Miksi suomalaisen naisen on vaikeaa ottaa mieheltä vastaan hemmottelua ja sellaista "prinsessakohtelua"?
Sitten vähätellään niitä naisia jotka haluavat että mies esim. maksaa treffit, tuo kukkia, avaa ovet ym.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
1. Se on niin harvinaista ettei sellaiseen ole tottunut.
2. Monet miehet ei anna mitään hyvää hyvyyttään vaan ajattelevat naisen jäävän velkaa ja vaativat sitten takaisin jotain, yleensä seksuaalista, tai yrittävät huijata avioliittoon jossa kaikki romantiikka katoaa kun häät on purkissa ja naisesta on tehdään yhteisen kodin orja.
3. Lue kaksi ensimmäistä kohtaa. Herrasmiehiä ei ole.
Jos naisia kohdeltaisiin hyvin, ei tarvitsisi aina olla varpaillaan että mitä miehet juonii pääsi menoksi.
Erityisen iljettävää on se kun mies tekee palveluksia pyytämättä, palveluksia mitä et tarvitse, ja sitten tulee vonkumaan seksiä.
Ei ollenkaan!
Mun mies on aina kohdellut minua huomioivasti ja kauniisti jo 30v ajan.
Parasta kaikki se arjen huomaavaisuus - kun käyn kaupassa mies hakee kassit autosta, avaa oven kun okrmme liikenteessä, maksaa ravintolassa, hoitaa osuutensa kotona, talvella tuo joka viikko kukkia, kun lähden taas pitkälle reissulle laittaa lempiherkkuja matkalaukkuun, tankkaa auton minulle valmiiksi ja raaputtaa jäät ikkunasta kun lähden tien päälle talviaamuna.
Toki toimii molempiin suuntiin!
Suurin huomaavaisuus on varmasti ollut 2. koti etelästä mikä hankittiin - toki perheen lomia varten mutta myös minun kipujeni takia. Olen paljon terveempi kun en ole Suomessa. Tämä tarkoittaa välillä kuukausien eroa mutta suhteemme kestää senkin