Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin erikoisen naisen enkä tiedä mitä tehdä

Vierailija
31.08.2025 |

Oon tavannut jokusen aikaa sitten yhden naisen. Ei tunneta vielä kovin hyvin, mutta hänen kanssa on helppo olla. Hän on aloitteellinen ja tuntuu vetävän juttuja eteenpäin. Jos ollaan oltu porukalla, hän on se joka pitää tunnelman yllä. Hän pelleilee paljon ja tekee vähän päättömiä juttuja. Esimerkkinä yhtenä iltana tokaisi vain ykskaks että kiivetään puuhun. No kiivettiin. Hetken päästä hän tokaisi taas toisen samanmoisen. Hän tietää niin sanotuista miesten töistä.

Meillä on mukavaa yhdessä, mutta välillä tulee ajatus että ihan kuin olisi miehen kanssa ja seuraavana ihmettelen mistä toi nainen on oikein tullut. Hän on rohkea, spontaani ja vähän hullu, erikoinen kaikin tavoin. Sellaisia ominaisuuksia, joita olen yleensä liittänyt enemmän miehiin kuin naisiin.

Mitä tällaisesta pitäisi ajatella? Onko se viehättävää vai liikaa? Onko kyse vain siitä, että oma pääni on jumissa vanhoissa sukupuolirooleissa?

Olisi kiinnostavaa kuulla muiden mielipiteitä.

Kommentit (203)

Vierailija
201/203 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen hämmentää tuo, että puihin kiipeily voi tosiaan joidenkin mielestä olla jotain POIKAtytön hommaa????

Omassa tuttavapiirissä se puihin kiipeilevä nainen on päinvastoin TYTTÖMÄINEN ja leikkisä, ei naisellinen nainen. Vaan tyttömäinen nainen. Ja tuo hänen tyylinsä kiipeillä puihin ja tehdä kärrynpyöriä, kävellä käsillä, tehdä spiraaleja ym. on nimenomaan sitä hänen TYTTÖMÄISYYTTÄÄN eikä mitään poikahommaa. 

Sen sijaan täysin mahdoton kuvitella vaikkapa sitä kaveria kiipeämässä puuhun, jolla on oikein naisellinen ja LadyLike tyyli. Eli ei tyttömäinen, vaan naisellinen.

Toiset on sitten mixed.

Vierailija
202/203 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/203 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa juurikin hyvältä.

Jos ei olekaan sinun makuusi, niin anna numero minulle :D

Minä tapaan vain naisia jotka lopulta paljastuvat perinteisiksi siinä mielessä, että miehen tulee viedä arjessa, romantiikassa ja seksissä. Keskustelu on sitä, että mies puhuu ja nainen kuuntelee silmät lautasina kertomuksia miehen ihmeellisistä teoista ja saavutuksista (joita ei edes ole).

Tämä on vaihtarit ja diili!

Lähetä heti ne perinteiset naiset tänne, niin voin sitten lähettää nämän hieman persoonallisemmat tapaukset sinulle.

Ei vaihtoa, ei palautusta.

Sopii mainiosti!

Luithan varmasti sen pienen printin?

Nimittäin nämä naiset eivät suostu ollenkaan perinteisen naisen rooliin, eivätkä myöskään halua näyttää siltä. Kavereiden nähden sinun on myös kohdeltava heitä vahvoina moderneina naisina, paitsi tiukan paikan tullen sinun on otettava perinteinne miehen rooli (muistathan kertoa tilanteesta kuinka se nainen oli rohkea ja toimelias, kun seisoi sinun selkäsi takana).

Privaatisti sinulta odotetaan miehen roolia tottakai. Sen lisäksi, että kotityöt menevät tasan 50-50. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme