Onko pakko olla tyly ihastuneelle miehelle jos tämä tulkitsee ystävällisyyden vastakaiuksi? Muita vaihtoehtoja?
Jos on jo kerran antanut suorasanaisesti mutta kohteliaasti pakit kun tämä on pyytänyt treffeille, mutta jälkeenpäin tämä silti aina uudestaan vaikuttaa pitävän mahdollisena vastavuoroisen romanttisen kiinnostuksen syttymistä johtuen ystävällisestä kohtelusta, niin jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi olla tyly? Tämä loukkaantuu tylystä kohtelusta varmasti, mutta mitä muuta voi tehdä?
Kommentit (106)
Ja tosiaan vastauksena kysymykseesi.
Jos mies ei reagoi rationaaliseen vuorovaikutukseen (puhe) niin hän on aina tavoitettavissa samoilla metodeilla kuin muutkin eläimet (väkivalta). Eli joo, kun satutat miestä joka häiritsee sinua eikä usko puhetta, hän ehdollistuu kippun ja siihen, että sinä et olekaan turvallinen ja kiva kohde häiriköidä, vaan vaarallinen ja uhkaava. Sitten miehen psykopatiasta riippuen hän joko kiihottuu tästä lisää tai jättää sinut rauhaan. Kivusta kiihottuvaan toimi kuolleen leikkiminen eli kohtelet häntä jatkossa kuin häntä ei olisi olemassakaan, kuin hän olisi ilmaa.
Arvaa mistä tiedän? Koska näitä hulluja tulee väkisinkin vastaan jos on vähänkään viehättävä nainen.
Ei ne ymmärrä muuta kuin kylmästi ghostaamalla...
t: Naisista kiinnostunut nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokaisen tervejärkisen ihastuneenakin pitäisi tajuta kun sanotaan että ei kiitos. Sen jälkeen tylytys aivan ansaittua jos kuvittelee että saisi toisen vielä jotenkin pehmitettyä ja jatkaa touhuaan.
Aivan. Voisi sanoa että tietynlaista henkistä väkivaltaa tuo, että jatkaa jahtaamista kiellosta huolimatta.
Miten saisi ne vanhat uskomukset haihtumaan, että naiset tykkää kun niitä jahdataan ja tavoitellaan, tai että miehen pitää olla itsevarma ja päällekäyvä, että kelpaa. Harhateille menee vaan touhut tältä pohjalta.
Se kiima kuuluu samaan apinavaistokategoriaan kuin tappeleminenkin ja tämä ilmiö on se, joka johtaa myös r aiskauksiin. Mies on yksinkertisesti niin omien pikku eläinaivojensa hallinnassa, ettei hahmota ja pysty reagoimaan siihen, mitä ympärillä tapahtuu. Tai siis, ei reagoi hienovaraisiin ärsykkeisiin, kuten puheeseen. Kipuun ja hengenvaaraan kyllä reagoi myös kiimainen.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä musu meininkiä että tuolleen yrittää uuvuttaa
Mutta sitä ootte tilanneet. "Itsevarma mies joka tietää mitä haluu eikä mikään vässykkä..."
Ei. Vika ei ole naisissa, vaan ihan teissä miehissä. Opetelkaa sosiaalisia taitoja ja tunnetaitoja-molempia voi oppia ,ja sen jälkeen ette käyttäydy enää niin idioottimaisesti....
Ap, kannattaa olla tyly ja suora. Jotkut miehet eivät vaan tajua muunlaista viestintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieli voi muuttua. Ja monet naiset muka pystyvät olemaan kavereita miehen kanssa, kunnes ihastuminen ajan saatossa tapahtuu ja pelkkä kaveruus loppuu.
Oletko koskaan saanut lähestymiskieltoa? Kuulostat stalkkaajalta.
Oletko jo päässyt päiväkodista? Kuulostat lapselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minusta on törkeää roikottaa jotain mukana vain hyödyn näkökulmasta."
Niin miksi sitten? Ovatk miehet mielestäsi jotenkin erityisen hyvää, hauskaa ja nautinnollista seuraa vai? Omasta mielestäni eivät.
Minulla on miehiä ystävinä, ja ovat kyllä todella hyvää ja hauskaa seuraa. Ovat toki fiksuja yksilöitä. Myös veljeni ja isäni kanssa viihdyn erinomaisesti.
Miehiä on monenlaisia, fiksuja ja vähemmän fiksuja, samoin kuin naisiakin.
