Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua enää tätä deittailua

Vierailija
08.09.2025 |

Olen keski ikäinen mies 41 v ja en tajua enää deittailua. Kyseessä on siis Facebook dating, en ymmärrä alussa menee hyvin ja juttu luistaa myös nainen kysyy jotain. Sitten yhtäkkiä hiljenee täysin mykäksi, ei vastaa viesteihin ja voi mennä monta päivää ettei vastaa, onko nainen vain vääränlainen ja häntä ei kiinnosta? Kyllä mä itse otan yhteyttä ja olen hyvin aktiivinen pitään yhteyttä myös nopeasti haluan nähdä, ei sen näin pitäisi mennä että toinen kiinnostuu vain. En tiedä kai sitten jokin vika minussa on. Nykyään ei sitten millään pääse treffeille asti saati tapaamaan naista.

Kommentit (247)

161/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa lähtisitte ulos sieltä deittiappien ja facebookin virtuaalimaailmasta ja kokeilisitte kohdata ihmisiä ihan naamakkain. 

M59+

Vierailija
162/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä jankutat kaikkia asioitasi. Luuletko että kukaan jaksaa kuunnella sellaista? Ei jaksa.

jahas millanen sit pitäs olla? MIksei saisi jankata? En tiedä mistä se tulee, ei olla tutkittu.

Varaa aika tutkimuksiin niin sitten ehkä ymmärrät paremmin itseäsi, ja muitakin. 

kerrohan tarkemmin mihin tutkimuksiin?

Neuropsykologisiin tutkimuksiin. Varaat ajan vaikkapa Mehiläiseen ja sieltä sitten eteenpäin. 

Ei tarvi koska en ole vammainen.

Näissä tutkimuksissa todetaan esim add ja autismi. Etkös itsekin tuossa epäillyt add:ta. Se olisi hyvä ottaa selville, sitten ymmärtäisit paremmin miksi ihmiset suhtautuvat sinuun niin kuin suhtautuvat, ja voisit saada ongelmiisi apua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä jankutat kaikkia asioitasi. Luuletko että kukaan jaksaa kuunnella sellaista? Ei jaksa.

jahas millanen sit pitäs olla? MIksei saisi jankata? En tiedä mistä se tulee, ei olla tutkittu.

Varaa aika tutkimuksiin niin sitten ehkä ymmärrät paremmin itseäsi, ja muitakin. 

Neuropsykologisiin tutkimuksiin. Varaat ajan vaikkapa Mehiläiseen ja sieltä sitten eteenpäin. 

Ei tarvi koska en ole vammainen.

Näissä tutkimuksissa tode

Kuten sanoin add adhd tutkimus maksaa yli 1000 € 

Vierailija
164/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei kelpaa normaali tavallinen mies, käy vakituisesti töissä ei käytä paljoo päihteitä, urheilee joka päivä 5 km lenkit ja kehittää itseään, niinku mä en ymmärrä, parempi sitte vaa olla yksin ja keskittyä muihin juttuihin, ei ollenkaa etsi naista ja unohtaa deittiapit

Sun "paljoo päihteitä" oli ainakin vielä hetki sitten 5-6 kaljaa illassa. Lisäksi olet räyhännyt täällä todella rumasti kännipäissäsi. 

Mitähän "itsensä kehittäminen" mahtaa olla? 

Sori mutta en juo ollenkaan alkoholia.

Valehtelet taas. 

Vierailija
165/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi koska en ole vammainen.<

Julkisen puolen kautta saa lähetteen tutkimuksiin, näistä max käyntimaksut.

Vierailija
166/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei kelpaa normaali tavallinen mies, käy vakituisesti töissä ei käytä paljoo päihteitä, urheilee joka päivä 5 km lenkit ja kehittää itseään, niinku mä en ymmärrä, parempi sitte vaa olla yksin ja keskittyä muihin juttuihin, ei ollenkaa etsi naista ja unohtaa deittiapit

Sun "paljoo päihteitä" oli ainakin vielä hetki sitten 5-6 kaljaa illassa. Lisäksi olet räyhännyt täällä todella rumasti kännipäissäsi. 

Valehtelet taas. 

No sinä nyt jauhat ihme paskaa kyllä, katsoisit peiliisi.

