Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko olla tyly ihastuneelle miehelle jos tämä tulkitsee ystävällisyyden vastakaiuksi? Muita vaihtoehtoja?

Vierailija
10.09.2025 |

Jos on jo kerran antanut suorasanaisesti mutta kohteliaasti pakit kun tämä on pyytänyt treffeille, mutta jälkeenpäin tämä silti aina uudestaan vaikuttaa pitävän mahdollisena vastavuoroisen romanttisen kiinnostuksen syttymistä johtuen ystävällisestä kohtelusta, niin jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi olla tyly? Tämä loukkaantuu tylystä kohtelusta varmasti, mutta mitä muuta voi tehdä?

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni joutui eräälle kaveriporukan laitamilla pyörivälle tyypille sanomaan että jättää minut rauhaan kun minun sanaani ei uskonut... Itsensä tyrkyttäminen oli siinä vaiheessa kestänyt jo pari vuotta. Yleensä hanskaan nämä tilanteen kyllä itse mutta tämä kaveri oli niin sinnikäs että ei minua uskonut alkuunsakaan. Hänet sitten lopulta jätettiin koko porukan ulkopuolelle lopullisesti, kun avasimme suumme aiheesta. Ei enää tule kutsutuksi minnekään menoihin nykyään. Vähän käy sääliksi, mutta oli mennyt jo sen verran ikäväksi stalkkaamiseksi että valinta oli minä tai hän. 

Vierailija
22/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla tekemisissä kydeisen miehen kanssa?

Jos tarvitsen muuttoapua tai muuta sellasta

-ap

Hanki muuttoapuasi ja muut "miesten työt" muualta. Itse ostan nämä palveluna, niin ei tarvitse kiusata kavereita tai ihastuneita. Minusta on törkeää roikottaa jotain mukana vain hyödyn näkökulmasta. -eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Hanki muuttoapuasi ja muut "miesten työt" muualta. Itse ostan nämä palveluna, niin ei tarvitse kiusata kavereita tai ihastuneita. Minusta on törkeää roikottaa jotain mukana vain hyödyn näkökulmasta. -eri

Tuo ei ollut ap, vaan joku mies joka on jostain syystä katkera naisille. 

Eri

Vierailija
24/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon miten miehiin suhtaudutaan nykypäivänä, niin onhan se selvä että vastakkaisen sukupuolen ystävällisyys on todella positiivinen asia. Sekin menee sitten päin honkia. Tästä seuraa lisää vihaa naisia kohtaan. N

Minusta ongelmana ei ole naisen ystävällisyys, vaan miehen typeryys. Minusta ihastuneelle miehelle voi sanoa ystävällisesti, että en ole sinusta kiinnostunut nyt enkä tulevaisuudessa ja toivon sinun löytävän sen mitä etsit. Tämän jälkeen ei tarvitse enää ottaa viestejä vastaan. Jos viestejä vielä tulee, voi saman vastauksen antaa uudestaan.

Olen pahoillani kaikkien ystävällisten naisten puolesta, että osa meistä miehistä on niin tyhmiä 🤗.

M53, älykäs yksilö, joka ei oleta ystävällisyydestä muuta kuin, että kyseessä on ystävällinen tyyppi

Vierailija
25/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää... Käännyt muutaman kerran kannoillasi kun hän kävelee vastaan ja näyttää että on tulossa juttelemaan. Tyhmimmänkin luulisi tajuavan. 

Vierailija
26/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Eri

Ok, sori. Putosin kyydistä. Mutta onhan näitä hyväksikäyttäjiä miehissä ja naisissa. Miehillä se suuntautuu seksiin ja naisilla näihin miesten hommiin.

Vierailija
27/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä naisissakin varmasti yhtälailla. Nähnyt muutaman keissin, ei kivaa miehellekään. 

Vierailija
28/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mieli voi muuttua. Ja monet naiset muka pystyvät olemaan kavereita miehen kanssa, kunnes ihastuminen ajan saatossa tapahtuu ja pelkkä kaveruus loppuu. 

Minä ehdotin, että oltaisi vain kavereita. Hänelle se tarkoitti, että nähdään joka ikinen viikonloppu ja viikollakin pidetään yhteyksiä. Olisi minulta jäänyt elämäni rakkaus löytymättä, jos olisin tämän kiihkeän ihailijan pillin mukaan tanssinut.

-eri-

Minulla oli samanlainen naispuoleinen kaveri. Sinnikkäästi yritti ja lopulta laittoi todella rivoja kuvia. Ymmärsi kun sanoin että haen lähestymiskiellon jos ei lopu. M

Vierailija
29/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näitä naisissakin varmasti yhtälailla. Nähnyt muutaman keissin, ei kivaa miehellekään. 

Ei ole, koska on todella hätäiseen valheellisten syytösten kohteena. 

Vierailija
30/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Eri

Ok, sori. Putosin kyydistä. Mutta onhan näitä hyväksikäyttäjiä miehissä ja naisissa. Miehillä se suuntautuu seksiin ja naisilla näihin miesten hommiin.

Miesten hommien hyväksikäyttöön en ole kyllä törmännyt, ihan hyvässä hengessä aina nuorempina muutot hoidettiin kimpassa porukalla. Nykyään onneksi kaikilla on sen verran rahaa että muutot hoitaa ammattilaiset.

Mutta jotkut ihastuneet naiset kyllä osaavat olla yhtä rasittavia kuin nämä jotkut ihastuneet miehetkin.

Veljeni ikkunaan kävi joskus joku nainen heittelemässä lumikokkareita keskellä yötä... On naimisissa ja lapsia. 😀 Aika kovasti piti tälle sanoa ennen kuin ymmärsi, ja blokata somessa ja puhelinnumero. 

Vierailija
31/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon miten miehiin suhtaudutaan nykypäivänä, niin onhan se selvä että vastakkaisen sukupuolen ystävällisyys on todella positiivinen asia. Sekin menee sitten päin honkia. Tästä seuraa lisää vihaa naisia kohtaan. N

Minusta ongelmana ei ole naisen ystävällisyys, vaan miehen typeryys. Minusta ihastuneelle miehelle voi sanoa ystävällisesti, että en ole sinusta kiinnostunut nyt enkä tulevaisuudessa ja toivon sinun löytävän sen mitä etsit. Tämän jälkeen ei tarvitse enää ottaa viestejä vastaan. Jos viestejä vielä tulee, voi saman vastauksen antaa uudestaan.

Olen pahoillani kaikkien ystävällisten naisten puolesta, että osa meistä miehistä on niin tyhmiä 🤗.

M53, älykäs yksilö, joka ei oleta ystävällisyydestä muuta kuin, että kyseessä on ystävällinen tyyppi

Tämä on hyvä ohje. Itsellä nämä vaikeimmat tapaukset löytyy aina töistä ja sitten on ns. sukuun tulleita ja se vaikeuttaa tilannetta monin verroin. On pakko kommunikoida ja pitää yhteyttä ja silti viestiä ettei kiinnosta ja tilanne ei tästä muutu.

Vierailija
32/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parasta olisi vain ampua miestä silmien väliin. 

Äijät kun ei tajua edelleenkään, että EI ON EI. Varsinkaan jos sen sanoo nätisti.

Olisko tällainen messinkirukkanen kiva? Loppuis se kituminen.

Vierailija
33/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole muuta keksinyt. Tästä oli juuri keskustelua threadsissakin, miten psykoottisesti miehet kohtelevat naisia aina potentiaalisina panoina, tyttöystävinä tai vaimoina, vaikka olisi kyse esim. ammatillisesta tapahtumasta tai nainen ei ole osoittanut mitään kiinnostuksen merkkejä, ollut vain normaalin ystävällinen. Omanlaisensa seksuaalisen häirinnän muoto tuokin

Suurin osa miehistä uskoo kun sanoo ei ja suuttuu silti vähintään salaa, joten etpä menetä mitään sillä, että olet tyly. Pakkiraivo tulee joka tapauksessa. 

