Mä en tajua enää tätä deittailua
Olen keski ikäinen mies 41 v ja en tajua enää deittailua. Kyseessä on siis Facebook dating, en ymmärrä alussa menee hyvin ja juttu luistaa myös nainen kysyy jotain. Sitten yhtäkkiä hiljenee täysin mykäksi, ei vastaa viesteihin ja voi mennä monta päivää ettei vastaa, onko nainen vain vääränlainen ja häntä ei kiinnosta? Kyllä mä itse otan yhteyttä ja olen hyvin aktiivinen pitään yhteyttä myös nopeasti haluan nähdä, ei sen näin pitäisi mennä että toinen kiinnostuu vain. En tiedä kai sitten jokin vika minussa on. Nykyään ei sitten millään pääse treffeille asti saati tapaamaan naista.
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sitten se kaljamaha on naisille se ongelma ja tietenkin päihteet, ja ymmärrän toki.
Sun inhottava ja katkera luonne on suurin ongelma. Sä voit selittää itsellesi ihan mitä vaan, mutta itsekin näet, että tuolla on kaljamahaisia miehiä hyvissä parisuhteissa. Miksi niissä ei maha ole ongelma? Mieti, Allu, mieti.
En tiedä mistä puhut, mutta okei, oletko itse täydellinen kerrohan se minulle? Haluan tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian aktiivinen. Nainen ajattelee että haluat vain panna. Madalla aktiivisuuttasi niin huomaat, että koho alkaa nykiä.
Mitä tarkoitat? Eikö saisi ollenkaa laittaa viestiä ja ottaa yhteyttä? Odotella viikko et nainen kysyy mitä kuuluu :D?
Älä pommita viesteillä. Se aiheuttaa hyvin todennäköisesti ahdistuksen.
M35
Mä luulen että se voi olla mun vika, mä yleensä pommitan mä tykkään laittaa viestejä, en varmaa sitten osaa enää tutustua naisiin.
Sä jankutat kaikkia asioitasi. Luuletko että kukaan jaksaa kuunnella sellaista? Ei jaksa.
jahas millanen sit pitäs olla? MIksei saisi jankata? En tiedä mistä se tulee, ei olla tutkittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tarpeeksi kiinnostava. Kyllä minä ainakin naisena haluan treffailla kiinnostavien miesten kanssa.
No miten niin en ole? Voi se toki olla niinkin, mutta kyllä mussa ihan hyviä ominaisuuksia olen ja kaikkee, mutta ei se tämmöistä joskus ollut siis tarkotan suoraa sanoen nuorempana, vaikka en mikää vanha ole vieläkään.
Ai miten niin et ole? Sulta on miljoona kertaa kysytty, mitä sulla on annettavaa naisellesi ja parisuhteelleesi. Siis muutakin kun "hyviä ominaisuuksia ja kaikkee" ja 40tonnin velat, mutta IKINÄ KOSKAAN et ole osannut vastata, vaan lopulta alat haukkumaan naisia, ts todellisuudessa tihkut katkeruutta ja naisvihaa, etkä ole pätkääkään kiinnostunut kehittämään itseäsi tai parisuhdetaitojasi.
Mä todella toivon luettuani sun postauksia eräänkin kymmentä, ettei y
Ai mitä annettavaa, läheisyyttä, rakkautta, yhdessäoloa, katsoa leffoja, olla yhdessä rannalla, mitähän sä nyt tommosta jauhat minusta taas?. Velkaa on kaikilla ja monet ihmiset käyttää päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian aktiivinen. Nainen ajattelee että haluat vain panna. Madalla aktiivisuuttasi niin huomaat, että koho alkaa nykiä.
Mitä tarkoitat? Eikö saisi ollenkaa laittaa viestiä ja ottaa yhteyttä? Odotella viikko et nainen kysyy mitä kuuluu :D?
M35
Minua ei ahdista, mutta pidän sellaista pommittaja typeränä ja sosiaalisilta taidoiltaan rajoittuneelta. En vaivaudu vastaamaan pommittajille, laitan estoon.
naiset on niin muuttunettt ja vaatimukset kasvanut, en vain ymmärrä olen kai sit niin tavallinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Minua ei ahdista, mutta pidän sellaista pommittaja typeränä ja sosiaalisilta taidoiltaan rajoittuneelta. En vaivaudu vastaamaan pommittajille, laitan estoon.
just et ole sit mun tyyppinen nainen, mä odotan et nainen laittaa aktiivisesti myös itse viestiä ja osoittaa minulle että on kiinnostusta.
Miksi täälä aina haukutaan mies alimpaan rakoon? Olisi kiva tietää.
On varmasti naisissaki vikaa eikös naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kelpaa normaali tavallinen mies, käy vakituisesti töissä ei käytä paljoo päihteitä, urheilee joka päivä 5 km lenkit ja kehittää itseään, niinku mä en ymmärrä, parempi sitte vaa olla yksin ja keskittyä muihin juttuihin, ei ollenkaa etsi naista ja unohtaa deittiapit
Sun "paljoo päihteitä" oli ainakin vielä hetki sitten 5-6 kaljaa illassa. Lisäksi olet räyhännyt täällä todella rumasti kännipäissäsi.
Mitähän "itsensä kehittäminen" mahtaa olla?
Sori mutta en juo ollenkaan alkoholia.
Taas valehtelit. Tässäkin ketjussa olet sanonut käyttäväsi alkoholia kohtuullisesti. Toisessa paljon enemmän, ja olet myös palstaillut kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä jankutat kaikkia asioitasi. Luuletko että kukaan jaksaa kuunnella sellaista? Ei jaksa.
jahas millanen sit pitäs olla? MIksei saisi jankata? En tiedä mistä se tulee, ei olla tutkittu.
Varaa aika tutkimuksiin niin sitten ehkä ymmärrät paremmin itseäsi, ja muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaa aika tutkimuksiin niin sitten ehkä ymmärrät paremmin itseäsi, ja muitakin.
kerrohan tarkemmin mihin tutkimuksiin?
Vierailija kirjoitti:
naiset on niin muuttunettt ja vaatimukset kasvanut, en vain ymmärrä olen kai sit niin tavallinen mies.
Sinä et ole tavallinen, Allu. Olet hyvin epätavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole Allu. Vaikka sinä niin luulet. Olen normaali ihminen käyn töissä tienaan hyvin ja urheilen myös, teen hyviä asioita, en vain kelpaa naisille tälläisenä, ja ihmettelen syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuropsykologisiin tutkimuksiin. Varaat ajan vaikkapa Mehiläiseen ja sieltä sitten eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kelpaa normaali tavallinen mies, käy vakituisesti töissä ei käytä paljoo päihteitä, urheilee joka päivä 5 km lenkit ja kehittää itseään, niinku mä en ymmärrä, parempi sitte vaa olla yksin ja keskittyä muihin juttuihin, ei ollenkaa etsi naista ja unohtaa deittiapit
Sun "paljoo päihteitä" oli ainakin vielä hetki sitten 5-6 kaljaa illassa. Lisäksi olet räyhännyt täällä todella rumasti kännipäissäsi.
Mitähän "itsensä kehittäminen" mahtaa olla?
Sori mutta en juo ollenkaan alkoholia.
Taas valehtelit. Tässäkin ketjussa olet sanonut käyttäväsi alkoholia kohtuullisesti. Toisessa paljon enemmän, ja olet myös palstaillut kännissä.
Sori en valehtele mitään, mistä tommosta ees väität? En käytä yhtään alkoholia ei mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuropsykologisiin tutkimuksiin. Varaat ajan vaikkapa Mehiläiseen ja sieltä sitten eteenpäin.
Ei tarvi koska en ole vammainen.
Mutta naiset onhan teissäkin vikoja? Laihduttakaa ylipainoiset, ostakaa hienompia vaatteita, meikatkaa että kelpaatte miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole Allu. Vaikka sinä niin luulet. Olen normaali ihminen käyn töissä tienaan hyvin ja urheilen myös, teen hyviä asioita, en vain kelpaa naisille tälläisenä, ja ihmettelen syytä.
Taas valehtelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas valehtelet.
En valehtele. Tule katsomaan vaikka tänne :D?
No sinä varmasti voisit sairastua syöpään, olet kauhea ihminen.