Onko pakko olla tyly ihastuneelle miehelle jos tämä tulkitsee ystävällisyyden vastakaiuksi? Muita vaihtoehtoja?
Jos on jo kerran antanut suorasanaisesti mutta kohteliaasti pakit kun tämä on pyytänyt treffeille, mutta jälkeenpäin tämä silti aina uudestaan vaikuttaa pitävän mahdollisena vastavuoroisen romanttisen kiinnostuksen syttymistä johtuen ystävällisestä kohtelusta, niin jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi olla tyly? Tämä loukkaantuu tylystä kohtelusta varmasti, mutta mitä muuta voi tehdä?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä tuossa on vaikeaa? Aina olen juuri tuolla tavalla päässyt treffeille. Jos tuon enemmän pitää miehelle vinkkejä antaa niin sitten häntä joko ei kiinnosta tai on niin tyhmä ettei tajunnut. Molemmat lopputulokset ovat täysin ok minulle.
En halua sellaista jolle tuo ei riittävä vinkki ole, eihän yhteisestä elämisestä tulisi yhtään mitään jos toinen on sosiaalinen tolvana. Sosiaaliset tolvanatnä sitten voivat hengata keskenään.
Niin, eli kuten sanoin, ainoa asia mikä erottaa "signaalin" normaalista kanssakäymisestä on naisen kiinnostus ja siltikin, jos joku josta nainen EI ole kiinnostunut lukee näistä samaisista signaaleista kiinnostusta, on hän epätoivoinen pervo joka on ihan sekaisin, kun luuli että joku kahvilasta mainitseminen olisi jonkinlainen kiinnostuksen merkki. :D
Ihan pskapuhetta. Jos mies ei osaa lukea kasvoja ja kehonkieltä niin hän ei ole minun kohderyhmääni, ja olen kiitollinen siitä että sen voi nuin helpolla selvittää.
Sosiaalisesti älykäs mies kyllä ymmärtää mistä on kyse. Katseita on monenlaisia, ja useimmille ihmisille niiden erot ovat ilmiselviä. Sinulle ilmeisesti ei. Et siis ole kohderyhmääni, enkä sinua kumppaniksi voisi koskaan harkita.
Oma mieheni näkee jo kävelytyylistä tai siitä miten kahvikupin lasken pöydälle, että millä mielellä olen, ja osaa kysyä esim että "mikä nyt on jännää?", ja saattaa innostua hieman itsekin ennen kuin edes tietää mitä tulen sanomaan.
Kävin aikoinaan ravintolassa ja eräs vanha mies kysyi, että voiko tulla seuraani juttelemaan. Niin sanoin, että toki, mutta sanoin jo heti hänelle, että ei sitten mitään muuta kuin jutella ja osti viinilasin minulle ja kerroin vielä tämänkin jälkeen hänelle, että en halua mitään muuta. Niin pyysi tämän jälkeen seksiä minulta, kun tarjosi minulle se yhden viinilasin? Ja haukkui minua tämän jälkeen, kun en suostunut hänen matkaansa? Miten jotkut eivät ymmärrä lainkaan puhetta? Hän oli naimissa oleva mies ja sanoin hänelle, että miltä mahtaa vaimosta tuntua tämä sinun puheesi ja jätin hänet yksin ravintolaan juomaan sitä kaljaansa.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni näkee jo kävelytyylistä tai siitä miten kahvikupin lasken pöydälle, että millä mielellä olen, ja osaa kysyä esim että "mikä nyt on jännää?", ja saattaa innostua hieman itsekin ennen kuin edes tietää mitä tulen sanomaan.
Niin, on se ihme että ihminen, jonka kanssa on elänyt yhdessä mahdollisesti vuosikymmenet, osaa lukea toista jossain määrin sanattomasti :D
Nyt oli kyse jostain aivan muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet saa niin vähän ystävällisyyttä osakseen että ihastuvat helposti kun sitä kerran saavat. En oikein osaa muuta neuvoa kuin että kylmennät välejä ja olet asiallinen. Kyllä se siitä. T. mies 32 v.
Nolo uhriutuja.
Väärin. Kertoi totuuden. Tietämättäsi jopa todistit sen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi mennä ystävänä treffeille ja katsoa mitä tulee. Et sinä voi tietää millainen ihminen on heti. Itse yritän olla ystävällinen kaikille. Ainakin saisit uuden ystävän.
Hyi fittan. Mene itse mieskaveriesi kanssa treffeille. Anna persettä. Et voi tietää miten hyvältä se tuntuu ennen kuin kokeilet.
Voisitko olla yhtään tyhmempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, on se ihme että ihminen, jonka kanssa on elänyt yhdessä mahdollisesti vuosikymmenet, osaa lukea toista jossain määrin sanattomasti :D
Nyt oli kyse jostain aivan muusta.
Osasi kyllä heti alusta asti, oikeastaan melkein kaikista ihmisistä. Ja minä hänestä (ja yleensä muistakin) saman. Suurin osa ihmisistä reagoi näihin, joko tietoisesti tai tiedostamatta, toki herkkyysasteet eroavat. Se on normaalia. Täysi ymmärtämättömyys näistä on epänormaalia.
Aika (10v) on enemmänkin jalostanut tuota yhteiseloa siihen suuntaan että näemme jopa kenen kanssa toinen viestittelee, tai että onko innostumisen aihe esim harrastukseen liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon miten miehiin suhtaudutaan nykypäivänä, niin onhan se selvä että vastakkaisen sukupuolen ystävällisyys on todella positiivinen asia. Sekin menee sitten päin honkia. Tästä seuraa lisää vihaa naisia kohtaan. N
T. Katkeroitunut incel-Pertti "N"
Olet itse luuseri, joka ei tajua olla hiljaa
"Vastaus: nainen tiesi miesten pakkiraivosta ja jatkoi siksi platonisesti ystävällistä käytöstään pelastaakseen miehet kasvot ja säästääkseen hänen tunteita, sekä mahdollisen kaveruutenne. Ja hän ei "ollut kiinnostunut" sinusta vaan ystävällinen ihminen. Sekopäistä kuvitella, että ystävällisyys = tuo halua panna mua."
Tämä sepustus lähinnä kertoo siitä, miten sekaisin sinä olet.
Jätä miesraukka yksinkertaisesti rauhaan? Älä sano yhtään turhaa sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla tekemisissä kydeisen miehen kanssa?
Jos tarvitsen muuttoapua tai muuta sellasta
-ap
Hanki muuttoapuasi ja muut "miesten työt" muualta. Itse ostan nämä palveluna, niin ei tarvitse kiusata kavereita tai ihastuneita. Minusta on törkeää roikottaa jotain mukana vain hyödyn näkökulmasta. -eri
Ei miehistä ole muuta iloa kuin niistä saatava hyöty. Mitä sä sekoilet?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla tekemisissä kydeisen miehen kanssa?
Jos tarvitsen muuttoapua tai muuta sellasta
-ap
Hanki muuttoapuasi ja muut "miesten työt" muualta. Itse ostan nämä palveluna, niin ei tarvitse kiusata kavereita tai ihastuneita. Minusta on törkeää roikottaa jotain mukana vain hyödyn näkökulmasta. -eri
Ei miehistä ole muuta iloa kuin niistä saatava hyöty. Mitä sä sekoilet?
-ap
Kiitos ystävällisistä sanoistasi....
Vierailija kirjoitti:
Ehkä parasta olisi vain ampua miestä silmien väliin.
Äijät kun ei tajua edelleenkään, että EI ON EI. Varsinkaan jos sen sanoo nätisti.
Olisko tällainen messinkirukkanen kiva? Loppuis se kituminen.
Tai sitten vain ilmoittaa miehen työpaikalle ja poliisille että mies yritti raisk ata.
Jos ei joudu linnaan, lähtee sentäät työt alta. Pitää sit huolen että seuraa linkkarissa missä duunissa on, ja muistaa ilmoittaa koeajan puitteissa teosta ja siitä että mies ahdistelee edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä parasta olisi vain ampua miestä silmien väliin.
Äijät kun ei tajua edelleenkään, että EI ON EI. Varsinkaan jos sen sanoo nätisti.
Olisko tällainen messinkirukkanen kiva? Loppuis se kituminen.
Tai sitten vain ilmoittaa miehen työpaikalle ja poliisille että mies yritti raisk ata.
Jos ei joudu linnaan, lähtee sentäät työt alta. Pitää sit huolen että seuraa linkkarissa missä duunissa on, ja muistaa ilmoittaa koeajan puitteissa teosta ja siitä että mies ahdistelee edelleen.
Oikein! Mitäs puhui naiselle.
Jos on jo kerran antanut suorasanaisesti mutta kohteliaasti pakit --- niin jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi olla tyly?
Varmaankin. Ainakin pitää olla vielä jämäkämpi ja suorasukaisempi. Esim.:
"Taisit viimeksi luulla, että vaan vitsailin, mutta tarkoitin ihan oikeasti, että en ole kiinnostunut mistään romanttisesta sinun kanssasi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minusta on törkeää roikottaa jotain mukana vain hyödyn näkökulmasta."