PAITSI tietysti jos valehtelet että sinulla on miesystävä tai aviomies, niin silloin mies ei raivostu sinulle. Ehkä. Jotkut raivostuvat siitäkin: "ai sulla on joku muu".

Jatkossa kannattaa vaan vältellä kaikkea mieskontaktia, ellei tämä ole sinulle tosiaan potentiaalinen parittelukumppani. Ja kun tajuat, että ei olekaan, hankkiutua miehestä mahdollisimman nopeasti eroon, ettei tuo psykoosi syvene. Riski rikoksen uhriksi joutumisesta kasvaa, mitä lähemmäs miehen päästät.

Vierailija
34/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

"Minusta on törkeää roikottaa jotain mukana vain hyödyn näkökulmasta."

Niin miksi sitten? Ovatk miehet mielestäsi jotenkin erityisen hyvää, hauskaa ja nautinnollista seuraa vai? Omasta mielestäni eivät.

Vierailija
35/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet saa niin vähän ystävällisyyttä osakseen että ihastuvat helposti kun sitä kerran saavat. En oikein osaa muuta neuvoa kuin että kylmennät välejä ja olet asiallinen. Kyllä se siitä. T. mies 32 v.

Ja tuo sairaalloinen siittämiskäytös on juuri se syy miksi teitä ei voi kohdella ihmisinä. Saaman tien jos on ystävällinen niin mies kaivaa siittimen esiin ja alkaa siittämään. Tai sitten tulkitsee, että nainen vonkaa siitetyksi tulemista, jos sattuu olemaan itse varattu. Oksettavaa.

Vierailija
36/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi sitten? Ovatk miehet mielestäsi jotenkin erityisen hyvää, hauskaa ja nautinnollista seuraa vai? Omasta mielestäni eivät.

Minulla on miehiä ystävinä, ja ovat kyllä todella hyvää ja hauskaa seuraa. Ovat toki fiksuja yksilöitä. Myös veljeni ja isäni kanssa viihdyn erinomaisesti.

Miehiä on monenlaisia, fiksuja ja vähemmän fiksuja, samoin kuin naisiakin.

Vierailija
37/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Eri

Aika eri tason palvelus kantaa jotain esinettä kuin tarjota sukuelimensä häpäistäväksi ja sotkettavaksi miehen paskaperimällä. Oksetavaa edes verrata tällaista. Normaalit ihmiset auttavat toisiaan kantamaan asioita tai tekemään palveluksia ihan ilman että yrittää tunkeutua toisen kehoon ja rikkoa tämän itsemääräämisoikeutta: sitä kutsutaan yhteisöllisyydeksi. Miehet ovat kerta kaikkiaan oksettavia.

Vierailija
38/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sina tulla minu 

Vierailija
39/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on miehiä ystävinä, ja ovat kyllä todella hyvää ja hauskaa seuraa. Ovat toki fiksuja yksilöitä. Myös veljeni ja isäni kanssa viihdyn erinomaisesti.

Okei, jännä etten ole itse tavannut yhtäkään vaikka tuttuihin kuulunut kaikenlaisia miehiä tohtoristasolta metsästäjin. Ehkäpä standardimme hyvälle seuralle on sitten vaa yksinkertaisesti erilainen.

Vierailija
40/106 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, jännä etten ole itse tavannut yhtäkään vaikka tuttuihin kuulunut kaikenlaisia miehiä tohtoristasolta metsästäjin. Ehkäpä standardimme hyvälle seuralle on sitten vaa yksinkertaisesti erilainen.

Tai sitten liikumme erilaisissa piireissä, ja olen ollut onnekkaampi ystävieni suhteen kuin sinä.

Omituista ilkeilyä sinun suunnaltasi, en nyt oikein usko että tuollaista ansaitsin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme