Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon mutta en saa! Olen jo 2 vuotta hakenut halvempaa..
Yli 500 asuntoon hakenut ja vain 4 kertaa tullut kutsu asuntonäyttöön..
Nykyisen asunnon vuokra (920€/kk + vesi) on Kelan mielestä liian kallis vaikka ei se ole!
Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?
Neuvoja otetaan vastaan.
Kommentit (77)
Ei ole pakko muuttaa, mutta asumistukea maksetaan vaan tiettyyn pisteeseen asti.
Minä suuntaisin katseeni ehkä muuttotappiopaikkakuntiin. Tavaraa mukaan sen verta mitä yhteen matkalaukkuun mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko muuttaa, mutta asumistukea maksetaan vaan tiettyyn pisteeseen asti.
Minä suuntaisin katseeni ehkä muuttotappiopaikkakuntiin. Tavaraa mukaan sen verta mitä yhteen matkalaukkuun mahtuu.
En muuta Helsingistä yhtään mihinkään, varsinkaan johonkin maaseudulle
ap
Huh, kylläpä Konala on laittanut ihan uuden vaihteen silmään palstaspämmäämisellä!! Taitaa tulla tänä viikonloppuna enkka!! Ylilauta taitaa maksaa hyvin näistä spämmeistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sitten se on voi, voi.
Vierailija kirjoitti:
MENE TÖIHIN ROTTA
Mitä sinne Äkäslompololle kuuluu? Oliko tokka kiltisti?
Vierailija kirjoitti:
Muuta Lappiin tai Viroon
Ei me haluta tätä konalan loista tänne lappiin kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Huh, kylläpä Konala on laittanut ihan uuden vaihteen silmään palstaspämmäämisellä!! Taitaa tulla tänä viikonloppuna enkka!! Ylilauta taitaa maksaa hyvin näistä spämmeistä!
SÄ se spämmääjä oletkin eikä kukaan muu
Kerro nyt missä asut. Se vaikuttaa vuokraan, sekä kuinka suuri asunto.
Montako kertaa olet jo tehnyt tämän aloituksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sitten maksat sitä vuokraa, mitä Helsingissä pyydetään, ja lakkaat kyselemästä typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä, asunto 58 neliötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä, asunto 58 neliötä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on paras ou jee! Puppa👴🏻👍🏻 on para
Mitä höpötät?!
Todella paska provo.
Ja jos tilanne olisi tosi: Rahat pois ja menolippu Hakunilaan.
Itse kävin monessa kymmenessä näytössä Stadissa työttömänä, kunnes tärppäsi. Olen tyytyväinen nykyiseen kämppään. Sun täytyy käydä kymmenissä näytöissä, jutskata vuokranantajien kanssa. Hakuilmoitus joka paikkaan.
Keskustelu | Aihe vapaa | 16:16 | 3.3.2025 | 104
Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon mutta en saa! Olen jo 2 vuotta hakenut halvempaa..
Yli 500 asuntoon hakenut ja vain 2 kertaa tullut kutsu asuntonäyttöön..
.Keskustelu | Aihe vapaa | 18:40 | 6.4.2025 | 237
Ei minulla työttömällä ole varaa maksaa
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin monessa kymmenessä näytössä Stadissa työttömänä, kunnes tärppäsi. Olen tyytyväinen nykyiseen kämppään. Sun täytyy käydä kymmenissä näytöissä, jutskata vuokranantajien kanssa. Hakuilmoitus joka paikkaan.
Mutta onko sinulla luottotiedot mennyt ja ulosotossa 50 000€?
ap
Tilanteesi kuulostaa todella turhauttavalta ja valitettavan yleiseltä monille, jotka ovat sidoksissa Kelan asumistukeen ja vuokramarkkinoiden todellisuuteen.