Mä en tajua enää tätä deittailua
Olen keski ikäinen mies 41 v ja en tajua enää deittailua. Kyseessä on siis Facebook dating, en ymmärrä alussa menee hyvin ja juttu luistaa myös nainen kysyy jotain. Sitten yhtäkkiä hiljenee täysin mykäksi, ei vastaa viesteihin ja voi mennä monta päivää ettei vastaa, onko nainen vain vääränlainen ja häntä ei kiinnosta? Kyllä mä itse otan yhteyttä ja olen hyvin aktiivinen pitään yhteyttä myös nopeasti haluan nähdä, ei sen näin pitäisi mennä että toinen kiinnostuu vain. En tiedä kai sitten jokin vika minussa on. Nykyään ei sitten millään pääse treffeille asti saati tapaamaan naista.
Kommentit (247)
Kuka hitto jaksaa chattailla jossain sovelluksessa päivätolkulla? Se on 1-3 päivää max ja deitille. Näin on ollut ja on oleva.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen ammattikoulun käynyt duunari ei kelpaa. Pitää käydä korkeakoulu. Omistaa melko uusi auto. Rahaa hyvä palkka. Tällästä tämä on.
Tunnen parisuhteessa olevia tavallisia duunareita, joilla on vain anmattikoulu käytynä ja autokin vanha. Kohdallasi syy on joku muu.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Kuka hitto jaksaa chattailla jossain sovelluksessa päivätolkulla? Se on 1-3 päivää max ja deitille. Näin on ollut ja on oleva.
Jätin kokonaan väliin tuon chattailyn ja sovellukset. Tanssikurssilta lavatansseihin ja sieltä treffeille toimi hyvin.
M59+
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätin kokonaan väliin tuon chattailyn ja sovellukset. Tanssikurssilta lavatansseihin ja sieltä treffeille toimi hyvin.
Ilmeisesti mussa on vaan vikaa.
Oon vissiin menny elämässäni vaan alaspäin
Varmaan siksi ei naiset kiinnostu.
Jos ne vaikenee päiväkausiksi niin anna olla ja mene etsimään seuraavaa.
Työtön joka juo alkoholia sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Oon vissiin menny elämässäni vaan alaspäin
Jaa, sama määkiminen jatkuu edelleen. Sulle on myös kerrottu, että sä olet alimman tason mies. Miksi? Koska valehtelet täysin häpeämättömästi, olet ilkeä suustasi, väkivaltainen ja vaikka muuta väität, vihaat naisia ja uhkailet kaikkia, etenkin naisia, väkivallalla kun suutut.
Vuodesta toiseen samat jutut sulla. Ja aina samat itsensä kehittämiset, päihteiden lopettamiset, laihdutukset ja velkojen maksut.
Silti et kehity mihinkään, kaljamaha vain kasvaa ja samoin velkasi.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan aivan mahdotonta tässä pisteessä/ millanen on. Löytää nainen. Naiset vaatii niin liikoja!!!
Allulle liikaa vaadittu kun ei kelpaa valehteleva, aggressiivinen, misogyyninen, kouluttamaton, päihteitä käyttävä kaljamaha (tämä viimeinen Allun omasta kynästä).
Nyt naiset, skarpatkaa 🙄😂
Nuorempana sain naisia 25-30 tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan aivan mahdotonta tässä pisteessä/ millanen on. Löytää nainen. Naiset vaatii niin liikoja!!!
Allulle liikaa vaadittu kun ei kelpaa valehteleva, aggressiivinen, misogyyninen, kouluttamaton, päihteitä käyttävä kaljamaha (tämä viimeinen Allun omasta kynästä).
Nyt naiset, skarpatkaa 🙄😂
Melko sekopää olet kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta toiseen samat jutut sulla. Ja aina samat itsensä kehittämiset, päihteiden lopettamiset, laihdutukset ja velkojen maksut.
Silti et kehity mihinkään, kaljamaha vain kasvaa ja samoin velkasi
KYllä kehityn!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti et kehity mihinkään, kaljamaha vain kasvaa ja samoin velkasi
KYllä kehityn!!!!!
Ihmisillä on ongelmia ja on minullakin ongelmia ollut jo vuosia
Esim en ole kouluttautunut, huonoja kavereita jotka vaan ryyppää, paljon velkaa, ollut peli ongelmia, alkoholia mennyt, kyllä ymmärrän miksen kiinnosta naisia, hitto aina voi muuttua niin aion muuttau todellaki muutun jo tästä päivästä alkaen se on varma.
Ilmeisesti tälläinen mies ei kelpaa, olis pitäny se joskus tajuta ettei tee näitä virheitä ja nyt ei kelpaa ollenkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tavallinen ammattikoulun käynyt duunari ei kelpaa. Pitää käydä korkeakoulu. Omistaa melko uusi auto. Rahaa hyvä palkka. Tällästä tämä on.