Niin miksi sitten? Ovatk miehet mielestäsi jotenkin erityisen hyvää, hauskaa ja nautinnollista seuraa vai? Omasta mielestäni eivät.
Minulla on miehiä ystävinä, ja ovat kyllä todella hyvää ja hauskaa seuraa. Ovat toki fiksuja yksilöitä. Myös veljeni ja isäni kanssa viihdyn erinomaisesti.
Miehiä on monenlaisia, fiksuja ja vähemmän fiksuja, samoin kuin naisiakin.
Ne siat haluavat vain päästä siittämään sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi sitten? Ovatk miehet mielestäsi jotenkin erityisen hyvää, hauskaa ja nautinnollista seuraa vai? Omasta mielestäni eivät.
Minulla on miehiä ystävinä, ja ovat kyllä todella hyvää ja hauskaa seuraa. Ovat toki fiksuja yksilöitä. Myös veljeni ja isäni kanssa viihdyn erinomaisesti.
Okei, jännä etten ole itse tavannut yhtäkään vaikka tuttuihin kuulunut kaikenlaisia miehiä tohtoristasolta metsästäjin. Ehkäpä standardimme hyvälle seuralle on sitten vaa yksinkertaisesti erilainen.
Tai sitten liikumme erilai
Onnekkuudesta varmaan ei oo kyse, toi toinen vaikuttaa tosi hankalalta tyypiltä, hengaa täällä palstalla ja psykoottisesti huutaa siitä et miehet vaan siittää siittää siittää, varmaan on jotain älyllisiä haasteita...
Hän edustaa tavallista suomalaista naista. Kaikki naiset ajattelevat juuri tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, jännä etten ole itse tavannut yhtäkään vaikka tuttuihin kuulunut kaikenlaisia miehiä tohtoristasolta metsästäjin. Ehkäpä standardimme hyväll
Siitoshullu tuli pilaamaan tämänkin ketjun. Tää ei ainakaan naisten asialle tee yhtään mitään hyvää! Yksi mätä omena pilaa muiden naisten mainetta täällä todella tehokkaasti.
Palstan perusteella hän on kyllä vain keskiverto nainen, ei edes erityisen paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä tuossa on vaikeaa? Aina olen juuri tuolla tavalla päässyt treffeille. Jos tuon enemmän pitää miehelle vinkkejä antaa niin sitten häntä joko ei kiinnosta tai on niin tyhmä ettei tajunnut. Molemmat lopputulokset ovat täysin ok minulle.
En halua sellaista jolle tuo ei riittävä vinkki ole, eihän yhteisestä elämisestä tulisi yhtään mitään jos toinen on sosiaalinen tolvana. Sosiaaliset tolvanatnä sitten voivat hengata keskenään.
Niin, eli kuten sanoin, ainoa asia mikä erottaa "signaalin" normaalista kanssakäymisestä on naisen kiinnostus ja siltikin, jos joku josta nainen EI ole kiinnostunut lukee näistä samaisista signaaleista kiinnostusta, on hän epätoivoinen pervo joka on ihan sekaisin, kun luuli että joku kahvilasta mainitseminen olisi jonkinlainen kiinnostuksen merkki. :D
Mikä tässä on sinulle ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sillä samalla tavalla kuin mieskin, eli suoralla puheella. Naiset eivät yksinketaisesti ole ollenkaan niin kiinnostuneita miehistä, mitä toivoisitte, ja siksi aloitteita ei tule.
Miksi ihmeessä kukaan edes haluaisi miestä, joka vaan peilaa naisen kiinnostusta eli lukee jotain signaaleja ja sitten vasta huomioi naisen? Sama flirttailla peilille, tai itse asiassa jopa parempi, sillä pienemmät riskit.
Salli minun nauraa. Ei todellakaan ilmaise kiinnostustaan suoralla puheella, vaan odottaa että se josta on kiinnostunut, tajuaa jostain 5s kestävästä katseesta kiinnostuksen, tai siitä sivulauseessa kahvilan mainitsemisesta, että hän haluaisi kahville.
Ja mikä tuossa on vaikeaa? Aina olen juuri tuolla tavalla päässyt treffeille. Jos tuon enemmän pitää miehelle vinkkejä antaa niin sitten häntä
Sosiaaliset tolvanat ovat samoja, jotka eivät anna koskaan periksi tai suuttuvat syvästi torjunnasta. Ehkä ymmärtävät ettei niitä uusia tilaisuuksia tule.