaihdetaan. Ruukut jo mietitty.
Sinä olet kirjoittanut kaikki ja vastaat omiisi. Kaikki tietävät mitä teet. Olet psykoosissa. Hän apua itsellesi. Et ole tuossa kunnossa kelvollinen edes huoltajaksi, jos sinulla on lapsia. Et huolehdi heistä, vaan vainoilet harhoissasi. Jonkun pitää tehdä lasu sinusta. Milloin ruokit lapsesi viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dorisressu spämmännyt viidesti saman "kahvia ja jäätelöä" asian eri sanoilla vaan. Sakea tyyppi tai sitten muistisairaus alkanut pahemmin kuin luultiinkaan. Parodiaa ihan itse vahingossa kuten muutkin viestit häneltä. Säälittää.
Naurattaa kun saa kahvia ja jäätelöä joskus. Voi raukkaa. Puheensorinaakin kuultu. Ettäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleita ja pitkähiuksisia molemmat D:t. Valehtelua, epäluotettavuutta ja toistoa ja jankkausta.
Kevät tulee, talon seinustalla lumikellot on nupulla ja sisällä olevat krookukset pukkaa lehtiä. Nyt kun lähtee töistä klo 16 niin huomaa selkeästi eron marras-joulukuuhun valon suhteen. Ensi viikon jälkeen Thaimaahan. Odotan matkaa, mutta samalla luen vähän huolestuneena matkustustiedotteita. Nyt kuitenkin vielä yksi viikko, tämän aamun aloitin tehokkaasti pyykinpesulla. Sitten kirjastoon palauttamaan kirjat, Schindlerin lista tuli luettua. Oliko jollain niitä kirjavinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
'Pulleita lihavia D:t, ohut tukka lyhyt ja rajusti ylipainoinen.'
Tämä oli huumorisatiiria - itseni kustannuksella.
Plagioin trollin viestiä.
Se oli minulta..
(Olen kokoa xs, en xl😄).
Hyvää huomenta. Liputan tämän.
Älkää jatkako viestin jakamisella.
E
Jee jee, minusta tuli lottovoittaja!
Saan voitolla luultavasti kukkamultapussin :)