Vierailija
167/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sitten se kaljamaha on naisille se ongelma ja tietenkin päihteet, ja ymmärrän toki.

Sun inhottava ja katkera luonne on suurin ongelma. Sä voit selittää itsellesi ihan mitä vaan, mutta itsekin näet, että tuolla on kaljamahaisia miehiä hyvissä parisuhteissa. Miksi niissä ei maha ole ongelma? Mieti, Allu, mieti. 

En tiedä mistä puhut, mutta okei, oletko itse täydellinen kerrohan se minulle? Haluan tietää?

Ei löytääkseen kumppanin ja pystyäkseen pitkään suhteeseen tarvitse olla todellakaan täydellinen, vain sä kuvittelet näin. 

-Eri

Vierailija
168/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tänne kannata kirjottaa mitää, ihmiset jauhaa paskaa, ovat ilkeitä haukkuvat sun muuta, eiköhän tämä ole nähty, lähden urheilemaan.

Vierailija
169/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sitten se kaljamaha on naisille se ongelma ja tietenkin päihteet, ja ymmärrän toki.

Sun inhottava ja katkera luonne on suurin ongelma. Sä voit selittää itsellesi ihan mitä vaan, mutta itsekin näet, että tuolla on kaljamahaisia miehiä hyvissä parisuhteissa. Miksi niissä ei maha ole ongelma? Mieti, Allu, mieti. 

En tiedä mistä puhut, mutta okei, oletko itse täydellinen kerrohan se minulle? Haluan tietää?

Ei löytääkseen kumppanin ja pystyäkseen pitkään suhteeseen tarvitse olla todellakaan täydellinen, vain sä kuvittelet näin. 

-Eri

En minäkään ole, mulla on paljon velkaa, vakityö ja käytän päihteitä, mitä sitten?

Vierailija
170/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet taas. 

No sinä nyt jauhat ihme paskaa kyllä, katsoisit peiliisi.

Sanoo Allu, jonka tiedetään riehuneen täällä humalapäissään useammankin kerran 😂

Vierailija
171/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Jospa lähtisitte ulos sieltä deittiappien ja facebookin virtuaalimaailmasta ja kokeilisitte kohdata ihmisiä ihan naamakkain. 

Samaa mieltä, järkevin viesti koko ketjussa, mutta eihän nämä kuuntele.

Vierailija
172/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet taas. 

No sinä nyt jauhat ihme paskaa kyl

Mistä ihmeestä sä puhut, no ihan sama jos pidät minua Alluna, ei mua vähempää kiinnosta :D.

Vierailija
173/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

En minäkään ole, mulla on paljon velkaa, vakityö ja käytän p

Niin siis käytät. Montako persoonaa sulla omien laskujesi mukaan on????

Vierailija
174/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo haukkukaa vain, ei tänne paskaan jaksa mitää kirjottaa, heido, yksin pärjää vallan mainiosti.

Vierailija
175/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

En minäkään

Voisitko vaikka kuolla pois kiitos?

Vierailija
176/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

En minäkään

Tää alkaa todellakin olemaan jo parodiaa, kun Allu omassa ketjussaan väittelee itsensä kanssa, käyttääkö päihteitä vai ei 🤔😂🤪

Vierailija
177/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en kirjota enää mitään. Heido luuserit hankkikaa elämä tai menkää sinne leipäjonoon hakemaan ruokaa luuserit.

Vierailija
178/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin add adhd tutkimus maksaa yli 1000 € 

Sinullahan on työpaikka, pystyt tuon kyllä säästämään. 

Vierailija
179/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tarpeeksi kiinnostava. Kyllä minä ainakin naisena haluan treffailla kiinnostavien miesten kanssa.

No miten niin en ole? Voi se toki olla niinkin, mutta kyllä mussa ihan hyviä ominaisuuksia olen ja kaikkee, mutta ei se tämmöistä joskus ollut siis tarkotan suoraa sanoen nuorempana, vaikka en mikää vanha ole vieläkään.

Kannattaisi lukea paljon, ja sivistää itseäsi. Kielenkäyttösi paljastaa, ettet hallitse edes virkkeenmuodostusta. 

Vierailija
180/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

En minäkään ole, mulla on paljon velkaa, vakityö ja käytän päihteitä, mitä sitten? 

Nyt siis myönnät että valehtelit alkoholin käytöstä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän