Mä en tajua enää tätä deittailua
Olen keski ikäinen mies 41 v ja en tajua enää deittailua. Kyseessä on siis Facebook dating, en ymmärrä alussa menee hyvin ja juttu luistaa myös nainen kysyy jotain. Sitten yhtäkkiä hiljenee täysin mykäksi, ei vastaa viesteihin ja voi mennä monta päivää ettei vastaa, onko nainen vain vääränlainen ja häntä ei kiinnosta? Kyllä mä itse otan yhteyttä ja olen hyvin aktiivinen pitään yhteyttä myös nopeasti haluan nähdä, ei sen näin pitäisi mennä että toinen kiinnostuu vain. En tiedä kai sitten jokin vika minussa on. Nykyään ei sitten millään pääse treffeille asti saati tapaamaan naista.
Kommentit (246)
Mutta voisi ekana laihduttaa ja mahaa pienemmäksi, siitä lähdetään.
Onneksi on asioita hyvin, 2 työtä teen ja yritän kehittää itseäni ja kuntoilen, näillä mennään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on asioita hyvin, 2 työtä teen ja yritän kehittää itseäni ja kuntoilen, näillä mennään eteenpäin.
Et sinä minnekään eteenpäin ole menossa kun täällä joka päivä samaa asiaa jankkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä minnekään eteenpäin ole menossa kun täällä joka päivä samaa asiaa jankkaat.
kyllä olen jo mennytkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian aktiivinen. Nainen ajattelee että haluat vain panna. Madalla aktiivisuuttasi niin huomaat, että koho alkaa nykiä.
Mitä tarkoitat? Eikö saisi ollenkaa laittaa viestiä ja ottaa yhteyttä? Odotella viikko et nainen kysyy mitä kuuluu :D?
Älä pommita viesteillä. Se aiheuttaa hyvin todennäköisesti ahdistuksen.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian aktiivinen. Nainen ajattelee että haluat vain panna. Madalla aktiivisuuttasi niin huomaat, että koho alkaa nykiä.
Mitä tarkoitat? Eikö saisi ollenkaa laittaa viestiä ja ottaa yhteyttä? Odotella viikko et nainen kysyy mitä kuuluu :D?
M35
Mä luulen että se voi olla mun vika, mä yleensä pommitan mä tykkään laittaa viestejä, en varmaa sitten osaa enää tutustua naisiin.
Miten naisiin sitten tutustua jos ei ne halua nähdä nopeasti ja edes vastata viesteihin?
Ei naiset ees vastaa täälä nii antaa niiden olla, jatkan laihduttamista ja teen paljon töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset ees vastaa täälä nii antaa niiden olla, jatkan laihduttamista ja teen paljon töitä.
Tee niin ja pidä vähän taukoa palstailussa.
Yhdessä ketjussa innostuitte varaamaan sakemannin pentuja. Mihin tämä jäi? Saku piireissä pyörii paljon yksinäisiä naisia joista suurimmalta osalta löytyy omat rahat. Tulette nyt vaan reippaasti kehiin! Tiedustelkaa naaraita. Paperit lähetätte Kennelliitolle.: https://www.thekennelclub.org.uk/litter-adverts/published-litter-advert…
https://www.thekennelclub.org.uk/litter-adverts/published-litter-advert…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tarpeeksi kiinnostava. Kyllä minä ainakin naisena haluan treffailla kiinnostavien miesten kanssa.
No miten niin en ole? Voi se toki olla niinkin, mutta kyllä mussa ihan hyviä ominaisuuksia olen ja kaikkee, mutta ei se tämmöistä joskus ollut siis tarkotan suoraa sanoen nuorempana, vaikka en mikää vanha ole vieläkään.
Mua ainakin ahdistaa jos koko ajan pommitetaan ja heti halutaan nähdä. Aivan varmasti hiljenen. Tosin osaan sanoa siitä.
Mä olen aivan eri. Juuri sovin treffit erään mukavan miehen kanssa. Hän tulee kotikaupunkiini vierailulle lokakuussa, asumme eri maissa ja tutustuimme alunperin työn merkeissä. Itse en todellakaan halua ylimääräistä viestittelyä harrastaa kun ne viestit sisältää välillä aivan mitä sattuu. Kiva sitten kun on luonut tunneyhteyden johonkin, joka on satuhahmo kun on viesteillä pystynyt huijaamaan. Kyllä mahdollisimman nopea näkeminen karsii ne jyvät akanoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tarpeeksi kiinnostava. Kyllä minä ainakin naisena haluan treffailla kiinnostavien miesten kanssa.
No miten niin en ole? Voi se toki olla niinkin, mutta kyllä mussa ihan hyviä ominaisuuksia olen ja kaikkee, mutta ei se tämmöistä joskus ollut siis tarkotan suoraa sanoen nuorempana, vaikka en mikää vanha ole vieläkään.
Ai miten niin et ole? Sulta on miljoona kertaa kysytty, mitä sulla on annettavaa naisellesi ja parisuhteelleesi. Siis muutakin kun "hyviä ominaisuuksia ja kaikkee" ja 40tonnin velat, mutta IKINÄ KOSKAAN et ole osannut vastata, vaan lopulta alat haukkumaan naisia, ts todellisuudessa tihkut katkeruutta ja naisvihaa, etkä ole pätkääkään kiinnostunut kehittämään itseäsi tai parisuhdetaitojasi.
Mä todella toivon luettuani sun postauksia eräänkin kymmentä, ettei yksikään nainen edes erehdy tutustumaan suhun. Sä alat ilkeäksi ja pahantahtoiseksi heti, kun et saa mitä haluat.
Jos olisit komea, naiset hakeutuisivat seuraasi. Koska uliset täällä, et ole komea.
Hyväksy tosiasiat, aloita hormonihoidot ja varaa aika sukupuolenvaihtoleikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Mä luulen että se voi olla mun vika, mä yleensä pommitan mä tykkään laittaa viestejä, en varmaa sitten osaa enää tutustua naisiin.
Sä jankutat kaikkia asioitasi. Luuletko että kukaan jaksaa kuunnella sellaista? Ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sitten se kaljamaha on naisille se ongelma ja tietenkin päihteet, ja ymmärrän toki.
Sun inhottava ja katkera luonne on suurin ongelma. Sä voit selittää itsellesi ihan mitä vaan, mutta itsekin näet, että tuolla on kaljamahaisia miehiä hyvissä parisuhteissa. Miksi niissä ei maha ole ongelma? Mieti, Allu, mieti.
Lisäksi Allu valehtelee silmät suut täyteen. Sen jälkeen luulee olevansa oikea palkinto. Hyi stna.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kelpaa normaali tavallinen mies, käy vakituisesti töissä ei käytä paljoo päihteitä, urheilee joka päivä 5 km lenkit ja kehittää itseään, niinku mä en ymmärrä, parempi sitte vaa olla yksin ja keskittyä muihin juttuihin, ei ollenkaa etsi naista ja unohtaa deittiapit
Sun "paljoo päihteitä" oli ainakin vielä hetki sitten 5-6 kaljaa illassa. Lisäksi olet räyhännyt täällä todella rumasti kännipäissäsi.
Mitähän "itsensä kehittäminen" mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sitten pitäs etsiä joku työtön sossuluukulla käyvä nainen joka ei tee mitään ja on tukeva ja ei oo ees kauniskaan vielä, ei oikein nappaa sellainen.
Allu hei, sä et kelpaa edes tällaiselle naiselle. Et_kelpaa_kenellekään. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kelpaa normaali tavallinen mies, käy vakituisesti töissä ei käytä paljoo päihteitä, urheilee joka päivä 5 km lenkit ja kehittää itseään, niinku mä en ymmärrä, parempi sitte vaa olla yksin ja keskittyä muihin juttuihin, ei ollenkaa etsi naista ja unohtaa deittiapit
Sun "paljoo päihteitä" oli ainakin vielä hetki sitten 5-6 kaljaa illassa. Lisäksi olet räyhännyt täällä todella rumasti kännipäissäsi.
Mitähän "itsensä kehittäminen" mahtaa olla?
Sori mutta en juo ollenkaan alkoholia.
Koska Allu tekee monta samaa aloitusta joka päivä. Joskus vähän muuttaa otsikkoa...