Okei, jännä etten ole itse tavannut yhtäkään vaikka tuttuihin kuulunut kaikenlaisia miehiä tohtoristasolta metsästäjin. Ehkäpä standardimme hyvälle seuralle on sitten vaa yksinkertaisesti erilainen.
Tai sitten liikumme erilaisissa piireissä, ja olen ollut onnekkaampi ystävieni suhteen kuin sinä.
Omituista ilkeilyä sinun suunnaltasi, en nyt oikein usko että tuollaista ansaitsin .
Onnekkuudesta varmaan ei oo kyse, toi toinen vaikuttaa tosi hankalalta tyypiltä, hengaa täällä palstalla ja psykoottisesti huutaa siitä et miehet vaan siittää siittää siittää, varmaan on jotain älyllisiä haasteita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon miten miehiin suhtaudutaan nykypäivänä, niin onhan se selvä että vastakkaisen sukupuolen ystävällisyys on todella positiivinen asia. Sekin menee sitten päin honkia. Tästä seuraa lisää vihaa naisia kohtaan. N
Minusta ongelmana ei ole naisen ystävällisyys, vaan miehen typeryys. Minusta ihastuneelle miehelle voi sanoa ystävällisesti, että en ole sinusta kiinnostunut nyt enkä tulevaisuudessa ja toivon sinun löytävän sen mitä etsit. Tämän jälkeen ei tarvitse enää ottaa viestejä vastaan. Jos viestejä vielä tulee, voi saman vastauksen antaa uudestaan.
Olen pahoillani kaikkien ystävällisten naisten puolesta, että osa meistä miehistä on niin tyhmiä 🤗.
M53, älykäs yksilö, joka ei oleta ystävällisyydestä muuta kuin, että kyseessä on ystävällinen tyyppi
Tämä
Tuo on male priviledge -puheta, missä mies uskoo kun ystävällisesti toinen mies sanoo ei. Näin ei ole aina naisten kohdalla ja tässä ketjussa oli juuri siitä kyse: kun mies ei usko, kun sanoo ystävällisesti ei. Mies ei tätä käsitä, kun häntä ei ole kukaan koskaan kiellosta huolimatta r aiskannut. Vielä. Maailman muuttuessa ja naisten kieltäytyessä miesten yrityksistä he alkavat kohdistamaan tätä käytöstä enenevissä määrin toisiinsa ja esim. poikalapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi sitten? Ovatk miehet mielestäsi jotenkin erityisen hyvää, hauskaa ja nautinnollista seuraa vai? Omasta mielestäni eivät.
Minulla on miehiä ystävinä, ja ovat kyllä todella hyvää ja hauskaa seuraa. Ovat toki fiksuja yksilöitä. Myös veljeni ja isäni kanssa viihdyn erinomaisesti.
Okei, jännä etten ole itse tavannut yhtäkään vaikka tuttuihin kuulunut kaikenlaisia miehiä tohtoristasolta metsästäjin. Ehkäpä standardimme hyvälle seuralle on sitten vaa yksinkertaisesti erilainen.
Tai sitten liikumme erilai
No ettekö? Montako kertaa vuodessa sinä simuloit siittämistä? Tuskin alle 52 eli kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten liikumme erilaisissa piireissä, ja olen ollut onnekkaampi ystävie
Tai sitten sinulla ei yksinkertaisesti ole kokemusta paremmasta. Suurin osa naisista ei ole elänyt vuottakaan ilman miesseuraa, tuskin sinäkään kun isääsi ja veljiäsikin kehut.
Näitä kommentteja kun lukee, on ihan hyvä, että pysytte siellä piilossa jatkossakin. Aika lapsellista ja typerää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ettekö? Montako kertaa vuodessa sinä simuloit siittämistä? Tuskin alle 52 eli kerran viikossa.
Siitoshullu tuli pilaamaan tämänkin ketjun. Tää ei ainakaan naisten asialle tee yhtään mitään hyvää! Yksi mätä omena pilaa muiden naisten mainetta täällä todella tehokkaasti.
Kyllä pitää.
Mulla on yksi keski-ikäinen mies kaveri. ja siis ihan kaveri/ ystävä on.
Välillä tälle tulee jotain rakkauspuuskia ja silloin mä estän hänet Wa ja olen sanonut rumastikin.
On kuitenkin mukava ihminen ja kaverina kiva ja hauska niin en ihan ole välejä katkaissut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten liikumme erilaisissa piireissä, ja olen ollut onnekkaampi ystävie
Tai sitten sinulla ei yksinkertaisesti ole kokemusta paremmasta. Suurin osa naisista ei ole elänyt vuottakaan ilman miesseuraa, tuskin sinäkään kun isääsi ja veljiäsikin kehut.
