Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin erikoisen naisen enkä tiedä mitä tehdä

Vierailija
31.08.2025 |

Oon tavannut jokusen aikaa sitten yhden naisen. Ei tunneta vielä kovin hyvin, mutta hänen kanssa on helppo olla. Hän on aloitteellinen ja tuntuu vetävän juttuja eteenpäin. Jos ollaan oltu porukalla, hän on se joka pitää tunnelman yllä. Hän pelleilee paljon ja tekee vähän päättömiä juttuja. Esimerkkinä yhtenä iltana tokaisi vain ykskaks että kiivetään puuhun. No kiivettiin. Hetken päästä hän tokaisi taas toisen samanmoisen. Hän tietää niin sanotuista miesten töistä.

Meillä on mukavaa yhdessä, mutta välillä tulee ajatus että ihan kuin olisi miehen kanssa ja seuraavana ihmettelen mistä toi nainen on oikein tullut. Hän on rohkea, spontaani ja vähän hullu, erikoinen kaikin tavoin. Sellaisia ominaisuuksia, joita olen yleensä liittänyt enemmän miehiin kuin naisiin.

Mitä tällaisesta pitäisi ajatella? Onko se viehättävää vai liikaa? Onko kyse vain siitä, että oma pääni on jumissa vanhoissa sukupuolirooleissa?

Olisi kiinnostavaa kuulla muiden mielipiteitä.

Kommentit (203)

Vierailija
61/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kai sellainen piexie dream girl joka tulee elämään hassuttelemaan ja auttaa saattamaan yhteen jonkun oikean naisen kanssa. Sääntöjen mukaan pixie dream girlin kanssa ei saa mennä parisuhteeseen.

Vierailija
62/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikatytön vastinpari on herkkä, feminiininen runopoika. Tällaisen kanssa yhdessä jo 30 vuotta. Miehekkäät miehet tarvitsevat naisellisen naisen, ja muistavat kertoa tämän joka päivä siitä huolimatta, että valitsivat jotain muuta. 

Noin se ilmeisesti on.

Harmi kun minä en ole sellainen, vaan enemmänkin harkitseva ja asioita syvällisemmin miettivä. Nainen voisi olla se spontaanimpi ja rämäpäisempi :D

Joko sellainen nainen haluaa herkän ja feminiinisen runopojan, tai useimmissa tapauksissa kamppailu-urheilua harrastavan erikoisjoukkojen kouluttajan joka ylittää naisen kaikessa. Ja se mies haluaakin feminiinisen trad wife-naisen parikseen, ja nainen jää Tinder-seikkailemaan siinä toivossa, että joku supermaskuliininen urho haluaisi sparrata parisuhteessa tämän naisen kanssa.

Mulla on kaveri joka vastaa hieman aloituksen kuvausta, mutta poikatyttö hänestä ei mieleen tule. On hyvin erikoislaatuinen. Enemmän menee trad wifen suuntaan, mutta on väärin kuvailla siksi. Erikoislaatuinen nainen, mutta hyvällä tavalla. Miesmaku tuollaisilla on vähintään yhtä erikoinen. Kaverini unelmakumppani olisi kuulemma herkkä runopoika kova sotilas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani on tommonen. Osaa se käyttäytyäkin ja pelleillä, tilannetajuinen. Tykkään. Pitää suhteen elävänä, kun itse olen rauhallisempi.

Vierailija
64/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ongelmaa. Hänen kanssaan on kiva ja helppo olla, mutta? Ei ole olemassa miesten ja naisten töitä, ja aikuisena puuhun kiipeäminen ei liene tyypillistä sen enempää miehille kuin naisillekaan. Yleensä parisuhteissa tulee ongelmia siksi kun naiset sitä ja miehet tätä, joten eikö se olisi hyvä jos perinteiset sukupuoliroolit vähän sekoittuisivat? Sitä joko tuntee vetoa toiseen tai sitten ei. 

Onhan miesten töitä. Esimerkiksi betoniraudoittaja ja lika-auton kuljettaja. Usein myös roskakuskit on miehiä. Lisääkin löytyy. 

Aa, siis väännetäänkö rauta peniksellä? Autoa kuljetetaan munalla?

Betoniraudoitustöitä ei voi tehdä normaalikokoisen naisen käsivoimilla, eikä naisten sorminivelet kestä niissä töissä. Lisäksi yksikään miesraudoittaja jää niistä töistä normaali-iässä eläkkeelle terveenä, joten "do the math". On rakennusalan kuluttavimpia töitä, piste.

Lisäisin tähän raidekiskojen pulttauskoneen käyttäjä. Siinä ei pärjää edes 80% miehistä. Vaatii tietynlaista ruumiinrakennetta.

Vierailija
65/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä runopoika kova sotilas yhdistelmää ei ole kyllä olemassakaan. 

Vierailija
66/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikatytön vastinpari on herkkä, feminiininen runopoika. Tällaisen kanssa yhdessä jo 30 vuotta. Miehekkäät miehet tarvitsevat naisellisen naisen, ja muistavat kertoa tämän joka päivä siitä huolimatta, että valitsivat jotain muuta. 

Noin se ilmeisesti on.

