Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaisen naisen on vaikeaa ottaa mieheltä vastaan hemmottelua ja sellaista "prinsessakohtelua"?

Vierailija
05.09.2025 |

Sitten vähätellään niitä naisia jotka haluavat että mies esim. maksaa treffit, tuo kukkia, avaa ovet ym. 

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa todellakin avata ovet, kantaa ostokset ym. Ihanaa. Eipä ole tapahtunut. Päinvastoin, aina pitää kantaa miehen, lasten ja omat tavarat... 

Vierailija
62/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hankala olla yhtä aikaa itsenäinen ja vastuullinen nainen sekä pikkuprinsessa. Tietty oman miehen kanssa voi leikkiä välillä sellaista avutonta naisolentoa ja antaa miehen pullistella, mutta molemmat tietää, että kyseessä on leikki. Onhan se kiva välillä antaa miehen hemmotella, mutta arjessa mieluummin elän kahden tasavertaisen parisuhteessa ja välillä voin myös itse hemmotella miestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa, jos mies veisi joskus syömään tai toisi kukkia! Tuntisin oloni naiselliseksi ja nauttisin. Näin vaan ei Suomessa toimita. 

Toki huomioisin takaisinkin, mutta eri tavoilla. 

Täällä muutenkaan ei oikein saa olla perinteisen naisellinen ilman, että tulee leimatuksi tyhmäksi ja huonommaksi. 

Kotona käytän siis mekkoja, ulkona farkkuja.  

Leivon, neulon, kokkaan, eli pahasti naiselliseen suuntaan vetää harrastuksetkin. Toivoton tapaus siis. 

"Toki huomioisin takaisinkin". Entä jos mies ajattelee samoin ja sen takia kumpikaan ei tee aloitetta?

Olen huomioinut ollessani parisuhteessa, mies toki nautti elämästään, mutta ei antanut samalla mitalla takaisin. 

Vierailija
64/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomimiehellä ei ole puhtaat jauhot pussissa, siksi. Noita tehdään seksinostoyrityksenä, ei siksi että aidosti arvostaisi naista ja haluaisi ilahduttaa ja auttaa tätä kukoistamaan naisena.

Vierailija
65/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erehdyin kerran nuorempana avaamaan naiselle oven ja sain myrkyllisen katseen saatesanoilla pidätkö minua vammaisena vai kuvitteletko saavasi seksiä.

Mulle yksi tuttumies kertoi vastaavasta kokemuksesta. Sanoi ettei enää availe ovia naisille, harmillista toki. Tosin vastaavaa kohtelua sain itse vanhemmalta herralta, mutta seksistä hän ei sentään maininnut :D

Näitähän sattui nuorempana usemminkin. 

Olen epäilemättä joskus avautunut oven avaamisesta yliopistolla.

Avasin kahdelle nuorelle naiselle ja tämäkös oli aivan mahdoton loukkaus. Toinen kysyi, että: "Luulenko, että he eivät osaa avata ovea?!". Tähän oli pakko lohkaista, että en epäile sitä lainkaan, mutta ovesta kulkeminen vaatii selvästi vielä harjoittelemista.

Mutta se oli silloin se, vuosikymmeniin ei ole tullut enää moista vastaan.

Ihmiset menevät avatusta ovesta ja osa jopa kiittää mennessään.

Vierailija
66/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa todellakin avata ovet, kantaa ostokset ym. Ihanaa. Eipä ole tapahtunut. Päinvastoin, aina pitää kantaa miehen, lasten ja omat tavarat... 

Niin, miksi sinä suostut tuohon?

Vierailija
67/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hemmetissä mun pitäisi olla mikään prinsessa. 😄 En minäkään kohtele miehiä prinsseinä vaan mukavina, tasa-arvoisina tyyppeinä.