Tai ehkäpä sinulla ei ole kokemusta paremmasta? Ehkä tosiaan liikut vääränlaisissa piireissä? Tai ehkä olet itsekin mies, joka haluaa vain trollata ja saada naiset vaikuttamaan sekopäiltä?
Järkkymätön tylyys tai joku mies kuvioissa jollain tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinun ehkä kannattaisi lopettaa se päihdeporukoissa hengaaminen ja tulla tavallisten, mukavien ihmisten maailmaan joskus tutustumaan.
Ihan ymmärrettävää että sellaisissa piireissä ei ole hyvä olla. Toivottavasti löydät fiksumpia ihmisiä elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se varmaan ainoa keino on. Vältellä tai olla tyly, jos ei voi vältellä.
Itsellä siitä hankala tilanne, että mies ei ole tehnyt edes aloitetta, joten en voi antaa pakkeja, mutta on jo vuoden verran käyttäytynyt jotenkin muuten kuin vain työkaverillisesti. Tulee monta kertaa päivässä juttelemaan, lähtee lounaalla aina samaan aikaan, selvästi on jotenkin flirtti sävy siinä. En ole itse lainkaan kiinnostunut, joten pyrin vastailemaan asiallisen kuivasti. Se ei innostusta näytä sammuttavan. Toivon, että lopettaisi seurailemiseni, mutta kun ei ole tosiaan tehnyt mitään aloitetta, niin en kai voi työkaverille vaan sanoa että en halua että sä tuut mun kanssa aina lounaalle tai tuut juttelemaan.
Miksi olet antanut tilanteen jatkua vuoden? Jos toinen tulee häiritsemään työntekoasi, voit vaan sanoa että ala laputtaa, teen töitä. Ihan kenelle hyvänsä joka töissä tulee juoruilemaan. Ja jos se aina änkeää samaan aikaan lounaalle, voit ihan vaan sanoa, että tahdon nollata päätäni yksin lounaalla, voitko olla hiljaa. Ota vaikka kirja mukaan ja jos tyyppi puhuu, sano, että hei, etkö näe että luen?
Se toinenhan on jo käyttäytynyt perin huonosti häiritsemällä ensin työntekoasi ja sitten omaa aikaasi, joten miksi sille pitäisi yrittää kohtelias olla?
Luin kerran hyvän sanonnan siitä rajojen asettamisesta: Rajat asetetaan aina ITSELLE. Sinä asetat itsellesi rajat, miten sallit muiden sinua kohtelevan. Ja sinä olet selvästi jättänyt sen tekemättä, et ole selkeästi ITSELLESI määritellyt mitä siedät ja mitä et, ja siksi olet nyt tuossa tilanteessa.
Kokemuksesta muuten tiedän, että ihmisille saa olla huomattavankin töykeä tuollaisissa tilanteissa, eikä siitä mitään sen kummempaa seuraa. Loukkaantuvat ehkä hetkeksi, mutta mitäpä siitä kun itse aloittivat tunkeilun.
Eilen juuri sain ikävän tilanteen laukeamaan nopeasti kun oltiin menossa asuntonäyttöön ja myytävän talon naapuri tuli aukomaan päätään(kävi avautumassa kaikille näytössä kävijöille, joku kylähullu vissiin). Nostin vaan kädet pystyyn kesken sen lauseen ja sanoin: "Säästäpä henkeäsi, mua ei kiinnosta enkä muutenkaan osta taloa missä on kollot naapurit." Tyyppi hämmentyi ja mykistyi.
Elämä on merkittävästi helpompaa kun lakkaa välittämästä siitä, mitä muut sinusta ajattelevat tai että mahtaako ne loukkaantua kun ensin ovat olleet sinua kohtaan niin maan perkeleellinen riesa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, jännä etten ole itse tavannut yhtäkään vaikka tuttuihin kuulunut kaikenlaisia miehiä tohtoristasolta metsästäjin. Ehkäpä standardimme hyväll
Mitä mainetta? Sitä, että heitä saisi siittää rajattomasti vai?
Itse ajattelisin, että olen jo kertonut miten asia on enkä voi tehdä enempää. Antaisin siis vain olla.
Aivan. Voisi sanoa että tietynlaista henkistä väkivaltaa tuo, että jatkaa jahtaamista kiellosta huolimatta.
Miten saisi ne vanhat uskomukset haihtumaan, että naiset tykkää kun niitä jahdataan ja tavoitellaan, tai että miehen pitää olla itsevarma ja päällekäyvä, että kelpaa. Harhateille menee vaan touhut tältä pohjalta.