Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa
Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html
Kommentit (3091)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää, että täällä esitetään, millaisia mielipiteitä Kirkillä oli, ikään kuin selityksenä tälle murhalle. Samalla tehdään oikeutetuksi se, että ihminen tapetaan mielipiteittensä takia.
Sanoja ja ajatuksia vastaan taistellaan sanoilla ja ajatuksilla, ei luodeilla.
kirkiä ei tapettu mielipiteensä takia Kirkin otti päiviltä ihan Trumpin miehet
Folio on nyt Lidlissä tarjouksessa
Ehkä nämä ilakoitsijat oikeasti haluavat sisällissotaa. Sekin on mahdollista.
Minusta sekä äärioikeisto että äärivasemmisto ovat lähellä fasisteja. En näe eroa niiden välillä.
Vierailija kirjoitti:
pitääkö kaikkien nyt käydä sanomassa jossain, että tuomitsen poliittiset murhat? Teittekö te oikeistolaiset niin, kun Minnesotassa demokraattipoliitiokot pistettiin kylmäksi? Tekikö Charlie Kirk niin?
Teitkö itse aloituksen noista demokraattipolitiikkojen murhista tänne Vauvaan? En huomannut sitä.
Täällä on ketju niistä murhista, eikä todellakaan ole samanlaista ilkkumista kuin tässä ketjussa. Kertoo tasan kaiken fasistikommareista.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6103766/usassa-murhattu-demokraattipoli…
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää, että täällä esitetään, millaisia mielipiteitä Kirkillä oli, ikään kuin selityksenä tälle murhalle. Samalla tehdään oikeutetuksi se, että ihminen tapetaan mielipiteittensä takia.
Väärin. Täällä esitetään Kirkin mielipiteitä oikeutuksena sille, ettei tunne empatiaa häntä kohtaan. Henkilökohtaisesti uskon, että maailma on parempi paikka ilman häntä.
Ok. Minna Keravalta tässä tuomitsee tässä ampuma-aseväkivallan ja poliittiset murhat.
Varmaan vaikutti nyt.
Olisikohan ollut parempi jos Charlie Kirk olisi tehnyt sen? Eikä puolustellut uhrien määrää ja ilkkunut poliittisten murhien uhriksi joutuneiden demokraattien kustannuksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Oikeisto yritti jo nyt jakaa väärää tietoa, että muka luoteihin olisi kirjoitettu jotain tekstiä. Ja hetki sitten ilmoittivat, että muka pitäisi ottaa aseet pois transeilta... ..ja nyt yllättäen sitten kirk ammutaan ja siinä on muka tiettyä tekstiä (ei ollut, vaan oli oikeiston levittämä vale) Onko oikeiston kannattajat niin tyhmiä ettei ymmärrä kuviota?
Oikeisto? Kyllä nuo iltapäivälehdet, missä niistä teksteistä kirjoitettiin, on ihan täysin vasemmalle kallellaan.
Eipäs höpötellä. Iltapäiväkehdet ovat persujen äänitorvia.
Mites se persuus siellä ilmenee 😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Näissä tapauksissa pitää katsoa kuka hyötyy tilanteesta kaikista eniten.
Myös fasistit ja oikeisto on aina käyttäneet False Flag menetelmää saadakseen kannatusta enemmän ja kiinnittämään huomion johonkin muuhun, kuin mitä he itse tekevät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Näissä tapauksissa pitää katsoa kuka hyötyy tilanteesta kaikista eniten.
Myös fasistit ja oikeisto on aina käyttäneet False Flag menetelmää saadakseen kannatusta enemmän ja kiinnittämään huomion johonkin muuhun, kuin mitä he itse tekevät
Antaako Jumala Kirkolle anteeksi hänen vihanlevittämisensä ja kiivailunsa pahuuden puolesta?
Tämähän oli se sankari joka haukku suomalaisia venäläisksi ja kuinka Suomi on erittäin venäläinen. Katoin silloin joitain tuon videoita, niin täysi ääliöhän toi oli. Tyypillä ollut asioihin mitään tietopohjaa, vaan oma mielipide mistä tiennyt mitään. Joissain tapauksissa lynkkas ihan täysin jonkun joka kysyi jotain. Ilmastonmuutoskin oli täyttä paskaa. Sai mitä janosi sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Hänet kutsuttiin Taivaan kotiin.
Että jatketaan vain rukoilua eikä vahingossakaan tehdä mitään millä voisi olla jotain vaikutusta mihinkään?
Sama taho joka oli Trumpin murhayrityksen yllyttäjänä oli varmasti tämänkin ampumisen takana. Ja seuraavankin. Nämähän eivät tähän tietenkään lopu.
Luulen että seuraavaksi ammutaan joku vasemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitääkö kaikkien nyt käydä sanomassa jossain, että tuomitsen poliittiset murhat? Teittekö te oikeistolaiset niin, kun Minnesotassa demokraattipoliitiokot pistettiin kylmäksi? Tekikö Charlie Kirk niin?
Teitkö itse aloituksen noista demokraattipolitiikkojen murhista tänne Vauvaan? En huomannut sitä.
Täällä on ketju niistä murhista, eikä todellakaan ole samanlaista ilkkumista kuin tässä ketjussa. Kertoo tasan kaiken fasistikommareista.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6103766/usassa-murhattu-demokraattipoli…
Vai kertooko vähäisestä ymmärryksesi tasosta :D Fasistikommari on kyllä hieno sana, vähän kuin p i h t a r i h u o r a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Täällä esitetään Kirkin mielipiteitä oikeutuksena sille, ettei tunne empatiaa häntä kohtaan. Henkilökohtaisesti uskon, että maailma on parempi paikka ilman häntä.
Miten? Miksi aina pitää lypsää perusteluja!?
Vierailija kirjoitti:
Luulen että seuraavaksi ammutaan joku vasemmalta.
Ihmisille on tyypillistä tunne että tilit pitää tasata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä tapauksissa pitää katsoa kuka hyötyy tilanteesta kaikista eniten. Myös fasistit ja oikeisto on aina käyttäneet False Flag menetelmää saadakseen kannatusta enemmän ja kiinnittämään huomion johonkin muuhun, kuin mitä he itse tekevät
Kannattaa ostaa sitä foliota useampi paketti
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nämä ilakoitsijat oikeasti haluavat sisällissotaa. Sekin on mahdollista.
Kyllä on hyvin mahdollista.