Vierailija
68/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomimiehellä ei ole puhtaat jauhot pussissa, siksi. Noita tehdään seksinostoyrityksenä, ei siksi että aidosti arvostaisi naista ja haluaisi ilahduttaa ja auttaa tätä kukoistamaan naisena.

Täällä ei kyllä naisellisuutta arvosteta. Naisen pitää olla sellainen puolimies saadakseen osakseen normaalia kunnioitusta ja arvostusta. Ei ihmekään ettei naisellisia naisia näy. Meitä on, mutta olemme piilossa. 

Vierailija
69/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessakohtelu voi tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. Mieheni hakkaa meillä halot, ujuttaa puolestani madon  ongenkoukkuun, kantaa painavat ostokset ja käy kaupassa. Minulle se on prinsessakohtelua, samoin kuin yhteinen aika vaelluksilla. Kukat ovat kauniimpia luonnossa ja suurin herkkuni on nuotiossa paistettu ahven. 

Vierailija
70/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesmäisiä naisia.

Mun täytyy näin keski-ikäisenä hippitätinä anoa, että suomalainen kulttuuri ei millään tavalla kannusta perinteiseen naisellisuuteen. Täällä pitää olla työhevonen, koruton, vaatimaton ja tehokas. Sisu, sauna ja Luther, perkele.

Mun kasvaessa oli vallalla spedekulttuuri, naisellisia asioita naurettiin ja halveksittiin ihan systemaattisesti. Kun vaatimattomuus kaunistaa, rumat ne vaatteilla koreilee ja vaikeneminen on kultaa. Täällä laitetaan onni kätköön ja kynttilä vakan alle ja sen jälkeen ihmetellään kun on ankeaa.

Tämä! 

Vierailija
71/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalainen nainen ajattelee että kaiken tuon vaivan palkaksi pitäisi antaa p*llua ja suomalainen mies sitä odottaakin vastalahjaksi. Ulkomailla ei se ole tällaista vaan luonnollinen halu tutustua ihmiseen ilman seksin kinuamista. 

Vierailija
72/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Luulen, että johtuu siitä, että tuollaisia naisia halveksitaan Suomessa. Ja että jos nainen saa tuollaista kohtelua, niin oletetaan että naisen kuuluu sitten antaa jotain takaisin. Minä ainakin kasvoin ympäristössä, missä isä ja kaikki miespuoliset halveksi ja vähätteli naisten hemmottelua. Kesti pitkään, että annoin oman miehen kohdella paremmin. Oma mies ei ole suomalainen.

Tuostahan se just ajattelu suomessa lähtee. Miehet jotka ei arvosta naisia tippaakaan koska isäkään ei arvostanut oppivat vain halveksimaan naisia ja käyttämään heitä hyväksi.

Eli siksi suomessa naiset tekee lapset mutta myös hoitaa heidät kokonaan. Valvoo ne yöt jos lapsi valvottaa vielä senkin jälkeen hoitovapaat päättyny ja työt alkaneet.

Mies kääntää vaan kylkeään. Lisäksi nainen käyttää koko palkkansa perheen eteen mies vain osan ja loput itseensä esim. joka viikonloppu kapakkaan. Käy myös vieraissa. Eli semmonen aika tyypillinen suomalainen mies. Ai niin ja kun tulee kapakasta kotiin saa vaimo vielä turpaansa.

Nämä sitten täälläkin vauva palstalla huutaa miksi naista pitäis mitenkään hemmotella tai ostaa heille edes mitään? Sehän on vaan miehen hyväksikäyttöä. Hmmm. ihmettelemmekö vielä miksi lapsia ei suomessa synny eikä naiset halua enää parisuhteita?? 🤨

Vierailija
73/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikamiehet kyllä kohtelevat naista kuin prinsessaa siihen asti kun nainen antaa. Jos nainen ei anna, ei kyllä sikamieskään hemmottelua ja prinsessakohtelua. Ei ole sellaista hyväntahtoista herrasmiesmäisyyttä.

