Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua enää tätä deittailua

Vierailija
08.09.2025 |

Olen keski ikäinen mies 41 v ja en tajua enää deittailua. Kyseessä on siis Facebook dating, en ymmärrä alussa menee hyvin ja juttu luistaa myös nainen kysyy jotain. Sitten yhtäkkiä hiljenee täysin mykäksi, ei vastaa viesteihin ja voi mennä monta päivää ettei vastaa, onko nainen vain vääränlainen ja häntä ei kiinnosta? Kyllä mä itse otan yhteyttä ja olen hyvin aktiivinen pitään yhteyttä myös nopeasti haluan nähdä, ei sen näin pitäisi mennä että toinen kiinnostuu vain. En tiedä kai sitten jokin vika minussa on. Nykyään ei sitten millään pääse treffeille asti saati tapaamaan naista.

Kommentit (335)

Vierailija
321/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa laittaa edes yhtä viestiä vs. pommittaminen. Ovatko tosiaan sinusta aivan sama asia?

Ei kyllä ole.

Vierailija
322/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla, että keskustelu alkaa vapaapäivinä, mutta sitten kun käydään töissä, niin ei jää aikaa tai energiaa enää tekstailuun? Sitten jos toinen tykittää koko ajan viestiä, niin alkaa kyllästyttämään ja ärsyttämään. 

No sitä en miehenä ymmärrä, itse tykkään kyl laitella viestiä ja jopa pommittaakin, ei naiset ole ennen tälläisiä olleet, nykyää ei heitä kiinnosta, ennen he ottivat yhteyttä itsekkin ja pääsi treffeille. mikäs siis naisia vaivaa?

No se pommittaminen on ahdistavaa. Anna tilaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa laittaa edes yhtä viestiä vs. pommittaminen. Ovatko tosiaan sinusta aivan sama asia?

Voi laittaa viestin, mutta jos siihen ei vastata, anna olla. Jos vastataan, niin sitten  voi tietysti laittaa viestin. Mutta älä pommita viesteillä, jos ei vastata niin ei se muuksi muutu, varsinkaan kun puhut pullukoista, tasoista ja nirppanokista. 

Vierailija
324/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla, että keskustelu alkaa vapaapäivinä, mutta sitten kun käydään töissä, niin ei jää aikaa tai energiaa enää tekstailuun? Sitten jos toinen tykittää koko ajan viestiä, niin alkaa kyllästyttämään ja ärsyttämään. 

No sitä en miehenä ymmärrä, itse tykkään kyl laitella viestiä ja jopa pommittaakin, ei naiset ole ennen tälläisiä olleet, nykyää ei heitä kiinnosta, ennen he ottivat yhteyttä itsekkin ja pääsi treffeille. mikäs siis naisia vaivaa?

Okei olen antanut tilaa mut ei silti naiset ota minuun yhteyttä

Vierailija
325/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi laittaa viestin, mutta jos siihen ei vastata, anna olla. Jos vastataan, niin sitten  voi tietysti laittaa viestin. Mutta älä pommita viesteillä, jos ei vastata niin ei se muuksi muutu, varsinkaan kun puhut pullukoista, tasoista ja nirppanokista. 

Juu annan jatkos olla jos toista ei kiinnosta, ei jaksa roikkua.

Vierailija
326/335 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei olen antanut tilaa mut ei silti naiset ota minuun yhteyttä

Minuutti sitten väitit toisessa ketjussasi seurustelevasi :D Oot kyllä täys tampio.

Vierailija
327/335 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä seurustelen.

Vierailija
328/335 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä seurustelen.

Et. 

Vierailija
329/335 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä seurustelen.

Et. 

Tule vaikka katsomaan :D

Vierailija
330/335 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä seurustelen.

Et. 

Tule vaikka katsomaan :D

Sun pölyisiä nurkkia ja pumpattavaa ilmapatjaa? Ei kiitos. 

Vierailija
331/335 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin FB-datingissa aktiivinen noin vuosi sitten. Pari viestittelijää jäi mieleen, koska ainakin 2 - 3 viikkoa kirjoiteltiin ilman viittaustakaan tapaamiseen.

Jos deittikutsua ei tule viikon sisään, menee mulla mielenkiinto. Toki joskus voi joutua sen viikonkin jälkeen toteamaan, etten etene treffeille, koska sellaista mielenkiintoa ei ole herännyt.

Miten kävi noille pitkille viestittelijöille? En lopulta enää jaksanut vastata ja poistin matcheista. Ja miten kävi mulle? Tapasin kolmea miestä, jotka jokainen kysyivät treffeille muutamassa päivässä. Yhden kanssa päädyin FWB-suhteeseen. Tämä on sopinut oikein hyvin itselleni.

Vierailija
332/335 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen näin pitäisi mennä, että toinen vaan kiinnostuu. Joo ei, mutta ihan helvetin usein menee, myös meillä naisilla. Kuuluu elämään. Pitää vaan päästä yli ja rämpiä eteenpäin. Ei huolta, kyllä se paskakin elämä joskus loppuu.

Vierailija
333/335 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta siltä tuntuu että mä en niinku nykyään ketään kiinnosta tai sit mun ympärillä vaanii vain paha karma.

Jälkimmäinen varmaan sit

Vierailija
334/335 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin FB-datingissa aktiivinen noin vuosi sitten. Pari viestittelijää jäi mieleen, koska ainakin 2 - 3 viikkoa kirjoiteltiin ilman viittaustakaan tapaamiseen.

Jos deittikutsua ei tule viikon sisään, menee mulla mielenkiinto. Toki joskus voi joutua sen viikonkin jälkeen toteamaan, etten etene treffeille, koska sellaista mielenkiintoa ei ole herännyt.

Miten kävi noille pitkille viestittelijöille? En lopulta enää jaksanut vastata ja poistin matcheista. Ja miten kävi mulle? Tapasin kolmea miestä, jotka jokainen kysyivät treffeille muutamassa päivässä. Yhden kanssa päädyin FWB-suhteeseen. Tämä on sopinut oikein hyvin itselleni.

Miksi odotat treffikutsuja? Kutsu ite niin sillä siitä selvii.

Vierailija
335/335 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei varmaan tavis mies kelpaa. Niin se vaan on