Harmi kun minä en ole sellainen, vaan enemmänkin harkitseva ja asioita syvällisemmin miettivä. Nainen voisi olla se spontaanimpi ja rämäpäisempi :D

Joko sellainen nainen haluaa herkän ja feminiinisen runopojan, tai useimmissa tapauksissa kamppailu-urheilua harrastavan erikoisjoukkojen kouluttajan joka ylittää naisen kaikessa. Ja se mies haluaakin feminiinisen trad wife-naisen parikseen, ja nainen jää Tinder-seikkailemaan siinä toivossa, että joku supermaskuliininen urho haluaisi sparrata parisuhteessa tämän naisen kanssa.

Näillä on usein erikoiset haaveet kumppaneista. Usein rikollisia.

Vierailija
67/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On heitä, mutta rajoitetusti.

Vierailija
68/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten erikoispiirre on, että kun nainen ei ole traditionaalinen, mies-nainen-eroavaisuuden pitäisi silti olla.

Eli miehen on oltava pidempi, raamikkaampi, vahvempi, menestyneempi ja itsevarmempi.

Vierailija
69/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa omituiselta, että kiipeää yhtäkkiä puuhun. Se taas on aika makeeta, että osaa tehdä käsillä jotain remonttihommia tai tehdä jonkun huonekalun itse. 

Mikä on ongelma? Nainen on sinusta kiinnostava, kun teit aloituksen. Häiritseekö, että on liian rohkea tai itsenäinen? 

Vierailija
70/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kysyt meiltä mielipiteitä asiasta kertoo siitä, ettet ole vielä valmis suhteeseen kyseisen naisen kanssa, vaikka häntä kiinnostavana ja mukavana pidätkin. Jos olisit, et hakisi siihen vahvistusta ulkopuolelta vaan sinulle olisi tärkeintä saada olla hänen kanssaan muiden mielipiteistä riippumatta.

Siispä kohdista kysymykset itsellesi: mitä sinä hänen käytöksestään ajattelet? Onko se sellaista, jota jaksaisit parisuhteessa tai läheisemmässä ystävyyssuhteessa pidemmän päälle? Arvostatko spontaaniutta, arvaamattomuutta ja hassuttelua vai harkitsevuutta, järjestelmällisyyttä ja kuivakampaa/tummempaa huumoria? 

Ole rehellinen itsellesi. Uutuudenviehätys vie helposti mennessään mutta se ei tarkoita sitä, että tämä ihminen olisi sinulle sopiva kumppaniksi. 

Vierailija
71/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On heitä, mutta rajoitetusti.

Ja sä sattumalta tunnet muutaman?

Vierailija
72/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuollainen eivätkä miehet lopu kesken. En tosin kelpuuttaisi noin epävarmaa yksilöä. Ja kympin tyttö myös, oi että ärsyttää tuo stereotypia.

Vierailija
73/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Onko nainen nainen, jos se osaa kiivetä puuhun, käyttää työkaluja ja sillä on huumorintajua? 

Tietenkin on. Ap on jumittunut perinteisiin sukupuolirooleihin kuten itsekin epäili.

Vierailija
74/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ajattelen, että tekemisellä tarvitsee olla tarkoitus. Muuten ihminen on hullu. Miksi nainen haluaa kiivetä puuhun? 

Olen tehnyt hulluja asioita silloin, kun olen oikeasti ollut hullu. 

Joitakin epäsovinnaisia asioita olen tehnyt löytääkseni luovuutta. Tälläkin tekemisellä on ollut tarkoitus. 

Ihmiselämä on lyhyt. Alaikäisenä ja kotona asuvana olisin voinut kiivetä puuhun kaverien kanssa hengaillessa. Aikuisena ei ole sellaista tarvetta. Jonkun puumajan rakentaminen olisi tosi kiinnostavaa aikuisenakin. 

Vierailija
75/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ottaisin kumppanin joka on hieman lapsellinen ja leikittelevä, pilkettä silmäkulmassaan, kuin tylsän ja liian aikuismielisen kumppanin. Sekoaisin sellaisen kanssa. 

Vierailija
76/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You met a strange lady, she made you nervous? Do you come from the land down under?

What is the land down under? 

Vierailija
77/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tällainen mies. Kirjoitti runoja ja puhui syvällisiä, mutta armeijaura takana. Ei Suomen armeija tosin. Euroopassa tämä maa kuitenkin. 

Vierailija
78/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

You met a strange lady, she made you nervous? Do you come from the land down under?

What is the land down under? 

Se kysyy et ooks sä Pohjanmaalta.

Vierailija
79/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. On herkkiä ja tunteellisia, vahvoja ja päättäväisiä ja luotettavia. Useita miehet pitävät sisällään romanttisuutta ja lempeyttä, mutta myös voimaa ja varmuutta.

Vierailija
80/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tuollainen eivätkä miehet lopu kesken. En tosin kelpuuttaisi noin epävarmaa yksilöä. Ja kympin tyttö myös, oi että ärsyttää tuo stereotypia.

Kyl sen miehen pitää olla semmonen, joka on täydellä rähinällä myös itse kiipeämässä sinne puuhun ja keksii kokeilla onnistuisko hypätä sieltä sujuvasti viereiseen lyhtypylvääseen. My kind of crazy.

Ja miksi pitää kiivetä puuhun? Siksi kun voi ja se on kivaa! Salillakin kiipeilen köydellä, miksi en siis välillä puuhunkin tai siihen lyhtypylvääseen? Human flagkin on hauskaa tehdä välillä ihan random ympäristössä!