Vierailija
74/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa mitään prinsessakohtelua. Hyvät käytöstavat riittäisivät, mutta joillekin oven avaaminen, takin tai tuolin antaminen ei tule edes mieleen.

Vierailija
75/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei kyllä naisellisuutta arvosteta. Naisen pitää olla sellainen puolimies saadakseen osakseen normaalia kunnioitusta ja arvostusta. Ei ihmekään ettei naisellisia naisia näy. Meitä on, mutta olemme piilossa. 

😂😂😂😂 naulan kantaan!! Naiset ottavat miesten paikan ja tekevät kaiken yksin kohta ne kaikki miestenkin työt. No onko ihme että naiset alkaa näyttääkin miehiltä on siilitukkaa ja nahkarotsia ja tatskoja kroppa täys.

No ehkä miehet tätä just halunneetkin kun käyttäytyvät täysin eri tavalla kuin miehet muualla maailmassa jossa naisia suojellaan jos tarvetta on ja kohdellaan juurikin kuten ap kertoi kuin prinsessaa. Enpä ole sellaista kohtelua naisena ikinä saanut paitsi just jos halunneet seksiä. Että pitäiskö ihan vakavasti miettiä ulkomaille muuttoa kun ulkomaalaiset miehet vaikuttaa muutenkin enemmän miehiltä ja paremman näköisiäkin ovat näiden kaljan kanssa naimisissa olevien suomimiesten vierellä.

Vierailija
76/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa mitään prinsessakohtelua. Hyvät käytöstavat riittäisivät, mutta joillekin oven avaaminen, takin tai tuolin antaminen ei tule edes mieleen.

Se on kiellettyä tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, kaikilla pitää olla yhtä kurjaa.

Vierailija
77/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ei minun ainakaan ole, olettaen että olen kiinnostunut miehestä muutenkin,persoonasta,olemuksesta ja yhteisestä ajasta. Ehkä heti alkuun kauhea kosiskelu on epäilyttävää.

Vierailija
78/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinsessakohtelu voi tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. Mieheni hakkaa meillä halot, ujuttaa puolestani madon  ongenkoukkuun, kantaa painavat ostokset ja käy kaupassa. Minulle se on prinsessakohtelua, samoin kuin yhteinen aika vaelluksilla. Kukat ovat kauniimpia luonnossa ja suurin herkkuni on nuotiossa paistettu ahven. 

Perus Suomi Pirkko tuulipuku-päällä ja tyytyy ahveneen.

Vierailija
79/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se herättää epäluuloja. Mitä mies odottaa saavansa vastineeksi siitä, että kohtelee naista kuin prinsessaa? Haluaako hän kontrolloida ja määrätä prinsessaansa? 

Vierailija
80/91 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erehdyin kerran nuorempana avaamaan naiselle oven ja sain myrkyllisen katseen saatesanoilla pidätkö minua vammaisena vai kuvitteletko saavasi seksiä.

Mulle yksi tuttumies kertoi vastaavasta kokemuksesta. Sanoi ettei enää availe ovia naisille, harmillista toki. Tosin vastaavaa kohtelua sain itse vanhemmalta herralta, mutta seksistä hän ei sentään maininnut :D

Näitähän sattui nuorempana usemminkin. 

Olen epäilemättä joskus avautunut oven avaamisesta yliopistolla.

Avasin kahdelle nuorelle naiselle ja tämäkös oli aivan mahdoton loukkaus. Toinen kysyi, että: "Luulenko, että he eivät osaa avata ovea?!". Tähän oli pakko lohkaista, että en epäile sitä lainkaan, mutta ovesta kulkeminen vaatii selvästi vielä harjoittelemista.

Mutta se oli silloin se, vuosikymmeni

Minusta oven avaaminen ei ole prinsessakohtelua vaan normaalia kohteliaisuutta. Nainenkin voi avata oven miehelle tai naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän